Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai pirmiausiai turėjo paimti grunto mėginius, o ne mišką kirsti... O jei kirsti, tai iš karto plačiai. Gal ten ne geležinkelis, o kokia elektros linija bus...

    Comment


      Parašė drulia Rodyti pranešimą

      Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.
      Man rodos, buvo aptariama šitoje temoje aukščiau -- tai proskyna visokiems geologiniams tyrimams ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Geležinkeliui praplatins vėliau.

      Comment


        O šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?

        Comment


          Greičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Greičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.
            Nereiškia, kad tie kiti, ypač latviai padarys geriau. Visada atsiras gudručių paimti PVM ir kitas sumas ė savo šalies biudžetą ar asmenines kišenes.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              O šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?
              Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.
                Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.

                Comment


                  O kokia buvo istorija su RBll Vilniaus atšaka? Kaip taip atsitiko kad jie, tie užsieniečiai pritarė Vilniaus įtraukimui, gal ką teko paaukoti, pvz sveiką logiką dėl bėgių trajektorijos(kai linija aplenkia vos už kilometro esantį antrą pagal svarbą šalies oro uostą) arba kaip pas kaimynus užsėniečius naujų prašmatnių stočių atsiradimą(arba tų stočių planavimą ten kur bus niekam nepatogu jomis naudotis). Jeigu tos perdėm švelniai pasakius truputį nesamonės atsiranda dėl kaimynų užsėniečių poveikio tai tada gal ir gerai atsiribot ir vykdyt savarankiškai, bet su sąlyga kad tas persiorientavimas nesulėtins projekto eigos.O Bet gal ponas ministras būdamas cinišku bebru be vingrybių, tiesiog bando perimt to stambaus ūkio finansų tvarkymą.O netgi gal kadangi anas yra iš tokios partijos, kuri, visai nenustebčiau jei paaiškėtų kad niekaip nenori matyt rb2 ant Lietuvos?
                  Paskutinis taisė evvt; 2020.09.26, 10:06.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.
                    O kodėl kokie tai latviai ar estai turėtų kažką tai aiškinti ir diktuoti? Jei jau visų trijų šalių valdymas, tai vienodai ir Lietuvos pusė turėtų turėti galimybę valdyti Latvijoje ir Estijoje. Bet kuri kita šalis - kaip šuniui penkta koja minimum. Nebent būtų kažkoks tiesiogiai ES paskirtas "organas".
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.27, 19:03.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.
                      Bet rusiška vėžė naudojama, ar irgi krivuline sistema viska paleista?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        O kodėl kokie tai latviai ar estai turėtų kažką tai aiškinti ir diktuoti? Jei jau visų trijų šalių valdymas, tai vienodai ir Lietuvos pusė turėtų turėti galimybę valdyti Latvijoje ir Estijoje. Bet kuri kita šalis - kaip šuniui penkta koja minimum. Nebent būtų kažkoks tiesiogiai ES paskirtas "organas".
                        Ir buvo tokia mintis kad valdo viena kontora, o ne penkios atskiros. Tik pasirodo kad ta kontora dirba Lietuvoje, o PVM moka latviams, ir KAI KAM tai pradėjo nepatikti.

                        Comment


                          Tai čia visiems turi nepatiki, o ne kai kam. Klausimą reikia formuluoti kitaip: o kodėl Lietuvoje dirbanti įmonė moka PVM kitoje šalyje? Čia ne pezėti reikia, o kreiptis į tam tikrus organus išsiaiškinti nusikaltimą ir nubausti kaltus.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai čia visiems turi nepatiki, o ne kai kam. Klausimą reikia formuluoti kitaip: o kodėl Lietuvoje dirbanti įmonė moka PVM kitoje šalyje? Čia ne pezėti reikia, o kreiptis į tam tikrus organus išsiaiškinti nusikaltimą ir nubausti kaltus.
                            Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.
                              Grąžintas tas pvm?

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Tai išspręsta prieš 2-3 metus. Ir nereikia mojuotis tuo, ko nesupranti.
                                Tai paaiškink, kas ten buvo.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.09.30, 18:08.

                                Comment


                                  https://www.youtube.com/watch?v=WvZ1GD7EOvI

                                  Atramą nuo standartinės vėžės Palemone jau gali nuimti.
                                  Ir Plasser 09-32/4S darbuojas nuo https://youtu.be/WvZ1GD7EOvI?t=1853

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Tai paaiškink, kas ten buvo.
                                    RB įkūrė filialą Lietuvoje.

                                    Comment


                                      Atkreipkite dėmesį, kad visas 1435 mm kelio tiesimas vyko praktiškai be 1435 mm geležinkelio technikos, neskaitant ekskavatorių ir sunkvežimio, pastatytų ant bėgių ir vieno vagono-dozatoriaus, perstatyto ant 1435 mm vežimėlių. Jau praeitos savaitės video matėsi tikriausiai iš Lenkijos atvaryta Plasser&Theurer 1435 mm kelio mašina.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2020.10.05, 08:09.

                                      Comment


                                        Atrama nuo kelio dingo, bėgiai pakloti. Bet Kaune standartinę vėžę vėl prismeigė ženklu Ir kiek įžiūriu, po truputį atsiranda ir signalizacijos įrenginai?
                                        https://www.youtube.com/watch?v=0RfWzFToO38

                                        Comment


                                          Kad nesimato tos signalizacijos ir kt. įrangos. Nebent tik atstato tai, kas buvo ant 1520 mm.
                                          Palemone tvora tragiška - aklina. Negi nebuvo galima daryti skaidrios atskirose vietose? Dabar važiuojantiems traukiniu nieko nesimato, o ir namų prie geležinkelio gyventojams šviesos būtų daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X