Parašė miraged
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad neitų "ant tiesiųjų". Visada bus posūkių ir kreivių. Realiai apie 100km.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juk yra paskaičiuota, kad 2030-aisiais Vilniaus oro uostas nebetenkins poreikių, o galimybės plėstis jau bus išnaudotos. Dėl to, kai turėjom susisiekimo ministrą, jis kvietė kol ne vėlu pradėt dirbti šiuo klausimu. Žaslių seniūnija jau kažkokį plotą bando siūlyt. Jei iš Vilniaus traukinys iki ten nuvažiuos per 25 min., tai problemos ir nesimato. Tik aišku būtų geriau kad traukinys važiuotų ne iš "Stancija Minskaya" per Panerius (kaip dabar), o iš "Stotis NMC" per Karoliniškes.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...galimos-trasos
Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 kmParašė Edd Rodyti pranešimąO tai kad atskridus reiks dar 60km belstis į Vilnių yra normalu? Gal išvis turistui ar verslui tiesiog patogiau būtų rinktis Rygą ar Taliną?Show must go von!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai?Parašė VNS Rodyti pranešimą
Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km
 Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
							
						Paskutinis taisė Edd; 2020.10.23, 15:27.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai?
 Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.Show must go von!
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visų pirma neužsiiminėk demagogijom, kalbam ne apie Elektrėnus ar Vievį, o apie naują pagrindinį oro uostą. O pagal ką, kuo remiantis buvo tas sprendimas priimtas ir kas konkrečiai jį priėmė?Parašė VNS Rodyti pranešimą
Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daugiau šioje temoje:Parašė Edd Rodyti pranešimąKažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai?
 Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
https://www.miestai.net/forumas/foru...-uosto-vizijos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ka ta visuomene? Gali internete pasiskaitytiParašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas
Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).
Comment
 
							
						
Comment