Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1060
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
    Nežinau, bet tikiuosi taip ir bus sienelės kaip parodyta šiane pirkimo brėžinyje. Nes jeigu bus per visą tilto ilgį ir aklina, tai prarastas įspūdingiausias reginys visoje Rail Balticos vėžės trasoje!

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Neturėtų būti per visą ilgį? Iš kas buvo planuota pirkimo dokumentuose, matau tik ties vienu galu iš vieno šono sienelę. Konkrečiai brėžinys:
      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_092037.png
Views:	1060
Size:	1,01 MB
ID:	2224268
      Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?

      Comment


        Atskiru projektu, čia planavimo dokumentai: https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...sis-etapas-RS/

        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251010_120654.png
Views:	1015
Size:	1,17 MB
ID:	2224316

        Comment


          Comment


            Blemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Blemba tos garso slopinimo sienelės žiauru.. jau dabar kaip aptvėrė esamas senas stotis, labai atgrasiai atrodo, spaudoj skaičiau, kad pvz Girulių gyventojai buvo prieš.. Kodėl tokių nesamonių nėra Šveicarijoje, Austrijoje, nors ir ten traukinių ir gyventojų srautai švelniai tariant kiti.
              Giruliuose buvo prieš, nes niekam nemalonu pro namų langus žiūrėti į akliną sieną ar šiaip vaikščioti/važiuoti dviračiu šalia jos.

              Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	948
Size:	245,7 kB
ID:	2224330 Click image for larger version

Name:	Untitled2.jpg
Views:	951
Size:	308,6 kB
ID:	2224329
              Flickr

              Comment


                Rail Baltica Lietuvoje Facebooke pasidalino įnformatyviu animaciniu klipu apie tilto slenkančių klojinių sistemą.
                https://www.facebook.com/share/v/17iv6XtJr7/
                Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.10, 21:33.

                Comment


                  Nebus tos sienelės daugiau apsauga nuo žmonių ir gyvūnų?

                  Comment


                    Pagal 2022 metų vizualizacijas sienelė bus tik "ties gyvenamosiomis teritorijomis", t.y. Jonavos krante į Jonavos pusę: https://www.youtube.com/watch?v=hLVsU3DcFbg

                    Comment


                      Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą

                      Gal pagal brėžinius aišku kur keleivių stotis bus Jonavoje?
                      Paskutinė mano matyta info 2024-03, nežinau ar dar teisybė (prisegu screenshotą):
                      https://sumin.lrv.lt/media/viesa/sau...IxXLP0vBzM.pdf

                      Koncepcija iš seniau - panašu, kad pasirinkta 1-a alternatyva:
                      https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...onava_KONC.pdf

                      O šiaip neseniai buvo atnaujintas pirkimų planas ateinantiems metams:
                      https://rail-baltica.lt/wp-content/u...atnaujinta.pdf

                      Panašu, kad kitais metais paaiškės kaip atrodys stotys - Panevėžio ir Jonavos stočių projektavimo pradžia numatyta 2026 Q1.

                      Click image for larger version

Name:	jonava.jpg
Views:	794
Size:	435,1 kB
ID:	2224400

                      Comment


                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                        Rail Baltica Lietuvoje Facebooke pasidalino įnformatyviu animaciniu klipu apie tilto slenkančių klojinių sistemą.
                        https://www.facebook.com/share/v/17iv6XtJr7/
                        Įdėjo ir į youtube šitą:

                        Comment


                          Kiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
                          -

                          Comment


                            Aš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?


                            Man toks Transport Fever 2 flash back'as šitas tiltas..

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                              Kiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
                              Video aprašymas sako kitaip:
                              ???? Šiame klipe matome MSS (Movable Scaffolding System) technologiją. Metalinė konstrukcija jau paruošta – ji užpildoma betonu, po 3 dienų atrakinama ir pervežama prie kitų atramų. Šis procesas kartosis keliasdešimt kartų.
                              Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                              Aš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?


                              Man toks Transport Fever 2 flash back'as šitas tiltas..
                              Jei nesupranti ir net nepasistengi bent kažkiek pasidomėti, tai gal geriau ir nekomentuok.

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                Kiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
                                Taigi parašyta pradžioj "12 mėnesių per 3,5 min". Tai, matyt, 12 mėnesių ir užtruks šita dalis. Įdomu, ar lygiagrečiai galės daryti tą kabančią dalį virš vandens?

                                Upd. suskaičiavau, kad bus 20 segmentų, tai "po porą savaičių" sueina.
                                Paskutinis taisė alga; 2025.10.12, 23:54.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Kiekvieną segmentą nokins po porą savaičių, tai galima paskaičiuoti kiek užtruks ši animacija realybėje.
                                  2 savaitės tokio sudėtingumo ir ploto perdangai yra normalu.

                                  Comment


                                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                                    Aš nesupratau per ką tas tiltas eina? Kur Neris?


                                    Man toks Transport Fever 2 flash back'as šitas tiltas..
                                    Feisbuke pasidalino ir tilto dalies virš upės vizulke:
                                    Click image for larger version

Name:	564636493_10239294404046223_4206817495579841124_n.jpg
Views:	372
Size:	155,2 kB
ID:	2224759
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašysiu paklodę, nes nebeplanuoju atrašinėti į individualius pranešimus. Jei nenorite skaityti, visada galite mane užbaninti, ką aš sėkmingai padariau su keliais forumo nariais. Vis tik reikia suteikti kažkiek balanso šitame forume, tad planuoju karts nuo karto parašyti po paklodę su santrauka.

                                      ----

                                      Taip, Lietuvoje nelabai kas vyksta RB statybose ir Lietuva (ir Latvija, kalbant vien apie pagrindinę linija) yra projekto stabdžiai. Bendrai projekte Lietuva yra padariusi mažiausiai darbų be konkurencijos. Pagrindinės linijos kontekste, estai yra vieninteliai, kurie realiai dirba, o ne trypčioja aplinkui.

                                      Dėl naujai nutiestų bėgių

                                      Šiuo metu Lietuvoje yra 'baiginėjamas' 8,5 km. ruožas, tai yra gerai, bet tai yra vos apie 2% suplanuoto bendro Rail Baltica Lietuvoje ruožo (392 km.) ilgio. Aišku šis nutiestas ruožas dar turės būti elektrifikuotas ir jame nutiestas antras kelias ir taip, toks ruožas lygiuose laukuose yra lengviausias ir pigiausias įmanomas ruožas skaičiuojant 1 km. Bendra tokio projekto suma būtų apie 130m. eurų (skaičiuojant 15m/km - realiai, turbūt, mažiau). Iš esmės 2-3 Nemenčinės plento platinimai. Per dešimt metų nuo projekto pradžios, valstybei svarbiausiame, šimtmečio projekte. Metus iš metų besigiriant, kad Lietuva 'tiesia geležinkelius' kai visi kiti stovi vietoje.

                                      Dėl Jonavos tilto

                                      Jonavos tiltas turėjo būti baigtas metų pradžioje, tačiau dabar baigtumas yra vos 40% (iš kelių dienų senumo VŽ straipsnio). Tokiais tempais statant, panašu, vėluos ir vėluos labai smarkiai. Tiltas yra įspūdingas savo dydžiu, tačiau tai yra vos 40 milijonų už kilometrą kainuojantis tiltas ant polių, kokių Europoje ir pasaulyje yra statoma tikrai daug. Tiltas nėra užstrigęs dėl sudėtingumo, sudėtingumas yra įvertinamas prieš kažką statant (kaip ir grunto tipas) ir įskaičiuojamas į darbų eigą. Siūlyčiau pasižiūrėti, kokie objektai yra statomi kad ir kokioje Gruzijoje, kur jų Rikoti pass (52 km. kelyje) yra statomi ar buvo pastatyti... 51 tunelis ir 97 tiltai. Man kur kas įdomiau būtų sužinoti, iš kur tas užstrigimas ir kas už jį atsakingas, nei ketvirtus metus iš eilės žiūrėti į itin lėtai besikeičiančius paveiksliukus, bet visi mes skirtingi.

                                      Dabartinė situacija

                                      (Atstumai gali būti nevisai tikslūs, tikiuosi +-5km. paklaidos, bet jei ką - pataisysiu, kaip ir pataisysiu kitus netikslumus jei jų kas nors ras)

                                      Estija

                                      Turi kontraktus visam ruožui savo teritorijoje bei naujajam centriniam mazgui Taline, kur aktyviai vyksta darbai.

                                      Latvija

                                      - Smarkiai atsilieka pagrindinėje linijoje nuo Estijos. Kontraktus turi 45km., darbai prasidėjo liepą. Pagrindinės linijos ruožas be kontraktų - apie 160 km.
                                      - Pirmoje dalyje atšauktas 50-60km. Rygos mazgas.
                                      - Mieste yra padaryti didžiuliai, milijardiniai darbai. Nuo 2015-ųjų investavo milžiniškus pinigus į oro uosto atšaką (250-280m. eurų) ir centro mazgą (bendra vertė 566.597. eurų), taip pat projekto pradžioje investavo šimtus milijonų į žemės išpirkimą centre. Iki 2027-ųjų planuojama užbaigti viską išskyrus tiltą (neužbaigta vertė - 70m. eurų) ir pusės stoties pastato bei viską pradėti naudoti (kol kas tik vietiniams geležinkeliams). Dalis sumų yra įsisavintos prieš infliaciją ir dabar būtų kur kas didesnės.

                                      Lietuva
                                      - Liko pastatyti apie 290km. pagrindinio ruožo, kontraktų yra apie 80km, bet jie yra ne 'iki bėgių' tad realiai - mažiau.
                                      - Bet kokiu atveju, pagrindinės linijos ruožas be kontraktų Lietuvoje yra pats ilgiausias iš visų šalių ir tai nestebina, nes Kaunas - Lenkija ruožo variantas buvo patvirtintas tik 2024-aisiais metais, tad ten iki kontraktų dar labai toli.
                                      - Pirmoje dalyje atšaukta daugiausia bėgių iš visų šalių - jungtis į sostinę (90-100km.), pravažiavimo pro Kauną darbai (dviejų lygiu sankryžos, naujas tiltas, ir kt., bus naudojamas carinis geležinkelis), privažiavimas prie Panevėžio (kuris klausimas ar apskritai bus statomas)
                                      - Pirmoje dalyje atšauktos abi stotis (Vilniaus centrinė ir oro uosto), atšaukti Kauno miesto integracijos darbai
                                      - Pridaryta daugiausia klaidų projekte (Panevėžio mazgas, Karmėlavos pajungimas autobusais, Elektrėnų nepajungimas, Kauno tunelio projektinis vienkelis, kažkokia keistenybė su VNO pajungimu ir tt. ir pan.). Jei paskaičiuotume šių klaidų bendrą vertę pagal RB naudos analizės principus, tie nuostoliai, be abejonės, būtų milijardiniai.
                                      - Pridaryta klaidų tiesiant RB1.
                                      - Lietuva neseniai sakė, kad kol kas yra įsisavinusi apie 300m. per visą projektą (esu pasidalinęs nuorodą) - maždaug tiek, kiek kainuoja Rygos oro uosto atšaka ir kiek daugiau nei pusę tiek, kiek kainuoja Rygos centrinis mazgas. Jei Lietuva nori sakyti, kad 'kol latviai statė stotis, mes tiesėm kelius' tam reikia kokių bent 50km. užbaigto kelio. Labiau panašu į 'kol kiti dirbo, mes miegojom', ką patvirtina ir Skuodžio pranešimas apie RB prieš išeinant iš transporto ministro posto.
                                      Paskutinis taisė VLR; Vakar, 12:25.

                                      Comment




                                        Pasiilgom.

                                        Comment


                                          oi blemba vel sitas VLR ... is savo kalabybiskiu islindo... chebryte kaip jus tokias jarundistikas toleruojat?
                                          Paskutinis taisė digital; Vakar, 12:55. Priežastis: cenzūra

                                          Comment

                                          Working...
                                          X