Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.
    O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų. Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250830_222817_Google Earth.jpg
Views:	808
Size:	141,5 kB
ID:	2217795

    Comment


      Žinoma, kad išeitų, bet tokių planų nėra ir tokios atšakos tikriausiai nebus.

      Comment


        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

        O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos?
        Iš esmės todėl, kad arba važiuoji per Panevėžį, arba važiuoji į Panevėžį.

        Comment


          Viadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15Click image for larger version  Name:	DJI_0968.JPG Views:	0 Size:	1,73 MB ID:	2217808 Click image for larger version  Name:	DJI_0969.JPG Views:	0 Size:	1,32 MB ID:	2217809 Click image for larger version  Name:	DJI_0970.JPG Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	2217810 Click image for larger version  Name:	DJI_0973.JPG Views:	0 Size:	1,67 MB ID:	2217811 Click image for larger version  Name:	DJI_0974.JPG Views:	0 Size:	1,68 MB ID:	2217812 Click image for larger version  Name:	DJI_0975.JPG Views:	0 Size:	1,74 MB ID:	2217813 Click image for larger version  Name:	DJI_0977.JPG Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	2217814 Click image for larger version  Name:	DJI_0979.JPG Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2217815 Click image for larger version  Name:	DJI_0980.JPG Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2217816 Click image for larger version  Name:	DJI_0982.JPG Views:	0 Size:	1,61 MB ID:	2217817 Click image for larger version  Name:	DJI_0983.JPG Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2217818 Click image for larger version  Name:	DJI_0984.JPG Views:	0 Size:	1,45 MB ID:	2217819 Click image for larger version  Name:	DJI_0985.JPG Views:	0 Size:	1,75 MB ID:	2217820 Click image for larger version  Name:	DJI_0986.JPG Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	2217821 Click image for larger version  Name:	DJI_0987.JPG Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	2217822 Click image for larger version  Name:	DJI_0988.JPG Views:	0 Size:	1,48 MB ID:	2217823 Click image for larger version  Name:	DJI_0995.JPG Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	2217824

          Comment


            Comment


              Eilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Eilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...
                Tiesiai tik estai moka. Galimai dar latviai, bet jie RB stato tik Rigos centre.

                Comment


                  Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimą
                  Viadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15
                  Jei tai būtų Latvijoje, VLR konstatuotų, kad atlikta 85% darbų ir jau poryt važiuos traukiniai.

                  Comment


                    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                    O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
                    Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.
                      Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.
                        Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.
                          Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia


                          Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
                            Po cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija, o Lietuvai dar leidžiama elektrifikuoti RB1. Manau, šituos kelis kilometrus dasitiesti per egzistuojančio geležinkelio žemę nebūtų daug problemų, kai pagrindinė linija bus baigta.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia

                              Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
                              Mano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.

                              O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.

                              Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                Mano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.
                                Kaip ne kartą komunikavo Panevėžio meras, Panevėžiui RB stoties nereikia.

                                Artimiausiais Joniškėliui grūdų terminalas ko gero yra Pakruojyje ( 30 km?), ir nemanau kad kas nors pirktų keičiamo vėžės pločio vežimėliuis vien tam, kad būtų galimybė vežti grūdusį Klaipėdą iš Joniškėlio.

                                Comment


                                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                  Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
                                  Tarptautiniam susisiekimui gali būti (aišku ir bus) nauja stotis miesto pakraštyje. Tačiau regioniniam susisiekimui nesugebėti nusitiesti 6-7 km bėgių kelio, kai tam nereikia nei viadukų, nei dar kažko - būtų apgailėtina. Turint Panevėžyje dvi stotis, kuriose abiejose sustotų regioniai traukiniai į Kauną, Marijampole, tai būtų didelis laimėjimas miesto pasiekiamumo gerinimui ir darnaus judrumo plėtrai šalyje.

                                  Comment


                                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                    Mano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.

                                    O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.

                                    Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
                                    Negalima nutiesti trumpos atšakos, nes reiks gabenti atominius reaktorius? Vėžės keitimo mechanizmas aktualu Joniškėlio (!) grūdams? Huh? Wtf did I just read?

                                    O dėl stoties arčiau centro, tai 1) jos tikriausiai nebus (bent ne iki kokių 2040 or so), nes atšakos kaina būtų ~300 mln Eur ir jei ES per pagalį mūsų neprivers, tai beveik garantuotai jos ir nestatysim. Tai toks ir "planas" turėti stotį arčiau centro. 2) Ta menama stotis arčiau Panevėžio tiktų tarptautiniams greitiems maršrutams, bet esama Panevėžio stotis visvien geriau tiktų regioniniams maršrutams.

                                    Comment


                                      Patys LTG komunikuoja, kad pro Panevėžio kraštą einanti trasa kainuotų 400-500m. eurų (anksčiau dalinausi šaltiniu). Už tiek būtų galima (ir būtų racionaliau) nutiesti kietą LRT liniją nuo Gustonių iki pat Panevėžio centro. Vienintelis būdas išspręsti šitą projektuotojų iš oro išgimdytą nesąmonę būtų netiesti ruožo pro Gustonis ir tiesti tik tą, einantį arčiau Panevėžio. Laukuose tiesti paraleliai einančius HSR geležinkelius būtų milžiniškas pinigų išmetimas.

                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Po cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija
                                      Ne po cirkų Rygoje, o po cirkų Rygoje ir Kaune. Lietuva irgi pradėjo darbus ir išleido daugiausia pinigų būtent Kauno mazge (tarp Palemono ir stoties), ne ant tiesiausios RB linijos (kuri eina pro HES). Krapštytis pagrindinėje linijoje į šiaurę nuo Kauno Lietuvoje pradėta buvo vos keliais metais anksčiau, nei latviai pradėjo kapstytis prie pagrindinės linijos prie Iecavos, kas, projekto kontekste, yra gana trumpas laiko tarpas. Aišku per tuos kelis metus spėta prisigirti apie kolosalų kelių tiesimą Lietuvoje ir stočių statymą Latvijoje, nors abi šalys daugiausia išleido būtent miestų kelynuose.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Patys LTG komunikuoja, kad pro Panevėžio kraštą einanti trasa kainuotų 400-500m. eurų (anksčiau dalinausi šaltiniu). Už tiek būtų galima (ir būtų racionaliau) nutiesti kietą LRT liniją nuo Gustonių iki pat Panevėžio centro.
                                        Kuo LRT skiriasi nuo įprasto geležinkelio?
                                        Jei reikia fiziškai atriboti eismą tai viena, bet jei užtenka pagaminti sunkesnius (arba su mažiau ašių) vagonus - atskiros linijos ir nereiktų.
                                        Esamą pervažą bet kokiu atveju reiktų naikinti.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Negalima nutiesti trumpos atšakos, nes reiks gabenti atominius reaktorius?
                                          Deja, taip.
                                          Yra tam tikri strateginiai maršrutai sunkiems bei nepatogiems kroviniams vežti ir RB kerta vieną iš jų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X