Tai pirmiausiai turėjo paimti grunto mėginius, o ne mišką kirsti... O jei kirsti, tai iš karto plačiai. Gal ten ne geležinkelis, o kokia elektros linija bus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Man rodos, buvo aptariama šitoje temoje aukščiau -- tai proskyna visokiems geologiniams tyrimams ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Geležinkeliui praplatins vėliau.Parašė drulia Rodyti pranešimą
Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.
- 3 patinka
Comment
-
Nereiškia, kad tie kiti, ypač latviai padarys geriau. Visada atsiras gudručių paimti PVM ir kitas sumas ė savo šalies biudžetą ar asmenines kišenes.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGreičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?
Comment
-
Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.
Comment
-
O kokia buvo istorija su RBll Vilniaus atšaka? Kaip taip atsitiko kad jie, tie užsieniečiai pritarė Vilniaus įtraukimui, gal ką teko paaukoti, pvz sveiką logiką dėl bėgių trajektorijos(kai linija aplenkia vos už kilometro esantį antrą pagal svarbą šalies oro uostą) arba kaip pas kaimynus užsėniečius naujų prašmatnių stočių atsiradimą(arba tų stočių planavimą ten kur bus niekam nepatogu jomis naudotis). Jeigu tos perdėm švelniai pasakius truputį nesamonės atsiranda dėl kaimynų užsėniečių poveikio tai tada gal ir gerai atsiribot ir vykdyt savarankiškai, bet su sąlyga kad tas persiorientavimas nesulėtins projekto eigos.O Bet gal ponas ministras būdamas cinišku bebru be vingrybių, tiesiog bando perimt to stambaus ūkio finansų tvarkymą.O netgi gal kadangi anas yra iš tokios partijos, kuri, visai nenustebčiau jei paaiškėtų kad niekaip nenori matyt rb2 ant Lietuvos?Paskutinis taisė evvt; 2020.09.26, 10:06.
- 2 patinka
Comment
-
O kodėl kokie tai latviai ar estai turėtų kažką tai aiškinti ir diktuoti? Jei jau visų trijų šalių valdymas, tai vienodai ir Lietuvos pusė turėtų turėti galimybę valdyti Latvijoje ir Estijoje. Bet kuri kita šalis - kaip šuniui penkta koja minimum. Nebent būtų kažkoks tiesiogiai ES paskirtas "organas".Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.Paskutinis taisė Al1; 2020.09.27, 19:03.
Comment
-
Bet rusiška vėžė naudojama, ar irgi krivuline sistema viska paleista?Parašė John Rodyti pranešimą
Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.
Comment
-
Ir buvo tokia mintis kad valdo viena kontora, o ne penkios atskiros. Tik pasirodo kad ta kontora dirba Lietuvoje, o PVM moka latviams, ir KAI KAM tai pradėjo nepatikti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O kodėl kokie tai latviai ar estai turėtų kažką tai aiškinti ir diktuoti? Jei jau visų trijų šalių valdymas, tai vienodai ir Lietuvos pusė turėtų turėti galimybę valdyti Latvijoje ir Estijoje. Bet kuri kita šalis - kaip šuniui penkta koja minimum. Nebent būtų kažkoks tiesiogiai ES paskirtas "organas".
Comment
-
Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai čia visiems turi nepatiki, o ne kai kam. Klausimą reikia formuluoti kitaip: o kodėl Lietuvoje dirbanti įmonė moka PVM kitoje šalyje? Čia ne pezėti reikia, o kreiptis į tam tikrus organus išsiaiškinti nusikaltimą ir nubausti kaltus.
Comment
-
Grąžintas tas pvm?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.
Comment
-
Tai paaiškink, kas ten buvo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.Paskutinis taisė Al1; 2020.09.30, 18:08.
- 1 patinka
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=WvZ1GD7EOvI
Atramą nuo standartinės vėžės Palemone jau gali nuimti.
Ir Plasser 09-32/4S darbuojas nuo https://youtu.be/WvZ1GD7EOvI?t=1853
Comment
-
Atkreipkite dėmesį, kad visas 1435 mm kelio tiesimas vyko praktiškai be 1435 mm geležinkelio technikos, neskaitant ekskavatorių ir sunkvežimio, pastatytų ant bėgių ir vieno vagono-dozatoriaus, perstatyto ant 1435 mm vežimėlių. Jau praeitos savaitės video matėsi tikriausiai iš Lenkijos atvaryta Plasser&Theurer 1435 mm kelio mašina.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.05, 08:09.
Comment
-
Atrama nuo kelio dingo, bėgiai pakloti. Bet Kaune standartinę vėžę vėl prismeigė ženklu
Ir kiek įžiūriu, po truputį atsiranda ir signalizacijos įrenginai?
https://www.youtube.com/watch?v=0RfWzFToO38
Comment
-
Kad nesimato tos signalizacijos ir kt. įrangos. Nebent tik atstato tai, kas buvo ant 1520 mm.
Palemone tvora tragiška - aklina. Negi nebuvo galima daryti skaidrios atskirose vietose? Dabar važiuojantiems traukiniu nieko nesimato, o ir namų prie geležinkelio gyventojams šviesos būtų daugiau.
- 1 patinka
Comment
Comment