Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Ar Šeštokuose dar yra 120-304? Liepos 11 dar buvo: (šaltinis: „Baltic Trains Picture Gallery“).
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl grynakraujiškumo nesiginčiju. Taip yra. ..
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna siuolaikiniam pasaulyje sunku surasti grynakrauji gamini tie patys Siemensai irgi pusiau vokieciai tada. siais laikais produktu gamintoju skaitosi tas, kuris savo bazeje sugeba vienu metu sukoncentruoti visus reikiamus isteklius ir atlikti ju surinkima ir galutini suderinima.
kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje
Surinkimui irgi būtinas atitinkamas techninis ir kvalifikacinis įmonės lygis. Bet kas surinkti, suderinti irgi nėra pajėgus. Ir tai VLRD privalumas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie mazgai gaminami Lietuvoje? Vežimėliai seni, traukos varikliai seni, rėmas senas. Visi pagaminti ne Lietuvoje...
kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje
Komentuoti:
-
Sveiki,
Gal kas iš specialistų galėtų aprašyti VLRD kapitalinio remonto eigą? ar gal yra kokios naudingos medžiagos internete? Bučiau labai dėkingas.
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąsorry, bet papriestarausiu, kad Lietuvoje vyksta tik surinkimas, gal is isores atrodo, kad tai yra LEGO konstruktorius, bet galiu nuvilti visus, kad ne taip.
del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.
Dėl TGK2. Na, čia projektavimo darbai atlikti Lietuvoje. Bet vėlgi visi nauji mazgai yra importiniai. Ką pagamino Lietuvoje? Gal valdymo įrangą? Gal stabdžių sistemą?
Dėl TEM-TMH projektavimo nežinau. Visgi dalys vėlgi importinės.
Šiais laikais gamybos sąvoka visiškai išplaukusi. Gamina net ir "Maxima", tik kažkodėl rašo, kad kilmės šalis dažniausiai yra Kinija.
Pagaminti produktą - tai yra jį suprojektuoti ir pagaminti iš žaliavų ar pusfabrikačių, dalies kitų gamintojų gatavų mazgų. Tie kitų gamintojų mazgai gali būti arba gaminami specialiai pagal pateikiamą projektą, arba perkami tokie, kokie yra.
Arba pagaminti produktą - pasinaudoti kitų projektais (geriau legaliai) ir pagaminti iš žaliavų, pusfabrikačių bei dalies kitų gamintojų mazgų. Kai yra mazgai kitų gamintojų, o savo nepagaminama nieko ar labai nedaug, tai jau tik surinkimas. Žinoma, kaip vertinti savo ir tų kitų gamintojų mazgų indėlį nėra paprasta, bet šilumvežių atveju akivaizdu, kad per 90 proc. mazgų ir dalių yra importinės.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.10, 19:46.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalim tyčiotis, bet patys kol kas nieko nesukūrėme. Tarpukarį palikime nuošalyje, o TEM-TMH tik surinkti iš gatavų mazgų. Analogiškai ir ČME3 bei TGK2.
del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Siuo mmentu kaip tik rasau apie LG magistralinius traukos riedmenu parka ir noreciau pasiteirauti gal kas turi kokios info apie naujus ir modernizuotus silumvezius!?
Mane butent domintu MTU 16V 4000R41 (ER 20 CF); 2A-5D49 (TEP 70 BS); 2-2D49 (M62K ir 2M62K) bei CAT 3512 B HD-SC (2M62M). Siaip reiketu konstrukciniu bei eksplataciniu parametru bei koks yra motoresursas kiekvieno is ju. Siaip apie siuos variklius net gamintojai nieko gero nepateikia, todel norejau pasiteirauti gal kas esat susidure arba turit koki konstrukcijos ir eksplatacijos instrukciju!? Labai reikia!
is anksto aciu
Komentuoti:
-
Parašė liuxus Rodyti pranešimądekoju labai nemaniau, kad yra tokiu zmoniu...
Komentuoti:
-
Vytauto_LT minėtame puslapyje yra apie SA-3 knyga:
Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И. Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава. http://railbook.net/?mod=books&cat=8 apačioje puslapio.
Голованов В.Г., Ладыгин В.И. - Автосцепка. Beje, Golovanovas vienas iš SA-3 kūrėjų.
http://rapidshare.com/files/12532355...cepka_1956.rar
Taip pat http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%90-3
Yra SA-3 animacija.
Angliškai apie sankabas plačiau. Ir peržiūrėk nuorodas. Nuves toli ir giliai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Coupling_%28railway%29
O šiaip tai yra pagrindiniai 3 tipai:
Džanėjaus (amerikietiška), SA-3, Šarfenbergo (Scharfenberg). Ir jų modifikacijos.
Apie Šarfenbergo sankaba gamintojo puslapyje yra brošiūra "Scharfenberg-Systems" su gražiais paveiksliukais. Ir daugiau...
http://www.voithturbo.de/scharfenberg-publications.php3
Šarfenbergo patentai (1904 ir 1907 m.) on-line (vokiškai):
http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
Vokiškai http://de.wikipedia.org/wiki/Scharfenbergkupplung
Beje, nereikėtų pamiršti fakto, kad Šarfenbergo autosankaba buvo sukurta Karaliaučiuje, o išbandyta praktiškai Klaipėdos siaurajame geležinkelyje.
Dellner Couplers puslapis http://www.railway-technology.com/co...rakes/dellner/
Gamina sankabas, tarp jų suderinamas su Šarfenbergo sankaba. Dellner sankaba yra sumontuota dviaukščiuose LG traukiniuose.
Žinoma, Vikipedija yra gerai, bet normaliam moksliniam citavimui ji netinka. Užsikabinimui ir tolimesnei pirmapradžių šaltinių paieškai ji tinka.Paskutinis taisė Al1; 2010.04.19, 23:47.
Komentuoti:
-
-
...
Sveiki visi!!! Rasau darba apie traukos irenginius (autosankabas) ir ieskaus ivairiausios medziagos. Gal kas turite naudingos informacijos , nuorodu, nuotrauku, veikimo principo ir pan.. busiu labai dekingas
Komentuoti:
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąGalite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?
http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive
Komentuoti:
-
Galite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?
Huge fuel and oil consumption as well as heavy wear it causes to the tracks has resulted in Polish Railways reducing the use of the class. In 2007 many still remain in service with PKP for freight use, though many are also stored. Some lines (e.g. Gdynia - Hel line) forbid access of ST44 due to the heavy track wear the class causes.
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna prie pakelimo prisideda ir pastovios 2m62m griutys...
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna prie pakelimo prisideda ir pastovios 2m62m griutys...
Komentuoti:
Komentuoti: