Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tipo šaškė į kaminą ir sąstato priekyje. O iš galo stumia šilumvežis... Negi sutepti problema?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Bandoma padaryt, kad transportuot ji galetu, nes truputi patampius ji
    pradeda kaisti asiraciai. (Kiek zinau nieks nieko nesugeba sutvarkyt)
    Ta garvezi liktais kokiam tai filmui uzplanavo
    ( teko is arti apziuret , tai bukle jo tragiska)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau. Jis juk stovėjo Radviliškio atsargos bazėje. Gal muziejui ruošia? Visos didžiosios stotys jau turi po garvežį paminką. Tik Šiaulių stotyje nėra, bet depe yra.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Radviliškyje depe stovi TE52-313. Remontuoja.

    Beje, jis įrašytas į kultūros paveldo registrą.
    http://195.182.68.156/registrai/list...uo=300&iki=400
    Romontuoja tai kaip paminklą ar kaip garvėžį ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Radviliškyje depe stovi TE52-313. Remontuoja.

    Beje, jis įrašytas į kultūros paveldo registrą.
    http://195.182.68.156/registrai/list...uo=300&iki=400

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ghmmm , tai kaži taskur 2004 metais fotografuotas, gyvas ?
    Paskutinė man žinoma Gp garvežio nuotrauka, padaryta 2006m. filmuojant filmą apie antrą pasaulinį karą.

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:...ihe_399.0.jpeg

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ghmmm , tai kaži taskur 2004 metais fotografuotas, gyvas ?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Apie garvežius kuriais Lietuva trumpai džiaugėsi. 1938 m. Lietuvos geležinkelių valdyba sudarė sutarti su „Škoda“ dėl šešių greitaeigių garvežių pagaminimo. Dėl įvykių Čekoslovakijoje ir kilusio antro pasaulinio karo pirmieji garvežiai Lietuvą pasiekė 1939 m. lapkričio mėn. (pagal sutartį turėjome gauti gegužės mėn.). Jie galėdavo pasiekti 130 km./val. greitį. Tuo metu tai buvo labai modernūs garvežiai. Jie buvo sunumeruoti Gp 21-26 nr. 1940m. mūsų valstybė taip pat, kaip ir Čekoslovakija dingo iš europos žemėlapio. Garvežius perėmė Sovietų sajunga. 1941 m. Vokietijai užpuolus sovietus garvežiai perėjo į vokiečių rankas. 1943 m. traukiantis vokiečiams visi garvežiai buvo perduoti Bohemijos ir Moravijos protektoratui ir sunumeruoti naujai: 399 001-399 006 (vietoj Gp 21-26 ). Pasibaigus karui jie liko Čekoslovakijoje. 1969 m. jie baigė savo tarnybą. Čekoslovakų geležinkeliečiai šiuos garvežius vadino „Litevka“.

    Pirmasis gautas Gp 21.


    Paskutinis pagamintas Gp 26.


    Literatūra apie šiuos garvežius.


    Šių garvežių modeliai.




    2003m. nuotraukos apie Lietuvoje važinėjusi 399 005 (Gp 25).
    http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=166
    Gp 26
    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5686&page=9
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Informacija surinkta iš tuometinės spaudos ir
    http://schienenfahrzeuge.netshadow.at/db/
    http://parniloko.wz.cz/
    http://www.vlaky.net/
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.03.27, 12:22.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Du garvežiai Šiauliuose 1913 - 1937 m.

    Iš Nacionalinės Mažvydo bibliotekos virtualios parodos - XXa pradžios ir tarpukario Lietuvos miestai, miesteliai, bažnytkaimiai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Be iniciatyvos, dar reikia lėšų. Garvežių restauravimas brangiai kainuoja, o praktinės naudos iš to mažai.
    Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.
    Ne pinigš trūksta, o noro. Estai sugebėjo garvežį suremontuoti ir paleisti. Jį, kaip žinai suremontavo Edelraudtee - visiškai privati įmonė, vežiojanti tik keleivius, nesikreipdama į jokius fondus. O mes net geležinkelio riedmenų muziejaus lig šiol neturim...

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Be iniciatyvos, dar reikia lėšų. Garvežių restauravimas brangiai kainuoja, o praktinės naudos iš to mažai.
    Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.

    Negi nėra jokių ES struktūrinių fondų? Reikėtų bent po keletą egzempliorių kiekvieno modelio išsaugoti. Gal čia VLRD–1 galėtų bandyti „prastumti“ tokį komercinį reikalą? Savo lėšomis gi nieks nieko praktiškai beveik nebedaro.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Nors ateityje bus ką restauruoti. TEP60 paliksit vieną?
    taip

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nors ateityje bus ką restauruoti. TEP60 paliksit vieną?

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Pasvaik, jei ne vienas raštas, garvežiai iš Radviliškio būtų atsidūrę metalo lauže. Ir aplamai, pavargau aš jau tą iniciatyvą rodyti...
    Be iniciatyvos, dar reikia lėšų. Garvežių restauravimas brangiai kainuoja, o praktinės naudos iš to mažai.
    Kaip žinai pinigai ant "medžio neauga" ir vien raštų rašinėjimais įvairioms valstybinėms institucijoms garvežių nerestauruosi.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Pasvaik, jei ne vienas raštas, garvežiai iš Radviliškio būtų atsidūrę metalo lauže. Ir aplamai, pavargau aš jau tą iniciatyvą rodyti...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nors nesigirtum dėl garvežių... Pats žinai, kad ne LG iniciatyva jie garvežiai buvo įtraukti į registrą... Ne LG iniciatyva jie ir bus restauruoti...
    Tai ko tos iniciatyvos nerodote? Visi iki šiol ant postamentų pastatyti garvežiai (1524 mm) būtent buvo pastatyti LG iniciatyva ir lėšomis
    Tiesa vienas toks ponas iš Alytaus (šiuo metu uždarytas) išreiškė norą pastatyti garvežį šalia buvusio geležinkelio, tačiau kaip LG pasiūlė išlaidomis pasidalinti, jo noras staiga užgeso.
    Paskutinis taisė specialistas; 2010.11.01, 19:44.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nors nesigirtum dėl garvežių... Pats žinai, kad ne LG iniciatyva jie garvežiai buvo įtraukti į registrą... Ne LG iniciatyva jie ir bus restauruoti...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Flywaver Rodyti pranešimą
    I have just seen stored Steam Locomotives with 2M62s awaiting scrap?
    They must of been there 50 years???
    Steam locomotives are about 50-70 years. They are protected by the state. Are included in the Cultural Heritage Register. Sooner or later, will be renovated and will become the exhibits.
    2M62 will be liquidated as scrap metal if they have not been bought by no one.

    Komentuoti:


  • Flywaver
    replied
    Steam Locomotives at Radsviliskis

    I have just seen stored Steam Locomotives with 2M62s awaiting scrap?
    They must of been there 50 years???

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Jei yra susidomėjimas galėčiau truputi detaliau pafotografuot, kaip mini-reportažas butu. Tik kokybė geresnė nebus
    laukiam nuotraukų

    Komentuoti:

Working...
X