Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taut.
    replied
    O SO-17 tenais tebestovi?

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Sekantis buvo L 102 2 1 (lygtais toks numeris).





    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Penktadieni pasidariau ekskursija. Aplankiau Radviliškio stotį ir Garvėžius. Leidima apžiurėti garvėžius nesunkiai gavau iš viršininko pavaduotojo. Kabinete ant lentynu pastatyti garvėžiu modeliai bylojo kad jis prijaučiantis garvėžiams. Iki garvėžiu mane lydėjo apsauginis kuriam buvo nurodymas stebėti kad neišsivaryčiau garvėžio.

    Pradžioje keletas nuotrauku garvėžio prie Radviliškio stoties.








    "Aptvare" stovėjo trys garvėžiai. Graudu buvo matyti dydelius to meto technikos stebuklus stovinčius taip apleistais. Durys visos buvo užplombuotos tai į vidų patekti negalėjau. Nuotraukos vidaus taip pat ne visada pavyko padaryti. Iš vidaus buvo nešvarūs stiklai ir nuo saulės atspindėjo vaizda.

    TE-52-313





    Vaizdas užlipus ant garvėžio.



    Fotografuota per stikla tai kokybė nelabai vykusi.





    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Kas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
    Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.
    Šviežiausias "pikčerzas" iš Radviliškio depo su garvežiais:

    http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-14650

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    O tai leidima gauti sudėtinga ar niekas dar nebandė ?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Vienas prie stoties, kiti - depe, pačiame gale, užrakinti už tvotos, be leidimo nepakliūsi.

    Komentuoti:


  • Vismantas
    replied
    Kas žinot kur tiksliai stovi Radviliškyje garvežiai ? Kelis kartus ten buvau tai nepastebėjau kad garvėžiai stovėtų.
    Planuoju ten su reikalais važiuoti iki jų tai prie to pačio gal ir nuotrauku išeis padaryti.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Net stovinčius siauruko garvežiukus galima išvardinti - jie stovi Šiaulių ir Panevėžio stotyse.

    Plačiojo geležinkelio garvežiai nustojo važinėti Lietuvoje apie 197X metus. Iki kokių 198X metų į Vilnių dar atvažiuodavo baltarusių traukinys iš Vitebsko, traukiamas garvežio.
    Daug garvežių stovėjo rezerve ("karo atvejui") stovėjo Radviliškyje ir Švenčionėliuose, bet apie 1995 m., kilus metalo karštligei, patyliukais buvo "suvartoti"
    Iki pat 1998 m., nežinau, kada atsirado, bet 1996 m. jau stovėjo gal 6 garvežiai Panevėžy, Tiekimo gatvėj, prie gana stambios metalo supirktuvės (dar vaikai būdami po juos landžiodavom, ne kartą apsaugos buvom išvyti). Kiek mačiau, ten ne vienas vagonas ir garvežys galvas padėjo. Jeigu neklystu, garvežiai buvo 1910 m., vėliau buvo sudoroti (gaila, kad tais laikais netoptelėjo man į galvą jų nufotografuot)

    Komentuoti:


  • BRM 2009
    replied
    Gal kas turite informacijos apie garvezius serijos ТС (buve vokiski BR 03) ir Lenku serijos Пт31 (Pt31).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Aš irgi taip manau, kad reikėtų susilaikyti nuo tokių pasvarstymų. Svajoti gražu, bet... Per daug klaustukų dėl garvežių...

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Siekdama sumažinti išlaidas krizės laikotarpiu, LG atsisakė tikrai reikalingų projektų įgyvendinimo, nukeldama juos ateičiai. Todėl apie važiuojančio garvežio įsigyjimą, ar esamo remontą kol kas tik galime pasvajoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Geriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
    Tarpukario Lietuvos gelezinkeliai turejo ir rusisku garveziu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Geriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.
    Iš NVS šalies neveikiantį gatvežį būtų įmanoma partraukti bėgiais, iš Europos partraukti pavyktų iki Mockavos ar Šeštokų. Toliau su jo transportavimų būtų sudėtinga.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Geriau pirkti ne NVS, o paieškoti Europoje garvežio, kuris būtų identiškas kuriam nors iš tarpukario Lietuvos geležinkelių turėtam.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Kai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
    O gal pigiau butu nusipirkti geresnes bukles garvezi (gal net ir veikianti) is kurios nors NVS salies?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Jei teisingai supratau, ant TE rusai turėjo pakeisti ratų plotį.
    Ir tai nera sudetinga procedura. Arba buvo nutekinti 1435 mm asiraciai iki 1524 mm, arba buvo pagaminti nauji, rusiskos vezes asiraciai. Taip pat reikejo pakeisti sankabas. Kadangi TSRS jau pries Antraji pasaulini buvo prasidejes perejimas prie autosankabos, tai trofejiniams is karto montavo autosankabas vietoj sraigrines sankabos. Buferius laikinai palikdavo - iki galutinio perejimo prie autosankabos.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Taip. Į 1524 mm.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    TE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.

    SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.
    Jei teisingai supratau, ant TE rusai turėjo pakeisti ratų plotį.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    TE - rusų trofėjiniai, atsirado pas mus po II pasaulinio karo. Juos gamino apie 10-14 vokietijos ir austrijos kompanijų. Ten juos vadino BR 52. Jie buvo gaminami karo tikslams. Viso buvo pagaminta beveik 8000 vienetų.

    SO serijos prekinius garvežius (ordžanikidzes) daugiausia gamino Krasnojarske, Brenske ir kitur.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Kai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.
    O kur pagaminti SO ir TE serijų garvežiai?

    Komentuoti:

Working...
X