
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Penktadieni pasidariau ekskursija. Aplankiau Radviliškio stotį ir Garvėžius. Leidima apžiurėti garvėžius nesunkiai gavau iš viršininko pavaduotojo. Kabinete ant lentynu pastatyti garvėžiu modeliai bylojo kad jis prijaučiantis garvėžiams. Iki garvėžiu mane lydėjo apsauginis kuriam buvo nurodymas stebėti kad neišsivaryčiau garvėžio.
Pradžioje keletas nuotrauku garvėžio prie Radviliškio stoties.
"Aptvare" stovėjo trys garvėžiai. Graudu buvo matyti dydelius to meto technikos stebuklus stovinčius taip apleistais. Durys visos buvo užplombuotos tai į vidų patekti negalėjau. Nuotraukos vidaus taip pat ne visada pavyko padaryti. Iš vidaus buvo nešvarūs stiklai ir nuo saulės atspindėjo vaizda.
TE-52-313
Vaizdas užlipus ant garvėžio.
Fotografuota per stikla tai kokybė nelabai vykusi.
Komentuoti:
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimąKas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.
http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-14650
Komentuoti:
-
Vienas prie stoties, kiti - depe, pačiame gale, užrakinti už tvotos, be leidimo nepakliūsi.
Komentuoti:
-
Kas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNet stovinčius siauruko garvežiukus galima išvardinti - jie stovi Šiaulių ir Panevėžio stotyse.
Plačiojo geležinkelio garvežiai nustojo važinėti Lietuvoje apie 197X metus. Iki kokių 198X metų į Vilnių dar atvažiuodavo baltarusių traukinys iš Vitebsko, traukiamas garvežio.
Daug garvežių stovėjo rezerve ("karo atvejui") stovėjo Radviliškyje ir Švenčionėliuose, bet apie 1995 m., kilus metalo karštligei, patyliukais buvo "suvartoti"
Komentuoti:
-
Gal kas turite informacijos apie garvezius serijos ТС (buve vokiski BR 03) ir Lenku serijos Пт31 (Pt31).
Komentuoti:
-
Aš irgi taip manau, kad reikėtų susilaikyti nuo tokių pasvarstymų. Svajoti gražu, bet... Per daug klaustukų dėl garvežių...
Komentuoti:
-
Siekdama sumažinti išlaidas krizės laikotarpiu, LG atsisakė tikrai reikalingų projektų įgyvendinimo, nukeldama juos ateičiai. Todėl apie važiuojančio garvežio įsigyjimą, ar esamo remontą kol kas tik galime pasvajoti.
Komentuoti:
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąGeriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
Komentuoti:
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąGeriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
Komentuoti:
-
Geriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJei teisingai supratau, ant TE rusai turėjo pakeisti ratų plotį.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.
SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.
Komentuoti:
-
TE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.
SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
Komentuoti:
Komentuoti: