Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia apie kokį laikotarpį kalbama? Dieną? Mėnesį? Metus?
    Diena. Anksčiau šita lentelė buvo įtraukta į Tinklo Nuostatus. Dabar iškelta į atskirą dokumentą

    Comment


      Parašė DKL Rodyti pranešimą
      Tikrai ne paslaptis. Tereikia tik paieškoti LTG infra puslapyje:
      https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

      Malonaus skaitymo
      Oho! Pagal maksimalaus pralaidumo ir panaudoto santykį Trakiškiai–Mockava 1435 mm yra vienas labiausiai apkrautų ruožų Lietuvoje!

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
        Atstumu/ilgiu kažkiek, bet realiai daugiau nelabai be to kad suplanuotas vėliau dėl ko kai kuriems skauda kad ne iš karto buvo tokio tipo sprendimas.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai ir klausiu, kuo skirsis Panevėžys? Ir kodėl taip brangiai.
          Taip brangiai dėl to, kad planuojant tiesiog nebuvo pagalvota apie Panevėžį ir tik, berods, Skuodžio dėka buvo atsibusta labai neseniai. Ruožas pro Panevėžio kraštą atrodys kaip gana tipinis neambicingas sprendimas tokio dydžio miestui tai kritikuoti jį gana sunku. Tačiau, dėl šio milžiniško susiknisimo planavime, pirma bus tiesiamas tas ruožas pro Gustonis, kuris kainuos irgi panašiai. Nutiesto ruožo pro Gustonis kontekste, investuoti pusę milijardo į RB pritraukimą arčiau Panevėžio apie 10 km. ir turėti paralelius HSR ruožus laukuose pradeda atrodyti kaip keista tragikomedija.


          Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
            Krovininė stotis nereikalinga, ane?

            Comment


              Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių. Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Krovininei stočiai prie Panevėžio neturėtų prireikti pusės milijardo eurų ir dešimčių kilometrų naujų HSR standarto bėgių.
                Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?

                Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Ypač juokingai atrodo, kai šitą akivaizdų absurdą palaiko žmonės, kurie sako, kad pvz. Vilnius Connect yra per brangus. Iš karto gali pasakyti, kas konstruktyviai diskutuoja, o kas tik ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje.
                  Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Ar nieko tokio, kad dabartinė Panevėžio stotis yra statmena RB linijai, o jos pasiekiamumas iš vakarinės pusės ribojamas A9, A17, keliomis 330kV linijomis, upe ir kultūros paveldo teritorija?

                    Stotyse, ypač krovinių, HSR standarto bėgiai beveik nenaudojami. Kaip ir krovininėse linijose.
                    Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.

                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Vilnius Connect, naujausiais duomenimis, irgi Lietuvoje. Kodėl tada tie, kurie ieško bet kokių pateisinimų tam, kas daroma Lietuvoje, nepalaiko šio projekto? Eilinį kart nusišneki.
                    Vilnius Connect net nėra nupirkta projektavimo sutartis, o šitame forume buvo tokių, kurie rašė, kad ‘vis tiek tos stoties ten nereikia’, nes ‘labai brangi’. Tuo pačiu metu gindami šitą pusės milijardo vertės nereikalingą nesąmonę.

                    Nėra loginės klaidos tame, ką parašiau, tu tiesiog nesugebi sekti ginčo, nes, kaip jau ne kartą parodei čia, nesi pats aštriausias įrankis garaže.

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                      Nežinau, ką čia bandai pasakyti, bet ruožas pro Gustonis bus tiesiamas HSR standartu ir po to naudojamas tik kroviniams. Apie tai ir eina kalba.
                      Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                        Aš vis tikėjausi, kad jie kažkaip sugebės tą ruožą pro Gustonis atšaukti, bet, deja, panašu, kad jie ten jau rimtai ruošiasi darbams.
                        Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
                        O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Iš kur žinai kaip jis bus tiesiamas, jei jis dar nesuprojektuotas?
                          ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape. Jei turi informacijos, kad šis ruožas bus nukeltas į kitą etapą tai būtinai parašyk, aš labai apsidžiaugsiu. Deja tokios informacijos dabar neturime, komunikacija yra ta, kad Panevėžio atšaka bus statoma antrajame etape. Tad ruožas pro Gustonis bus projektuojamas HSR standarto ir pirmajame etape tiesiamas kaip vienkelis.

                          Ir bet kokiu atveju, toks kelynas krovinių stočiai yra nelogiškas ir smarkiai per ilgas. Žr. kad ir į Pärnu krovininę stotį žemėlapyje - kas su ja negerai? Ką mes išlošiame tiesdami tiek bėgių?
                          Paskutinis taisė VLR; 2025.09.12, 08:33.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Bet I-muoju etapu ties tik pagrindinę liniją? Ar aš klystu?
                            O iki II-ojo etapo , spėju, dar 10 metų. Galima būtų koreguoti, ar ten jau ant akmens iškalta?
                            Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).

                            Už pusę milijardo kur kas racionaliau (mano manymu) būtų nutiesti LRT liniją tarp Gustonių, tankiausių miesto rajonų ir centro. Ta atšaka vis tiek nekirs miesto, eis pro jo patį kraštą ir bus nepatogi daug kam. Bet, taip, racionalumo Lietuvos projekto pusėje rasti yra labai sunku.

                            Comment


                              Kiti galimi variantai jau minėta 1435mm atšaka į normalią Panevėžio stotį esamu pylimu (imho, racionaliausias variantas). Arba shuttle servisas (kad ir bateriniu Stadler traukiniu) esamais 1520 bėgiais tarp Gustonių ir Panevėžio stoties.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Pirmajame etape taip, ties tik pagrindinę liniją, kuri yra suprojektuota pro Gustonis. Kas bus daroma antrajame tikrai dar būtų galima pakeisti, nors su baudomis, nes žemės paėmimai atšakoje jau yra prasidėję ir už juos reikėtų grąžinti pinigus (ES dalį).
                                Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
                                  Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Kokia prasmė tų dvigubų atšakų? Juolab ir antro etapo ruožas eina šalia miesto, o ne pro jį, kad būtų problema dėl krovininių traukinių. ES manau tikrai neskirs finansavimo, nes sakys, kad jau turit liniją pro Gustonis, kam dar šimtai miljonų lygiagrečiai trasai.
                                    Kiek pamenu, Panevėžys nelaiku prabudo.
                                    Oj, kam mums tas geležinkelis; oj, Gustonys per toli; oj duokit mums RB stotį mieste.

                                    Darant padoriai, krovinių ir depo šaka eina per stotį ir ne mieste; į esamą miesto stotį keleivinė linija įvedama iš pietinės pusės ir išvedama per šiaurės vakarus. Dabar padaryta ornografija.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      ES nefinansuos žemesnio standarto stoties kelynų pirmajame etape.
                                      Standartinė stotis projektuojama taip, kad per ją eina pagrindiniai keliai, kuriais galima važiuoti maksimaliu linijos tarp iešmų greičiu; yra stoties šalutiniai keliai, kuriuose greitis ribojamas važiavimo per iešmą į atšaką greičiu ir yra kiti stoties bei depų kelynai, kuriuose greitis ribojamas dėl eismo organizavimo ir technologinių priežasčių. Todėl teiginys, kad depo kelynas bus tiesiamas pagal HSR, o ES kitokio nefinansuos yra ... įdomus.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tai realiai rurbūt nelabai kas ir planuoja tą trasą ten statyti. Na nebent ES pasiūlys apmokėti, ko, tikėtina, nebus. Patys tikrai nusistatysim. Dėl to, imho, aktualiau diskutuoti kitus variantus, kaip kad atšaka į esamą stotį arba kažkoks shuttle servisas rusiškais bėgiais.
                                        Kadangi LTGI pradėjo lalbas apie perėjimą prie standartinės vėžės, racionaliausia būtų tiesti antrą, standartinės vėžės kelią. Reiktų pažiūrėti ar būtų galima tokiam servisui panaudoti siauruko stotį ir kelyną.
                                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.

                                        Comment


                                          Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas

                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-662-2523468
                                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:36.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X