Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
 - 3 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš esmės todėl, kad arba važiuoji per Panevėžį, arba važiuoji į Panevėžį.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
 O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiai tik estai moka. Galimai dar latviai, bet jie RB stato tik Rigos centre.Parašė Tomas Rodyti pranešimąEilinį viaduką ir tą kreivai išbetonavo ... 
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei tai būtų Latvijoje, VLR konstatuotų, kad atlikta 85% darbų ir jau poryt važiuos traukiniai.Parašė OroPatrulis Rodyti pranešimąViadukas tarp Šėtos ir Bukonių. 2025-08-15
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
 O kodėl neišeitu padaryti atšaką iki Panevėžio dabartinės stoties nuo pagrindinės trasos? Taip gal ir užtruktu papildomai kelias minutes, bet užtai stotis bus mieste, o ne kažkur laukuose, beto dabartinio geležinkelio ruožas kurioje galėtų būti ši atšaka pakankamai plati, kad galima būtu įterpti dar pora bėgių be problemų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Šiaip stotyje prie Gustonių yra planuojamas vėžės keitimo įrenginys, tai jei bus traukiniai su vėžės keitimo galimybe, tai galėtų iki Panevėžio nuvažiuoti, bet abejoju kad šitų regioninių traukinių pirkime bus perkami traukiniai galintis pakeisti vėžę, nes Estams ir Latviams tai truputi ne į temą vėžės keitimas ir šitas reikalas būtų grynai tik Lietuvai kai kainą keltų visiems.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kokia prasmė tokį įrenginį statyti prie Panevėžio? Bene galvojama, kad bus traukiniai Varšuva-Panevėžys? Dabartinėje situacijoje, kai aišku, kad Kaunas-Vilnius atšakos tikriausiai nebus, tokį dalyką vertėtų diegti Kaune.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokiaParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Kažkiek regioniniams traukiniams yra logikos. Bet šiaip spėčiau kad gal labiau į krovininius traukinius fokusuota? Neatsimenu kad būtų tiksliai išreikštos priežastys jam planavimo dokumentuose. 
 
 
 Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
 
   
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija, o Lietuvai dar leidžiama elektrifikuoti RB1. Manau, šituos kelis kilometrus dasitiesti per egzistuojančio geležinkelio žemę nebūtų daug problemų, kai pagrindinė linija bus baigta.Parašė John Rodyti pranešimąAnyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.Parašė John Rodyti pranešimąKokiu būdu tai aktualu prekiniams traukiniams? Ypač turint omeny, kad krovinių terminalas bus būtent Gustonyse ar kažkur netoli ant RB linijos? Ir kur tos "kažkiek" logikos regioniniams traukiniams, jei jie tikriausiai neturės vėžės keitimo technologijos? Nesąmonė kažkokia 
 
 Anyway, visiškai akivaizdus sprendimas turėtų būti šitas: 1435 mm vėžės pratęsimas iki egzistuojančios Panevėžio stoties, kuris visiškai išspręstų regioninių keleivinių traukinių susisiekimą tarp Kauno (arba Rygos) ir Panevėžio. Net neabejoju, kad tai anksčiau ar vėliau bus padaryta, nes toks sprendimas yra elementarus net arkliui, bet visvien truputį abydna, kad tai nedaroma iškart tuo pačiu su pagrindine linija, kai visa statybos ir projektavimo infrastruktūra yra po ranka
 
 O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.
 
 Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip ne kartą komunikavo Panevėžio meras, Panevėžiui RB stoties nereikia.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.
 
 Artimiausiais Joniškėliui grūdų terminalas ko gero yra Pakruojyje ( 30 km?), ir nemanau kad kas nors pirktų keičiamo vėžės pločio vežimėliuis vien tam, kad būtų galimybė vežti grūdusį Klaipėdą iš Joniškėlio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarptautiniam susisiekimui gali būti (aišku ir bus) nauja stotis miesto pakraštyje. Tačiau regioniniam susisiekimui nesugebėti nusitiesti 6-7 km bėgių kelio, kai tam nereikia nei viadukų, nei dar kažko - būtų apgailėtina. Turint Panevėžyje dvi stotis, kuriose abiejose sustotų regioniai traukiniai į Kauną, Marijampole, tai būtų didelis laimėjimas miesto pasiekiamumo gerinimui ir darnaus judrumo plėtrai šalyje.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąIr galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negalima nutiesti trumpos atšakos, nes reiks gabenti atominius reaktorius? Vėžės keitimo mechanizmas aktualu Joniškėlio (!) grūdams? Huh? Wtf did I just read?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMano galva - aktualu krovininiams traukiniams iš pvz. Joniškėlio kur bus krovininė stotis į Klaipėdą (grūdams toks traukinys tikrai galėtų važiuot), iš Pavenėžio į Kauną/Lenkiją.
 
 O kaip nupaišyta tai tikrai jokiu atveju negalės būti - visų pirmą antro viaduko virš A9 nedarys nes jau ir su vienu yra problemėlių (yra užsilikusios salygos iš galvojimo statyti atominę elektrinę Visagine dėl kelio negabaritiniams sunkiasvoriams kroviniams, dėl ko viadukas virš A9 bus su galimybe tiesiog nukelti visą perdangą kad galėtų pravažiuoti reaktorius ar kažkas panašaus), tad iš pietų pusės vargu ar galimas nuvažiavimas. Iš šiaurės pusės nuvažiavimas eina per keleivinės stoties teritoriją, ir irgi reikėtų gana nemažai pakeisti kad tvarkingai būtų galima jį tokį turėti.
 
 Ir galų gale, vis dėl to gi jau yra planas turėti normalią stotį miesto pakraštyje, į kurią būtų nuvažiavimai ir 1520mm keliams, kad būtų galima turėti pilnavertę stotį Panevėžiui, ir aš nelabai matau prasmės daryti tokio trumpalaikio sprendimo. 
 
 O dėl stoties arčiau centro, tai 1) jos tikriausiai nebus (bent ne iki kokių 2040 or so), nes atšakos kaina būtų ~300 mln Eur ir jei ES per pagalį mūsų neprivers, tai beveik garantuotai jos ir nestatysim. Tai toks ir "planas" turėti stotį arčiau centro. 2) Ta menama stotis arčiau Panevėžio tiktų tarptautiniams greitiems maršrutams, bet esama Panevėžio stotis visvien geriau tiktų regioniniams maršrutams.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patys LTG komunikuoja, kad pro Panevėžio kraštą einanti trasa kainuotų 400-500m. eurų (anksčiau dalinausi šaltiniu). Už tiek būtų galima (ir būtų racionaliau) nutiesti kietą LRT liniją nuo Gustonių iki pat Panevėžio centro. Vienintelis būdas išspręsti šitą projektuotojų iš oro išgimdytą nesąmonę būtų netiesti ruožo pro Gustonis ir tiesti tik tą, einantį arčiau Panevėžio. Laukuose tiesti paraleliai einančius HSR geležinkelius būtų milžiniškas pinigų išmetimas.
 
 Ne po cirkų Rygoje, o po cirkų Rygoje ir Kaune. Lietuva irgi pradėjo darbus ir išleido daugiausia pinigų būtent Kauno mazge (tarp Palemono ir stoties), ne ant tiesiausios RB linijos (kuri eina pro HES). Krapštytis pagrindinėje linijoje į šiaurę nuo Kauno Lietuvoje pradėta buvo vos keliais metais anksčiau, nei latviai pradėjo kapstytis prie pagrindinės linijos prie Iecavos, kas, projekto kontekste, yra gana trumpas laiko tarpas. Aišku per tuos kelis metus spėta prisigirti apie kolosalų kelių tiesimą Lietuvoje ir stočių statymą Latvijoje, nors abi šalys daugiausia išleido būtent miestų kelynuose.Parašė alga Rodyti pranešimąPo cirkų Rygoj EK nurodė, kad šalims pirmas prioritetas turi būti pagrindinė linija
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuo LRT skiriasi nuo įprasto geležinkelio?Parašė VLR Rodyti pranešimąPatys LTG komunikuoja, kad pro Panevėžio kraštą einanti trasa kainuotų 400-500m. eurų (anksčiau dalinausi šaltiniu). Už tiek būtų galima (ir būtų racionaliau) nutiesti kietą LRT liniją nuo Gustonių iki pat Panevėžio centro.
 Jei reikia fiziškai atriboti eismą tai viena, bet jei užtenka pagaminti sunkesnius (arba su mažiau ašių) vagonus - atskiros linijos ir nereiktų.
 Esamą pervažą bet kokiu atveju reiktų naikinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, taip.Parašė John Rodyti pranešimąNegalima nutiesti trumpos atšakos, nes reiks gabenti atominius reaktorius?
 Yra tam tikri strateginiai maršrutai sunkiems bei nepatogiems kroviniams vežti ir RB kerta vieną iš jų.
 - 1 patinka
 Comment







Comment