Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ivanivanov
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    cia kurioj stoty?
    as galvojau kad apie TEP70-0335, kuris savaites pradzioje is Kybartu neisvaziavo laiku, ir pavelavo 65 min akumai issikrove, ot kazkas apsilochino
    Kauno, su traukiniu Kaliningradas - Charkovas

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Teisingas spejimas
    Youtube video
    cia kurioj stoty?
    as galvojau kad apie TEP70-0335, kuris savaites pradzioje is Kybartu neisvaziavo laiku, ir pavelavo 65 min akumai issikrove, ot kazkas apsilochino

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Spėju, kad TEP60-0923.
    Teisingas spejimas

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Spėju, kad TEP60-0923.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė padejejas Rodyti pranešimą
    Buna tu velavimu. Is nesterovo stoties....... Gan daznai pasitaiko. Kai neuzsiveda ar dar kas..... Buna virs valandos.
    kad neuzsiveda, tai cia apie koki silumvezi ?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai padejejui taip ir tenka lakstyt - atidaryt uzdaryt?
    Tada geriau jau sistema su ausinimo skysciu, nereikia nieko uzdaryt
    Žaliuzės valdomos automatiškai, o skydus jau padėjėjas turi atidarinėti.
    Su aušinimo skysčiu, kaip matai, nei 2M62M, nei Siemensai, nei ČME3M neturi tų skydų.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ant šilumvežių tie skydai turi atstumiamus dangčius, kurie yra atidaromi esant reikalui.
    Tai padejejui taip ir tenka lakstyt - atidaryt uzdaryt?
    Tada geriau jau sistema su ausinimo skysciu, nereikia nieko uzdaryt

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O variklis taip uzdengtas nekaista?
    Ant šilumvežių tie skydai turi atstumiamus dangčius, kurie yra atidaromi esant reikalui.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dėl šių priežasčių ant senų mašinų, būdavo uždengiamos radiatoriaus grotelės, dabar jau retai matosi. Ant šilumvežių, ypač žiemos metu, ant žaliuzių dedami papildomi skydai. Senuose manevriniuose žaliuzės uždengiamos dermantininiu, brezentiniu ar kitokiu apdangalu.
    O variklis taip uzdengtas nekaista?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Dėl šių priežasčių ant senų mašinų, būdavo uždengiamos radiatoriaus grotelės, dabar jau retai matosi. Ant šilumvežių, ypač žiemos metu, ant žaliuzių dedami papildomi skydai. Senuose manevriniuose žaliuzės uždengiamos dermantininiu, brezentiniu ar kitokiu apdangalu.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Jei atidare zaliuzes pilnai, variklis dirbo mazais apsisukimais, tarkim ilga laika leidosi nuo kalno ir vanduo atveso, ir vamzdyje susidare ledas kuris toliau nuo degimo kameros cia daug nereiia zinok uzsipilk prie -25C i lengva masina vandenio gryno uzsildyk ir neuzdenges radijatoriaus pralek ant 140km/h kokia 20min pamatysi kaip uzsals. Praktikoj pabandyta
    Radviliskyje kazkada taip ir buvo, kad vaziavo prie -25 su atidarytom zaliuzem ir sprogo visos ausinimo sekcijos...masinistus nubaude uz ta atveji

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Ir kas is motoro liko?
    Pradejo kilt temperatura ir sustojau paskui partempe, uzgesinau varikli ir aisku neleidau visiskai atsalt kas 5min uzkurdavau kol atleke partemt, minute pagazuoji koli iki +90 uzkyla ir gesini, uzsalo vanduo tik radijatoriuj, ivarem i garaza paskui bet nesprogo nei radijatorius nuo ledo niekas slangoj jauciu prigriebe tik buvo

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Jei atidare zaliuzes pilnai, variklis dirbo mazais apsisukimais, tarkim ilga laika leidosi nuo kalno ir vanduo atveso, ir vamzdyje susidare ledas kuris toliau nuo degimo kameros cia daug nereiia zinok uzsipilk prie -25C i lengva masina vandenio gryno uzsildyk ir neuzdenges radijatoriaus pralek ant 140km/h kokia 20min pamatysi kaip uzsals. Praktikoj pabandyta
    Ir kas is motoro liko?

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nuo spalvos tai tikrai nepriklauso Senasis TOSOL, tai tikrai buvo agresyvus kaikuriom tarpinėm detalėm, bet šiuolaikinis aušinimo skystis neturėtu niekam pakenkt ir sename variklyje.



    Kažkaip neįtikinamai skamba. Kaip gali užšalti magistralė, kurioje cirkuliuoja skystis, kuris tuo pačiu metu ir aušina įkaitusį variklį ?
    Jei atidare zaliuzes pilnai, variklis dirbo mazais apsisukimais, tarkim ilga laika leidosi nuo kalno ir vanduo atveso, ir vamzdyje susidare ledas kuris toliau nuo degimo kameros cia daug nereiia zinok uzsipilk prie -25C i lengva masina vandenio gryno uzsildyk ir neuzdenges radijatoriaus pralek ant 140km/h kokia 20min pamatysi kaip uzsals. Praktikoj pabandyta

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Gal sueda tarpines? Bet gi yra naujo raudono koncentrato, kuris yra neutralus
    Nuo spalvos tai tikrai nepriklauso Senasis TOSOL, tai tikrai buvo agresyvus kaikuriom tarpinėm detalėm, bet šiuolaikinis aušinimo skystis neturėtu niekam pakenkt ir sename variklyje.

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Kaimynas sake kad sarajui buvo uzsaldes magistrale, lauke pradejo staigiai salti
    o buvo palikes zaliuzes praviras sake nueina padejejas i masinu skyriu o gi ten vamzdis uzsales ir kaist variklis pradejo nes cirkuliacijos nebuvo, bet sake nieko sustojom stoty uzdarem zaliuzes ir su lietlempe atsildem
    Kažkaip neįtikinamai skamba. Kaip gali užšalti magistralė, kurioje cirkuliuoja skystis, kuris tuo pačiu metu ir aušina įkaitusį variklį ?

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Irgi vandenį naudoja, o variklį išjungia, tik kai šilumvėžis užvažiuoja į šiltą cechą aptarnavimui.
    Kaimynas sake kad sarajui buvo uzsaldes magistrale, lauke pradejo staigiai salti
    o buvo palikes zaliuzes praviras sake nueina padejejas i masinu skyriu o gi ten vamzdis uzsales ir kaist variklis pradejo nes cirkuliacijos nebuvo, bet sake nieko sustojom stoty uzdarem zaliuzes ir su lietlempe atsildem

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O tai tarkim prie gero salcio nebuna kad tas vanduo uzsala? O idomu kokioj Vorkutoj arba Norilske kur vazineja 2TE116 i juos irgi vandeny uzpila? Ten naktim buna iki -55C
    Irgi vandenį naudoja, o variklį išjungia, tik kai šilumvėžis užvažiuoja į šiltą cechą aptarnavimui.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    ir tarpines ir cilindriniu ivoriu sandarinimo ziedai...
    bet svarbiausia yra tai, kad yra eksploataciniu skysciu panaudojimo instrukcija ir yra variklio aprasymas, kuriame parasyta, kad ausinimo skystis - vanduo. todel niekas gyvenime nesiims iniciatyvos eksperimentuoti su tokiais dalykais...
    O tai tarkim prie gero salcio nebuna kad tas vanduo uzsala? O idomu kokioj Vorkutoj arba Norilske kur vazineja 2TE116 i juos irgi vandeny uzpila? Ten naktim buna iki -55C

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Jie ten nieko nedirbo. Atvaryti supjaustyti i metalo lauza ((
    O buvo vienetiniai egzemplioriai ir liko tik nuotraukose........


    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Bet man idomiausia kokia siu daigtu paskirtis buvo Dukste, ka jie ten dirbo?

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Komentaruose parašyta:
    Порезан в июле 1997г.
    Bet man idomiausia kokia siu daigtu paskirtis buvo Dukste, ka jie ten dirbo?

    Komentuoti:

Working...
X