Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
    Nemanau, kad paslaptis. Jei kažkas skaičių turi, gal pasidalins, nes ir man įdomu.

    Comment


      Šiek tiek 2023 m. info:
      Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).

      Tarptautinių pervežimų stuburų tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).

      Comment


        Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
        Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
        https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

        Malonaus skaitymo

        Comment


          Parašė DKL Rodyti pranešimą
          Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
          https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

          Malonaus skaitymo
          Ačiū už nuorodą. Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?

          Comment


            Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?
            Diena. Anksčiau šita lentelė buvo įtraukta į Tinklo Nuostatus. Dabar iškelta į atskirą dokumentą

            Comment


              Parašė DKL Rodyti pranešimą
              Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
              https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

              Malonaus skaitymo
              Oho! Pagal maksimalaus pralaidumo ir panaudoto santykį Trakiškiai–Mockava 1435 mm yra vienas labiausiai apkrautų ruožų Lietuvoje!

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
                Atstumu/ilgiu kažkiek, bet realiai daugiau nelabai be to kad suplanuotas vėliau dėl ko kai kuriems skauda kad ne iš karto buvo tokio tipo sprendimas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
                  Taip brangiai dėl to, kad planuojant tiesiog nebuvo pagalvota apie Panevėžį ir tik, berods, Skuodžio dėka buvo atsibusta labai neseniai. Ruožas pro Panevėžio kraštą atrodys kaip gana tipinis neambicingas sprendimas tokio dydžio miestui tai kritikuoti jį gana sunku. Tačiau, dėl šio milžiniško susiknisimo planavime, pirma bus tiesiamas tas ruožas pro Gustonis, kuris kainuos irgi panašiai. Nutiesto ruožo pro Gustonis kontekste, investuoti pusę milijardo į RB pritraukimą arčiau Panevėžio apie 10 km. ir turėti paralelius HSR ruožus laukuose pradeda atrodyti kaip keista tragikomedija.


                  Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
                    Krovininė stotis nereikalinga, ane?

                    Comment


                      Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių.
                        Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?

                        Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
                          Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?

                            Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
                            Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.

                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.
                            Vilnius Connect net nėra nupirkta projektavimo sutartis, o šitame forume buvo tokių, kurie rašė, kad ‘vis tiek tos stoties ten nereikia’, nes ‘labai brangi’. Tuo pačiu metu gindami šitą pusės milijardo vertės nereikalingą nesąmonę.

                            Nėra loginės klaidos tame, ką parašiau, tu tiesiog nesugebi sekti ginčo, nes, kaip jau ne kartą parodei čia, nesi pats aštriausias įrankis garaže.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.
                              Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
                                Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
                                O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?
                                  ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape. Jei turi informacijos, kad šis ruožas bus nukeltas į kitą etapą tai būtinai parašyk, aš labai apsidžiaugsiu. Deja tokios informacijos dabar neturime, komunikacija yra ta, kad Panevėžio atšaka bus statoma antrajame etape. Tad ruožas pro Gustonis bus projektuojamas HSR standarto ir pirmajame etape tiesiamas kaip vienkelis.

                                  Ir bet kokiu atveju, toks kelynas krovinių stočiai yra nelogiškas ir smarkiai per ilgas. Žr. kad ir į Pärnu krovininę stotį žemėlapyje - kas su ja negerai? Ką mes išlošiame tiesdami tiek bėgių?
                                  Paskutinis taisė VLR; 2025.09.12, 07:33.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
                                    O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
                                    Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).

                                    Už pusę milijardo kur kas racionaliau (mano manymu) būtų nutiesti LRT liniją tarp Gustonių, tankiausių miesto rajonų ir centro. Ta atšaka vis tiek nekirs miesto, eis pro jo patį kraštą ir bus nepatogi daug kam. Bet, taip, racionalumo Lietuvos projekto pusėje rasti yra labai sunku.

                                    Comment


                                      Kiti galimi variantai jau minėta 1435mm atšaka į normalią Panevėžio stotį esamu pylimu (imho, racionaliausias variantas). Arba shuttle servisas (kad ir bateriniu Stadler traukiniu) esamais 1520 bėgiais tarp Gustonių ir Panevėžio stoties.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).
                                        Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
                                          Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X