Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kitas Džiugas
    replied
    Ar Šeštokuose dar yra 120-304? Liepos 11 dar buvo: (šaltinis: „Baltic Trains Picture Gallery“).

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl grynakraujiškumo nesiginčiju. Taip yra. ..
    gerai, nesigincijam tuoj mus uz temos tersima nubaus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    na siuolaikiniam pasaulyje sunku surasti grynakrauji gamini tie patys Siemensai irgi pusiau vokieciai tada. siais laikais produktu gamintoju skaitosi tas, kuris savo bazeje sugeba vienu metu sukoncentruoti visus reikiamus isteklius ir atlikti ju surinkima ir galutini suderinima.
    kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje
    Dėl grynakraujiškumo nesiginčiju. Taip yra. Bet, Siemensas ir yra Siemensas, nes jis suprojektavo originalų lokomotyvą, pagamino jį panaudodamas daug savo ir kitų gamintojų mazgų. Tas pat ir su Škoda ar Pesa. Jie patys surpojektavo ir pagamino daug mazgų. Tuo tarpu VLRD tik surinko gatavus mazgus, patys beveik nieko nepagamindami. Todėl tai tik surinkimas, ne gamyba. Juk kai kalbame apie automobilius, tai taip pat sakome, kad koks nors VW pastatė surinkimo gamyklą kur nors Pietų Afrikoje ar Rusijoje. Ir ten tik surenkami automobiliai iš gatavų detalių, kurias tiekia VW gamyklos ir kiti partneriai. Kai kurios smulkmmenos, žinoma, gaminamos vietoje. Dažniausiai kėbulas suvirinamas vietoje iš atvežtų jo dalių, gruntuojamas, dažomas...
    Surinkimui irgi būtinas atitinkamas techninis ir kvalifikacinis įmonės lygis. Bet kas surinkti, suderinti irgi nėra pajėgus. Ir tai VLRD privalumas.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kokie mazgai gaminami Lietuvoje? Vežimėliai seni, traukos varikliai seni, rėmas senas. Visi pagaminti ne Lietuvoje...
    na siuolaikiniam pasaulyje sunku surasti grynakrauji gamini tie patys Siemensai irgi pusiau vokieciai tada. siais laikais produktu gamintoju skaitosi tas, kuris savo bazeje sugeba vienu metu sukoncentruoti visus reikiamus isteklius ir atlikti ju surinkima ir galutini suderinima.
    kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje

    Komentuoti:


  • Totenkopf
    replied
    Sveiki,
    Gal kas iš specialistų galėtų aprašyti VLRD kapitalinio remonto eigą? ar gal yra kokios naudingos medžiagos internete? Bučiau labai dėkingas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    sorry, bet papriestarausiu, kad Lietuvoje vyksta tik surinkimas, gal is isores atrodo, kad tai yra LEGO konstruktorius, bet galiu nuvilti visus, kad ne taip.
    del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.
    Kokie mazgai gaminami Lietuvoje? Vežimėliai seni, traukos varikliai seni, rėmas senas. Visi pagaminti ne Lietuvoje. Kabina gatava, variklių ir generatorių Lietuva negamina. Stabdžių sistemų taip pat, valdymo įrangos taip pat. Tai kas pagaminta konkrečiai Lietuvoje? Galbūt tik laidų rinkiniai, vamzdynai, metalinės kai kurios kėbulo detalės. Aš nesakau, kad Lietuvai nereikia nieko daryti. Puiku, kad daroma. Bet tai tik surinkimas su kai kurių smulkmenų gamyba vietoje. Netgi projektavimas atliktas ne Lietuvoje, nes ČME atnaujinimo projektą iš esmės sukurė čekai, o Lietuvoje tik jis buvo adaptuotas. Tai tik toks nuopelnas. Ir tai dar neaisšku, ar ne tie patys čekai pagal lietuvių specifikacijas jį atliko.

    Dėl TGK2. Na, čia projektavimo darbai atlikti Lietuvoje. Bet vėlgi visi nauji mazgai yra importiniai. Ką pagamino Lietuvoje? Gal valdymo įrangą? Gal stabdžių sistemą?
    Dėl TEM-TMH projektavimo nežinau. Visgi dalys vėlgi importinės.
    Šiais laikais gamybos sąvoka visiškai išplaukusi. Gamina net ir "Maxima", tik kažkodėl rašo, kad kilmės šalis dažniausiai yra Kinija.

    Pagaminti produktą - tai yra jį suprojektuoti ir pagaminti iš žaliavų ar pusfabrikačių, dalies kitų gamintojų gatavų mazgų. Tie kitų gamintojų mazgai gali būti arba gaminami specialiai pagal pateikiamą projektą, arba perkami tokie, kokie yra.
    Arba pagaminti produktą - pasinaudoti kitų projektais (geriau legaliai) ir pagaminti iš žaliavų, pusfabrikačių bei dalies kitų gamintojų mazgų. Kai yra mazgai kitų gamintojų, o savo nepagaminama nieko ar labai nedaug, tai jau tik surinkimas. Žinoma, kaip vertinti savo ir tų kitų gamintojų mazgų indėlį nėra paprasta, bet šilumvežių atveju akivaizdu, kad per 90 proc. mazgų ir dalių yra importinės.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.11.10, 19:46.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galim tyčiotis, bet patys kol kas nieko nesukūrėme. Tarpukarį palikime nuošalyje, o TEM-TMH tik surinkti iš gatavų mazgų. Analogiškai ir ČME3 bei TGK2.
    sorry, bet papriestarausiu, kad Lietuvoje vyksta tik surinkimas, gal is isores atrodo, kad tai yra LEGO konstruktorius, bet galiu nuvilti visus, kad ne taip.
    del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.

    Komentuoti:


  • saiber26
    replied
    Sveiki,
    Siuo mmentu kaip tik rasau apie LG magistralinius traukos riedmenu parka ir noreciau pasiteirauti gal kas turi kokios info apie naujus ir modernizuotus silumvezius!?
    Mane butent domintu MTU 16V 4000R41 (ER 20 CF); 2A-5D49 (TEP 70 BS); 2-2D49 (M62K ir 2M62K) bei CAT 3512 B HD-SC (2M62M). Siaip reiketu konstrukciniu bei eksplataciniu parametru bei koks yra motoresursas kiekvieno is ju. Siaip apie siuos variklius net gamintojai nieko gero nepateikia, todel norejau pasiteirauti gal kas esat susidure arba turit koki konstrukcijos ir eksplatacijos instrukciju!? Labai reikia!
    is anksto aciu

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Parašė liuxus Rodyti pranešimą
    dekoju labai nemaniau, kad yra tokiu zmoniu...
    Cia tik tokie ir renkasi

    Komentuoti:


  • liuxus
    replied
    dekoju labai nemaniau, kad yra tokiu zmoniu...
    Paskutinis taisė liuxus; 2010.04.20, 16:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vytauto_LT minėtame puslapyje yra apie SA-3 knyga:
    Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И. Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава. http://railbook.net/?mod=books&cat=8 apačioje puslapio.

    Голованов В.Г., Ладыгин В.И. - Автосцепка. Beje, Golovanovas vienas iš SA-3 kūrėjų.
    http://rapidshare.com/files/12532355...cepka_1956.rar


    Taip pat http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%90-3
    Yra SA-3 animacija.

    Angliškai apie sankabas plačiau. Ir peržiūrėk nuorodas. Nuves toli ir giliai.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coupling_%28railway%29


    O šiaip tai yra pagrindiniai 3 tipai:
    Džanėjaus (amerikietiška), SA-3, Šarfenbergo (Scharfenberg). Ir jų modifikacijos.

    Apie Šarfenbergo sankaba gamintojo puslapyje yra brošiūra "Scharfenberg-Systems" su gražiais paveiksliukais. Ir daugiau...
    http://www.voithturbo.de/scharfenberg-publications.php3

    Šarfenbergo patentai (1904 ir 1907 m.) on-line (vokiškai):
    http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
    http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
    Vokiškai http://de.wikipedia.org/wiki/Scharfenbergkupplung

    Beje, nereikėtų pamiršti fakto, kad Šarfenbergo autosankaba buvo sukurta Karaliaučiuje, o išbandyta praktiškai Klaipėdos siaurajame geležinkelyje.

    Dellner Couplers puslapis http://www.railway-technology.com/co...rakes/dellner/
    Gamina sankabas, tarp jų suderinamas su Šarfenbergo sankaba. Dellner sankaba yra sumontuota dviaukščiuose LG traukiniuose.

    Žinoma, Vikipedija yra gerai, bet normaliam moksliniam citavimui ji netinka. Užsikabinimui ir tolimesnei pirmapradžių šaltinių paieškai ji tinka.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.04.19, 23:47.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Nemažai rusiškos literatūros apie geležinkelio riedmenis: www.railbook.net

    Komentuoti:


  • liuxus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rusiškai tinka?
    tinka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rusiškai tinka?

    Komentuoti:


  • liuxus
    replied
    ...

    Sveiki visi!!! Rasau darba apie traukos irenginius (autosankabas) ir ieskaus ivairiausios medziagos. Gal kas turite naudingos informacijos , nuorodu, nuotrauku, veikimo principo ir pan.. busiu labai dekingas

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Galite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?



    http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive
    Man atrodo Lenkijoje daug lengvesni begiai, gal todel M62, kuris turi salyginai didele (Europos mastu) asine apkrova, juos ir isbaladoja. Daug labiau ju begius gadino iki 2009 metu naudoti rusu gamybos elektroveziai ET42 (VL10 analogas), kuriu asine apkrova dar didesne. Del kuro ir variklines alyvos sanaudu: originalusis variklis 14D40 (berods taip tiksliai) tikrai apetitu nesiskundzia, todel lenkai juos modernizuoja arba remotorizuoja.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Galite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?

    Huge fuel and oil consumption as well as heavy wear it causes to the tracks has resulted in Polish Railways reducing the use of the class. In 2007 many still remain in service with PKP for freight use, though many are also stored. Some lines (e.g. Gdynia - Hel line) forbid access of ST44 due to the heavy track wear the class causes.
    http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive

    Komentuoti:


  • waitas
    replied
    http://auto.utro.ru/gallery/2010/03/...shtml?gallery0

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na prie pakelimo prisideda ir pastovios 2m62m griutys...
    ir nesugebejimas laiku organizuoti lokomotyvu remontus, virsridos bei prasta prieziura eksploatacijos metu (bent taip Vilniuje)

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na prie pakelimo prisideda ir pastovios 2m62m griutys...
    Kokie pagrindiniai gedimai pas juos?

    Komentuoti:

Working...
X