Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus geležinkelio stotį nori paversti atpažįstama visame pasaulyje

    Kalba, kad tai bus "šimtmečio projektas". Vasara jau bus žinoma vizija, pabaigos terminas 2025-2026 metai.

    Galvoja apie perdangą jungiančią stoties aikštę per geležinkelio stotį su Naujininkais.
    Iškels visą gamybą iš geležinkelio stoties į užmiestį.
    Paskutinis taisė artexs; 2021.04.05, 10:09.

    Comment


      Skambūs šūkiai. Svrbiausia, kad po viso to nebūtų blogiau keleiviams, tiek traukinių, tiek autobusų, tiek miesto VT. Nes prioritetas ne tai, o NT plėtra.
      VLRD sujungė su LTG Cargo ir planuojama naujo didelio depo statyba Vaidotuose, tai VLRD bus iškeltas į Vaidotus.

      Comment


        Parašė artexs Rodyti pranešimą
        Vilniaus geležinkelio stotį nori paversti atpažįstama visame pasaulyje

        Kalba, kad tai bus "šimtmečio projektas". Vasara jau bus žinoma vizija, pabaigos terminas 2025-2026 metai.

        Galvoja apie perdangą jungiančią stoties aikštę per geležinkelio stotį su Naujininkais.
        Iškels visą gamybą iš geležinkelio stoties į užmiestį.
        Tokiu siekiu gali tureti zmones kurie niekada nera buve uz Lietuvos ribu...O reikalo pasauliniam atpazistamumui net nera. Svarbu butu grazu, svaru, tvarkinga ir funkcionalu.

        Comment


          Prie stoties.






          Comment


            Istorijai. Stoties tunelio griovimo darbai 2020-05-08
            Paskutinis taisė digital; 2022.04.21, 16:35. Priežastis: pataisyta į [YOUTUBE]gQRa71tdbt8[/YOUTUBE]

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Beveik prieš mėnesį. Buvusi Maxima.





              Ar dar turi šitas nuotraukas? Serveris kur jos buvo išsaugotos jau nebeveikia kelis mėnesius (ir niekada nemačiau šitos Maximos tai noriu pažiūrėti)
              Būtų geriau pilną archyvą to serverio nuotraukų sukurti bet...

              Comment


                Vilniuje ir kitose stotyse diegiama nauja informacinė sistema su naujais ekranais. Su pačiais ekranais viskas kaip ir ok, bet tiesiog užmuša informacijos pateikimo logika su peronais (platform) ir keliais (track). Tiesa, kai kur (pvz., Kauno stotyje) dar yra ir senų lentelių, kur kelias angliškai yra vadinamas "road". Stotyje bandant susigaudyti, kur stovi mano traukinys, reikia kelias minutes žiūrėti į informacinius ekranus, kad susigaudyti, kuris čia tas 3 peronas ir 4 kelias ar čia 4 peronas ir 3 kelias. Labai labai bloga sistema, kuri teikia perteklinę informaciją, kuri ne pagerina, bet objektyviai pablogina informacijos pateikimą


                Perono viduryje stovi vienas toks ekranas, vietoj to, kad būtų po ekraną kiekvienai pusei, kai yra visose civilizuotose geležinkelio stotyse


                Na ir žinoma nėra būdo išsiaiškinti, prie kurio kelio ir kuriame perone mes visgi esame. Tiesiog jokios info


                Man šiaip įdomu, kas kuria ir įgyvendina stočių ženklinimą LTG? Ar jie supranta, kad ženklinimas nėra kažkas, ką gali sukurti LTG inžinierius Igoris, bet tai turi būti daroma tos srities profesionalų, kurie supranta ką daro. Dabar tiek Vilniaus, tiek visos kitos storys net po informacinės sistemos "atnaujinimo" atrodo labai blogai.

                Comment


                  Reiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                    Reiktų kad pačiam perone ties kiekvienu keliu būtų po ekraną, kur būtų aiškiai parašyta, kur važiuoja artimiausias atvykstantis traukinys, kaip beje visada ir būdavo. Tas platformų numeravimas niekam nereikalingas.
                    Net ir su vienu ekranu, dešinė pusė skirta dešiniam keliui (žiūrint į ekraną), kairė - kariam. Žalias fonas - be pakeitimų, geltonas - vėluoja N minučių, raudonas - atšauktas. Belieka surašyti traukinio numerį, galutinę stotį ir laiką. Artimiausias traukinys rodomas padidintu šriftu. Vėluojantys traukiniai laike lentoje lieka savo pozicijoje, virš artimiausio traukinio, idant būtų aišku jog jei dar neišvažiavo. Informacinės eilutės tekstas dubliuojamas ir anglų bei dar kokia kita (pvz galutinės išvykstančių traukinių stoties) kalba.

                    Tiek čia to UI ir UX kūrimo. Ypač po vakarinio piko Warszawa Wschodnia, laukiant vėliuojančio traukinio

                    Comment


                      Labai krenta į akis, kad pats ekranas - didžiulis, bet tuščio ploto daug, o šrifto dydis yra ypač mažas ir iš tolo sunkiai matomas.

                      Comment


                        Nepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Nepanašu, kad čia galutinis variantas yra išdėstymo, abejoju, kad liks mėlyna spalva (neatitinka LTG Link brand'o). Bet faktas, kad liko vienas ekranas vietoje dviejų švieslenčių, nuvilia.
                          Nebent dar visko neužbaigė ir bus atskiri ekranai kiekvienai platformos daliai, kaip priklauso? Nes šiaip tai reiktų netgi po porą sudvejintų ekranų kiekvienam perono galui. Nebent čia tas atvejis, kai padaromas absoliutus ir visiškas minimumas už pigiausiai ir tik tam, kad uždėti varnelę, kad "informacinė sistema" egzistuoja ir uždaryti klausimą. Būtų labai gaila, jeigu nusirista iki tokio lygio

                          Comment


                            Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis

                            Comment


                              Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                              Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
                              Ainam į LTG €€€€€ pasiimti

                              Korekcijos: geltonas tekstas baltame fone bus neįskaitomas šviesiu paros metu. Arba reikia dviejų spalvinių schemų, arba pergalvoti strategiją. Raudonas fonas / baltas tekstas ir nepadeda perskaityti informacijos, tai labai geria matosi apatinėje eilutėje. Galbūt statusą galėtų rodyti traukinio numerio fonas, jei ne LTG LINK brandbook'as.

                              Informacijos pateikimui yra toks "semantic lens" būdas, kai aktualiausia informacija pateikiama detaliausiai. Šiuo atveju būtų pvz "845 KAUNAS Paneriai, Vokė, Lentvaris, Vievis, Kaišiadorys, Palemonas, Amaliai 12:25" , o apatinė eilutė "Kaunas 16:50 17:15 20:45"

                              Comment


                                Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
                                Net nereikia penkių artimiausių maršrutų, užtenka max dviejų artimiausių. Niekas perone nestovės 10h ryto, jeigu traukinys 19h vakare.

                                Comment


                                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                  Va tokį greitai sumečiau, jau vis geresnis variantas nei dabartinis
                                  O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    Net nereikia penkių artimiausių maršrutų, užtenka max dviejų artimiausių. Niekas perone nestovės 10h ryto, jeigu traukinys 19h vakare.
                                    Ir tai yra ko gero daugiausia išvykimų turinti LTG stotis.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
                                      Peronus anksčiau reikėjo žiūrėti. O dabar, jei nepataikei - laiptais žemyn.
                                      Kažkaip nepamenu antžeminio keleiviams skirto perėjimo tarp peronų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O kur peronai? Būtina nurodyti peronus, nes kitaip gali būti per daug paprasta viską suprasti
                                        Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išnyks ir liks tik keliai?

                                        Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.20, 05:32.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Ir kada šita tarybinė peronų sistemą išbyks ir liks tik keliai?

                                          Kai sovietai smegenyse tai tą nuodą ir kitai kartai perduodi, nes tetos ir dėsės iš LG kitaip mąstyti nesugeba?
                                          Šiaip jeigu peronų+kelių sadomazochistai nenori keisti šitos idiotiškos ženklinimo sistemos, tai galėtų bent jau pereiti prie raidinės kelių žymėjimo sistemos. Tarkim, 3 peronas, B kelias. Nu nes skaičiai+raidės yra mažiau confusing, nei skaičiai+skaičiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X