Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Šiaip jau Romas yra PR ekspertas, visada pasako, jei kas ne taip su kokia nors Radarų direkcija ar Via Lietuva. Gal ir apie Rail Balticos estus pasisakys?
    Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.

    Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
    Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
    Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.
      Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.

      Comment


        Lietuviškai dar lyg nebuvo.

        Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius

        Estija planuoja įsigyti iki penkių naujų greitųjų keleivinių traukinių susisiekimui pirmiausia šalies viduje būsimu europinės vėžės geležinkeliu „Rail Baltica“.

        Apie tai praneša keleivių pervežimo geležinkeliais operatorė „Elron“. Jos pranešime nurodoma, kad numatoma tokio pirkimo kaina siektų 60–75 mln. Eur, neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio.

        Kiekvienas traukinys turėtų talpinti iki 200 keleivių ir pasiekti iki 200 kilometrų per valandą greitį, jis turėtų atitikti verslo klasės kokybės kategoriją.

        Tikimasi, kad „Elron“ šį rudenį paskelbs pirkimo konkursą.

        Europinės vėžės „Rail Baltica“ projektą, geležinkeliu sujungiant tris Baltijos valstybes su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais, o vien tik Lietuvos ir Lenkijos vėžių sujungimas planuojamas anksčiau – 2028-aisiais.
        Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261
        Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 08:10.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
          Aha, ir kadangi Latvijai ir Lietuvai tokio pat tipo traukinių irgi reikės vidiniems šalies maršrutams, yra daug logikos pirkimą kombinuoti per visus, ir tai yra daroma.

          Jei lažinames, siūlau 50 Eur. Bet aš lažinuosi tik nesąžiningai, tik tada kad žinau kad laimėsiu

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Lietuviškai dar lyg nebuvo.

            Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius



            Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261
            Tai Rail Baltica zada 250km/h greiti o cia jie perka traukinius su 200km/h maksimaliu greiciu?

            Comment


              Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
              Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim 1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2025.08.29, 10:48.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Lietuva irgi žada pirkti tokius pat, 200 km/h traukinius Tai realiai turbūt važiuos 180 km/h? Prie kelionės laiko galim pridėti dar kokias 5-10 min.
                Dar keletas tokių "patobulinimų" ir gausim1 h trukmės kelionę tarp Vilniaus ir Kauno
                Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Priminsiu kad čia yra perkami regioniniai traukiniai - t.y. Kaunas-Panevėžys, Kaunas-Suvalkai tipo maršrutams, o ne Talinas-Kaunas tipo maršrutams. Regioniniams traukiniams 200 km/h realiai truputi daugoka net, paprastai iki 160 km/h tokie traukiniai būna.
                  Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Galėtų ir Lietuvoje tokių užpirkti, gal paaiškėtų, kad gal net ir nereikia tiesti naujos (kuri dar ir ilgesnė) linijos tarp Kauno ir Vilniaus.
                    Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

                    Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

                    VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

                      Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

                      VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
                      O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O negalima būtų pakišti esamos linijos rekonstrukciją po RB projektu, jei Talinas net tramvajų sugebėjo pakišti? Nes atskirai naujai linijai, kai lygiagrečiai yra sąlyginai nebloga esama, spėju ES niekada taip ir neskirs lėšų, o patys irgi akivaizdu netiesim tokios linijos.
                        Dalinai? Man regis problema kad išskirtinai europinei vėžei yra skiriami pinigai ir išlaidos sovietinei vėžei nėra tinkamos padengimui. Bet kažkiek vistiek persidengs, pvz praktiškai visos pervažos bus pakeistos į viadukus/tunelius(tik pora už Kaišiadorių liks), vietomis sena vežė bus pastumiama į šoną, ir pan. Bet nebus pakankamai kad iki 160km pakelt greičius senoje.

                        Comment


                          Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
                          FB komentaruose skaičiau, kad pagal tą patį framework ir latviai planuoja pirkti 3 traukinius. Bet vis tiek estai geriausi, daugiausiai padarę ir t.t. Nors jau seniai buvo kalbėta, kad riedmenys bus perkami kartu, tik temos specialistams atsiranda vis progų pašlovinti kitus, nes ten tiesiog PR skyrius greičiau dirba.

                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          [..] (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja.
                          Click image for larger version

Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg
Views:	336
Size:	991,6 kB
ID:	2217605
                          Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
                          Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 12:11.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Siurprizas, perka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...l-baltica-veze

                            Bet reikalas kad esamos vežės pagrindinė problema yra tai kad nėra pinigų kelti greičius iki 160km/h (kroviniu pinigu nera, valstybė neduoda), tai kol neatsiras pinigų ar RB ar esamiems bėgiams, tol nelabai sitacija keisis su Vilnius-Kaunas.

                            VLR nespejom sukirsti rankom, bet jei norisi, galima vistiek permesti eurą ar kitą
                            Smagu, geros naujienos. Lietuvos ir Latvijos pusėje tie traukiniai turės, spėju, netrumpai pastovėti (arba tiesiog reikės atidėti pristatymo terminus). Bet kokiu atveju, šį kartą tu buvai teisus.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Negadink geros istorijos ir galimybių saliutuoti nepavejamiems estams
                              Estai yra nepavejami toli gražu ne dėl traukinių pirkimo, o dėl progreso planavime ir statybose. Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų. Nusipirkti traukinį (kokį seną) ir tu, spėju, galėtum iš kokio aukciono. Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.

                              Click image for larger version  Name:	pro-s7oU2NSM.jpeg Views:	35 Size:	991,6 kB ID:	2217605
                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Reikia matomai žodyne patikslinti žodžio užbaigti (užbaiginėja) reikšmę, nes nuotraukoje matome sėkmingai užbaigiamą RIX estakadą
                              Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
                              Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 13:06.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.

                                Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
                                Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
                                Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.
                                Tai kad netaginau tavęs. O tavo kaip PR specialisto nuomonė tikrai būtų įdomi.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  Jiems vieniems, realistiškai, tų traukinių poreikis šviečiasi iki kokių 2030-ųjų.
                                  Vieniems? LT pusėje regioninis susisiekimas per RB pirmu etapu gali būti tik Marijampolė - Kaunas - Panevėžys. Aišku dar galima į PL važiuoti, tarkime iki Suvalkų.
                                  Nematau prielaidų, kurios leistų teigti, kad tokiame ruože traukiniai negalėtų važiuoti iki 2030 m. pabaigos.

                                  Kalbėjau apie miesto ir oro uosto darbus apskritai. Miesto estakada jau yra pilnai baigta (kiek žinau), oro uosto estakadoje yra padaryta sunkiausia dalis - ta prie parkingų ir paties oro uosto. Liko kiek ilgesnė, bet lengvesnė dalis. Tad imant darbus kartu, taip, jie yra baiginėjami. Liko koks 15% spėčiau. Svarbiausia, kad darbai vyksta ir jiems yra garantuotas finansavimas. Taip pat bus/yra pradedamos stotys (iš Latvijos pinigų).
                                  Nu cmon.. 15 proc.? Ten tėra tik stoties griaučiai ir dalies estakados atramos. Įdėtoje nuotraukoje turi griūti vienas pastatas ir būti tokio pat ilgio estakada, kokio ilgio dalyje dabar tik įrengtos atramos ir pradėtas perdangos montavimas. Tai iš principo čia (nuotraukoje matomoje pusėje) padaryta mažiau (realiai nieko) nei buvo prieš sustojant Jonavos tiltui, kuris dabar toliau juda. Tai kalbėti apie kažkokius darbus (ypač apskritai), kad jie yra baiginėjami, kai didelėje dalyje net grumstas ten nepajudintas - keistoka.

                                  Ir esminiams RB darbams, bei šalių tikslui visas šitas mažai svarbus. Esminis momentas Latvijoje yra tiltas per Daugavą, kuris yra sudėtingesnis nei statomas prie Jonavos. Bet apie šį tiltą kažkaip tylu ramu.
                                  Paskutinis taisė sleader; 2025.08.29, 13:31.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Satelitinės nuotraukos to nepatvirtina.
                                    Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                      Turiu gyvas statybos foto. Trasa iškirsta, eina pylimo klojimas, tiltai ir etc...
                                      Visus 213 km pavyko aplankyti?

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
                                        Turėtų gi būti kažkokia riba, kiek kartų galima gaidintis vienoje temoje. Gal jau gana siekti rekordų?

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                          Tai nereikštų, kad galėtum lygintis su tais, kurie nutiesė šimtus kilometrų HSR.
                                          Estai jau nutiesė šimtus kilometrų HSR. Girdėjote Dievo žodį.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X