Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąEilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąViadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.
Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia
Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.
Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.
Artimiausiais Joniškėliui grūdų terminalas ko gero yra Pakruojyje ( 30 km?), ir nemanau kad kas nors pirktų keičiamo vėžės pločio vežimėliuis vien tam, kad būtų galimybė vežti grūdusį Klaipėdą iš Joniškėlio.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIr galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.
O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.
Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
O dėl stoties arčiau centro, tai 1) jos tikriausiai nebus (bent ne iki kokių 2040 or so), nes atšakos kaina būtų ~300 mln Eur ir jei ES per pagalį mūsų neprivers, tai beveik garantuotai jos ir nestatysim. Tai toks ir "planas" turėti stotį arčiau centro. 2) Ta menama stotis arčiau Panevėžio tiktų tarptautiniams greitiems maršrutams, bet esama Panevėžio stotis visvien geriau tiktų regioniniams maršrutams.
- 3 patinka
Comment
Comment