Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • LT-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Galbūt ir čia...
    Atvaizdas


    Vilnius laikinai pavirtęs Irkutsku.
    Patvirtinu, kad jokio montazo cia nera. Uzrasas Vilnius netrukde, nes jo filmavimo metu nesimate. Kai vyko tas filmavimas, kaip kartas ejau pro stoti ir gal desimti minuciu stebejau si procesa Beje, visai dienai (ne viena karta kiek pamenu) filmo kureju buvo uzsakytas silumvezis TEP-70.
    O kas del vagonu, tai zaliai musu depe buvo nudazyti LG vagonai (beje pastebejau, kad numeriai visu buvo vienodi, tingejo trafaretu daug daryti Paskui sie vagonai dar kuri laika stovejo Vilniaus stotyje tuose keliuose, esanciuose uz 12 kelio.
    Paskutinis taisė LT-1; 2008.12.16, 09:10.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O aš manau, kad čia roberto fotkinta...
    Taip, po nuotrauka parašyta.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Aš ir nesakau, kad pats priklijavai. Aš manau, kad filmo kūrėjai prilipdė.
    O aš manau, kad čia roberto fotkinta...

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Cha cha!
    Suprantu, kad dabar technologijų amžius ir daug ką galima sukurti Photoshop'u, bet, deja, dar tokių sugebėjimų priklijuoti neturiu. Be to, tokiais niekais užsiimti būtų kvaila.
    Nuotrauka tikra ir čia yra filmo filmavimas.
    Aš ir nesakau, kad pats priklijavai. Aš manau, kad filmo kūrėjai prilipdė.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Straipsnis (su netikslumais) apie garvežį Klaipėdoje (yra video)
    http://www.ve.lt/?data=2008-12-13&ru...&id=1229111963

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Nors tai ne esmė, bet kažkaip man atrodo, kad ta lentelė su užrašu Irkutskas yra photoshop'u priklijuota. Beje, jei akys neapgauna, maketuotojai nenutrynė užrašo ant stoties pastato VILNIUS.
    Cha cha!

    Suprantu, kad dabar technologijų amžius ir daug ką galima sukurti Photoshop'u, bet, deja, dar tokių sugebėjimų priklijuoti neturiu. Be to, tokiais niekais užsiimti būtų kvaila.

    Nuotrauka tikra ir čia yra filmo filmavimas.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Galbūt ir čia...
    Atvaizdas
    Vilnius laikinai pavirtęs Irkutsku.
    Nors tai ne esmė, bet kažkaip man atrodo, kad ta lentelė su užrašu Irkutskas yra photoshop'u priklijuota. Beje, jei akys neapgauna, maketuotojai nenutrynė užrašo ant stoties pastato VILNIUS.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    TRANSSIBERIAN buvo filmuojamas ir Vilniaus geležinkelio stotyje...
    http://www.imdb.com/media/rm2953549568/tt0800241

    Filmo anonse, 23-čią sekundę, traukinys atvyksta į Vilniaus stotį, kuri yra gerai apdorota kompu... http://www.youtube.com/watch?v=_5MUTPx_SIY
    Galbūt ir čia...


    Vilnius laikinai pavirtęs Irkutsku.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė doncius Rodyti pranešimą
    Naršydamas po Lietuvos kino studijos puslapį atsiminiau kad prieš gerus metus Radviliškyje buvo fiilmuojamas filmas. Radau filmą TRANSSIBERIAN. Pažiūrejau filmukus ir pamačiau pažystamus vaizdus. Senieji garvežiai ir stotis ir keli pastatai aplink stotį.
    Atsimenu tada pora pažystamų buvo stotyje kaikuriuos išvarė kaikuriem dave senas "pufaikes" ir paprašė sėdėti/nusifilmuoti stotyje. (nu man taip pasakojo). Dar tuo metu tėvas dirbo gelsaugoje tai sakė ten prie garvežių pora naktų filmavo.
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    nuotraukos iš www.lfs.lt
    Tai va viskas įamžinta kino juostoje, būtų gerai pamatyti patį filmą.
    TRANSSIBERIAN buvo filmuojamas ir Vilniaus geležinkelio stotyje...
    http://www.imdb.com/media/rm2953549568/tt0800241

    Filmo anonse, 23-čią sekundę, traukinys atvyksta į Vilniaus stotį, kuri yra gerai apdorota kompu... http://www.youtube.com/watch?v=_5MUTPx_SIY
    Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 12:42.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdos stotis, vakar.









    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Radau turbine projekto straipnyje apie Radvilišio miesto įvaizdį ir kalbama aišku apie geležinkelininku miestą. Siūlimas kurti muzieju ir sarašiukas Radviliškyje esančių garvežių

    Garvežys TE-52-313 Radviliškio m.
    Garvežys TE-4567 Radviliškio m.
    Garvežys SO 17-744 Radviliškio m.
    Garvežys L-1160 Radviliškio m.
    Garvežys L-0106 Radviliškio m.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Į Trakiškių geležinkelio stotyje garvežys dar užfiksuotas 1989 metais - http://picasaweb.google.com/agentm18...23793754174754

    Trakiškės (Trakiszki) - pirmoji Lenkijoje stotis už sienos (lietuviškame Punsko valsčiuje).
    Trakiškiai - gyvenvietė į šiaurę nuo Kalvarijos (netoli Kalvarijos geležinkelio stoties)
    Trakiškiai - gyvenvietė į rytus nuo Marijampolės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paieskok internete, tikrai rasi parsisiusti.

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Naršydamas po Lietuvos kino studijos puslapį atsiminiau kad prieš gerus metus Radviliškyje buvo fiilmuojamas filmas. Radau filmą TRANSSIBERIAN. Pažiūrejau filmukus ir pamačiau pažystamus vaizdus. Senieji garvežiai ir stotis ir keli pastatai aplink stotį.
    Atsimenu tada pora pažystamų buvo stotyje kaikuriuos išvarė kaikuriem dave senas "pufaikes" ir paprašė sėdėti/nusifilmuoti stotyje. (nu man taip pasakojo). Dar tuo metu tėvas dirbo gelsaugoje tai sakė ten prie garvežių pora naktų filmavo.




    nuotraukos iš www.lfs.lt
    Tai va viskas įamžinta kino juostoje, būtų gerai pamatyti patį filmą.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ner stotis, o lokomotyvų rezervo bazė. (Baza Zapasa lokomotivov). Nemanau vis tik. Rusai turėjo krūva savų garvežių, kurios irgi "paleido" į metalo laužą... Bujie ir Mamonovo, ir Železnodoržny... Deja, ten jau seniai tuščia. Iš vis Kaliningrado srityje sunku kokią nors informacioją išpešti...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Iki berods 1990 metų didelis garvežynas, lyg tai vadintas rezerviniu garvežių depu, buvo Kybartuose. Tuo metu į Kybartus važinėdavau, bet garvežių išvežiojimo nepamačiau (matyt, išvaryti labai greitai).
    Įdomu, ar dalis Kybartuose stovėjusių garvežių išvaryti į Krasnovką ? Tokia stotis yra geležinkelyje Černiachovskas-Železnodorožnyj.
    http://www.parovoz.com/newgallery/index.php
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.18, 11:50.

    Komentuoti:


  • cacao
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na tai nra visai teisybe. Garvezio uzkurimas latvijoje kainuotu apie 100 000 lt, Estijoje veikiancio garvezio nera. Del baltarusijos - manau zinosiu po poros savaiciu...
    Latvijoje veikia Gulbenės-Alūksnės siaurukas, ten vagonėliai tempiami ir garvežių.
    Estijoje taip pat veikia garvežys, naudojamas turistinėms kelionėms, priklauso vienai iš Estijos geležinkelių kompanijų "GO Rail". Nors yra ir "GO Bus" Estijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Savo akim mačiau prieš porą metų pravarantį pro pervažą garvežį Latvijoje, ir galiu prisiekti kad jis priklausė Latvijos Geležinkeliams.Tai koks dar prikėlimas ?
    Jei vaziavo, tai vaziavo. Nezinau ,kaip Latvijoje buvo, bet gal tas garvezys visa laika buvo priziurimas ir jo nereikejo prikelineti. O gal prikeltas uz minima suma...
    Bet 20 metu rudijusi ir nevaziuojanti prilkelti gali tiek reiketi pinigu...

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal po zodziu "uzkurimas" slepiasi mintis - remontas. Juk iki 90-uju garveziai buvo laikomi rezerve ir reguliariai priziurimi, remontuojami ir kt. Atsarga gedos nedare, o jeigu karas...
    Bet per 18 metu nepriziurimi garveziai tapo neveikianciais. O bent viena prikelti iki tokio lygio kad vaziuotu tikrai gali reiketi 100000 Lt.
    Savo akim mačiau prieš porą metų pravarantį pro pervažą garvežį Latvijoje, ir galiu prisiekti kad jis priklausė Latvijos Geležinkeliams.Tai koks dar prikėlimas ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na tai nra visai teisybe. Garvezio uzkurimas latvijoje kainuotu apie 100 000 lt, Estijoje veikiancio garvezio nera. Del baltarusijos - manau zinosiu po poros savaiciu...
    Gal po zodziu "uzkurimas" slepiasi mintis - remontas. Juk iki 90-uju garveziai buvo laikomi rezerve ir reguliariai priziurimi, remontuojami ir kt. Atsarga gedos nedare, o jeigu karas...
    Bet per 18 metu nepriziurimi garveziai tapo neveikianciais. O bent viena prikelti iki tokio lygio kad vaziuotu tikrai gali reiketi 100000 Lt.

    Komentuoti:

Working...
X