Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
O kas jei vienas ar keli nedideli vėlavimai, kurie garantuotai bus ir turbūt gana dažnai? Ir visas 'suderinimas' eina velniop ir traukiniai stovi eilėje prie tunelio iš abiejų pusių.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai jeigu visos Rail Balticos tvarkaraštis būtų sudarinėjamas pradedant nuo Rygos ar Talino, tada ir būtų nesąmonė. Nes tada traukiniai turėtų stoviniuoti prieš įvažiuodami į Kauno tunelį ir panašiai.
Bet dabar ir padaryta, kad pagal Kauno tunelį pritaikomas tvarkaraštis, tunelis maksimaliai išnaudojamas ir vis tiek užtikrinamas pakankamas pralaidumas bei suderinti persėdimai Kaune tarp regioninių ir greitųjų.
Comment
-
Nepatikėsi, bet tai irgi aprašyta minėtoje studijoje.Parašė John Rodyti pranešimą
O kas jei vienas ar keli nedideli vėlavimai, kurie garantuotai bus ir turbūt gana dažnai? Ir visas 'suderinimas' eina velniop ir traukiniai stovi eilėje prie tunelio iš abiejų pusių.
- 2 patinka
Comment
-
Aha, kaip tik perskaičiau. Ir spėk, kas: ten parašyta iš esmės tai, ką aš sakiau pranešimu aukščiau t. y. tvarkaraštis iš esmės eina velniop, jei vienas traukinys vėluojaParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nepatikėsi, bet tai irgi aprašyta minėtoje studijoje.
Comment
-
Atsakymas yra maždaug toks: teorijoje taip, praktikoje: kaip bus, taip bus.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Panašu, kad atsakymas yra taip, nors pats tekstas nėra rašytas labai užtikrintu tonu, lyg būtų ne 'final report', o 'proposal' stadijoje.
Iš final report:

Net pats raportas pripažįsta, kad turės būti koncesijų ir priklausomybių dėl tvarkarščių. Ypač nemaloniai skamba "Flexibility to set up a customer friendly timetable is limited due to occupation of the single track section."
Žodžiu tunelio problema lieka ir, panašu, kad tai bus reali problema, nes ko jau ko, bet vėlavimų bus ir tai mažins viso RB serviso patrauklumą dėl tunelio single-track bottlenecko.Paskutinis taisė John; 2022.11.19, 13:28.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip suprantu, kol kas tvirtinasi ir mano baimės, kad single-track bus ne tik pačiame tunelyje, bet ir Palemonas-Tunelis atkarpoje. Tai iš esmės yra tyčinis serviso ir tvarkaraščio jeopardizavimas. Ir arkliui aišku, kad visur, kur tik tai fiziškai įmanoma, turi būti dvikelis RB gheležinkelis. Juo labiau prie tokio svarbaus mazgo, kaip Kaunas. Dabar gi vienkelis bus ne tik tunelyje, bet ir dar ~5km atkarpa nuo tunelio iki Palemono
Given these restrictions and the high importance of punctual operation for attractiveness of Rail Baltica at least double-tracking of this line section, Palemonas – Kaunas tunnel should be considered to increase punctuality of operation.
- 3 patinka
Comment
-
Kažkur nesusikalbam. Paryškinta vieta ir sako, kad vietoj to, kad daryti tvarkaraśčius pagal bet kokius geriausius laikus, yra apsiribojama ir daroma pagal tunelio galimybes. Supaprastinant mintį, tarkim sako: va toks idealus tvarkaraštis. O kolega sako - tokio negalime, reikia truputį pakoreguoti į prastesnį variantą, prisitaikant prie tunelio apribojimų.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai jeigu visos Rail Balticos tvarkaraštis būtų sudarinėjamas pradedant nuo Rygos ar Talino, tada ir būtų nesąmonė. Nes tada traukiniai turėtų stoviniuoti prieš įvažiuodami į Kauno tunelį ir panašiai.
Bet dabar ir padaryta, kad pagal Kauno tunelį pritaikomas tvarkaraštis, tunelis maksimaliai išnaudojamas ir vis tiek užtikrinamas pakankamas pralaidumas bei suderinti persėdimai Kaune tarp regioninių ir greitųjų.
- 1 patinka
Comment
-
Sutinku, Palemonas - tunelis trečiojo kelio statyba (vietoje vieno iš 1520) yra pinigų švaistymas ir nusikaltimas.Parašė VLR Rodyti pranešimąPalemonas-tunelis dalies statymas kaip vienos vėžės turėtų būti laikomas kriminalinių nusikaltimu (nebent kažką praleidau).
- 2 patinka
Comment
-
Galima būtų vieną kelią 1520 perkloti į sutapdintą vėžę, bet manau tam dar ilgai nebus poreikio.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSutinku, Palemonas - tunelis trečiojo kelio statyba (vietoje vieno iš 1520) yra pinigų švaistymas ir nusikaltimas.
- 1 patinka
Comment
-
Aš perskaičiau jog tvarkaraštis įtakojamas, jei vienas iš traukinių vėluoja iki 10 minučių. O tai maždaug atitinka laiką Kaunas - Palemonas, kai prasideda dvikelis. Tokiu atveju eismas organizuojamas paprastai - vėluojantis traukinys pristabdomas kelyje, kol saugiai atsidaro vienkelis ruožas. Gimbogala - Linkaičįai niekada neteko važiuoti? Arba iki neseno laiko visa Žemaitija? Uosto srautui vienkeliai ruožai netrukdo, o RB su 6 poromis per parą jau trukdys.Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, kaip tik perskaičiau. Ir spėk, kas: ten parašyta iš esmės tai, ką aš sakiau pranešimu aukščiau t. y. tvarkaraštis iš esmės eina velniop, jei vienas traukinys vėluoja
Nepamirškit jog Palemonas - Rokai irgi trukdo Palemonas - Kaunas eismui. Vėluojantis krovininis sąstatas iš Rokų (pvz problemos su trauka ties HES) uždarys tunelį, nes jį sustabdyti įkalnėje nebus paprasta.
Comment
-
Toks požiūris ir yra pagrindinė priežastis, dėl ko esame atsilikėliai transporte. Net su ES 85% finansavimu vietiniai nesugeba padaryti gerai nekartojant savo ‘nėra srautų’ ir ‘nėra poreikio’ nesąmonių. Toj pačioj studijoj parašyta, kad vienkelis = problema, tad kuo jis ilgesnis, tuo jis tampa didesne problema, tai yra faktas. Kuo aš pasitikiu labiau: COWI ar žmonėmis, kurie, pagal savo srautų ir poreikio supratimą, suprojektavo nenaudotiną pinigų išmetimą RB1? Jei kalbam apie poreikio nebuvimą Kauno mazge, tai kodėl statom dvikelį prie Pasvalio? Gal iš viso visą RB2 pirma pastatom kaip vienkelį?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galima būtų vieną kelią 1520 perkloti į sutapdintą vėžę, bet manau tam dar ilgai nebus poreikio.Paskutinis taisė VLR; 2022.11.19, 15:15.
- 2 patinka
Comment
-
Kokios dar 6 poros? Ten eis ne tik visi tarptautiniai RB, bet ir vietiniai, ir rusiškos vėžes servisai. Raporte aiškiai pasakyta, kad bus žopa ir jie siūlo darity dvikelį bent jau nuo Palemono iki tunelio. Bet nereikia ir raporto, kad būtų aišku, kad prie svarbiausio šalies geležinkelių hub'o su dviejų vėžes pločių susikirtimais ir tarptautiniu HSR trafiku palikus 6km ilgio single track bottlenecką su tunelį, u bus visiška šikną. Čia visiškas basic common sense ir reikia būti neblogai nučiuožus aiškinti, kad viskas čia ok.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Aš perskaičiau jog tvarkaraštis įtakojamas, jei vienas iš traukinių vėluoja iki 10 minučių. O tai maždaug atitinka laiką Kaunas - Palemonas, kai prasideda dvikelis. Tokiu atveju eismas organizuojamas paprastai - vėluojantis traukinys pristabdomas kelyje, kol saugiai atsidaro vienkelis ruožas. Gimbogala - Linkaičįai niekada neteko važiuoti? Arba iki neseno laiko visa Žemaitija? Uosto srautui vienkeliai ruožai netrukdo, o RB su 6 poromis per parą jau trukdys.
Nepamirškit jog Palemonas - Rokai irgi trukdo Palemonas - Kaunas eismui. Vėluojantis krovininis sąstatas iš Rokų (pvz problemos su trauka ties HES) uždarys tunelį, nes jį sustabdyti įkalnėje nebus paprasta.
- 3 patinka
Comment
-
Jei skaitei studiją, tai matei ir prognozuojamą linijos per tunelį užpildymą, kuris siekia, o ne, NET 22,7% 24 valandų periode ir NET 31,1 % piko valandomis.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Toks požiūris ir yra pagrindinė priežastis, dėl ko esame atsilikėliai transporte. Net su ES 85% finansavimu vietiniai nesugeba padaryti gerai nekartojant savo ‘nėra srautų’ ir ‘nėra poreikio’ nesąmonių. Toj pačioj studijoj parašyta, kad vienkelis = problema tas kuo jis ilgesnis, tuo jis tampa didesne problema. Kuo aš pasitikiu labiau: COWI ar žmonėmis, kurie, pagal savo srautų ir poreikio supratimą, suprojektavo nenaudotiną pinigų išmetimą RB1?
Kas leidžia įterpti tik 18 papildomų traukinių per 4 valandas.
Į ką aš lenkiu: jei kas nors galvoja, jog dabar stotys arba linijos piko metu išnaudojamos 100% - galvokit iš naujo. Dabar net 'split' tipo platformų nereikia, iš kurių traukiniai vienu metu išvažiuoja skirtingomis kryptimis.
- 2 patinka
Comment
-
Dar kartą:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei skaitei studiją, tai matei ir prognozuojamą linijos per tunelį užpildymą, kuris siekia, o ne, NET 22,7% 24 valandų periode ir NET 31,1 % piko valandomis.
Kas leidžia įterpti tik 18 papildomų traukinių per 4 valandas.
Į ką aš lenkiu: jei kas nors galvoja, jog dabar stotys arba linijos piko metu išnaudojamos 100% - galvokit iš naujo. Dabar net 'split' tipo platformų nereikia, iš kurių traukiniai vienu metu išvažiuoja skirtingomis kryptimis.
Kuri dalis neaiški?Given these restrictions and the high importance of punctual operation for attractiveness of Rail Baltica at least double-tracking of this line section, Palemonas – Kaunas tunnel should be considered to increase punctuality of operation.
Comment
-
"In Kaunas tunnel a gauntleted track section will be implemented, which means 1435 mm trains for Rail Baltica and 1520 mm on the conventional 1520 mm network. Results from capacity analysis indicate that single track will provide for required capacity".Parašė John Rodyti pranešimą
Kokios dar 6 poros? Ten eis ne tik visi tarptautiniai RB, bet ir vietiniai, ir rusiškos vėžes servisai. Raporte aiškiai pasakyta, kad bus žopa ir jie siūlo darity dvikelį bent jau nuo Palemono iki tunelio. Bet nereikia ir raporto, kad būtų aišku, kad prie svarbiausio šalies geležinkelių hub'o su dviejų vėžes pločių susikirtimais ir tarptautiniu HSR trafiku palikus 6km ilgio single track bottlenecką su tunelį, u bus visiška šikną. Čia visiškas basic common sense ir reikia būti neblogai nučiuožus aiškinti, kad viskas čia ok.
Taip, dvikelis per tunelį būtų žymiai geriau. Bet tunelis ne guminis, jo pripūsti nesigauna. Antra tunelio šaka - galbūt ir išeitis. Bet gal pirma reikia esamą išnaudoti bent 50% talpos?
Comment
-
Dėl tunelio tiek jau to, kalbu apie dar ~5km atkarpą tarp tunelio ir Palemono, dėl kurios raportas specifiškai pataria tiesti dvikelį.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"In Kaunas tunnel a gauntleted track section will be implemented, which means 1435 mm trains for Rail Baltica and 1520 mm on the conventional 1520 mm network. Results from capacity analysis indicate that single track will provide for required capacity".
Taip, dvikelis per tunelį būtų žymiai geriau. Bet tunelis ne guminis, jo pripūsti nesigauna. Antra tunelio šaka - galbūt ir išeitis. Bet gal pirma reikia esamą išnaudoti bent 50 % talpos?
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip pagalvojus tai kaip gerai, kad ES sugrūdo šį projektą su savo 85% finansavimu praktiškai per prievartą į mūsų kaimą. Be ES ir su vietiniais nepakankasrautininkais bet kokios tarptautinio (ar gero tarpmiestinio) keliavimo geležinkeliu viltys butų numarintos dar bent šimtmečiui. Aišku prikakojo šitam projekte jie nemenkai, bet projektas vis dar juda ir reikia melstis, kad jis būtų pabaigtas net ir su visomis žiauriomis kliurkomis.
- 2 patinka
Comment
Comment