Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą

Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka

) ir Daugavpils irgi nėra Rygos centras. RB dalis Rygos centre yra tarp Lāčplēša iela ir upės, o ten estakada yra baigta. Už šios dalies ribų RB eis keliais, kur darbai labiau primins priemiesčio darbus nei miesto centro darbus.
Komentuoti: