Greičiau Berlynas-Poznanė-Varšuva-Suvalkai-Marijampolė-Kaunas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
Collapse
X
-
Įtampa.... Įtampa ne bėda, nusipirks europietiškus traukinius(ER9M galės išmest ar parduot) ir tiks ta įtampaParašė Carnifex Rodyti pranešimąPriklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais
Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
Comment
-
Ir dviaukščius reikės išmesti?Parašė Hitas Rodyti pranešimąĮtampa.... Įtampa ne bėda, nusipirks europietiškus traukinius(ER9M galės išmest ar parduot) ir tiks ta įtampa
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
dėl įtampų pats sau atsakei.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPriklausomai nuo to, kokia bus įtampa, gali ir iš Vilniaus važiuoti, nes bus sudvigubinti bėgiai, o ne atskira trasa, ir galės naudotis tais pačiais laidais
Tik kad keleivių srautai ne kažkokie...
o va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Tai toks sudvigubintas kelias tarp Kuznicos ir Gardino. Ir električkos važinėja.Parašė aesde Rodyti pranešimąo va sudvigubinti bėgiai jau problema, nes laidas virš kelio, Kad prailginti pantografo tarnavimo laiką, eina ne tiesiai, o zigzagu. kaip tą zigzagą reikės pritaikyti kai kelių (vėžių) ašys nesutampa aš nežinau. mažinti žingsnį, reiškia didinti vienos vėžės traukinių vienos pantografo pusės dėvėjimasį irtrumpinti jo tarnavimo laiką.
Comment
-
Mielas kolega, pas lenkus elektrifikuota linija link Lietuvos pusės yra TIK IKI BIALYSTOK, vėliau jau važinėja dyzeliukai. Todėl labai abejoju, ar praktiškai lenkijos provincija laikoma Suvalczyzna arba kitaip mūsų buvusias tėvynainių žemes, į kurią per dieną teužsuka vos 5-i traukiniai (tai lenkų mąstu yra labai mažai), kada nors sulauks tokios dovanos - investicijos į elektrifikaciją. Puikiausias pavyzdys - dar ir šiandien atkarpoje Bialystok - Suwalki naudojami semaforai valdomi trosaisParašė Hitas Rodyti pranešimąO lenkai neplanuoja pratęst elektrifikuotą liniją nuo Suvalkų iki Šeštokų (ar toliau)?
Akiai tai įspūdingas vaizdas, bet šiai dienai tai atsilikimas nuo praktiškai visų šalių Europoje...
Comment
-
Ne seniai, tik prieš 35 metus.Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąLentvaris-Trakai seniai elektrifikuota.
Comment
-
Išvardinau geležinkelio linijas, kuriose galės važinėti elektriniai traukiniai ir elektrovežiai. Tiesa, dar pamiršau paminėti Vilnius-N.VilniaParašė Jotvingis Rodyti pranešimąLentvaris-Trakai seniai elektrifikuota.
Comment
-
Tai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.Parašė specialistas Rodyti pranešimą2020 m. bus elektrifikuotos Kenos-Vaidotų-Vilniaus-Kaišiadorių-Kybartų ir Kaišiadorių-Radviliškio-Klaipėdos bei Lentvario-Trakų geležinkelio linijos.
Comment
-
Atliekami projektavimo darbai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai tik vizija ar jau numatyti konkretūs veiksmai? Nes laiko ne tiek ir daug liko, turint omenyje, kad ir be elektrifikacijos yra sričių kur verkiant reikia didelių investicijų.
Comment
Comment