
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tipo šaškė į kaminą ir sąstato priekyje. O iš galo stumia šilumvežis...Negi sutepti problema?
-
Bandoma padaryt, kad transportuot ji galetu, nes truputi patampius ji
pradeda kaisti asiraciai. (Kiek zinau nieks nieko nesugeba sutvarkyt)
Ta garvezi liktais kokiam tai filmui uzplanavo
( teko is arti apziuret , tai bukle jo tragiska)
Komentuoti:
-
Nežinau. Jis juk stovėjo Radviliškio atsargos bazėje. Gal muziejui ruošia? Visos didžiosios stotys jau turi po garvežį paminką. Tik Šiaulių stotyje nėra, bet depe yra.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRadviliškyje depe stovi TE52-313. Remontuoja.
Beje, jis įrašytas į kultūros paveldo registrą.
http://195.182.68.156/registrai/list...uo=300&iki=400
Komentuoti:
-
Radviliškyje depe stovi TE52-313. Remontuoja.
Beje, jis įrašytas į kultūros paveldo registrą.
http://195.182.68.156/registrai/list...uo=300&iki=400
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGhmmm , tai kaži taskur 2004 metais fotografuotas, gyvas ?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:...ihe_399.0.jpeg
Komentuoti:
-
Apie garvežius kuriais Lietuva trumpai džiaugėsi. 1938 m. Lietuvos geležinkelių valdyba sudarė sutarti su „Škoda“ dėl šešių greitaeigių garvežių pagaminimo. Dėl įvykių Čekoslovakijoje ir kilusio antro pasaulinio karo pirmieji garvežiai Lietuvą pasiekė 1939 m. lapkričio mėn. (pagal sutartį turėjome gauti gegužės mėn.). Jie galėdavo pasiekti 130 km./val. greitį. Tuo metu tai buvo labai modernūs garvežiai. Jie buvo sunumeruoti Gp 21-26 nr. 1940m. mūsų valstybė taip pat, kaip ir Čekoslovakija dingo iš europos žemėlapio. Garvežius perėmė Sovietų sajunga. 1941 m. Vokietijai užpuolus sovietus garvežiai perėjo į vokiečių rankas. 1943 m. traukiantis vokiečiams visi garvežiai buvo perduoti Bohemijos ir Moravijos protektoratui ir sunumeruoti naujai: 399 001-399 006 (vietoj Gp 21-26 ). Pasibaigus karui jie liko Čekoslovakijoje. 1969 m. jie baigė savo tarnybą. Čekoslovakų geležinkeliečiai šiuos garvežius vadino „Litevka“.
Pirmasis gautas Gp 21.
Paskutinis pagamintas Gp 26.
Literatūra apie šiuos garvežius.
Šių garvežių modeliai.
2003m. nuotraukos apie Lietuvoje važinėjusi 399 005 (Gp 25).
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=166
Gp 26
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5686&page=9
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Informacija surinkta iš tuometinės spaudos ir
http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/db/
http://parniloko.wz.cz/
http://www.vlaky.net/Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.03.27, 12:22.
Komentuoti:
-
Du garvežiai Šiauliuose 1913 - 1937 m.
Iš Nacionalinės Mažvydo bibliotekos virtualios parodos - XXa pradžios ir tarpukario Lietuvos miestai, miesteliai, bažnytkaimiai
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąBe iniciatyvos, dar reikia lėšų. Garvežių restauravimas brangiai kainuoja, o praktinės naudos iš to mažai.
Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąBe iniciatyvos, dar reikia lėšų. Garvežių restauravimas brangiai kainuoja, o praktinės naudos iš to mažai.
Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.
Negi nėra jokių ES struktūrinių fondų? Reikėtų bent po keletą egzempliorių kiekvieno modelio išsaugoti. Gal čia VLRD–1 galėtų bandyti „prastumti“ tokį komercinį reikalą? Savo lėšomis gi nieks nieko praktiškai beveik nebedaro.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNors ateityje bus ką restauruoti. TEP60 paliksit vieną?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPasvaik, jei ne vienas raštas, garvežiai iš Radviliškio būtų atsidūrę metalo lauže. Ir aplamai, pavargau aš jau tą iniciatyvą rodyti...
Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.
Komentuoti:
-
Pasvaik, jei ne vienas raštas, garvežiai iš Radviliškio būtų atsidūrę metalo lauže. Ir aplamai, pavargau aš jau tą iniciatyvą rodyti...
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNors nesigirtum dėl garvežių... Pats žinai, kad ne LG iniciatyva jie garvežiai buvo įtraukti į registrą... Ne LG iniciatyva jie ir bus restauruoti...
Tiesa vienas toks ponas iš Alytaus (šiuo metu uždarytas) išreiškė norą pastatyti garvežį šalia buvusio geležinkelio, tačiau kaip LG pasiūlė išlaidomis pasidalinti, jo noras staiga užgeso.Paskutinis taisė specialistas; 2010.11.01, 19:44.
Komentuoti:
-
Nors nesigirtum dėl garvežių... Pats žinai, kad ne LG iniciatyva jie garvežiai buvo įtraukti į registrą... Ne LG iniciatyva jie ir bus restauruoti...
Komentuoti:
-
Parašė Flywaver Rodyti pranešimąI have just seen stored Steam Locomotives with 2M62s awaiting scrap?
They must of been there 50 years???
2M62 will be liquidated as scrap metal if they have not been bought by no one.
Komentuoti:
-
Steam Locomotives at Radsviliskis
I have just seen stored Steam Locomotives with 2M62s awaiting scrap?
They must of been there 50 years???
Komentuoti:
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąJei yra susidomėjimas galėčiau truputi detaliau pafotografuot, kaip mini-reportažas butu. Tik kokybė geresnė nebus
Komentuoti:
Komentuoti: