Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Jei yra susidomėjimas galėčiau truputi detaliau pafotografuot, kaip mini-reportažas butu. Tik kokybė geresnė nebus
-
ir kur gi toks grožis randasi ?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTurbūt apie plačiuosius kalbi. Iš pradžių galvojau, kad apie siauruko. Daug ir Klaipėdoje buvo supjaustyta.
Komentuoti:
-
Turbūt apie plačiuosius kalbi. Iš pradžių galvojau, kad apie siauruko. Daug ir Klaipėdoje buvo supjaustyta.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPlačiau galima?
Komentuoti:
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąMatyt tie Krašto apsaugos ministerijos 13 vnt., nes neaiškus jų likimas, bet tuo laiku jų ten buvo berods 6 ar 7
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKiek maždaug?
Komentuoti:
-
Parašė Vismantas Rodyti pranešimą..... vežė keleivius iš Panevėžio į Anykščius ....
Kiek žinau tai jis dirbo Pavenčių cukraus fabrike. Dėl to ir išliko kad cukraus fabrikas išsaugojo. O Lietuvos geležinkeliai ką turėjo ta į metalą pridavė. Pavėluotai pradėjo rūpintis geležinkelio istorine dalimi. Jei butu saugoje iškarto tai ir Škoda P5 būtų like.
Komentuoti:
-
Prichavatizuoa labai paprastai. Kas dirbo Siauruke tam ir leido prichvatizuoti. O pagal procedūras privalo perduoti turto fondui ir skelbti aukcioną. Dabar stotys prichvatizuotos, o sklypas aplink pastata (teritorija) yra valstybės nuosavybė ir neprivatizuojama, nes tai yra ypatingos svarbos Lietuvai kultūros paminklas.
Spreskite patys. Pastatas ant klaustuko, nes jei pradedant gilintis tai pastatas nelegaliai įsigytas, teritorija yra ne tavo. Kvepia kompensacijos išmoka ir ate. O tada ir aiškinkis su LG kas, kaip ir už kiek pardavė.
Patys pagalvokit. Kam vakarinis ruožas jei stotys privačios ?
LG bandė palaidoti siauruka. Тik siaurukas живучий оказался
Kviečiu visus kam rupi siauruko ateitis burtis ir padėti tapti Lietuvos pasididžiavimu. www.sgk.lt ( puslapis dar pildomas )
Komentuoti:
-
Ka tai reiskia nesilaikant proceduru. Jei stoties pastatai buvo paversti gyvenamaisiais ir juose gyveno zmones, tai gal reikejo juos iskeldinti ir parduoti skelbiant konkursa? Faktiskai tuose pastatuose gyvenantys zmones, juos eksploatuojantys ir minimaliai priziurintys turejo pirmumo teise (numatyta istatymais) i patalpu privatizacija. O daug uz griuvancius pastatus nepaimsi. Ir taip LG gerai, kad atsikrate galvos skausmo del stociu pastatu.
Komentuoti:
-
Teisingai pastebėta. Dar priedo išparduotos nelegaliai visos stotis kurias reiks išpirkti. Jos parduotos nesilaikant procedūrų už centus. LG tas ruožas kaip rakštis "šiknoje".Jie ir platųjį garvežį atitemptu restauruota, kad tik ASG pasiimtų ta ruožą sau.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kazin... Atiduoti ir dar primoketi (suremontuojant garvezi) niekas nenori.
Apibendrinus, garvežio remontas/restauravimas LG (ar jos antrinėms įmonėms) kainuotų gerokai mažiau negu viso šiaurinio/vakarinio ruožo atstatymas
Komentuoti:
-
Tai kazin... Atiduoti ir dar primoketi (suremontuojant garvezi) niekas nenori.
Komentuoti:
-
O jei būtų sakę taip: "Pasiimate siaurojo geležinkelio vakarini ruožą ir garvežys už pusės metų restauruotas ir veikiantis puškuos pas jus". Pasiūlymas būtų tikrai viliotinas ir jiems ir ASG
Komentuoti:
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąo ASG bande prasyti tokios dovanos is LG?
Komentuoti:
-
Siauliu garveziuko isvezimas:
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Komentuoti:
Komentuoti: