Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Šiek tiek 2023 m. info:
Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).
Tarptautinių pervežimų stuburų tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).
- 2 patinka
Comment
-
Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
Malonaus skaitymo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
- 2 patinka
Comment
-
Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKrovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių.
Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąYpač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?
Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.
Nėra loginės klaidos tame, ką parašiau, tu tiesiog nesugebi sekti ginčo, nes, kaip jau ne kartą parodei čia, nesi pats aštriausias įrankis garaže.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?
Ir bet kokiu atveju, toks kelynas krovinių stočiai yra nelogiškas ir smarkiai per ilgas. Žr. kad ir į Pärnu krovininę stotį žemėlapyje - kas su ja negerai? Ką mes išlošiame tiesdami tiek bėgių?Paskutinis taisė VLR; 2025.09.12, 07:33.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
Už pusę milijardo kur kas racionaliau (mano manymu) būtų nutiesti LRT liniją tarp Gustonių, tankiausių miesto rajonų ir centro. Ta atšaka vis tiek nekirs miesto, eis pro jo patį kraštą ir bus nepatogi daug kam. Bet, taip, racionalumo Lietuvos projekto pusėje rasti yra labai sunku.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
- 1 patinka
Comment
Comment