Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiek tiek 2023 m. info:
 Praėjusiais metais „LTG Cargo“ iš Ukrainos į Klaipėdos jūrų uostą per Lenkiją pervežė beveik 36 tūkst. t krovinių, dar apie 251 tūkst. t krovinių buvo išgabenta į Ukrainą per Lenkiją – daugiausiai naftos ir jos produktų (233 tūkst. t).
 
 Tarptautinių pervežimų stuburų tapusiu intermodalinių krovinių gabenimo maršrutu į Duisburgą Vokietijoje iš viso iki gruodžio mėn. pabaigos buvo pervežta 11 018 TEU. Praėjusiais metais startavusiu maršrutu Kaunas–Slavkovas pervežta 2770 TEU (TEU – dvidešimties pėdų vieneto ekvivalentas).
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:Visvien įdomu, kiek traukinių pravažiuoja RB1. Juk geriau žinoti, nei nežinoti. Ar tai kažkokia paslaptis?
 https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
 
 Malonaus skaitymo
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už nuorodą. Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
 https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
 
 Malonaus skaitymo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oho! Pagal maksimalaus pralaidumo ir panaudoto santykį Trakiškiai–Mockava 1435 mm yra vienas labiausiai apkrautų ruožų Lietuvoje!Parašė DKL Rodyti pranešimąTikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
 https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf
 
 Malonaus skaitymo
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atstumu/ilgiu kažkiek, bet realiai daugiau nelabai be to kad suplanuotas vėliau dėl ko kai kuriems skauda kad ne iš karto buvo tokio tipo sprendimas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip brangiai dėl to, kad planuojant tiesiog nebuvo pagalvota apie Panevėžį ir tik, berods, Skuodžio dėka buvo atsibusta labai neseniai. Ruožas pro Panevėžio kraštą atrodys kaip gana tipinis neambicingas sprendimas tokio dydžio miestui tai kritikuoti jį gana sunku. Tačiau, dėl šio milžiniško susiknisimo planavime, pirma bus tiesiamas tas ruožas pro Gustonis, kuris kainuos irgi panašiai. Nutiesto ruožo pro Gustonis kontekste, investuoti pusę milijardo į RB pritraukimą arčiau Panevėžio apie 10 km. ir turėti paralelius HSR ruožus laukuose pradeda atrodyti kaip keista tragikomedija.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
 
 
 Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Krovininė stotis nereikalinga, ane?Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?Parašė VLR Rodyti pranešimąKrovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių.
 
 Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.Parašė VLR Rodyti pranešimąYpač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?
 
 Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
 
 Vilnius Connect net nėra nupirkta projektavimo sutartis, o šitame forume buvo tokių, kurie rašė, kad ‘vis tiek tos stoties ten nereikia’, nes ‘labai brangi’. Tuo pačiu metu gindami šitą pusės milijardo vertės nereikalingą nesąmonę.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.
 
 Nėra loginės klaidos tame, ką parašiau, tu tiesiog nesugebi sekti ginčo, nes, kaip jau ne kartą parodei čia, nesi pats aštriausias įrankis garaže.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
 O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape. Jei turi informacijos, kad šis ruožas bus nukeltas į kitą etapą tai būtinai parašyk, aš labai apsidžiaugsiu. Deja tokios informacijos dabar neturime, komunikacija yra ta, kad Panevėžio atšaka bus statoma antrajame etape. Tad ruožas pro Gustonis bus projektuojamas HSR standarto ir pirmajame etape tiesiamas kaip vienkelis.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?
 
 Ir bet kokiu atveju, toks kelynas krovinių stočiai yra nelogiškas ir smarkiai per ilgas. Žr. kad ir į Pärnu krovininę stotį žemėlapyje - kas su ja negerai? Ką mes išlošiame tiesdami tiek bėgių?Paskutinis taisė VLR; 2025.09.12, 08:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
 O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
 
 Už pusę milijardo kur kas racionaliau (mano manymu) būtų nutiesti LRT liniją tarp Gustonių, tankiausių miesto rajonų ir centro. Ta atšaka vis tiek nekirs miesto, eis pro jo patį kraštą ir bus nepatogi daug kam. Bet, taip, racionalumo Lietuvos projekto pusėje rasti yra labai sunku.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
 - 1 patinka
 Comment








Comment