Blemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Giruliuose buvo prieš, nes niekam nemalonu pro namų langus žiūrėti į akliną sieną ar šiaip vaikščioti/važiuoti dviračiu šalia jos.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBlemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.
- 3 patinka
Comment
-
Rail Baltica Lietuvoje Facebooke pasidalino įnformatyviu animaciniu klipu apie tilto slenkančių klojinių sistemą.
https://www.facebook.com/share/v/17iv6XtJr7/Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.10, 22:33.
- 8 patinka
Comment
-
Pagal 2022 metų vizualizacijas sienelė bus tik "ties gyvenamosiomis teritorijomis", t.y. Jonavos krante į Jonavos pusę: https://www.youtube.com/watch?v=hLVsU3DcFbg
- 4 patinka
Comment
-
Paskutinė mano matyta info 2024-03, nežinau ar dar teisybė (prisegu screenshotą):Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?
https://sumin.lrv.lt/media/viesa/sau...IxXLP0vBzM.pdf
Koncepcija iš seniau - panašu, kad pasirinkta 1-a alternatyva:
https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...onava_KONC.pdf
O šiaip neseniai buvo atnaujintas pirkimų planas ateinantiems metams:
https://rail-baltica.lt/wp-content/u...atnaujinta.pdf
Panašu, kad kitais metais paaiškės kaip atrodys stotys - Panevėžio ir Jonavos stočių projektavimo pradžia numatyta 2026 Q1.
- 5 patinka
Comment
-
Įdėjo ir į youtube šitą:Parašė Perfect Rodyti pranešimąRail Baltica Lietuvoje Facebooke pasidalino įnformatyviu animaciniu klipu apie tilto slenkančių klojinių sistemą.
https://www.facebook.com/share/v/17iv6XtJr7/
- 6 patinka
Comment
-
Video aprašymas sako kitaip:Parašė gerietis Rodyti pranešimąKiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
???? Šiame klipe matome MSS (Movable Scaffolding System) technologiją. Metalinė konstrukcija jau paruošta – ji užpildoma betonu, po 3 dienų atrakinama ir pervežama prie kitų atramų. Šis procesas kartosis keliasdešimt kartų.Jei nesupranti ir net nepasistengi bent kažkiek pasidomėti, tai gal geriau ir nekomentuok.Parašė xvoss Rodyti pranešimąAš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?
Man toks Transport Fever 2 flash back'as šitas tiltas..
- 10 patinka
Comment
-
Taigi parašyta pradžioj "12 mėnesių per 3,5 min". Tai, matyt, 12 mėnesių ir užtruks šita dalis. Įdomu, ar lygiagrečiai galės daryti tą kabančią dalį virš vandens?Parašė gerietis Rodyti pranešimąKiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
Upd. suskaičiavau, kad bus 20 segmentų, tai "po porą savaičių" sueina.Paskutinis taisė alga; 2025.10.13, 00:54.
- 1 patinka
Comment
-
2 savaitės tokio sudėtingumo ir ploto perdangai yra normalu.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
- 3 patinka
Comment
-
Feisbuke pasidalino ir tilto dalies virš upės vizulke:Parašė xvoss Rodyti pranešimąAš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?
Man toks Transport Fever 2 flash back'as šitas tiltas..
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 9 patinka
Comment
-
Parašysiu paklodę, nes nebeplanuoju atrašinėti į individualius pranešimus. Jei nenorite skaityti, visada galite mane užbaninti, ką aš sėkmingai padariau su keliais forumo nariais. Vis tik reikia suteikti kažkiek balanso šitame forume, tad planuoju karts nuo karto parašyti po paklodę su santrauka.
----
Taip, Lietuvoje nelabai kas vyksta RB statybose ir Lietuva (ir Latvija, kalbant vien apie pagrindinę linija) yra projekto stabdžiai. Bendrai projekte Lietuva yra padariusi mažiausiai darbų be konkurencijos. Pagrindinės linijos kontekste, estai yra vieninteliai, kurie realiai dirba, o ne trypčioja aplinkui.
Dėl naujai nutiestų bėgių
Šiuo metu Lietuvoje yra 'baiginėjamas' 8,5 km. ruožas, tai yra gerai, bet tai yra vos apie 2% suplanuoto bendro Rail Baltica Lietuvoje ruožo (392 km.) ilgio. Aišku šis nutiestas ruožas dar turės būti elektrifikuotas ir jame nutiestas antras kelias ir taip, toks ruožas lygiuose laukuose yra lengviausias ir pigiausias įmanomas ruožas skaičiuojant 1 km. Bendra tokio projekto suma būtų apie 130m. eurų (skaičiuojant 15m/km - realiai, turbūt, mažiau). Iš esmės 2-3 Nemenčinės plento platinimai. Per dešimt metų nuo projekto pradžios, valstybei svarbiausiame, šimtmečio projekte. Metus iš metų besigiriant, kad Lietuva 'tiesia geležinkelius' kai visi kiti stovi vietoje.
Dėl Jonavos tilto
Jonavos tiltas turėjo būti baigtas metų pradžioje, tačiau dabar baigtumas yra vos 40% (iš kelių dienų senumo VŽ straipsnio). Tokiais tempais statant, panašu, vėluos ir vėluos labai smarkiai. Tiltas yra įspūdingas savo dydžiu, tačiau tai yra vos 40 milijonų už kilometrą kainuojantis tiltas ant polių, kokių Europoje ir pasaulyje yra statoma tikrai daug. Tiltas nėra užstrigęs dėl sudėtingumo, sudėtingumas yra įvertinamas prieš kažką statant (kaip ir grunto tipas) ir įskaičiuojamas į darbų eigą. Siūlyčiau pasižiūrėti, kokie objektai yra statomi kad ir kokioje Gruzijoje, kur jų Rikoti pass (52 km. kelyje) yra statomi ar buvo pastatyti... 51 tunelis ir 97 tiltai. Man kur kas įdomiau būtų sužinoti, iš kur tas užstrigimas ir kas už jį atsakingas, nei ketvirtus metus iš eilės žiūrėti į itin lėtai besikeičiančius paveiksliukus, bet visi mes skirtingi.
Dabartinė situacija
(Atstumai gali būti nevisai tikslūs, tikiuosi +-5km. paklaidos, bet jei ką - pataisysiu, kaip ir pataisysiu kitus netikslumus jei jų kas nors ras)
Estija
Turi kontraktus visam ruožui savo teritorijoje bei naujajam centriniam mazgui Taline, kur aktyviai vyksta darbai.
Latvija
- Smarkiai atsilieka pagrindinėje linijoje nuo Estijos. Kontraktus turi 45km., darbai prasidėjo liepą. Pagrindinės linijos ruožas be kontraktų - apie 160 km.
- Pirmoje dalyje atšauktas 50-60km. Rygos mazgas.
- Mieste yra padaryti didžiuliai, milijardiniai darbai. Nuo 2015-ųjų investavo milžiniškus pinigus į oro uosto atšaką (250-280m. eurų) ir centro mazgą (bendra vertė 566.597. eurų), taip pat projekto pradžioje investavo šimtus milijonų į žemės išpirkimą centre. Iki 2027-ųjų planuojama užbaigti viską išskyrus tiltą (neužbaigta vertė - 70m. eurų) ir pusės stoties pastato bei viską pradėti naudoti (kol kas tik vietiniams geležinkeliams). Dalis sumų yra įsisavintos prieš infliaciją ir dabar būtų kur kas didesnės.
Lietuva
- Liko pastatyti apie 290km. pagrindinio ruožo, kontraktų yra apie 80km, bet jie yra ne 'iki bėgių' tad realiai - mažiau.
- Bet kokiu atveju, pagrindinės linijos ruožas be kontraktų Lietuvoje yra pats ilgiausias iš visų šalių ir tai nestebina, nes Kaunas - Lenkija ruožo variantas buvo patvirtintas tik 2024-aisiais metais, tad ten iki kontraktų dar labai toli.
- Pirmoje dalyje atšaukta daugiausia bėgių iš visų šalių - jungtis į sostinę (90-100km.), pravažiavimo pro Kauną darbai (dviejų lygiu sankryžos, naujas tiltas, ir kt., bus naudojamas carinis geležinkelis), privažiavimas prie Panevėžio (kuris klausimas ar apskritai bus statomas)
- Pirmoje dalyje atšauktos abi stotis (Vilniaus centrinė ir oro uosto), atšaukti Kauno miesto integracijos darbai
- Pridaryta daugiausia klaidų projekte (Panevėžio mazgas, Karmėlavos pajungimas autobusais, Elektrėnų nepajungimas, Kauno tunelio projektinis vienkelis, kažkokia keistenybė su VNO pajungimu ir tt. ir pan.). Jei paskaičiuotume šių klaidų bendrą vertę pagal RB naudos analizės principus, tie nuostoliai, be abejonės, būtų milijardiniai.
- Pridaryta klaidų tiesiant RB1.
- Lietuva neseniai sakė, kad kol kas yra įsisavinusi apie 300m. per visą projektą (esu pasidalinęs nuorodą) - maždaug tiek, kiek kainuoja Rygos oro uosto atšaka ir kiek daugiau nei pusę tiek, kiek kainuoja Rygos centrinis mazgas. Jei Lietuva nori sakyti, kad 'kol latviai statė stotis, mes tiesėm kelius' tam reikia kokių bent 50km. užbaigto kelio. Labiau panašu į 'kol kiti dirbo, mes miegojom', ką patvirtina ir Skuodžio pranešimas apie RB prieš išeinant iš transporto ministro posto.Paskutinis taisė VLR; 2025.10.13, 13:25.
- 14 patinka
Comment
-
Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.Parašė VLR Rodyti pranešimąParašysiu paklodę, nes nebeplanuoju atrašinėti į individualius pranešimus. Jei nenorite skaityti, visada galite mane užbaninti, ką aš sėkmingai padariau su keliais forumo nariais. Vis tik reikia suteikti kažkiek balanso šitame forume, tad planuoju karts nuo karto parašyti po paklodę su santrauka.
- 8 patinka
Comment
-
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.Parašė alga Rodyti pranešimą
Velnias, tik pradėjom džiaugtis matomo progreso žiedeliais. Pasirodo, viskas prastai, tuo tarpu, kai latviai įsisavino milijardą prieš infliaciją, o estai jau turi 100% kontraktų.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
- 4 patinka
Comment
-
Atvažiavo pas latvius Stepukonis ir pralošė kazino kokius 20 kartų daugiau negu Vilniaus stadiono lėšų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
Comment
-
Svarbiausia, kad latviai "prijungs" Rygą prie RB už tą "įsisavintą" milijardąParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tik įdomu kiek to latvių įsisavinto milijardo teko projekto valdymui.
Kadangi matau statybos kainas, tai Rygoje galėtų būti paslėptas ne vienas kazino.
Galėtų ir LTG varyti tokį PiaRą, kad jau šiemet Vilnių prijungė prie RB (nors realiai niekas nieko nepadarė, bet juk užtenka 1520 mm bėgių nuo miesto iki artimiausio RB taško ir tai vadinama prijungimu, o linija į Kauną jau egzistuoja).
Apie situaciją Estijoje turbūt nemažai pasako info iš jų LinkedIn pranešimo paskelbto prieš tris dienas:
???? Today marks the 11th anniversary of Rail Baltic Estonia. The project has made significant progress over the years in construction, design, and land acquisition, bringing the future of a modern high-speed railway closer to reality.
✅ Completed:
34 structures – viaducts, bridges, tunnels, and ecoducts
28 air and gas line crossings
Stage I of Pärnu passenger terminal
2 infrastructure maintenance depot storage areas
???? Under construction:
10 railway crossings
6 stages of the Ülemiste terminal
12 main line sections
✍ In design:
Soodevahe–Muuga main line
Muuga freight terminal
Southern areas of the Ülemiste terminal
Main line section from Tootsi southwards
15 railway crossings
????️ Land acquisition:
Approximately 80% of the required land has been acquiredPaskutinis taisė sleader; 2025.10.13, 15:22.
- 8 patinka
Comment

Comment