Parašė udrius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eilinį kartą neskaitai, ką rašau ir atrašinėji į tai, ką norėjai, kad aš būčiau pasakęs. Kalbu apie 15 proc. infrastruktūros darbų mieste ir oro uoste. Stotys yra atskiras projektas, kuris dabar yra pradedamas. Centre estakados baigtumas yra netoli 100 proc., Oro uoste - apie 50. Tačiau oro uosto dalis yra daugybę kartų pigesnė ir mažiau sudėtinga, ten nereikia griauti didžiulių prekybos centrų ir pan. objektų. Taip, kad taip, 15 proc. ir, turint omeny užtikrintą finansavimą, tomis estakadomis traukiniai važinės iki 2027-ųjų. Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus). Tada vėl galėsi kokią nesąmonę sugalvoti, kaip Lietuva pramiegojus projektą laukuose prie Ramygalos žolę gražiau nupjovė.Parašė sleader Rodyti pranešimąNu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.
 
 Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 17:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano šūduose daug daugiau prasmės nei tavo prolatviškame yappinime. Tavo rašomi absurdai sueina tik joneliui - čia labai didelis red flagasParašė VLR Rodyti pranešimą
 Tu jau tą ribą esi seniai peržengęs su RB1 pernaudojimu RB2, milijardinėmis baudomis Latvijai, nepanaudojama oro uosto infrastruktūra Rygoje (nes nežinojai dėl dual voltage sistemų jų ViVo traukiniuose) ir praktiškai apskritai bet kame, ką esi parašęs čia (galėčiau dar bent 10 tavo parašytų nesąmonių rasti). Akivaizdžiai nesidomi projektu, rašinėji beverčius šūdus ir tik ateini patrolinti. 
 
 Ir pasibaigus pirmam etapui gaus smagius persėdimus vidury laukų į rusiškos vėžės traukinius, o važiuodami į miestą galės grožėtis stoties griaučiais. Tikri projekto lyderiai.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus).
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Leiskite paklausti, ta garsioji centro estakada - tai tas dviračiu takas? Kitų estakadų aš ten nemačiau, tik tiltus.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Eilinį kartą neskaitai, ką rašau ir atrašinėji į tai, ką norėjai, kad aš būčiau pasakęs. Kalbu apie 15 proc. infrastruktūros darbų mieste ir oro uoste. Stotys yra atskiras projektas, kuris dabar yra pradedamas. Centre estakados baigtumas yra netoli 100 proc., Oro uoste - apie 50. Tačiau oro uosto dalis yra daugybę kartų pigesnė ir mažiau sudėtinga, ten nereikia griauti didžiulių prekybos centrų ir pan. objektų. Taip, kad taip, 15 proc. ir, turint omeny užtikrintą finansavimą, tomis estakadomis traukiniai važinės iki 2027-ųjų. Ryga gaus naują geležinkelių jungtį ir pasaulinio lygio stotis, o pagrindinės linijos statyboje dar klausimas, ar Lietuva bus priekyje (spėčiau, kad nebebus). Tada vėl galėsi kokią nesąmonę sugalvoti, kaip Lietuva pramiegojus projektą laukuose prie Ramygalos žolę gražiau nupjovė.
 O jie veda ar tik ne į būsimą tiltą per Dauguvą?
 
 Sutinku, RIX estakados baigtumas apie 50%; liko uždėti sijas ir bus 100%. Tuomet dar reiks tokių smulkmenų kaip bėgių, signalizacijos ir elektros tinklo, bet gi mes to neskaičiuojame į estakados procentus?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbu apie Rygos standartinės vėžės dvikelį, kertantį visą centrą. Brangiausią ir sudėtingiausią projekto dalį. Tai yra baigta. Tiltas yra antros projekto dalies dalis.
 
 - Stočiai finansavimas irgi yra užtikrintas tad griaučių ten nebusParašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Mano šūduose daug daugiau prasmės nei tavo prolatviškame yappinime. Tavo rašomi absurdai sueina tik joneliui - čia labai didelis red flagas 
 
 
 Ir pasibaigus pirmam etapui gaus smagius persėdimus vidury laukų į rusiškos vėžės traukinius, o važiuodami į miestą galės grožėtis stoties griaučiais. Tikri projekto lyderiai.
 - toks variantas vis tiek būtų geresnis nei Vilniaus, kur nėra padaryta visiškai nieko ir net nesugebama nupirkti projektavimo užduoties stočiai
 - niekur nerašiau, kad latviai yra projekto lyderiai, ne vieną kartą sakiau, kad lyderiai yra estai
 
 Taigi vėl nusišneki Nežinau, kodėl vėl pradėjau atrašinėti į tavo bevertes blevyzgas. Nežinau, kodėl vėl pradėjau atrašinėti į tavo bevertes blevyzgas.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal aš aklas, bet standartinės vėžės dvikelis niekur nekerta Rygos centro.Parašė VLR Rodyti pranešimąKalbu apie Rygos standartinės vėžės dvikelį, kertantį visą centrą. Brangiausią ir sudėtingiausią projekto dalį. Tai yra baigta. Tiltas yra antros projekto dalies dalis.
 Kol jis kirs, ten reiks atlikti ... truputį daugiau darbų nei užbaigti dvi pradėtas stotis ir beveik pradėtą tiltą per Dauguvą.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau ką tu čia bandai pasakyti ir nesiruošiu veltis, bet pažiūrėk Rygos centrinės stoties satelitines nuotraukas ar prieš/po StreetView vietose tokia kaip ši, ir pamatysi tokius geležinkelio integracijos darbus, kokių Lietuvoje niekada nebuvo ir, greičiausiai, niekada nebus:
 
 https://maps.app.goo.gl/154vPUL7XKWgcCZq6
 
 Ir jie yra baigti.
 
 O stotys turi finansavimą ir jose vyksta darbai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš viską perskaitau, tik tamstos skaičių magijos ir manipuliacijų kažkokiais išgalvotais procentais negaliu suprasti. Bet jau net ir nebebandysiu suprasti. Todėl geriausiu atveju būtų galima atliktų darbų kiekį įvardinti kaip 15 proc., bet ir taip su pritempimais.Parašė VLR Rodyti pranešimą
 Eilinį kartą neskaitai, ką rašau ir atrašinėji į tai, ką norėjai, kad aš būčiau pasakęs. Kalbu apie 15 proc. infrastruktūros darbų mieste ir oro uoste..
 
 Skaitant tokius teiginius:
 Suprantama, kad kalbama apie visumą, jeigu kalbama apskritai. Mieste yra padaryta tik ~1,5 km galimo pavadinti substructure (įeina sankasa, atraminės, perdangos, tuneliniai pravažiavimai ir praėjimai). Bet tik tiek. Tai keistoka kažkaip išburti 100 proc. baigtumą. Juo labiau trūksta tik tokio mažmožio: 750 metrų ilgio tilto ir dar ne vieno kilometro sankasų, keletos ar keliolikos viadukų ir pan.Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. 
 
 Dar keisčiausia, kad RIX estakados dalis, kuri literaliai eina per visiškai lygią stovėjimo aikštelę be jokių kliūčių yra vadinama sunkiausia, o dalis, kuri turi eiti per griaunamą pastatą, tarp kitų statinių ir oro uosto perono (iškeliant inžinerinę įrangą, apšvietimo atramas ir kt.) kažkodėl vadinama lengvesne 
 
 Ir tik nereikia pradėti kalbėti apie 1520 mm geležinkelį, nes tai nėra RB ir niekada RailBaltica projekto tikslas nebuvo nutiesti 1520 mm bėgių. Todėl jų nutiesimas, ar esamų atkarpų panaudojimas nėra RB įgyvendinimas. Tokiu atveju Lietuvoje išvis galima priskaičiuoti 30 proc. viso projekto baigtumo (pagal ką būtume vienareikšmiai lyderiai), nes mes turime ~125 km 1435 mm geležinkelio, kuriuo nuo Kauno (Palemono) jau ir šiai dienai galima nuvažiuoti į Lenkiją.
 
 Nėra tos RIX estakados baigtumo 50 proc. Ten statomos dalies baigtumo gal 50 proc. ir galima būtų priskaičiuoti (bet ir tai yra tik išbetonuotos atramos ir tik pradėtos įrengti sijos). Tik vienas esminis dalykas, kad jos statoma tik apie pusę visos estakados ilgio, o likusioje dalyje, kaip rašiau ir rodžiau nuotrauką - net nei vienas grumstas nepajudintasParašė ejs-ejs Rodyti pranešimąSutinku, RIX estakados baigtumas apie 50%; liko uždėti sijas ir bus 100%. Tuomet dar reiks tokių smulkmenų kaip bėgių, signalizacijos ir elektros tinklo, bet gi mes to neskaičiuojame į estakados procentus? 
 
 Maža schemutė, kad suprasti esmę:
 
 Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 22:19.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Linkiu pasveikt.Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau ką tu čia bandai pasakyti ir nesiruošiu veltis, bet pažiūrėk Rygos centrinės stoties satelitines nuotraukas ar prieš/po StreetView vietose tokia kaip ši, ir pamatysi tokius geležinkelio integracijos darbus, kokių Lietuvoje niekada nebuvo ir, greičiausiai, niekada nebus:
 
 https://maps.app.goo.gl/154vPUL7XKWgcCZq6
 
 Ir jie yra baigti.
 
 O stotys turi finansavimą ir jose vyksta darbai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 sleader
 
 Suk visą tai kaip tik nori (akivaizdžiai nesigaudai, kiek kainuoja padaryti tokius darbus miesto centre), bet minėti darbai turi pilną finansavimą ir bus baigti 2027. O Rygos centre buvo baigti visi darbai, reikalingi pajungti Rygai iš rytų pusės kaip buvo planuojama pirminiame RB variante. Miestas skendėjo dulkėse 10 metų ir taip, ta estakada yra baigta, o bėgius ten pakeisti į standartinę vėžę užimtų gerą savaitę.
 
 Tiltas į vakarus jau yra Rygos loop dalis, t.y. to maksimalaus varianto ir bus statomas antroje dalyje. Jo kaina tėra 100 milijonų ir yra maža dalis to, kas buvo išleista centre.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baigti? Reiškia per Riga Hbf gali standartine vėže pravažiuoti sąstatas nuo Tornkals iki bent jau Vagonu parks, nes tarkim kad Zasulauks ir Jāņavārti jau ne centras? Google irgi matyt kažko nepavyko ideologiškai teisingai sujungti nuotraukų - https://maps.app.goo.gl/GGf9mqr1pRqvs2b69Parašė VLR Rodyti pranešimąNežinau ką tu čia bandai pasakyti ir nesiruošiu veltis, bet pažiūrėk Rygos centrinės stoties satelitines nuotraukas ar prieš/po StreetView vietose tokia kaip ši, ir pamatysi tokius geležinkelio integracijos darbus, kokių Lietuvoje niekada nebuvo ir, greičiausiai, niekada nebus:
 
 https://maps.app.goo.gl/154vPUL7XKWgcCZq6
 
 Ir jie yra baigti.
 
 O stotys turi finansavimą ir jose vyksta darbai.
 Ar tau standartinė vėžė yra 1520 mm ?
 
 Nugriovė geležinkelio zonoje esantį prekybcentrį ir tai jau tūkstantmečio įvykis? Gal priminti tkiek truko paleisti mieto traukinį iki Bolderaja (Latvijas Finieris, Kronospan, Betono mozaika, pakeliui dar gabalas Imanta ir Ilgiuciemas )?
 
 Ar tikrai Lietuvoje "niekada nebuvo tokių darbų"? Visos Lietuvos geležinkelio stotys yra dinozaurų palikimas?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.08.29, 23:00.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal jau užteks paistyti. Nes tamsta matomai per daug gaudosi, kad prisifantazuoja kažkokių savų milestone ir juos skaičiuoja.Parašė VLR Rodyti pranešimąsleader
 
 Suk visą tai kaip tik nori (akivaizdžiai nesigaudai, kiek kainuoja padaryti tokius darbus miesto centre), bet minėti darbai turi pilną finansavimą ir bus baigti 2027. O Rygos centre buvo baigti visi darbai, reikalingi pajungti Rygai iš rytų pusės kaip buvo planuojama pirminiame RB variante. Miestas skendėjo dulkėse 10 metų ir taip, ta estakada yra baigta, o bėgius ten pakeisti į standartinę vėžę užimtų gerą savaitę.
 
 Tiltas į vakarus jau yra Rygos loop dalis, t.y. to maksimalaus varianto ir bus statomas antroje dalyje. Jo kaina tėra 100 milijonų ir yra maža dalis to, kas buvo išleista centre.
 
 Traukiniai važiuoja bėgiais ar pinigais? Šiaip progresas skaičiuojamas ne išleistomis lėšomis, o atliktų darbų kiekiais (rezultatu), arba dar galima vertinti pagal laiką reikalingą darbams atlikti. T.y. jeigu per 200 dienų sumontuota kažkokia brangi konstrukcija (kad ir 60 proc. projekto sąmatos), o likusiems darbams užbaigti reikia 500 dienų, tai niekaip nereiškia, kad atlikta 60 proc. darbų. Juo labiau tamstos atliekamuose palyginimuose kas greičiau turės veikiančią RB ir užbaigs projektą.
 
 Kokiame pirminiame RB variante? Pirminiame variante (o ir bet kuriame kitame) RB yra 1435 mm geležinkelio linija. Jokie daliniai esamų 1520 bėgių panaudojimai, kad pasiekti RIX, nėra ir nebus RB jokia forma. O jeigu kalbėti apie susidariusios situacijos adaptaciją, kur leista latviams nenutiesti 1435 mm iki RIX ir kitokiu laikinu būdu išnaudoti objektą, kad pateisinti skirtas paramos lėšas jam, tai tada ir Lietuvoje skaičiuokime esamą 1435 mm geležinkelį, nes jis tokiomis pačiomis teisėmis įtrauktas į tą adaptaciją. O jau tada 125 km funkciuonuojančio geležinkelio kažkaip sunkiai pasilygina su 1,5 km inžinerinėmis konstrukcijomis Rygoje 
 
 Sėkmės gaudantis!Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 22:55.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.Parašė sleader Rodyti pranešimąNėra tos RIX estakados baigtumo 50 proc. Ten statomos dalies baigtumo gal 50 proc. ir galima būtų priskaičiuoti (bet ir tai yra tik išbetonuotos atramos ir tik pradėtos įrengti sijos). Tik vienas esminis dalykas, kad jos statoma tik apie pusę visos estakados ilgio, o likusioje dalyje, kaip rašiau ir rodžiau nuotrauką - net nei vienas grumstas nepajudintas 
 
 Maža schemutė, kad suprasti esmę:
 
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man galima.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNebešerkit jūs to latviško trolio. Tegu toliau gyvena savo iliuzijų pasaulyje.
 Aš turiu tikrą trolio identifikacinę lentelę
 
 ;-P
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks dar pylimas. Ant pastatų supils gruntą ir pertvers gatves?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Ten, kur nestatoma ko gero estakados ir nebus, bus pylimas. Nuo Riga Hbf iki RIX privažiuoti reikalinga tik šiaurinė estakados pusė, o jos atramos beveik pastatytos. Įskaičiavus sijų įrengimo pradžią, kaip tik ir gaunam apie 50% (priklauso ir nuo skaičiuotojo) baigtos estakados.
 
 Sprendinys dėl sankasos ar estakados įrengimo nesikeičia, keičiasi tik tai, kad laikinai vietoje 1435 mm bėgių bus 1520 bėgiai.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - Pirminis Rygos pajungimo variantas buvo be loop, o tik iš rytų pusės (aklikelis). Latviai tik gerokai vėliau pridėjo tą kelią pro oro uostą.
 - Ne, Zasulauks nėra Rygos centras (whut? ) ir Daugavpils irgi nėra Rygos centras. RB dalis Rygos centre yra tarp Lāčplēša iela ir upės, o ten estakada yra baigta. Už šios dalies ribų RB eis keliais, kur darbai labiau primins priemiesčio darbus nei miesto centro darbus. ) ir Daugavpils irgi nėra Rygos centras. RB dalis Rygos centre yra tarp Lāčplēša iela ir upės, o ten estakada yra baigta. Už šios dalies ribų RB eis keliais, kur darbai labiau primins priemiesčio darbus nei miesto centro darbus.
 - Ne, Lietuviškos priemiestinės stotys, pastatytos prie miestų be didelių griovimų, nei iš tolo neprilygsta tam, kas buvo padaryta ir yra daroma Rygoje ir jų mazgo formavime (gal nebent visos kartu sudėjus)
 
 Visa kita - tik eilinė blevyzgų dozė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl regioninių traukinių naujienos, žinoma, geros, nes labai LTG tylėjo ta tema. Visgi, įdomu, kur tie regioniniai traukiniai važiuos iš Kauno? Į Marijampolę? Traukiniai ir dabar gali ten važiuoti ir netgi važiuoja ~9 traukiniai per dieną, kas nėra pakankamai, bet nėra ir visai blogai. RB kažkokios problemos tame maršrute tikrai nespręs. Kaunas-Panevėžys? Būtų labai naudingas maršrutas, jeigu būsima "Panevėžio" stotis būtų ne už 15km nuo centro, o kur nors arčiau. Su stotimi Gustonyse keleivių srautas iš/į Panevėžį tikriausiai neegzistuos.
 - 4 patinka
 Comment





Comment