Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Teismas: „LTG Infra“ negali pasirašyti 100 mln. eurų vertės signalizacijos modernizavimo sutarties
Teismas laikinai uždraudė valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės infrastruktūros bendrovei „LTG Infra“ pasirašyti daugiau nei 100 mln. eurų vertės sutartį su signalizacijos modernizavimo geležinkelio ruože tarp Kauno ir Lenkijos sienos konkurso laimėtojomis – įmonėmis „Fima“ bei Čekijos „AŽD Praha“.
Vilniaus apygardos teismas rugsėjo 4 dieną patenkino Latvijos įmonių „Alstom Baltics“ ir „Belam-Riga“ prašymą ir pritaikė laikinąsias apsaugos priemones.
Šių įmonių pasiūlymą konkurse „LTG Infra“ atmetė, todėl tokį liepos 30 dienos pastarosios sprendimą jos siekia pripažinti neteisėtu bei jį panaikinti.
„Pirkimo procedūrų sustabdymas ir draudimas sudaryti bei vykdyti pirkimo sutartį šioje pirkimo stadijoje atitiktų šalių interesų pusiausvyrą, kadangi ieškovams būtų užtikrinta galimybė grįžti į pirkimo stadiją“, – BNS pranešė teismo atstovė Lina Nemeikaitė.
LTG atstovas Domas Jurevičius BNS teigė, kad būsimas rangovas turės modernizuoti ruožą jau įrengtą europinio standarto liniją – įdiegti signalizacijos bei su jais susijusias sistemas pagerinant jos saugumą ir galimybes.
„Šiuo metu ši geležinkelio linija yra vienintelė tarptautinė jungtis su Lenkija, todėl jos modernizavimas yra strateginės svarbos norint užtikrinti augančius civilinio bei karinio mobilumo poreikius, kurie kritiškai svarbūs geopolitinių grėsmių kontekste“, – komentare BNS sakė D. Jurevičius.
Jo teigimu, šiuo metu jau paskelbtas konkurso laimėtojas – „Fimos“ bei „AŽD Praha“ konsorciumas, tačiau dėl teismo pritaikytų laikinųjų apsaugos priemonių sutartis su juo nepasirašyta.
Beveik 100 kilometrų ilgio ruožas nuo Kauno (Jiesios) iki Lenkijos sienos yra europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ dalis.
2015 metais nutiesta linija bus modernizuojama, kad atitiktų europinius standartus – antrajį jos ruožą projektuosi Vokietijos „Deutsche Bahn“ grupės įmonė „Deutsche Bahn Engineering & Consulting“ – ji ir bendra trijų Baltijos šalių įmonė „RB Rail“ ir „LTG Infra“ rugpjūtį pasirašė 38,3 mln. eurų (be PVM) vertės sutartį.
15min informacija (stripsnis matomas prenumeratoriams).
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąKokie latviai šaunuoliai, ne tik kad sabotuoja RB pas save, bet jau ir pas mus. Matyt reikėjo ir mum stočių griaučius statyt
Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti. Poto dar rašė apie tai, kad prašė detalių brėžinių iš gamintojo (kuris turi laimėti nes tik jis gamina tokias detales).
Straipsnis rusų kalba, bet per vertėją galima paskaityti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
“Jeigu man neatiteks, neatiteks niekam”
Šiaip tokios “istorijos” Latvijoje tikrai yra.
Neseniai pasirodė straipsnis, kad Daugpilio lokomotyvų remonto centras ar kaip jis ten vadinasi, pateikė skundą nes esą “Rigas satiksme” sudarė tokias konkurso sąlygas, kad jie negali dalyvauti.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Rigas Satiksme neteisūs pagal lietuvišką VPĮ, nes nurodė konkretų gamintoją, o ne reikiamas savybes ar standartus. Nežinau kaip atrodo atitinkamas latvių įstatymas, bet nuostatos turėtų būti panašios.
Tas dalis gamina tik vienas konkretus gamintojas.
DLRC tai nepatiko. Nuėjo pas tą gamintoją paprašė brėžinių, tipo jūs duokit nemokamai, o mes čia patys.
Gamintojas brėžinių aišku, kad nedavė. Na ir prasidėjo.
Comment
Comment