Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Latvijos siu metu RB darbu santrauka: https://www.youtube.com/watch?v=TxKVHwyE8I4
    Visiskas kosmosas kiek per metus padare... Sakyciau 0 sansu kad latvija bent kaska pastatys iki 30 metu...
    Latvijoje darbai prie pagrindinės linijos prasidėjo liepos 11, t.y. prieš mažiau nei prieš 2 mėnesius.

    https://railbaltica.org/news/green-l...ine-in-latvia/

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Latvijoje darbai prie pagrindinės linijos prasidėjo liepos 11, t.y. prieš mažiau nei prieš 2 mėnesius.

      https://railbaltica.org/news/green-l...ine-in-latvia/
      Palyginimui, Seta-Ramygala, paskelbe apie statybu pradzia Liepos 14, video: https://www.youtube.com/watch?v=XliAOiG7NU0

      Comment


        Ilgesnį ruožą su buldozeriu pravažiavo? Nelabai tau čia sekasi kažką įrodyti. Pažiūrėsim kaip latviams prie pagrindinės linijos sekasi po kokių metų dviejų, o ne po kelių savaičių nuo darbų pradžios.

        Comment


          Būtent, latviams likę biškį kraštus palyginti ir gali jau bėgius kloti. Tuo labiau Latvija - miškingas kraštas, malkų pabėgiams nepristigs.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Nėr ten ko nesuprast, viskas buvo viešai motyvuota ir pagrįsta, tik kad supuvo visuos nuorodos į specialiojo planavimo dokumentus: https://www.planuojustatau.lt/lt/pla..._gelezinkeliai
            Teisybės dėlei, tai jei būtų nuo pat pradžių projektavę per Panevėžį, tai tos dubliuojančios linijos nebūtų projektavę. Dabar spėju per toli nueita: išpirkta žemė, suprojektuoti keliai, infrastruktūra, ir jei perdarinėtų, tai visi kiti šalutiniai projektai nusikeltų n metų. Pataisyk jei klystu.
            Kas siutina tai Panevėžio atstovų totalus apsi*ikimas. Liurbių liurbiai. Per tiek metų nei Panevėžio ir jo apylinkių Seimo nariai, merai, savivaldybių atstovai, kas turbūt sudaro šimtus įtakingų žmonių nekėlė jokių klausimų. Dabar nusimato dvi linijos, penktame pagal dydį LT mieste, už pusę milijardo. Man, kaip ir daugumai, tai atrodo kaip išmesti pinigai, kai yra įjungtas ekstremalaus taupymo režimas. Apsi*iko, tegu dabar palaukia antro ar trečio etapo. Kažkokie kreivi prioritetai. Mano akimis žiūrint, yra svarbesnių atkarpų:
            -papildomas Kauno tunelis
            -vėžė iki KUN
            -Elektrėnų pajungimas

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
              Teisybės dėlei, tai jei būtų nuo pat pradžių projektavę per Panevėžį, tai tos dubliuojančios linijos nebūtų projektavę. Dabar spėju per toli nueita: išpirkta žemė, suprojektuoti keliai, infrastruktūra, ir jei perdarinėtų, tai visi kiti šalutiniai projektai nusikeltų n metų. Pataisyk jei klystu.
              Kas siutina tai Panevėžio atstovų totalus apsi*ikimas. Liurbių liurbiai. Per tiek metų nei Panevėžio ir jo apylinkių Seimo nariai, merai, savivaldybių atstovai, kas turbūt sudaro šimtus įtakingų žmonių nekėlė jokių klausimų. Dabar nusimato dvi linijos, penktame pagal dydį LT mieste, už pusę milijardo. Man, kaip ir daugumai, tai atrodo kaip išmesti pinigai, kai yra įjungtas ekstremalaus taupymo režimas. Apsi*iko, tegu dabar palaukia antro ar trečio etapo. Kažkokie kreivi prioritetai. Mano akimis žiūrint, yra svarbesnių atkarpų:
              -papildomas Kauno tunelis
              -vėžė iki KUN
              -Elektrėnų pajungimas
              Dar įdomu, kas ten per nesąmonė VNO padaryta. Traukiniai lyg įvažiuos į miestą ir grįš į VNO aklikelį kaip galutinę stotelę. Toks variantas jau dabar yra įmanomas, bet tai nėra daroma, nes taip niekas nedaro. Ten reiktų normalios pravažiuojamos stoties, kas reikštų gana rimtą kelyno perplanavimą.

              KUN, kiek suprantu, jau yra per vėlu. Geležinkelių naujavsiukininkai ir esamų galimybių išnaudotojai paspaudė rankomis su aviacijos naujavasiukininkais ir esamų galimybių išnaudotojais ir turėsim autobusų stotelę laukuose. Lygioje vietoje nesugebėjo gerai padaryti, ką ten kalbėti apie urbanizuotas teritorijas.

              Toks jausmas, kad visas ruožas Lietuvoje buvo suplanuotas, kad kuo pigiau ir greičiau būtų galima šalį pravažiuoti. Integracijų 0, net Kauno tunelyje sugebėjo išsiderėti nieko nedarymą. Pradžioje dar ir Vilniaus neįtraukė, kas iš viso yra neįtikėtina.
              Paskutinis taisė VLR; 2025.09.03, 05:50.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                Nėra tai kad negalima, bet iš kainos perspektyvos gana akivaizdžiai neapsimoka. Iš planavimo dokumentų - schema kokio tilto reikia:

                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250902_025651.png
Views:	887
Size:	208,1 kB
ID:	2218131
                Arba tai gali būti neneuardomas tiltas, su pakankama atsarga galintis praleisti tokio gabarito krovinius

                Comment


                  Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                  Latvijos siu metu RB darbu santrauka: https://www.youtube.com/watch?v=TxKVHwyE8I4
                  Visiskas kosmosas kiek per metus padare... Sakyciau 0 sansu kad latvija bent kaska pastatys iki 30 metu...
                  Pasistumėję kaip reikalas. Kuoliukų įkalė, skaldos paskirstė, buitines atsivežė. Va ką reiškia kai pasirenka rimtą užsienio rangovą, o ne žaidžia su vietiniais. Garantuotai jau po poros metų ten skries traukiniai ant 249 km/h.

                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Teisybės dėlei, tai jei būtų nuo pat pradžių projektavę per Panevėžį, tai tos dubliuojančios linijos nebūtų projektavę. Dabar spėju per toli nueita: išpirkta žemė, suprojektuoti keliai, infrastruktūra, ir jei perdarinėtų, tai visi kiti šalutiniai projektai nusikeltų n metų. Pataisyk jei klystu.
                  Prie Panevėžio linija pirminiam variantui tikriausiai nustumta toliau, nes ten ne tik keleivinė stotis, bet ir krovinių terminalas, priežiūros depai suplanuoti. Tai arčiau miesto tokius objektus tikėtina jog buvo sudėtinga sutalpinti. Tiesiog buvo paprasčiausiu keliu nueita, nes ir miestas nerodė noro turėti geležinkelio stotį savo ribose. Tik po to atsipeikėta, kad taip gali būti praleistas istorinis šansas pagerinti miesto infrastruktūrą ir susiekimo galimybes, bei neišnaudota ideali proga padidinti miesto patrauklumą, potencialą.


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Arba tai gali būti neneuardomas tiltas, su pakankama atsarga galintis praleisti tokio gabarito krovinius
                  Statyti tiltą su dideliu gabaritu po juo yra gerokai brangiau. Kai tikimybė, kad tilto eksploatavimo laikotarpiu ten važiuos kažkoks mega gabarinis krovinys yra nykstamai maža, tai geriau suplanuoti "nuardomą" tiltą, kurio tikriausiai niekada nuardyti ir neteks. Juo labiau prireikus vežti negabaritą tada eigoje gali paaiškėti, kad kažkokį laikiną apvažiavimą padaryti pigiau ir racionaliau.

                  Comment


                    Prie Panevėžio linija pirminiam variantui tikriausiai nustumta toliau, nes ten ne tik keleivinė stotis, bet ir krovinių terminalas, priežiūros depai suplanuoti. Tai arčiau miesto tokius objektus tikėtina jog buvo sudėtinga sutalpinti. Tiesiog buvo paprasčiausiu keliu nueita, nes ir miestas nerodė noro turėti geležinkelio stotį savo ribose. Tik po to atsipeikėta, kad taip gali būti praleistas istorinis šansas pagerinti miesto infrastruktūrą ir susiekimo galimybes, bei neišnaudota ideali proga padidinti miesto patrauklumą, potencialą.
                    Prisimenu kaip prieš dešimtmetį buvo derinamas Kaunas - LT/LV siena specialusis planas. Tada projekto kaštai dar vis buvo svarbiausias alternatyvų pasirinkimo kriterijus. Projektuotojai pateikė iš esmės dvi alternatyvas susijusias su Panevėžiu: arba trasa eina pro Panevėžį, bet apsiribojama keleivine stotimi, nes visa trasa per miestą turėtų eiti ant pylimo, arba miestas aplenkiamas ir statoma prekinė stotis su šiokia tokia keleivinės stoties funkcija. Pastaroji alternatyva ir buvo pasirinkta, o variantas kad galima pastatyti tiek keleivinę stotį mieste, tiek krovininę stotį už miesto net nebuvo svarstomas

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Pasistumėję kaip reikalas. Kuoliukų įkalė, skaldos paskirstė, buitines atsivežė. Va ką reiškia kai pasirenka rimtą užsienio rangovą, o ne žaidžia su vietiniais. Garantuotai jau po poros metų ten skries traukiniai ant 249 km/h.
                      Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Ilgesnį ruožą su buldozeriu pravažiavo? Nelabai tau čia sekasi kažką įrodyti.
                        Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
                          Ačiū už komentarą. Tamstos autoritetinga nuomonė visada svarbi.

                          Tik nežinau kur ten kritika? Aš išreiškiau džiaugsmą puikiu PR komandos darbu. Kurie sugebėjo nufilmuoti vidutinio dydžio statybvietės aikštelės įrengimo darbus ir juos pateikti kaip reikšmingą milestone projekto eigoje.
                          Šiaip visi tikimės, kad latviai sugebės įgyvendinti savo įsipareigojimus ir bendrą Baltijos šalių tikslą galėsime pasiekti - pamatyti kaip 1435 vėžės traukinys nuo Talino nuvyksta iki Lenkijos. Atmetus "stulbinantį" progresą RIX ar Rygos centre, kuris esminiam RB įgyvendinimo tikslui nelabai reikšmingas, bent jau kol kas yra daugiau prielaidų, kad to laiku nebus, nei kad bus. Ten miškų iškirtimai ar grunto pastumdymai kažkur lygumose nėra kritinis kelias. Daugiausiai klaustukų kyla dėl tilto per Daugavą. Nes kaip praktinės situacijos parodo, tai net ir startavus su tokių inžinerinių statinių darbais, jie gali nusikelti dėl n+1 visokių problemų. O jei tokių objektų statyba pradedama neturint laiko buferio - galima labai prisižaisti.

                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Latvijoje darbai prie pagrindinės linijos prasidėjo liepos 11, t.y. prieš mažiau nei prieš 2 mėnesius.

                          https://railbaltica.org/news/green-l...ine-in-latvia/
                          Įdomi ta gamta Latvijoje liepos mėn, nes video matomi kuoliukai kalami kai aplinkui pilną sniego. Pagal tai visi ir vertina, kad video pateiktas "progresas" kiek ilgesnis nei nuo liepos mėn. (kad ir ką norėjo tuom klipuku PR skyrius parodyti). Juo labiau net pačioje pradžioje rašo, kad vaizduojamas 2025 Sausio-Rugpjūčio mėn. įgyvendinimas.
                          Paskutinis taisė sleader; 2025.09.03, 11:48.

                          Comment


                            Nu pasistatė vagoniukus ir kėliuką iki jų. Gera pradžia, pusė darbo...

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Taip kritikuoti progresą kelios savaitės po darbų pradžios gali tik visiškas trolis. Dar blogiau, nei tavo nesibaigiantys pilstymai iš tuščio į kiaurą ir paklodės apie nieką. Vis smingi žemyn su savo durnais komentarais.
                              Man 12 ir aš galvoju, kad tu čia labai gerai prigavai.

                              Tik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.

                              Comment


                                VLR, pažiūrėk į save, rimtai.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Man 12.
                                  Net ir tiek neduočiau.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Tik skirtumas tas, kad aš atsakinėjau į kritiką ir teiginį, kad Lietuvos ruože yra padaryta žymiai daugiau. Progreso ten nekritikavau - nei toje, nei toje vietoje nėra padaryta reikšmingų darbų, nes jiems buvo per mažai laiko. Išmok sekti argumentus.
                                    Cia rimtai? Lietuvoj tai tik viena is keliu atkarpu kur vyksta darbai. Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika. O paimant visas atkarpas kartu, tai cia isvis nepalyginami dalykai. Ta neigti butu jau visai absurdas.

                                    Comment


                                      Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

                                      Latvijos atveju cia yra viskas kas padaryta prie RB aplamai. Ir net siu mazu atkarpeliu atveju matosi kad Lietuva daugiau padare per trumpesni laika.
                                      Man tai keista, kad Latvijoje atrodo statoma viskas iš eilės, tik ne pagrindinė linija. Stato/statė stotis, tada estakadas mieste. Net dviračių tako rampą į niekur pasistatė. Dabar šiuo atveju, kas parodyta filmuke, stato tą Iecavos depą, bet niekur nejudina pagrindinės linijos. Kaip matosi šiame kadre, grynai visi darbai vyksta šalia būsimos pagrindinės linijos. Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai neliko

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_41.png
Views:	411
Size:	880,9 kB
ID:	2218333

                                      Comment


                                        Latvijoje yra tiesiama linija Misa - Lietuvos siena. Latviai komunikuoja, kad turi jai pakankamai pinigų. Kadangi tos sekcijos darbai prasidėjo prieš mažiau nei du mėnesius, daugiausia daromų darbų yra paruošiamieji ir ieškoti ten indikacijų apie darbų spartą, lyginti juos su kitais darbais iš vizualinės pusės ir pan. yra tiesiog trolinimas ir laiko švaistymas.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Toks jausmas, kad nori pinigus išleisti kitiems statiniams, o po to eitį į EK ir sakyti - duokite pinigų daugiau, nes pagrindinei linijai visai neliko
                                          Šiaip, būtų labai gera styrategija, ir apie tai jau anksčiau kalbėjom. Latviai pasistato stotis nemaža dalimi už ES pinigus, o po to ir liniją. Nepaliks gi EK Estijos be Rail Balticos, ar ne? O ir Latvijos neprivers dar 5 milijardų iš kur nors susižvejoti patiems be ES pagalbos. Niekur nesidės, prafinansuos. O Lietuvos apsileidimo ir Vilniaus neprijungimo prie RB niekas pernelyg ir nekvestionuos, nes PL/LT siena - LT/LV siena kaip nors, tegul ir besispyriodami ir su vėlavimu, nutiesim su EK bizūnėliu, o visa kita, kaip normalios stotys ar atšaka į Vilnių, už kuriuos bizūno nuo EK negausim, turbūt liks užmiršti. Žinoma, norėtųsi, kad taip nenuitiktų, bet bijau, kad nutiks, bent jau matant kaip reikalai krypsta paskutinius ~5 metus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X