Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Prijungus Klaipėdos kraštą prie Lietuvos, LG gavo ne tik geležinkelio infrastruktūrą, bet ir vagonų bei 17 garvežių. Tačiau 1939 atidavus Klaipėdos kraštą, teko grąžinti ir riedmenis, taip pat ir 17 garvežių.
    "Geležinkelių žinyne" (www.epaveldas.lt) kuro normų lentelėse, deja, tai neatsispindi, nes normos kartais pateikiamos garvežių serijai nurodant ir numerius, o kartais tik seriją ir depus, kuriems garvežiai priskirti. Ir būtent laikotarpiui iki Klaipėdos atidavimo bei po jo, kuro normos pateiktos nurodant garvežių priskyrimo depus. Todėl nėra aišku, kuriuos garvežius teko atiduoti. Bet tik aišku, kad nebuvo atiduoda Vokietijai pilnai nei viena iš garvežių serijų. Perduoti tikriausiai buvo tie patys garvežiai, kurie buvo perimti iš Vokietijos 1923 m. Nebent kurie nors iš tų garvežių buvo nurašyti, tai tuomet juos galėjo pakeisti kitais.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Traukinio lokomotyvas su užrašu Panevėžys, apie 1915 -1918 m.

    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Surankiojau informacijos apie PKP Vilniaus direkcijos turėtus garvežius. Neaišku, ar visi jie 1939 m. rugsėjo 1 d. bazavosi Vilniaus direkcijoje ir kurie konkrečiai bazavosi Vilniuje (kai kurie nurodyti, kad bazavosi). Vilniaus direkcija buvo pagal plotą bene didžiausia to meto Lenkijos geležinkelių direkcija. Tai, kad garvežiai priklausė Vilniaus direkcijai, nereiškia, kad jie nuolat dirbo Vilniuje ar kai kuriuose kituose dabartinės Lietuvos stotyse, tuomet priklausiusiose Lenkijai.

    Taigi, sąraše skliaustuose pateikiau trumpą informacija apie garvežius. Kaip matyti, dauguma garvežių buvo Prūsijos geležinkelių garvežiai, patekę į Lenkiją po Pirmojo pasaulinio karo.

    -Pd5 (prūsų S6)
    -Pk1 (prūsų S10)
    -Pn12 (austrų 310 serijos)
    -Pt31 (lenkiški, Fablok)
    -Od2 (prūsų P4.2)
    -Ok1 (prūsų P8, dalis pagaminta PKP užsakymu 1922-23 m)
    -Oi1 (prūsų P6)
    -Ok22 (pagamintas PKP užsakymu remiantis P8 konstrukcija)
    -Os24 (austrų 570 tipo, gamintas Lenkijoje 1924-1927 m.)
    -OKe1 (prūsų T5.1)
    -Ti4 (prūsų T5.4)
    -Tp2 (prūsų G7.2)
    -Tp3 (prūsų G8)
    -Tp4 (prūsų G8.1)
    -Tr103 (rusų Щ)
    -Tw1 (prūsų G10 serijos, nors gamintojų daug, kai kurie pagaminti PKP užsakymu, 1939 m vienas bazavosi Vilniuje)
    -Ty23 (sukurtas pagal prūsų G10, gamino keletas fabrikų Lenkijoje ir užsienyje)
    -TKi3 (prūsų T9.3)
    -TKt1 (prūsų T14)
    -TKw1 (prūsų T16)
    -TKh1 (prūsų T3)
    -Tr20 (Baldwin 7001 serija, pagaminti Lenkijos užsakymu)
    -Tp104 (rusų ОВ; raidės rusiškos, B viršutiniame indekse)
    -Pp2. -??? Gal šarvuoto traukinio lokomotyvas? Pp - pociąg pancerny.

    Prasidėjus Antrajam pasauliniam karui, dauguma Vilniaus direkcijos garvežių pateko Tarybų Sąjungon, nedidelė dalis pateko vokiečiams. Žinoma, kad du garvežiai, Vokietijai užpuolus Lenkiją, iš Turmanto "pabėgo" į Latviją. Ar buvo grąžinti, neaišku.

    "Geležinkelių žinyne" (www.epaveldas.lt) lyginant garvežių kuro normų lenteles iki 1939 spalio ir prijungus Vilniaus kraštą, matyti, kad atsirado naujų garvežių.

    Konkrečiai:
    K9-41 buvo PKP Ok22, koks numeris, niekur neradau.
    T11-141, galbūt buvęs PKP OKi1, pavadintas T11, nes OKi1 buvęs prusų T11.
    T5-801 - koks buvęs PKP neaišku, galbūt OKe1 (prūsų T5.1).
    P9-251 ir 261 - kokie buvę PKP neaišku
    T14-501, galbūt PKP TKt1, buvęs prusų T14
    Taip pat K8 serija pasipildė dviem lokomotyvais. Gali būti, kad du PKP Ok1 tapo K8. Nes tai ta pati prūsų serija P8.
    P7 serija pasipildžiusi 4 vienetais. Tikriausiai tai PKP Tp2. LG P7 yra prūsų G7.2, kaip ir lenkų Tp2.
    T9 serija pasipildžiusi net 10 vienetų garvežių. LG T9 buvo prūsų T9.3, kaip ir PKP TKi3.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.06.28, 10:31.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
    Nekelk į PART.LT nes nerodo iš šitos talpyklos...
    Tai nebekelsiu, kitur kažkur reiks

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ignalinos vasaros vaikų stovykla

    (LG foto)
    Paskutinis taisė Ignalina; 2012.06.19, 16:51.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied

    Nekelk į PART.LT nes nerodo iš šitos talpyklos...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar Radviliškyje atsargos bazėje likęs tik vienas garvežys. O Vilniun atvarytų kol kas nejudina.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turiu Ignalinos paminklo nuotraukų, ikelsiu jei rasiu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tas, bet tokiuose.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Žmonės trėmė, o ne metalo gabalas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    N. Vilnia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gera žinia. Garvežys siaurukui duos didelį impulsą.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Pabandysime prikelti siaurojo geležinkelio garvėžį Kp4-708. Šiam momentui jau aišku kad reiks keisti visus katilo vamzdelius. Daugiau viskas kaip ir gerame stovyje. Plačiau...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vilnius. Žurnalas "Švyturys" 1959m.

    Komentuoti:


  • Marius76
    replied

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tik išįoriškai sutvarkyti, tiesa, šiaulių garvežys sutvarkytas "fufliškai"

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    O garveziai tik isoriskai sutvarkyti, ar dar jie gali vaziuoti?

    Komentuoti:


  • Marius76
    replied
    Šiauliuose

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Kaip supratau Lietuvoje yra 10 paminklinių garvežių. Juos reikėjo bent jau vizualiai suremontuoti, nudažyti tai pat atgabenti į naujas amžino polisio vietas. Kažkiek kainavo ir tų postamentinių vietų įrengimas. Ar sudėjius visas šias išlaidas, jų nebūtų užtekę vieno garvežio remontui? Na, kad jis galėtų važiuoti? Ar garvežiai buvo jau "atvažiavę" savo, ir tiesiog techniškai neapsimokėjo jų remontuoti ? Tik pamąstymai...

    Komentuoti:

Working...
X