www.litrail.lt skelbia, kad 2012 m. rugsėjo 2 d. dėl remonto darbų elektrinis traukinys Nr 874 Kaunas-Vilnius (5:32-7:20h) važiuos lygiai pusvalandžiu vėliau.
Rugsėjo 2 d. yra sekmadienis, todėl labai įdomu, kokie kelio darbai vyks naktį iš šeštadienio į sekmadienį?
Kitų traukinių tvarkaraščiuose tą rytą pakeitimų neradau.
Iš Kauno 4:52h išvykstantis 872-as sekmadieniais nevažiuoja, ankstyvasis iš Varėnos tą rytą nenuimtas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMiškai miškais, o sodai ten už kokio 100 m. prasideda.papuolė
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ten sodai, ne užkampis, o gyvenama vietovė.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKarčiupis,iškart už palemono Vilniaus link,na ten toje dalyje nėra jauku,nuošali vieta,aplink miškai,turėjau pažįstamą vieną iš ten,tai ten vienam geriau nevaikščioti sakė...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKuris kampelis?
Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKo gero neatkreipiau dėmėsio, bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie, žvalgosi,stebi.
Prie Elektrėnų (Kaugonių) ar Karčiupio? Papuola nuvažiuoti į abi stoteles ir pėsčiomis iš ten vaikščioti į Elektrėnus, Kazp0kiškes, Pravieniškes, Užusalius... Kažko tai blogo nepastebėjau... Gal šį pavasarį kažkas kitaip darosi?
Komentuoti:
-
Ko gero neatkreipiau dėmėsio,bet tas kampelis tai tikrai nejaukus yra,trinasi visokie,žvalgosi,stebi.
Komentuoti:
-
Iš Karčiupio išvažiuoja anksti ryte, todėl jei važiuoji vėliau, tai ir nematai įlipančių. O išlipa iš popietinių ir vakarinių traukinių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).
Tai taip susidaro įspūdis,kad iš ten žmonės kitu transportu išlekia kažkur,o grįžta traukiniu...
Komentuoti:
-
Bet juk ir mano minimose traukinių stotelėse keleivių retai būna.
Ties Elektrėnais, kol neperkėlė stotelių į miestą, visi eidavo per kelią. Nes viadukas per toli, be to, jei neklystu, jis buvo be šaligatvių. Keleivių būna dar ties Lazdėnais, ties Karčiupiu (tikslių stotelių pavadinimų nežinau, rašau vietovę).
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis.
Komentuoti:
-
Ar bent matei, kiek kai kuriose išvardintose stotelėse išlipa ir įlipa žmonių? Per automagistralę Vilnius - Kaunas ties stotelėmis nėra jokių perėjų. O žmonių, einančių per kelią yra kur kas daugiau, o eismas nepalyginamai intensyvesnis. Ir visai nesvarbu, kad greitis mažesnis. Be to kelias tai ne geležinkelis - plotis kelis kartus didesnis. Ir kas iš to, kad miške ar laukuose ties stotele įrengs požeminę perėją? Vis tiek nieks ja net ir nesinaudos - greičiau, patogiau pereiti per bėgius. Jei būtų aukšti peronai, tai nebūtų kaip, o dabar...
Paneriuose perėjos reikia verkiant, nes tiltu niekas nesinaudoja, einant į peroną ar išlipus iš traukinio iš Vilniaus. Einant per tiltą susidaro apie keli šimtai metrų. Pasityčiojimas iš keleivių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl pinigai švaistomi. Perėjos statomos, kur keleivių per parą viso labo pora dešimčių, o aplinkui laukai, miškai ir pora namų... Tokiose stotelėse kaip Sausiai, Lazdėnai, Baltamiškis, Kaugonys... Bus prišikta ir primyžta... Geriau už tuos pinigus Vievyje buvusios pervažos vietoje (stoties pusėje nuo Vilniaus) įrengtų požeminę perėja - ten vaikščiojančių ir dviratininkų pakankamai daug. Taip pat sutvarkytų peronus Karčiupyje.
Rykantuose reikia, nes visgi keleivių kiek daugiau, bet to kelio kreivė, o kapinės ir bažnyčia kitoje geležinkelio pusėje nei miestelis. Vokėje taip pat keleivių yra, ir per geležinkelį vaikščiojančių nemažai.
Komentuoti:
-
Leistina, bet kas iš to? Greitam 200 km/h eismui reikalinga žymiai kokybiškesnė kelio konstrukcija nei 160 km/h. O sunkūs prekiniai traukiniai kelią gadina. Be to, leidžiant traukinius 200 km/h greičiu dar sudėtingesnis pasidaro eismo organizavimas. Prekiniai traukiniai turės dar dažniau ir ilgiau stovėti stotyse, praleidinėdami keleivinius. Jei tų keleivinių 2-4 poros per dieną, gal dar ir nieko. Tačiau rekonstruoti ir išlaikyti liniją dėl kelių traukinių porų per dieną yra lėšų švaistymas. Vadinasi, traukinių turės būti virš 10 porų per dieną. O kur dar kiti, stojantys visose stotelėse, tranzitiniai, Klaipėdos. Praktiškai krovininių traukinių eismas stoja visai dienai. 160 km/h tai riba. 200 km/h reikia atskiros linijos nuo pat Panerių rytinio kelyno galo iki Palemono vakarinio kelyno galo.
Komentuoti:
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTai va, nors keleivių srautai auga, bet deja su modernizaciją LG miega
Į geležinkelo Vilnius-Kaunas modernizavimą iki 2019 metų numatoma investuoti apie 1,7 mlrd. litų
Nors nesakau, kad tai yra blogai, bet tikrai jie galėtu pasistengti tai atlikti greičiau
Komentuoti:
Komentuoti: