Prie Čekoslovakijos įmonės „Škoda“ Lietuvai pagaminto garvežio stovi Lietuvos susisiekimo ministerijos tarnautojai. Ant garvežio įrašas: „Buvusių ŠKODOS FABRIKŲ Pilzene akcinė bendrovė 1932“. https://www.limis.lt
1932 m. "Lietuvos aidas" rašė:
liepos 11 d.
rugpjūčio 10 d.
rugpjūčio 31 d.
Veikiančių kol kas nėra. Plačiosios vėžės garvežiai kaip paminklai stovi: Vilniuje (stotyje kaip paminklas ir muziejuje), Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose (depe), Radviliškyje, N. Vilnioje, Ignalinoje vaikų stovykloje.
Kaune T. Masiulio gatvėje 9P garvežio griaučiai su vagonu kavinės (restorano) teritorijoje. Tas parduotas stovėjo Radviliškio buvusioje atsargos bazėje.
Siaurieji yra Anykščiuose, Panevėžyje, Šiaulių depe (muziejuje).
Šią savaitę „Lietuvos geležinkeliai“ pardavė viena gana netradicinę transporto priemonę – juodą garvežį L-0221 su tenderiu.
Jo pradinė kaina buvo 28 050 eurų, tačiau vykstant aukcionui ji pakilo iki 39 tūkst.
Ar daug garvežių Lietuvoje liko? Ir paminklinių, ir veikiančių, jei tokių apskritai yra.
Tuo metu Silutes gelezinkelio stotyje dar buvo like 2 auksti stori ir virs begiu nukreipiami vandens ciaupai skirti garveziams pildyti.juos ir naudodavo sis garvezys.tai burvo pirmas ir vienintelis kartas kada juos maciau naudojamus pagal paskirti.mes isdykaudami kartais juose atsukdavom vandeni ir pabegdavom.jei atmintis nemeluoja, ant tu ciaupu buvo vokiski uzrasai...nesu tikras bet zmones snekedavo kad jie yra like nuo vokieciu laiku
Sveiki, as cia naujokas.ziauriai patinka sis forumas.ieskay tam tikros informacijos.Pradesiu nuo trumpos istorijos.
Apie 1987 m. Silutes raj.prie Juknaiciu nuo begiu nuvaziavo sastatas su mazutu ir isiliejo nemazai cisternu., I Silutes traukiniu stoti is Radviliskio buvo atvarytas garvezys, kuris kascien vaziuodavo apie 8km I avarijos vieta ir garais sildydavo issiliejusi mazuta kad ji galima butu susiurbti. As augau prie gelezinkelio stoties, tai nuo mazu dienu labaiimponavo traukiniai, o cia dar garvezys....buvau tada mazdaug 10m amziaus ir labai smalsus, be to puikiai kalbejau rusiskai. pradejau trintis apie ta garvezi klausineti masinisto Genos ikiriu klausimu kol jis neapsikentes pasikviete vidun I kabina ir I tos dienos reisa ivykio vieton.Turbut tiek laimes nepatyriau per visa savo gyvenims.gryzdavo garvezys kasdien apie 3 val nes reikedavo duoti kelia traukiniui Kaliningrad- Riga-Moskva. As esu tikras tai buvo L klases aparatas nes vaizdas su priekinem kopeciom ir dabar akyse stovi o kabina, krosnies duris, pecius ir svirtys lygiai tokios pacios kaip ivairiuose video L garveziu.Klausimas:gal kas turit informacijos koks buvo tai L numeris ir koks jo likimas?P.S. neatsimenu ar jis pats atvaziavo ar teplovozas atitempe, bet katilas kurenosi ant mazuto ir labai graziai viskas veike, isskyrus greicio matuokli
Savo jėgomis viskas? Katilas kaip suprantu buvo gerai užkonservuotas ir sudėtingų darbų nereikėjo atlikti?
Reikėjo pakeisti visus dūmų šalinimo vamzdelius, sutvarkyti perkaitintuvą, sutvarkyti garo sklendę, pakeisti akles. Hidraulinį bandymą atlikome 20 bar. slėgiu. Darbinis katilo 11-13 bar.
Komentuoti: