Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Karoleo
    replied
    Štai ką filmuoja Marcinkonyse

    Žmonės Lt. 2014.04.04 d.
    Dima Bilanas apie vaidmenį filme „Muzika lede“, laisvalaikį Vilniuje ir „Euroviziją“
    Šiuo metu rusų režisierius Jurijus Vasiljevas Lietuvoje kuria filmą „Muzika lede“. Meilės dramoje, kuri nukels į Pirmojo pasaulinio karo laikus, filmuojasi ir populiarus rusų popmuzikos atlikėjas Dima Bilanas

    http://www.15min.lt/zmones/naujiena/...3-417183?cf=df
    Paskutinis taisė Romas; 2016.02.07, 22:08. Priežastis: Plika nuoroda

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Šiandien, Marcinkonys:
















    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.04.06, 19:53.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Filmuoja filmą šiandien ir rytoj dar filmuos, garvežys bus iki šiaštadienio, vėliau įdėsiu daugiau nuotraukų.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    O dėl ko ???

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Atitempė šilumvežis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
    Savo eiga jis nevažiavo?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Marcinkonys, garvežys СО17-744. 2014.03.31.






    Paskutinis taisė vytautas8; 2014.04.03, 19:38.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Nezinojau kur talpinti, bet tikiuosi moderatoriai nesupyks. Truputis lietuvisko ranku darbo is medzio. Nuotraukos mano.

    [/IMG]

    [/IMG]

    [/IMG]

    [/IMG]

    Priekiniai zibintai sviecia nuo saules bateriju sutemus
    [/IMG]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O čia kai kuri informacija iš jos. Ir interneto.

    Su serijos indeksais yra taip: viršutinius nurodžiau po ^, o po serijos raidės LG visi indeksai apatiniai (išskyrus Gr10). Pvz. P9^1

    Gr10 Nr. 1-6 – prūsiški S10, Schwartzkopf, Vulcan ir Hanomag
    Tk Nr. 11-14 „Škoda“ pagal LG užsakymą
    Gp Nr. 21-26 – „Škoda“ pagal LG užsakymą
    K9 -41 – buvęs PKP Ok22, Hanomag. Pagamintas remiantis prūsiška P8 serija.
    K8 Nr. 51-68 prūsiški P8, keli pateko po Vilniaus krašto atgavimo, PKP Ok1 serija (aišku, tie patys prūsiški P8). Dauguma Schwarzkopf, po kelis Henschel, Borsig, LHW, Schichau, Hanomag.
    K6 Nr. 101-106, prūsiški P6, vienas buvęs PKP Oi1 (irgi prūsiškas P6). Hanomag, Humboldt, Schwarzkopf,
    K5 – 121, pateko iš Lenkijos, PKP Pd1 serija, prūsiškas S3. LHW
    T11-141 pateko iš Lenkijos, PKP OKi1 serija, prūsiškas T11, Union
    K4^2, Nr. 151-158, išskyrus 154, 157, prūsiški P4^2. LHW, Henschel, Humboldt, Du iš jų pateko iš Lenkijos, PKP serija Od2.
    K4^1 Nr. 154 ir 157 buvo prūsiški P4^1, Henschel
    K3 Nr. 201-203 prūsiški S3, Hanomag, Union, Vulcan.
    P9^2 – 251, pateko iš Lenkijos, originali Tr21 serija, Haine-St-Prierre. Tačiau pagal lenkų duomenis tikriausiai turėtų būti Cockerill gamykloje pagamintas
    P9^1-261, pateko iš Lenkijos, Tr20 serija, pirmoji Lenkijos pirktų užsienyje naujų lokomotyvų serija, Baldwin
    P8^1 Nr. 303-327. Prūsiški G8^1, vienas pateko iš Lenkijos, Tp4 serija. Henschel, Hanomag, Hagans, Schichau, Hohenzollern, Borsig, LHW, Orenstein & Koppel, Graffenstaden, keli neaišku kokių gamintojų. Nr. 323-326 buvo užsakyti „Škodoje“ 1932 m.
    P8 – 331, Lenkijos Tp3, buvęs prūsiškas G8, Hanomag.
    P7^1 Nr. 351, 356, 359, 360, 364, 365, prūsiški G7^1. Nr. 351 teko atiduoti Vokietijai kartu su Klaipėda, vietoj jo 351 numerį gavo iš Lenkijos gautas Tp1 (prūsiškas G7^1). LHW, Schwarzkopf, Henschel, Schichau, Vulcan.
    P7^2 Nr. 352-355, 357, 358, 361-363, 366-369. prūsiški G7^2. Hohenzollern, Orenstein & Koppel, Hanomag, LHW, Henschel.
    P0 Nr. 401-436, rusiški O^B serijos (rusiškos raidės), Charkovo, Sormovo, Putilovo, Nevos, Briansko, Kolomnos, Votkinsko fabrikų. Keli neaišku kokių fabrikų. Du garvežiai pateko iš Lenkijos, Tp104 serija (ta pati „ovečka“).
    T14-501, pateko iš Lenkijos Tkt1, buvęs prūsų T14, Union.
    P3 - 601 – prūsiškas G4^1. Olten
    P4^1-602 – prūsiškas G4^1. Humboldt
    P3 -603 prūsiškas G3, Henschel
    P5^1 Nr. 651, 666, 667, 675, prūsiškas G5^1, Humboldt, Schichau, Vulcan. Vienas gautas iš Latvijos, latvių Mn serijos.
    P5^2, Nr. 652, 654, 668-670, 672, 676-681, prūsiškas G5^2, Hanomag, Schwarzkopf, Hartmann, Henschel. Penki gauti iš Latvijos, Pn serijos
    P5^4 Nr. 653, 655-658, 660, 662-664, 671, 673, 674, 682-693, prūsiškas G5^4, Henchel, Schwarzkopf, Borsig, Humboldt. Vienas atiteko iš Lenkijos Ti4, prūsiškas G5^0-3???, bet ne G5^4
    P5^3 Nr. 659, 661 prūsiškas G5^3, Henschel
    T9^3 Nr. 701-725, prūsiški T9^3. Graffenstaden, Jung, Union, Hohenzollern, Henschel, Orenstein & Koppel, Hagans. Net 10 vnt. atiteko iš Lenkijos, Tki3 serija.
    T5-801, Lenkijos Oke1, prūsiškas T5^1, Henschel

    Dar buvo du J serijos, Nr. 901 ir 902. Prūsiškas S1 ir P3^1, bet jie nebuvo eksploatuojami ir jų likimas nelabai aiškus.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.02.10, 20:20.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ž.r. Toms Altbergs knygą. Lietuvos geležinkelių garvežiai 1919-1940. Geresnio šaltinio nebus...

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Sveiki,
    Turiu prašymą. Ar kas nors gali išvardinti tarpukario Lietuvos garvežių tipus, bei jų analogiškus pavadinimus. Na pvz. Prūsijos garvežys S3, kurio deja Lietuviško pavadinimo nežinau deja.

    Komentuoti:


  • IKARUS2118
    replied
    TE-4567 stovintis prie Radviliškio geležinkelio stoties

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    na ko verti tokie pasakymai - mačiau pries nnnnn metų..... kažkur kažką dėl kažko, gal nereikia vis tik ?
    As tikriausiai nelabai ka galiu pasakyt, bet man asmeniskai tinka ir tokie pasakymai, juk is tokiu pasakymu gimsta tolimesnes diskusijos. Kazkas blankiai prisimena ivyki, bet paraso, o tuomet kazkas apie ji perskaites veliau ir detaliau ji apraso.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    na ko verti tokie pasakymai - mačiau pries nnnnn metų..... kažkur kažką dėl kažko, gal nereikia vis tik ?
    Žinoma, jei jums nereikia, ar mano pasisakymas nieko vertas, ištrinkite ji.
    Paskutinis taisė Eisinas; 2013.10.17, 14:03.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    na ko verti tokie pasakymai - mačiau pries nnnnn metų..... kažkur kažką dėl kažko, gal nereikia vis tik ?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Stotyje ar depe?

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    1990 metais važiuodamas traukiniu į Rygą, daug neveikiančių garvežių mačiau Jelgavos stotyje.
    Ta prieš gerą dešimtmetį ir Radviliškio stotyje stovėjo garvežiai neveikiantys.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
    Gal kam bus įdomu. Kai buvau vaikas, apie 1980 - 1987 m. gyvenome šalia Joniškio geležinkelio stoties. Laikas nuo laiko į Latvijos pusę, prekinių traukinių sąstatuose vis pratempdavo po vieną kitą garvežį. Vienu metų ypač intensyviai garvežius tempė į Latvijos pusę, viename sąstate garvežių net po kelis būdavo. Turbūt juos veždavo į metalo laužą, o gal ir ne, to nežinau.
    1990 metais važiuodamas traukiniu į Rygą, daug neveikiančių garvežių mačiau Jelgavos stotyje.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Gal kam bus įdomu. Kai buvau vaikas, apie 1980 - 1987 m. gyvenome šalia Joniškio geležinkelio stoties. Laikas nuo laiko į Latvijos pusę, prekinių traukinių sąstatuose vis pratempdavo po vieną kitą garvežį. Vienu metų ypač intensyviai garvežius tempė į Latvijos pusę, viename sąstate garvežių net po kelis būdavo. Turbūt juos veždavo į metalo laužą, o gal ir ne, to nežinau.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    TEMo nefotkinai kur kairej stovi?

    Komentuoti:

Working...
X