Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Lietuviškai dar lyg nebuvo.

    Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius



    Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261
    Tai Rail Baltica zada 250km/h greiti o cia jie perka traukinius su 200km/h maksimaliu greiciu?

    Comment


      Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
      Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim 1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.08.29, 11:48.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
        Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
        Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.

        Comment


          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

          Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.
          Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.
            Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

            Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

            VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

              Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

              VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
              O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.
                Dalinai? Man regis problema kad išskirtinai europinei vėžei yra skiriami pinigai ir išlaidos sovietinei vėžei nėra tinkamos padengimui. Bet kažkiek vistiek persidengs, pvz praktiškai visos pervažos bus pakeistos į viadukus/tunelius(tik pora už Kaišiadorių liks), vietomis sena vežė bus pastumiama į šoną, ir pan. Bet nebus pakankamai kad iki 160km pakelt greičius senoje.

                Comment


                  Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
                  FB komentaruose skaičiau, kad pagal tą patį framework ir latviai planuoja pirkti 3 traukinius. Bet vis tiek estai geriausi, daugiausiai padarę ir t.t. Nors jau seniai buvo kalbėta, kad riedmenys bus perkami kartu, tik temos specialistams atsiranda vis progų pašlovinti kitus, nes ten tiesiog PR skyrius greičiau dirba.

                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  [..] (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja.
                  Click image for larger version

Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg
Views:	377
Size:	991,6 kB
ID:	2217605
                  Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
                  Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 13:11.

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

                    Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

                    VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
                    Smagu, geros naujienos. Lietuvos ir Latvijos pusėje tie traukiniai turės, spėju, netrumpai pastovėti (arba tiesiog reikės atidėti pristatymo terminus). Bet kokiu atveju, šį kartą tu buvai teisus.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
                      Estai yra nepavejami toli gražu ne dėl traukinių pirkimo, o dėl progreso planavime ir statybose. Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų. Nusipirkti traukinį (kokį seną) ir tu, spėju, galėtum iš kokio aukciono. Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.

                      Click image for larger version  Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg Views:	35 Size:	991,6 kB ID:	2217605
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
                      Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
                      Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 14:06.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.

                        Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
                        Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
                        Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.
                        Tai kad netaginau tavęs. O tavo kaip PR specialisto nuomonė tikrai būtų įdomi.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų.
                          Vieniems? LT pusėje regioninis susisiekimas per RB pirmu etapu gali būti tik Marijampolė - Kaunas - Panevėžys. Aišku dar galima į PL važiuoti, tarkime iki Suvalkų.
                          Nematau prielaidų, kurios leistų teigti, kad tokiame ruože traukiniai negalėtų važiuoti iki 2030 m. pabaigos.

                          Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
                          Nu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.

                          Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.
                          Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 14:31.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Satelitinės nuotraukos to nepatvirtina.
                            Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą

                              Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...
                              Visus 213 km pavyko aplankyti?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
                                Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.
                                  Estai jau nutiesė šimtus kilometrų HSR. Girdėjote Dievo žodį.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                    Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...
                                    Pateik iliustracijas įrodančias, kad darbai Estijoje vyksta visame 213 km ruože.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?
                                      Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Nu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.

                                        Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.
                                        Eilinį kartą neskaitai, ką rašau ir atrašinėji į tai, ką norėjai, kad aš būčiau pasakęs. Kalbu apie 15 proc. infrastruktūros darbų mieste ir oro uoste. Stotys yra atskiras projektas, kuris dabar yra pradedamas. Centre estakados baigtumas yra netoli 100 proc., Oro uoste - apie 50. Tačiau oro uosto dalis yra daugybę kartų pigesnė ir mažiau sudėtinga, ten nereikia griauti didžiulių prekybos centrų ir pan. objektų. Taip, kad taip, 15 proc. ir, turint omeny užtikrintą finansavimą, tomis estakadomis traukiniai važinės iki 2027-ųjų. Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus). Tada vėl galėsi kokią nesąmonę sugalvoti, kaip Lietuva pramiegojus projektą laukuose prie Ramygalos žolę gražiau nupjovė.
                                        Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 17:34.

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti.
                                          Mano šūduose daug daugiau prasmės nei tavo prolatviškame yappinime. Tavo rašomi absurdai sueina tik joneliui - čia labai didelis red flagas

                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus).
                                          Ir pasibaigus pirmam etapui gaus smagius persėdimus vidury laukų į rusiškos vėžės traukinius, o važiuodami į miestą galės grožėtis stoties griaučiais. Tikri projekto lyderiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X