Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Tada keista, kad musu Vyriausybe neinformuota apie projekta ir kalba netiesa, klaidina zmones.
    Turint minty iš kur imama citatą, tai neskubėkim kaltinti vyriausybės. Neatmeskime, kad kokiam nors pristatyme buvo paminėtas "maksimalus 250 km/h greitis" ir štai antraštė jau skelbia apie konkretų pažadą tokiu vidutiniu greičiu važiuoti nuo A iki B.

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Turint minty iš kur imama citatą, tai neskubėkim kaltinti vyriausybės. Neatmeskime, kad kokiam nors pristatyme buvo paminėtas "maksimalus 250 km/h greitis" ir štai antraštė jau skelbia apie konkretų pažadą tokiu vidutiniu greičiu važiuoti nuo A iki B.
      o sita nuoroda gera?
      https://www.railbaltica.org/lt/rail-...ai-parametrai/

      Comment


        Lenkija nedaro tokių parametrų. O ką čia Lietuvoje į Latviją tokiais greičiais vežios? Estai į Europą geležinkeliu nevažiuos. Jiems greičiau bus lėktuvu. Čia tik iš Lietuvos į Lenkiją dar dar apsimoka važiuoti traukiniu... Latviams jau greičiau irgi lėktuvu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Lenkija nedaro tokių parametrų. O ką čia Lietuvoje į Latviją tokiais greičiais vežios? Estai į Europą geležinkeliu nevažiuos. Jiems greičiau bus lėktuvu. Čia tik iš Lietuvos į Lenkiją dar dar apsimoka važiuoti traukiniu... Latviams jau greičiau irgi lėktuvu.
          O kokius Lietuvoje parametrus reiktų daryti? Ir kiek jie pigiau kainuotų?

          Comment


            99 centai - dar ne Litas, 249 km/h - dar ne 250 km/h.

            Operacinis greitis ~234 km/h. Ir tai, kad sąstatas gali važiuoti 250 km/h greičiu visiškai nereiškia, kad jis juo važiuos bent 80% laiko.
            Pasileiskit Train Simulator, užsikraukit kokią Hamburgo trąsą su ICE ir pamatysit ką reiškia išeiti iš stoties iki LZB signalizacijos pradžios

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Lenkija nedaro tokių parametrų. O ką čia Lietuvoje į Latviją tokiais greičiais vežios? Estai į Europą geležinkeliu nevažiuos. Jiems greičiau bus lėktuvu. Čia tik iš Lietuvos į Lenkiją dar dar apsimoka važiuoti traukiniu... Latviams jau greičiau irgi lėktuvu.
              Mano duomenimis estai jau Europoje

              Comment


                Nuoroda kaip nuoroda, tik joje nerasi pagrindo tai antraštei kuria rėmeisi pirminiame pranešime. Vis tik vidutinis greitis ir maksimalus greitis yra skirtingos sąvokos

                Comment


                  Parašė LuDux Rodyti pranešimą

                  Mano duomenimis estai jau Europoje
                  O mes visada ten ir buvome, kokio velnio į ją ėjo Lietuva iki 2004m.? O jei rimtai, tai aišku apie ką kalba ir nereikia kabinėtis prie žodžių.

                  Comment


                    Temoje apie Lenkijos geležinkelius pradėjau fotoreportažą iš ruožo Varšuva Rembertuvas - Čyževas, kuris rekonstruotas kaip RB linija.

                    Comment


                      RB krovininių traukinių aptarnavimui Lietuvos geležinkeliai nusipirko Lenkijoje du naudotus TEM2 šilumvežius.

                      Palemonas, su sąstatu intermodaliniame terminale. Vyksta iškrovimas. TEM2-232.



                      Kitas šilumvežis - TEM2-021. Abu jie dirba visoje RB iki pat Palemono. Netgi turėtų važiuoti į Lenkiją. Bandomojo važiavimo video iš Lenkijos.


                      Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 20:14.

                      Comment


                        Prieš pusę mėnesio mačiau vieną man rodos Czarnos Bialystockos stotyje. Toli jie nuo LT važiuoja.

                        Comment


                          Skuodis žada Kaunas–Varšuva dukart per dieną jau kitamet: https://www.vz.lt/transportas-logist...u-metu-vidurio

                          Comment


                            Vokietijos žalieji prieš Bundestago rinkimus paviešino naktinių traukinių tinklo viziją: https://bahnstrategie.matthias-gastel.de/nachtzug.php

                            Click image for larger version

Name:	map_nighttrain_small.jpg
Views:	939
Size:	858,4 kB
ID:	1912951

                            Pasiūlymų angliška santrauka: https://bahnstrategie.matthias-gaste...in_english.pdf Išvertus, jų penkių punktų antraštės yra:

                            • Europinis maršrutų tinklas, jungiantis didžiuosius miestus ir atostogų regionus
                            • Patogūs, greiti tylūs naktiniai traukiniai
                            • Vartotojams draugiškos bilietų pardavimo platformos
                            • Ribinės sąnaudos geležinkelių infrastruktūros panaudai
                            • Sąžininga konkurencija tarp geležinkelio ir oro transporto

                            Comment


                              Estija: „Rail Baltica“ projekto pabaiga bus nukelta į šio dešimtmečio pabaigą
                              Šiuo metu „Rail Baltica“ statybos Estijos ruože tvarkaraštyje yra dvi didelės kliūtys – Pernu apskrities bendrasis planas ir pagrindinio maršruto projektavimas. Estijos finansų ministerija planuoja iki šių metų pabaigos parengti naują minėtos apskrities plano versiją vietoj tos, kurią atšaukė Aukščiausiasis Teismas.

                              „Kylančios statybų kainos daro įtaką, ypač kalbant apie perėjų laukiniams gyvūnams ir viadukų statybą. Taip pat žinome, kad negalime skatinti statybų rinkos perkaitimo. Su Ekonomikos ir susisiekimo ministerija bei Transporto administracija įvertinome projekto grafikus ir įsitikinome, kad 2024 ir 2025 metais bus išvengta beprotiškų statybos apimčių. Estijos statybos sektorius nesugebėtų jų suvaldyti, o kainos labai pakiltų. Tai dar viena priežastis, kodėl yra gerai, kad terminas nebebus 2026-aisiais“, – pridūrė T. Grunbergas.

                              Nors Estija jau rengia laukiniams gyvūnams skirtų perėjų ir kelių tiltų statybos darbų viešuosius pirkimus ir statybas, latviai ir lietuviai, regis, yra pasistūmėję toliau. Rygoje jau statomas keleivių terminalas, o Lietuvoje yra įsigyta visa reikalinga žemė nuo Latvijos sienos iki Kauno.

                              Nors „Rail Baltica“ nebus baigtas laiku ir nuolat iškyla naujų problemų, pasak „Rail Baltic Estonia“ valdybos pirmininko, akivaizdu, kad modernios greitojo geležinkelio jungties projektas nebebus atidėliojamas neribotam laikui.

                              „Ekskavatorių kaušai jau kasa žemę ir statybos vyksta kiekvienoje šalyje. „Rail Baltica“ artėja, klausimas yra tik dėl datos ir finansavimo modelio“, – pridūrė T. Grunbergas.

                              Comment


                                Jau anksčiau spėjau, kad realiausia RBII atidarymo data 2030 m.

                                Comment


                                  Yra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Yra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.
                                    Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
                                    Paskutinis taisė Sula; 2021.09.27, 14:49.

                                    Comment


                                      Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
                                      Na keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
                                      https://tiny.cc/rbaltica

                                      Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
                                      Paskutinis taisė DKL; 2021.09.27, 18:48.

                                      Comment


                                        Parašė artexs Rodyti pranešimą

                                        P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
                                        S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
                                        Visiškai pritariu, jungtį su oro uostu reikia sutvarkyti bet ji turi būti papildoma, stabdyti traukinį ir vežti ilgesniu maršrutu vien dėl oro uosto yra trumparegiška, nes oro uostai niekad negeneruos tiek keleivių kiek turi potencialo tarpmiestinis judėjimas. Aišku yra visokių interesų, kai kuriems RB rūpi tik tiek kiek padės patogiau nusigauti iki lėktuvo, bet tokie siauri interesai neturėtų imti viršaus.

                                        Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresas
                                        Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 11:16.

                                        Comment


                                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                          Tos P linijos tai man atrodo kažkokiu nesusipratimu. Ne tik kad būtų visiškai nauja linija einanti lankstu per beveik niekur be jokių galimų regioninių traukinių atšakų (panašu, kad gamtinės kliūtys neleistų daryti regioninių jungčių arčiau Elektrėnų ir Trakų), kas jau ir taip kainuotų daugiau negu S variantai, pastebimai nesutrumpintų kelionės laiko ir aptarnautų mažiau keleivių. Kainą dar pakeltų sudėtingesnis reljefas piečiau Elektrėnų, ypač tos kalvos kalvelės ties Semeliškėmis. Kažkoks pinigų švaistymas būtų.
                                          Čia kaip pažiūrėsi. Kam tiesti europinę vėžę per miestus miestelius, kai tikslas yra kuo didesnis greitis? Maksimaliai spausti negalėsi dėl tankumo ir vingiavimo, miesteliuose vis vien nestos, o dažniems sustojimams pilnai tinka ir dabartinė linija. Tuo tarpu P linijos yra daug tiesesnės, apeina gyvenvietes, gali spausti iki dugno, ir duotų daugiau darbo LT oro uostams. Bei nukrautų kažkiek eismo nuo greitkelių. Pvz, kauniečiams juk patogiau važiuoti į VNO traukiniu(30min), nei traukiniu per Vilnių (36min), plius sustojimas(kokios 5 min) plius tolesnis važiavimas į VNO(dar gal 5 min). Žiūrėk jau ir 46+min. Mašina gaunasi vos ne tas pats, jei įskaičiuosi važiavimą į Kauno stotį. Dabar dar įtrauk šiaurės Lietuvą ir Latvijos gyventojus į šitą matematiką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X