Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min
    Kokie dar 70km?

    Comment


      Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
          Tai kad neitų "ant tiesiųjų". Visada bus posūkių ir kreivių. Realiai apie 100km.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
            Juk yra paskaičiuota, kad 2030-aisiais Vilniaus oro uostas nebetenkins poreikių, o galimybės plėstis jau bus išnaudotos. Dėl to, kai turėjom susisiekimo ministrą, jis kvietė kol ne vėlu pradėt dirbti šiuo klausimu. Žaslių seniūnija jau kažkokį plotą bando siūlyt. Jei iš Vilniaus traukinys iki ten nuvažiuos per 25 min., tai problemos ir nesimato. Tik aišku būtų geriau kad traukinys važiuotų ne iš "Stancija Minskaya" per Panerius (kaip dabar), o iš "Stotis NMC" per Karoliniškes.

            Comment


              Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.

              Comment


                „Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos
                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...galimos-trasos
                Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.

                „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Vertinant alternatyvas vertintos ir numatytos jungtys su planuojamu nauju oro uostu netoli Žąslių.

                  Show must go von!

                  Comment


                    "Taip pat svarstoma galimybė „Rail Baltica“ liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius"

                    O kažin gal yra tada ir dar alternatyva neaplenkiant pvz. Elektrėnų?

                    Comment


                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                      O tai kad atskridus reiks dar 60km belstis į Vilnių yra normalu? Gal išvis turistui ar verslui tiesiog patogiau būtų rinktis Rygą ar Taliną?
                      Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km
                      Show must go von!

                      Comment


                        Geriau vieną kartą pamatyti, nei 1000 kartų išgirsti.

                        Eilinį karta filadelfijai negali atlikti darbo dorai.

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą

                          Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km
                          Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
                          Paskutinis taisė Edd; 2020.10.23, 15:27.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą

                            Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
                            Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą

                              Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
                              Visų pirma neužsiiminėk demagogijom, kalbam ne apie Elektrėnus ar Vievį, o apie naują pagrindinį oro uostą. O pagal ką, kuo remiantis buvo tas sprendimas priimtas ir kas konkrečiai jį priėmė?

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Zasliai International Airport
                                ŽIA

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
                                  Daugiau šioje temoje:
                                  https://www.miestai.net/forumas/foru...-uosto-vizijos

                                  Comment


                                    Kaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?
                                      O ka ta visuomene? Gali internete pasiskaityti

                                      Comment


                                        Ne tai kad nebuvo jokių studijų bet ir vyriausybė net nėra patvirtinus tos oro uosto vietos kiek googlinau, o čia jau net rail balticos planus įtakoja. Įdomiai viskas vyksta...

                                        Comment


                                          Parengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas

                                          Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X