Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Prie Čekoslovakijos įmonės „Škoda“ Lietuvai pagaminto garvežio stovi Lietuvos susisiekimo ministerijos tarnautojai. Ant garvežio įrašas: „Buvusių ŠKODOS FABRIKŲ Pilzene akcinė bendrovė 1932“.
    https://www.limis.lt

    Click image for larger version  Name:	LG Škoda 1932m..jpg Views:	0 Size:	165,1 kB ID:	2156683
    1932 m. "Lietuvos aidas" rašė:
    liepos 11 d.
    Click image for larger version  Name:	1932m-1.jpg Views:	0 Size:	62,3 kB ID:	2156684
    rugpjūčio 10 d.
    Click image for larger version  Name:	1932m-2.jpg Views:	0 Size:	58,4 kB ID:	2156685
    rugpjūčio 31 d.
    Click image for larger version  Name:	L.A. 1932m-3.jpg Views:	0 Size:	33,1 kB ID:	2156686

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Veikiančių kol kas nėra. Plačiosios vėžės garvežiai kaip paminklai stovi: Vilniuje (stotyje kaip paminklas ir muziejuje), Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose (depe), Radviliškyje, N. Vilnioje, Ignalinoje vaikų stovykloje.
    Kaune T. Masiulio gatvėje 9P garvežio griaučiai su vagonu kavinės (restorano) teritorijoje. Tas parduotas stovėjo Radviliškio buvusioje atsargos bazėje.
    Siaurieji yra Anykščiuose, Panevėžyje, Šiaulių depe (muziejuje).
    Paskutinis taisė Al1; 2024.07.22, 21:38.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Parašė astunkojis Rodyti pranešimą
    idomu ar yra gelezinkelius bei ju istorija megstanciu zmoniu koks nors klubas/forumas?
    Tai čia tokiame ir esi. Dar FB yra grupių, pvz: https://www.facebook.com/groups/gelentuziastai/

    Komentuoti:


  • astunkojis
    replied
    idomu ar yra gelezinkelius bei ju istorija megstanciu zmoniu koks nors klubas/forumas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ išparduoda nereikalingą turtą: šie vagonai ir lokomotyvas gali būti jūsų
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-663-2212340
    Šią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ pardavė viena gana netradicinę transporto priemonę – juodą garvežį L-0221 su tenderiu.
    Jo pradinė kaina buvo 28 050 eurų, tačiau vykstant aukcionui ji pakilo iki 39 tūkst.

    Ar daug garvežių Lietuvoje liko? Ir paminklinių, ir veikiančių, jei tokių apskritai yra.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Prie sodybos Prienų rajone Veiverių sen. Lizdeikių kaime (prie kelio Mauručiai-Juodbūtis-Leskava-Plutiškės) https://www.facebook.com/photo?fbid=...52088718486257

    Komentuoti:


  • uzkimes
    replied
    Tuo metu Silutes gelezinkelio stotyje dar buvo like 2 auksti stori ir virs begiu nukreipiami vandens ciaupai skirti garveziams pildyti.juos ir naudodavo sis garvezys.tai burvo pirmas ir vienintelis kartas kada juos maciau naudojamus pagal paskirti.mes isdykaudami kartais juose atsukdavom vandeni ir pabegdavom.jei atmintis nemeluoja, ant tu ciaupu buvo vokiski uzrasai...nesu tikras bet zmones snekedavo kad jie yra like nuo vokieciu laiku
    Paskutinis taisė uzkimes; 2019.08.15, 16:39.

    Komentuoti:


  • uzkimes
    replied
    Sveiki, as cia naujokas.ziauriai patinka sis forumas.ieskay tam tikros informacijos.Pradesiu nuo trumpos istorijos.
    Apie 1987 m. Silutes raj.prie Juknaiciu nuo begiu nuvaziavo sastatas su mazutu ir isiliejo nemazai cisternu., I Silutes traukiniu stoti is Radviliskio buvo atvarytas garvezys, kuris kascien vaziuodavo apie 8km I avarijos vieta ir garais sildydavo issiliejusi mazuta kad ji galima butu susiurbti. As augau prie gelezinkelio stoties, tai nuo mazu dienu labaiimponavo traukiniai, o cia dar garvezys....buvau tada mazdaug 10m amziaus ir labai smalsus, be to puikiai kalbejau rusiskai. pradejau trintis apie ta garvezi klausineti masinisto Genos ikiriu klausimu kol jis neapsikentes pasikviete vidun I kabina ir I tos dienos reisa ivykio vieton.Turbut tiek laimes nepatyriau per visa savo gyvenims.gryzdavo garvezys kasdien apie 3 val nes reikedavo duoti kelia traukiniui Kaliningrad- Riga-Moskva. As esu tikras tai buvo L klases aparatas nes vaizdas su priekinem kopeciom ir dabar akyse stovi o kabina, krosnies duris, pecius ir svirtys lygiai tokios pacios kaip ivairiuose video L garveziu.Klausimas:gal kas turit informacijos koks buvo tai L numeris ir koks jo likimas?P.S. neatsimenu ar jis pats atvaziavo ar teplovozas atitempe, bet katilas kurenosi ant mazuto ir labai graziai viskas veike, isskyrus greicio matuokli
    Paskutinis taisė uzkimes; 2019.08.15, 16:03.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Savo jėgomis viskas? Katilas kaip suprantu buvo gerai užkonservuotas ir sudėtingų darbų nereikėjo atlikti?
    Reikėjo pakeisti visus dūmų šalinimo vamzdelius, sutvarkyti perkaitintuvą, sutvarkyti garo sklendę, pakeisti akles. Hidraulinį bandymą atlikome 20 bar. slėgiu. Darbinis katilo 11-13 bar.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Po karo konfiskuoti vokiečių garvežiai dirbo Lietuvoje. Vienas iš jų BR 52. Žurnalas "Tarybų Lietuva" 1949 m. nr. 4. (Radviliškio depe).





    Ir mano kolekcijoje.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.05.28, 05:24.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Geležinkelio Telšiai-Kretinga darbininkai prie garvežio Kretingos-Kūlupėnų apylinkėse.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    2017-12-24

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Radviliškio geležinkelio stotyje, 1930 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Rokiškis 1940 m.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš knygos "Lietuvos geležinkeliai" (rusų kalba). Leidykla "Mokslas", Vilnius, 1975 m.

    Garvežys serijos "G", pradėtas gaminti 1858 m.



    Serija ?. pradėtas gaminti 1896 m.



    Serija "I", pradėtas gaminti 1898 m.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Savo jėgomis viskas? Katilas kaip suprantu buvo gerai užkonservuotas ir sudėtingų darbų nereikėjo atlikti?

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Panevėžio depe pradėtas restauruoti siaurojo geležinkelio garvežys Kp4-708.

    Suremontuotas garvežio katilas.





    Remontuojamas garvežio tenderis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    http://www.delfi.lv/tchk/tech/v-latv....d?id=44612226

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O kaip jį atvežė į Lietuvą?

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Garvezys Gr-319 su keleiviniu traukiniu, Panevezys - Anyksciai.

    Komentuoti:

Working...
X