Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    2009 m. liepa. Po restauracijos. Kauno lokomotyvų depo archyvas.









    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sraigtinė sankaba.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Lenkijoje tikriausiai, tokius žibintus ten mėgsta.
    Ir ne CA-3, bei pikapas kažkoks nežinomas.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Sunku pasakyti ar Lietuvoje ar ne, nes nuotraukos iš visur, todėl geriau nusimanantys tikiuosi padės išsiaiškinti ar tai Lietuva ar ne.

    Atvaizdas


    Šaltinis: http://visualhistory.livejournal.com...hread=7042414&
    Lenkijoje tikriausiai, tokius žibintus ten mėgsta.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Sunku pasakyti ar Lietuvoje ar ne, nes nuotraukos iš visur, todėl geriau nusimanantys tikiuosi padės išsiaiškinti ar tai Lietuva ar ne.

    Pasak komentarų nuotrauka daryta ne Lietuvoje, o Lenkijoje, tačiau manau vis tiek įdomi todėl verta ją čia palikti?



    Šaltinis: http://visualhistory.livejournal.com...hread=7042414&
    Paskutinis taisė LAZAS_; 2013.08.14, 00:40.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    ebay.de

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    2005 m. pavasaris. L0814 restauracija. Eugenijaus Taukllio nuotraukos (Kauno lokomotyvų depas).



    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Geležinkelių muziejus 2013 06 21

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    taip, bus vokiškas garvežys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai iš Lenkijos 1435 mm?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ne , Lietuvos jis nepasieks. Kadangi kaliningradas netioli, norintys galės nuvykti pasižiūrėti. Pranešiu kai tik turėsiu tikslesnę info.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar leis per Lietuvą traukti garvežiu? Gal temps su šilumvežiu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turistinis per Lietuvą su garvežio trauka?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pagal visus planus spalio mėnseį į Kaliningradą atvyksta traukinys su garvežiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    N. Vilnioje virš garvežio ir turbūt vagonų stato metalinę konstrukciją. Matyt eksponatai bus uždengti stogine. Tačiau vargu ar ji rimčiau padės. Galbūt garvežį su vagonais įkiš į stiklinį narvą? Šiandien pro šalį važiavau, bet iš tolo nelabai matėsi.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O dabar Lietuvoje pavyktų surinkti specialistus, gebančios atlikti didelės apimties garvežio (katilo) remontą?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš laidos "Labas rytas" 1987 m. Šis iš Estijos atvarytas garvežys atrestauruotas Kauno depe ir pagal laidos pasakojimą turėjo būti perduotas Helsinkio garvežių muziejui, atsidurė Sankt peterburge ir iki dabar važiuoja. http://www.youtube.com/watch?v=EuRpGi_-vIM





    http://www.lrt.lt/mediateka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivių krovininiuose nevežiodavo. Vagonai buvo įvairūs - ir dviašiai, ir triašiai (prūsiški, kupė su individualiomis durimis į lauką), ir keturašiai. Iš tiesų tai netyrinėta tema.

    Komentuoti:


  • Edgaras EKU
    replied
    Gal kas žino kokie buvo keleiviniai vagonai Lietuvoje iki antrojo pasaulinio karo? Apie garvežius informacijos yra nemažai, tačiau apie vagonus nėra. Iš nuotraukų matosi, kad jie visi būdavo skirtingi, bei su keleiviniais prikabinti lyg ir krovininiai...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vagonas Priekulėje stovi, Tremties ar kažkokio panašaus muziejaus kieme.

    Komentuoti:

Working...
X