Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • BRM 2009
    replied
    Manau, kad sekančiame žurnalo "Baltic Railways Magazine" numeryje galėtų būti viena iš temų , pvz.: "Pomirtinis garvežių gyvenimas Lietuvoje, Ar tai įmanoma ? ". Kadangi šia tema domiuosi seniai, tai dalį problemų kodėl taip yra, drįsčiau teigti, kad žinau, manau kitą dalį problemų žino forumo dalyviai.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Kai dar negyvenome krizės laikotarpiu, tikrai buvo mastoma apie 1 gavežio (L serijos) atstatymą, panaudojant jį reprezentacinėms reikmėms. Problema ta, kad mūsų turimi garvežiai lauke prastovėję apie 60 metų yra taip paveikti korozijos, kad pusę visų mazgų reikia keisti. Kiek žinau, keletas gamyklų buvo sutikę atlikti garvežio kapitalinį remontą, tačiau pareikalavo pateikti tikslius garvežio brėžinius. O tokių brėžinių net Kolomnoje neišliko.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Pamąstymui: kodėl ukrainiečiai 2008 metais supjaustė į metalo laužą paskutinius veikiančius garvežius?
    Metalo kaina gera buvo

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Pamąstymui: kodėl ukrainiečiai 2008 metais supjaustė į metalo laužą paskutinius veikiančius garvežius?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Man sunku tikėti, ar tikrai kas nors imtųsi investuoti pinigus į garvežio restauraciją. Restauruoti garvežį ir pastatyti jį ant postamento yra viena, tačiau kas kita - jį prikelti antram gyvenimui.

    Šiais laikais veikiantis garvežys tikrai netemptų maršrutinių keleivinių sąstatų, o galėtų būti naudojamas tik specialiems, turistiniams reisams.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Logika kužda, kad anksčiau ar vėliau bent vienas važiuojantis garvežys turi būti.
    Minedamas logika, turejau mintyse, kad imanoma absoliuciai viskas, taciau kartais neprotinga i kazkoki daikta investuoti milziniskus pinigus. Ir dar - turejau omenyje ne vien garvezius, bet tiesiog placiaja prasme viska - laivus, lektuvus, namus ir t.t. Taip ir konkreciu atveju del garveziu - geriau isrinkti ta serija, kuria visais aspektais (finansiniais, kulturinio paveldo, tolesnio naudojimo ir t.t.) teisingiau restauruoti, nors techniskai imanoma bet kuria serija gaivinti naujam gyvenimui.
    O del veikiancio garvezio, be abejo, sutinku - turetu buti nors vienas veikiantis, reprezentuojantis imone. Taciau jei tai nebuvo padaryta "gerais" laikais, dabar, sunkmeciu, tikrai apie tai niekas net negalvos..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Imanoma praktiskai viskas, tik viskas i pinigus ir siokia tokia logika remiasi..
    Logika kužda, kad anksčiau ar vėliau bent vienas važiuojantis garvežys turi būti.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    SO įmanoma restauruoti, kad važinėtų?
    Imanoma praktiskai viskas, tik viskas i pinigus ir siokia tokia logika remiasi..

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    SO įmanoma restauruoti, kad važinėtų?
    Įmanoma viskas, tik bėda nėra kur. Visi LG garvežiai įtraukti į kultūros paveldo registrą.

    Kiek pamenu, Alytaus meras norėjo garvežį pastatyti kažkokiame parke prie pesčiųjų tako, kuris ankščiau buvo geležinkeliu. Jo noras atšalo, kai buvo paprašyta susimokėti už garvežio parengimo eksponavimui, transportavimo išlaidas.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    L serijos jiems reikia, o SO palikti geresniems laikams ir įdomesniems reikalams
    SO įmanoma restauruoti, kad važinėtų?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    L serijos jiems reikia, o SO palikti geresniems laikams ir įdomesniems reikalams

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Garvezi pastatyti ant pylimo kur nors tarp PC "Jotvingis" ir Statybininku gatviu butu tikrai nebloga ideja. Kitur as nematau prasmes jo statyti.
    Prie stoties turbūt jo niekas nematytų...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    "1944 m. iš Alytaus besitraukdama hitlerinės Vokietijos kariuomenė susprogdino miesto geležinkelio stotį ir išardė geležinkelio bėgius iki Šeštokų. Tik po 15 metų (1959 m.) Alytuje vėl nuaidėjo skardus traukinio švilpukas."
    Iš straipsnio: Geležinkelis - Alytaus istorijos dalis (2009-03-03)
    http://www.miesto.lt/index.php?optio...1736&Itemid=42

    Tie, kuri tingit skaityt visą straipsnį, tai dar pora eilučių čia įmesiu: "Rašte AB „Lietuvos geležinkeliai“ generaliniam direktoriui meras prašė dovanoti miestui seną garvežį, kaip buvusios geležinkelio linijos istorinį akcentą. „Lietuvos geležinkelių“ bendrovės vadovas atsakė, kad pritaria alytiškių norui įamžinti geležinkelio liniją, kaip miesto istorijos puslapį."
    Garvezi pastatyti ant pylimo kur nors tarp PC "Jotvingis" ir Statybininku gatviu butu tikrai nebloga ideja. Kitur as nematau prasmes jo statyti.

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Graži nuotrauka iš interneto platybių (ne Lietuva)

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Ar man cia atrodo ar jis istikruju labai didelis,noreciau pamatyti nuotrauka kurioje butu zmogus stovintis salia.
    Pro langą matosi mašinistas. Daugmaž galima sulyginti.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė X3dO Rodyti pranešimą
    Ar man cia atrodo ar jis istikruju labai didelis,noreciau pamatyti nuotrauka kurioje butu zmogus stovintis salia.
    Tas didžiausias ratas būtų maždaug lygus su vidutionio žmogaus ūgiu. Ar tai daug - pačiam spręsti...

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Lithuanian Pacific Gp from Skoda on standard-gauge, Daugavpils c.1942 (J.B. Kronawitter)
    http://trains-worldexpresses.com/500/505.htm
    Ar man cia atrodo ar jis istikruju labai didelis,noreciau pamatyti nuotrauka kurioje butu zmogus stovintis salia.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Lithuanian Pacific Gp from Skoda on standard-gauge, Daugavpils c.1942 (J.B. Kronawitter)
    http://trains-worldexpresses.com/500/505.htm

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Jei pastebėjai, tai ant vagonų ir RŽD cherbas buvo nupieštas.
    Manau kad jis (herbas) naudojant trafareta buvo uzdazytas, nes atrode pakankamai tikroviskai

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Patvirtinu, kad jokio montazo cia nera. Uzrasas Vilnius netrukde, nes jo filmavimo metu nesimate. Kai vyko tas filmavimas, kaip kartas ejau pro stoti ir gal desimti minuciu stebejau si procesa Beje, visai dienai (ne viena karta kiek pamenu) filmo kureju buvo uzsakytas silumvezis TEP-70.
    O kas del vagonu, tai zaliai musu depe buvo nudazyti LG vagonai (beje pastebejau, kad numeriai visu buvo vienodi, tingejo trafaretu daug daryti Paskui sie vagonai dar kuri laika stovejo Vilniaus stotyje tuose keliuose, esanciuose uz 12 kelio.
    Jei pastebėjai, tai ant vagonų ir RŽD cherbas buvo nupieštas.

    Komentuoti:

Working...
X