Parašė VLRD-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
as galvojau kad apie TEP70-0335, kuris savaites pradzioje is Kybartu neisvaziavo laiku, ir pavelavo 65 minakumai issikrove, ot kazkas apsilochino
Komentuoti:
-
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąBuna tu velavimu. Is nesterovo stoties....... Gan daznai pasitaiko. Kai neuzsiveda ar dar kas..... Buna virs valandos.
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai padejejui taip ir tenka lakstyt - atidaryt uzdaryt?
Tada geriau jau sistema su ausinimo skysciu, nereikia nieko uzdaryt
Su aušinimo skysčiu, kaip matai, nei 2M62M, nei Siemensai, nei ČME3M neturi tų skydų.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAnt šilumvežių tie skydai turi atstumiamus dangčius, kurie yra atidaromi esant reikalui.
Tada geriau jau sistema su ausinimo skysciu, nereikia nieko uzdaryt
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąO variklis taip uzdengtas nekaista?
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDėl šių priežasčių ant senų mašinų, būdavo uždengiamos radiatoriaus grotelės, dabar jau retai matosi. Ant šilumvežių, ypač žiemos metu, ant žaliuzių dedami papildomi skydai. Senuose manevriniuose žaliuzės uždengiamos dermantininiu, brezentiniu ar kitokiu apdangalu.
Komentuoti:
-
Dėl šių priežasčių ant senų mašinų, būdavo uždengiamos radiatoriaus grotelės, dabar jau retai matosi. Ant šilumvežių, ypač žiemos metu, ant žaliuzių dedami papildomi skydai. Senuose manevriniuose žaliuzės uždengiamos dermantininiu, brezentiniu ar kitokiu apdangalu.
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąJei atidare zaliuzes pilnai, variklis dirbo mazais apsisukimais, tarkim ilga laika leidosi nuo kalno ir vanduo atveso, ir vamzdyje susidare ledas kuris toliau nuo degimo kameros cia daug nereiia zinok uzsipilk prie -25C i lengva masina vandenio gryno uzsildyk ir neuzdenges radijatoriaus pralek ant 140km/h kokia 20min pamatysi kaip uzsals. Praktikoj pabandyta
Komentuoti:
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąIr kas is motoro liko?
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąJei atidare zaliuzes pilnai, variklis dirbo mazais apsisukimais, tarkim ilga laika leidosi nuo kalno ir vanduo atveso, ir vamzdyje susidare ledas kuris toliau nuo degimo kameros cia daug nereiia zinok uzsipilk prie -25C i lengva masina vandenio gryno uzsildyk ir neuzdenges radijatoriaus pralek ant 140km/h kokia 20min pamatysi kaip uzsals. Praktikoj pabandyta
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNuo spalvos tai tikrai nepriklausoSenasis TOSOL, tai tikrai buvo agresyvus kaikuriom tarpinėm detalėm, bet šiuolaikinis aušinimo skystis neturėtu niekam pakenkt ir sename variklyje.
Kažkaip neįtikinamai skamba. Kaip gali užšalti magistralė, kurioje cirkuliuoja skystis, kuris tuo pačiu metu ir aušina įkaitusį variklį ?
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal sueda tarpines? Bet gi yra naujo raudono koncentrato, kuris yra neutralusSenasis TOSOL, tai tikrai buvo agresyvus kaikuriom tarpinėm detalėm, bet šiuolaikinis aušinimo skystis neturėtu niekam pakenkt ir sename variklyje.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKaimynas sake kad sarajui buvo uzsaldes magistrale, lauke pradejo staigiai salti
o buvo palikes zaliuzes praviras sake nueina padejejas i masinu skyriu o gi ten vamzdis uzsales ir kaist variklis pradejo nes cirkuliacijos nebuvo, bet sake nieko sustojom stoty uzdarem zaliuzes ir su lietlempe atsildem
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIrgi vandenį naudoja, o variklį išjungia, tik kai šilumvėžis užvažiuoja į šiltą cechą aptarnavimui.
o buvo palikes zaliuzes praviras sake nueina padejejas i masinu skyriu o gi ten vamzdis uzsales ir kaist variklis pradejo nes cirkuliacijos nebuvo, bet sake nieko sustojom stoty uzdarem zaliuzes ir su lietlempe atsildem
Komentuoti:
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai tarkim prie gero salcio nebuna kad tas vanduo uzsala? O idomu kokioj Vorkutoj arba Norilske kur vazineja 2TE116 i juos irgi vandeny uzpila? Ten naktim buna iki -55C
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąir tarpines ir cilindriniu ivoriu sandarinimo ziedai...
bet svarbiausia yra tai, kad yra eksploataciniu skysciu panaudojimo instrukcija ir yra variklio aprasymas, kuriame parasyta, kad ausinimo skystis - vanduo. todel niekas gyvenime nesiims iniciatyvos eksperimentuoti su tokiais dalykais...
Komentuoti:
-
Jie ten nieko nedirbo. Atvaryti supjaustyti i metalo lauza((
O buvo vienetiniai egzemplioriai ir liko tik nuotraukose........
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąBet man idomiausia kokia siu daigtu paskirtis buvo Dukste, ka jie ten dirbo?
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKomentaruose parašyta:
Порезан в июле 1997г.
Komentuoti:
Komentuoti: