Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Perverčiau savo senus archyvus... Gal kam bus įdomu ...

    L - 2289 Ignalina, labai bloga vieta fotografijai... 2006 metai



    Pagal markiruotę TE-52 -313, Radviliškio depas



    SO-17



    Eis serija L klasės, numeriai nesimatė ...







    Geriausiai tada atrodęs L-0106



    (kaži koks to dviašio vagono likimas)

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Ar liko vilties vienam važiuojančiam?

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Pavarges ganetinai

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prieš porą savaičių.



    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Aplink Naujosios Vilnios garvežį-paminklą iš ryto pastebėjau tvorą, gal renovuos?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas „Geležinkelininkas“ 1936 m. nr. 2.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1938 m.



    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Turbūt vagonų plovyklai garą gamino.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    ТЭ-2396. Kretinga 1989 m. liepa.



    http://railfanclub.spb.ru

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    TE52-313, dengtas krovininis keturašis su slydimo guoliais ir pašto vagonas.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O koks krovininis?
    Medinis dengtas, bet ar dviejų, ar keturių ašių kažkaip neprisimenu, nes pašto buvo idomesnis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O koks krovininis?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    TE kartu su krovininiu ir atrodo pašto vagonais atsirado muziejuje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai aišku, kad taip. Beje, LG viešųjų pirkimų puslapyje yra skelbimas dėl dažų garvežiams pirkimo. Be dviejų dabar Vilniaus depe esančių garvežių remonto dar reikėtų ir N. Vilnioje stovinčiam garvežiui (ir vagonams).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    (...)
    Atvaizdas

    (...)
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    (...) Įdomu, kur paskui atsidurs garvežys. Juk paremontavo (...)
    Paremontavo, bet garo variklį nesuremointavo, ir garvežys pats tur būt nevažiuoja? Dūmai nuotraukoje - tur būt viso labi specialūs efektai?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Vienas lyg ir yra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šitie du, jei neklystu, paskutiniai likę garvežiai? Ar dar Radviliškyje bent vienas stovi? Kiti jau supjaustyti arba eksponatais paversti.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    TE-52-313 po filmavimo grąžino atgal į depą (matosi kairėje). Ten šalia stovi ir kitas garvėžys, dar neremontuotas.

    Atvaizdas
    Raidė „T“ reiškia „trofėjinis“ – „užkariautas“ iš vokiečių karo laikais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TE-52-313 po filmavimo grąžino atgal į depą (matosi kairėje). Ten šalia stovi ir kitas garvėžys, dar neremontuotas.

    Paskutinis taisė Zorro; 2012.12.08, 18:12.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip tai tokiuose pigiuose filmuose autentikos nereikia ieškoti. Galbūt į kadrą ir KT papuls...

    Įdomu, kur paskui atsidurs garvežys. Juk paremontavo. Kur statys ant postamento? O gal į muziejų?
    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.03, 17:58.

    Komentuoti:

Working...
X