Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O latviai pradėjo pirkti 1520mm traukinius savo РБ linijai ar dar ne?
Net 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo....tik pastaraisiais metais „Rail Baltica“ projektas buvo integruotas į visą LTG grupės strategiją, LTG pertvarkyta visa projekto įgyvendinimo struktūra, paskirti nauji atsakingi asmenys. Turbūt daug kam net sunku tuo patikėti, bet anksčiau to nebuvo.
Ir vis tik kaip pavyzdį naudoju ne latvius, o estus.
Comment
-
Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Latviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia. Latviams dėl to, kad pradėjo nuo milijardinių projektų mieste (miestą kertančios estakados ir oro uosto jungties), kurias sėkmingai užbaiginėja. Lietuviams dėl to, kad, pagal buvusį transporto ministrą Skuodį, buvo atsibusta kiek per vėlai.
Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?
- 1 patinka
Comment
-
Taip, naujai pastatyta estakada su laikinai įrengta rusiška vėže yra baigta estakada. Vėžės pakeitimas tokioje atkarpoje yra kosmetinis dalykas. Skirtingai nei vingiavimo išlyginimas cariniame šunkelyje Kaunas - Lenkija (tikrajame РБ).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tiesti rusišką vėžę skaitosi sėkmingas užbaigimas? Ok, žinosim.
Turbūt latviška РБ važiuojantys DR1A irgi skaitysis sėkme?
Comment
-
Visiškai akivaizdu, kad estai! Kontraktas pasirašytas, traukiniai užsakyti, kas gali nueit netaip? Liko tik sulaukt keleivių pervežimo pradžios.Parašė VLR Rodyti pranešimądarosi akivaizdu, kad bėgius pirmi pabaigs būtent estai.
- 3 patinka
Comment
-
Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.Parašė VLR Rodyti pranešimąLatviams ir lietuviams nauji traukiniai negresia.
- 3 patinka
Comment
-
gal tu jau raminkis vaikuliukParašė VLR Rodyti pranešimą
Jei aš išvyksiu paskutinis, tai tu jau būsi išvykęs? Planuoji išvykti? Nemanau, kad daug kas tave laikys
O savo išvykimo rutiną susiplanuosiu ir be pagalbos žmogaus, kuris nesugeba suregzti rišlaus sakinio.
del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru
- 2 patinka
Comment
-
Projekto dokumentai yra prieinami internete, galima rasti net menkiausias detales apie mažiausius sprendimus. Tad tu ir 'anas žmogus' galite kartu slėptis su savo asmeninėmis patirtimis ir labai specifinių sprendimų kišimu po vienu skėčiu pagal tautybę, lyg tai būtų 20 amžiaus pradžia.
Estai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Labai juokingai skamba šitas teiginys žinant kad visų trijų šalių keleivinių traukinių įmonės regioninius traukinius pirks vienodus per bendrą rinkos konsultaciją, nes tada projektavimo ir kitos vienkartinės kainos per visus pasidalina ir visiems pigiau.
Comment
-
Tai kodėl projektų valdymo šviesulys vis dar nepriimtas į LTGI ?Parašė VLR Rodyti pranešimąNet 2025-aisiais buvo įsisavinta tik apie 300m. eurų. Iš esmės, pramiegojome pinigų lietų dėl nemokšiško projekto valdymo.
- 2 patinka
Comment
-
Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.Parašė VLR Rodyti pranešimąEstai pradėjo atskirą procesą regioninių traukinių pirkimui (žr. aukščiau).
- 3 patinka
Comment
-
Pats buvau neseniai Estijoj, nuodugniai stebėjau aplinką, kelius, fasadus, parkovkes, etc., ir jaučiau, kad 60-70% protestantizmas (šiuolaikine jos forma sakykime) 30-40% pagyrų, PR įspūdžio sukūrimas, ar šiaip sovietinio palikimo... Visko ten yra realybėj, bet...Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
del estu 100% tiesa pasake anas zmogus. Is mano patirties ten pragyvenus irgi beveik 20m irgi galiu paliudyti, kad Estijoje realybe buna 75% tikroves ir 25% pagyru
Ar čia tas atvejis kai užsieny gauni pagirų, kaip čia wow, bet realybė tokia sakykim labiau spalvota. Čia man primena pagyras Lietuvai dėl jos laikysenos Kinijos atžvilgiu, lyg ir čia visai geopolitinė kovotoja atrodo Lietuva, bet realybė nėra tokia visiškai vienareikšmė, o žmonės gal ir nesigilina 100%.Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.29, 00:12.
Comment
-
Ar tikrai ?Parašė Scharas Rodyti pranešimą
Papildant: iš ilgametės patirties darant įvairių sričių projektus Baltijos šalyse, spėju, kad lietuviai pastatys pirmi, estai - puse apimties pastatys antri, latviai - pastatys kažką. Ir čia jokio sarkazmo: tiesiog taip veikia mūsų mentalas (jis gan reikšmingai skiriasi). Lietuviams svarbu pasididžiavimas dideliais darbais, estai - racionalūs, mokantys dirbti, bet eventually siekia maksimalios naudos sau ir didelių projektų apskritai vengia, nes niekas nenori prisiimti atsakomybės, na, o latviai - daro kaip jiems tuo metu išeina (po to per didelius skausmus taiso ir valo). Geriausia pavyzdžiai - energetika: estai jau dvidešimt metų „stato“ grandiozinius vėjo parkus jūroje ir žemėje bei giriasi apie tai visam pasauliui (instaliuota galia šiai dienai - 0,68 GW), latviai - daro, bet iki galo nieko nepadaro nes oligarchai pagalius į ratus kaišioja (rezultatas - 0.13 GW), lietuviai - tiesiog daro (rezultatas - be plauko 2GW). Tas pats su elektros jungtimis (neskaičiuokit Estlinkų, nes jie ne estiški, o bendrai finansuoti). Ir taip visose srityse. Gal jūs turite kitos praktikos, bet mano 20+ metų patirtis sako, kad apskritai nereikia klausyti latvių ir reikia skirti kuo estai giriasi (užsienyje, nes šalies viduje - situacija kita, ten maža šalis ir visi žino, kaip yra iš tikrųjų) nuo to ką jie realiai daro.
Estai pirmieji eurą įsivedė, latviai antri, o lietuviai....
Beje, vakar pralėkiau pro Estiją. Tai Estijoje statybos vyksta visoje trasoje. Todėl estų sprendimas pirkti traukinius - logiškas. Nuotraukos FB grupėje.
Comment
-
Satelitinės nuotraukos to nepatvirtina.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai Estijoje statybos vyksta visoje trasoje.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ačiū, kad mane prisminei, nors diskusijoje apie estus ir latvius nedalyvauju.Parašė digital Rodyti pranešimąŠiaip jau Romas yra PR ekspertas, visada pasako, jei kas ne taip su kokia nors Radarų direkcija ar Via Lietuva. Gal ir apie Rail Balticos estus pasisakys?
Turbūt artėja savaitgalis, kai dėl tam tikrų medžiagų koncentracijos padidėjimo vakarais pradedi rašyti nesąmones.
Pats grasinai visokiomis bausmėmis jei kas nors pabandys tave "pataginti" (net jei rašoma yra į temą..
Skirk pats sau pražangą už rašymą ne į temą.
- 1 patinka
Comment
-
Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Estai pasakė kad pirks - skelbimo nėra jokio, ir tai straipsnyje gana aiškiai paminėta. Lietuviai rinkos konsultaciją 2021 buvo paskelbė, bet kaip matome mes traukinių dar jokių nenupirkome. Aš žinau kaip faktą kad yra derinamos bendro pirkimo sąlygos, ir galiu lažintis kad kai estų pirkimas bus galų gale paskelbtas, jis bus to bendro pirkimo dalis.
Comment
-
Lietuviškai dar lyg nebuvo.
Estija už 60–75 mln. Eur pirks keleivinius greituosius traukinius
Šaltinis: https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...ukinius-572261Estija planuoja įsigyti iki penkių naujų greitųjų keleivinių traukinių susisiekimui pirmiausia šalies viduje būsimu europinės vėžės geležinkeliu „Rail Baltica“.
Apie tai praneša keleivių pervežimo geležinkeliais operatorė „Elron“. Jos pranešime nurodoma, kad numatoma tokio pirkimo kaina siektų 60–75 mln. Eur, neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio.
Kiekvienas traukinys turėtų talpinti iki 200 keleivių ir pasiekti iki 200 kilometrų per valandą greitį, jis turėtų atitikti verslo klasės kokybės kategoriją.
Tikimasi, kad „Elron“ šį rudenį paskelbs pirkimo konkursą.
Europinės vėžės „Rail Baltica“ projektą, geležinkeliu sujungiant tris Baltijos valstybes su Europa, numatyta užbaigti 2030 metais, o vien tik Lietuvos ir Lenkijos vėžių sujungimas planuojamas anksčiau – 2028-aisiais.Paskutinis taisė VLR; 2025.08.29, 09:10.
Comment
-
Aha, ir kadangi Latvijai ir Lietuvai tokio pat tipo traukinių irgi reikės vidiniems šalies maršrutams, yra daug logikos pirkimą kombinuoti per visus, ir tai yra daroma.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Estai komunikuoja, kad darys ir atskirą pirkimą anksčiau, skirtą vidiniam šalies maršrutui. Kol kas nematau priežasčių manyti, kad jie to nedarys. Jei nori lažintis, galim lažintis.
Jei lažinames, siūlau 50 Eur. Bet aš lažinuosi tik nesąžiningai, tik tada kad žinau kad laimėsiu
Comment
Comment