Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rakolioux
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    geriau modernizuotu kelis lokomotyvus, arba Siemensus kuo greiciau pradetu remontuot, nereiketu tada sita slamsta kelt
    na prie pakelimo prisideda ir pastovios 2m62m griutys...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    0087,
    0208 jau uzkure , dar nevaziavo,
    eileje 0166,0086 bus ir dar
    geriau modernizuotu kelis lokomotyvus, arba Siemensus kuo greiciau pradetu remontuot, nereiketu tada sita slamsta kelt

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Visomis kryptimis planuoja leisti?
    taip

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visomis kryptimis planuoja leisti?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Kas iš žinančių pasakytų, kokius senus 2M62 šiuo metu eksploatuoja Radviliškio depas?
    0087,
    0208 jau uzkure , dar nevaziavo,
    eileje 0166,0086 bus ir dar

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Kas iš žinančių pasakytų, kokius senus 2M62 šiuo metu eksploatuoja Radviliškio depas?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Čia turbūt ir esmė raidėje. Jos nebūtų, tai greičiausiai nesuostų jokių skirtumų net šalia važiuojančio stovėdami
    O pas mus baltarusiškas 2TE10UK neužkliuvo, niekas neareštavo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.
    Tiek to BS, turi navarotų...Bet dėl M62K tai juokinga, baisiai didelis skirtumas nuo M62 ar TEP70.

    P.S. kodėl bent viename M62K neįrengiami elektriniai-oriniai stabdžiai?

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.
    Yra dar rezervų...man nesuprantama, kokio velnio visokiuose Tarvainiuose ar Dotnuvose keleiviniams padarytas 100km/h greitis. Tarpstotyje tik įsibėgėja iki 120 ir žiūrėk jau lėtinti turi, o važiuoti galėtų ilgas atkarpas po 120, ne taip kai dabar draskyti šilumvežius.

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na dabar 2m62k/m62k is vis i latvija uzdrausta ivaziuoti, mat
    latvijos gelezinkeliu inspekcija prisikabino prie raideles K ir reikalauja
    sertifikatu. (buvo kazkada tokia beda ir su 2m62m). Beje 2m62k Daugpilyje
    inspektoriai buvo linke Radviliskio 2m62k arestuoti
    Čia turbūt ir esmė raidėje. Jos nebūtų, tai greičiausiai nesuostų jokių skirtumų net šalia važiuojančio stovėdami

    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Prisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.
    Kelio remonto darbai.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    o del keleivinio eismo tai iskart aisku kad taip negalejo buti, koks masinistas ant saves imtu atsakomybe virsyti greiti vezant keleivius?
    Buvo. Atsitiko taip, kad reikėjo pakeisti keleivinio traukinio lokomotyvą ir nieko geresnio, nei 2M62 neberado (tik nepamenu, ar tai atsitiko kel. traukinio grąžos stotyje, ar kažkur ruože). Tiesiog talkovas mašinistas pasitaikė – reikėjo, ir vežė; pavijo grafiką, ir nebeskubėjo (1 ar 2 tarpstočius, nebepamenu, kaip ir to, ar buvo „peremyčkę“ įkalę apsaugai apeiti, ar – ne).

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O tarkim TEP'as Daugpily nutraukes Viln-S.Peterburg gryzta rezervu ar laukia kito traukinio?
    Lokomotyvas lieka Daugpilyje, o brigada ilsisi poilsio namuose. Ryte su tuo pačiu traukiniu grįžta į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O tarkim TEP'as Daugpily nutraukes Viln-S.Peterburg gryzta rezervu ar laukia kito traukinio?

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    Netiesa, islaikyti imanoma ir islaiko, pats asmeniskai vaziavau ir jeigu keliones metu nemiega budetojai, tvarkdariai, nevaziuoja pagal isakyma arba kazkas priekyje vaziuojantis nesugedo, tai grafikas islaikomas ir su 12-13 vagonu. tarpstotyse kartais kur galima vaziuot 120, masinistai vaziuoja 110-115.
    TEP60 su nedideliais pavelavimais, TEP70 ir TEP70BS puikiai išlaiko Vilnius-Klaipėda grafiką, jei tik nėra kliūčių kelyje arba spragų eismo valdyme. Patyręs mašinistas dar ir 10-15 min. gali prisivyt grafiką

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na 2m62 tikrai vaziavo, rezervu tiesa, ir nesubyrejo (gyvu liudininku yra, ) 120km/h , nors konstrukcinis tik 100km/h kazin koks bandymu metu pasiektas buvo?
    na rezervu tai dar galiu patiket, bet irgi kyla man daug klausimu, kodel nesuveike apsauga pagal traukos varikliu srove, nes tam kad pasiekti toki greiti sroves turi buti nemazos.. beje kokiam tai ruoze buvo?? reiktu greitmacio juostas atknysti (dabar aisku is kur tos visos blogybes lenda - asideziu ikaitimai ir t.t.... ) o del keleivinio eismo tai iskart aisku kad taip negalejo buti, koks masinistas ant saves imtu atsakomybe virsyti greiti vezant keleivius?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    ir tada is karto sita marsruta uzdaryt, kas vaziuos 5,5 val is vilniaus iki klaipedos. o 2M62 tikrai negalejo 120 vaziuot, vezimeliai subyretu keliones metu
    na 2m62 tikrai vaziavo, rezervu tiesa, ir nesubyrejo (gyvu liudininku yra, ) 120km/h , nors konstrukcinis tik 100km/h kazin koks bandymu metu pasiektas buvo?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.

    Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
    Netiesa, islaikyti imanoma ir islaiko, pats asmeniskai vaziavau ir jeigu keliones metu nemiega budetojai, tvarkdariai, nevaziuoja pagal isakyma arba kazkas priekyje vaziuojantis nesugedo, tai grafikas islaikomas ir su 12-13 vagonu. tarpstotyse kartais kur galima vaziuot 120, masinistai vaziuoja 110-115.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Na štai, yra rezervų kur dar taupyti: traukinius Klaipėda – Vilnius tampyti M62 lokomotyvu. Vagonų – nedaug, 100 km/val greitį išlaikys, kelionė kiek pailgės, bet nuostoliai būtų sumažinti. O gal ir modernizuoti tą M62 galima, kad vežtų 120 km/val greičiu ( 2M62 keleivinį traukinį yra vežęs ir 120 km/val greičiu – brigada, greitmačio rodyklę, kylančią virš 100 km/val, pirštu numušdavo [ar kažkaip panašiai] iki 100).
    ir tada is karto sita marsruta uzdaryt, kas vaziuos 5,5 val is vilniaus iki klaipedos. o 2M62 tikrai negalejo 120 vaziuot, vezimeliai subyretu keliones metu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Prisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.
    Cia jau del dideliu keleiviu srautu vasara. Tiesiog ilaipinimas ir islaipinimas uztrunka gerokai ilgiau nei numatyta. Todel ir kaupiasi minutes. Galiausiai, tenka stabdyti kitus traukinius. Tam, kad tai ivyktu, tenka suletinti ir keleivini traukini.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Joks lokomotyvas neišlaiko Vilnius-Klaipėda grafiko, nes jis yra ant bet kurio lokomotyvo galimybių ribos, o numatyti sustojimai - tik penkios minutės, nors realiai reikia (ir užtrunkama) maždaug dešimt. Čia jau yra grafiko problema, kai norint sumažinti nominalųjį kelionės laiką šiek tiek prasilenkiama su sveiku protu.

    Na bet tai pasakius, vis tiek tenka pripažinti, kad M62 keleivinių traukinių tampymui - prasta alternatyva.
    Ne lokomotyve esmė, o kelio greičio apribojimuose ir grafikų sudaryme. TEP'ai patemptų ir 20 vagonų, o jų konstrukcinis greitis 160 km/h. O turint omenyje, kad šis traukinys būna ne daugiau 12 vagonų, tai TEP70 turi susidoroti su juo nesunkiai, net jei leidžiamas greitis būtų 160 km/h. Vagonų konstrukcinis greitis yra 140 arba 120 km/h.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad islaiko. Ir neretai.
    Prisipažinsiu, kad remiuosi tik vasaros įspūdžiais, bet... neteko patirti tokio stebuklo. 15-20 minučių vėlavimai ruože tarp Kaišiadorių ir Šiaulių - rutina buvo.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Su Piterio traukiniu ir TEP70BS neleidžia. Problema yra tame, kad atsikabinus nuo traukinio Daugpilyje, brigada eina ilsėtis, o šilumvėžį žiemą reikia šildyti - šį darbą atlieka vietiniai mašinistai, kurie su M62K ir TEP70BS dirbti nemoka. Todėl ir važiuoja ten tik TEP60 ir 70.
    na dabar 2m62k/m62k is vis i latvija uzdrausta ivaziuoti, mat
    latvijos gelezinkeliu inspekcija prisikabino prie raideles K ir reikalauja
    sertifikatu. (buvo kazkada tokia beda ir su 2m62m). Beje 2m62k Daugpilyje
    inspektoriai buvo linke Radviliskio 2m62k arestuoti

    Komentuoti:

Working...
X