Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O savivaldybės tikslas - miestą paversti didelio vingio parku supermamytėms, ar sudaryti sąlygas greitai ir patogiai nuvykti dviračiu iš taško A į tašką B?

    Važinėjantys rekreaciniais tikslais turbūt niekad neužsuks į tą durną dvirtakį prie Konstitucijos prospekto, kurio foto aukščiau buvo. Bet toks dvirtakis netinkamas ir naudojantiems dviratį susisiekimui.
    Tikslas matyt yra tenkinti abiejų grupių poreikius. Tik tam reikalingos didesnės investicijos ir daugiau galvojimo, nei tenkinant tik vienos grupės poreikius. Dėl ko ir rezultatai kol kas yra abejotini.

    Pavyzdžiui, Londonas labai smarkiai pushino dviračių transportą paskutinius 7 or so metus. Nors Londono push'as buvo taikomas išskirtinai commuteriams, rezultatas buvo pasiektas gana aiškus ir apčiuopiamas.

    Vilniaus atveju kol kas situacija yra tokia: pridaryta nemažai tep lep ir belekaip stiliumi su daug pažadų ir vienu kitu geru ar bent jau pusėtinai įgyvendintu pavyzdžiu. Tai kol kas telieka laukti.

    Aš pasigendu kompleksinio approach. Pavyzdžiui, įgyvendinti keli gražūs projektai, kaip kad Vileišio g. atkarpa, kur nutiestas puikus takas, atkarpa Goštauto g., Laisvės pr. ir kitur. Bet visais atvejais daroma "atkarpomis" ir niekur nedaroma ištiso maršruto. Pavyzdžiui Pašilaičiai-Šeškinė-Centras. Arba Pilaitė-Centras. Vis daroma atkarpomis random miesto vietose ir tos atkarpos niekaip nėra sujungiamos į tinklą ar bent vieną ilgesnį maršrutą, nors apie tai kalbama.

    Tai ir neaišku, ką tiksliai miestas bando padaryti. Ar jie ir toliau darys tep lep, ar visgi bus rimtas breakthrough ir visgi bus padarytas apčiuopiamas tinklas, tinkamas ir commuteriams ir poilsiautojams.
    Paskutinis taisė John; 2018.07.13, 11:23.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Tai Laisvės pr. ir yra ištisinis - nuo Pašilaičių iki Lazdynų ir atgal.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Tai Laisvės pr. ir yra ištisinis - nuo Pašilaičių iki Lazdynų ir atgal.
        Toks labai atsitiktinis commute maršrutas, kuris padarytas ne todėl, kad jo baisiai reikėjo, o todėl, kad buvo paprasta ir nereikėjo rengti net projekto. Aišku tai yra gera pradžia, nes tai yra geriau, nei nieko ir geriau, nei buvo iki šiol. bet to negalima vadinti normaliu commute maršrutu ir kompleksiniu approach. Nekalbant jau apie tai, kad jis yra tik vienoje Laisvės pr. pusėje, o ne abiejose, kaip turėtų būti. Vėlgi, atsitiktinio ir tep lep approach pavyzdys.
        Paskutinis taisė John; 2018.07.13, 11:47.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Tai Laisvės pr. ir yra ištisinis - nuo Pašilaičių iki Lazdynų ir atgal.
          Nes gatvė ištisinė . Bet turbūt iš Pašilaičių į Lazdynus mažai kas važinėja. Iš tų pačių Lazdynų patekti į Oslo gatvę norint važiuoti į Trakus nėra taip paprasta - bet senokai važiavau, gal kas pasikeitė.
          Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.13, 11:45.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Toks labai atsitiktinis commute maršrutas, kuris padarytas ne todėl, kad jo baisiai reikėjo, o todėl, kad buvo paprasta ir nereikėjo rengti net projekto. Aišku tai yra gera pradžią, bet to negalima vadinti normaliu commute maršrutu. Nekalbant jau apie tai, kad jis yra tik vienoje Laisvės pr. pusėje, o ne abiejose, kaip turėtų būti. Vėlgi, atsitiktinio ir tep lep approach pavyzdys.
            Man, pvz., reikia. Antroje pusėje irgi planuoja daryti, ar tai reiškia, kad nereikėjo šioje tiesti, o būtinai viską daryti iš karto?

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Man, pvz., reikia. Antroje pusėje irgi planuoja daryti, ar tai reiškia, kad nereikėjo šioje tiesti, o būtinai viską daryti iš karto?
              Pats, to net nesuprasdamas, iliustruoji problemą

              "Planuoja daryti" nėra kompleksinis požiūris. Kompleksinis požiūris būtų konkretus projektas su brėžiniais, kaip atrodys visas užbaigtas projektas su techniniais sprendimais abiejose pusėse ir aiškiais deadlines. Dabartinis variantas yra kažkas į tą pusę, bet tik kokiais 30%. Geriau, nei buvo? Tikrai taip. Geriau, nei buvo prė Zoko? Be abejo. Kompleksinis sprendimas? Tikrai ne.

              Normalaus kompleksinio solution su dviračių takais Vilniuje dar turėsime sulaukti. Ir tikriausiai ne su dabartiniu miesto Meru.
              Paskutinis taisė John; 2018.07.13, 11:56.
              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

              Comment


                Tai turbūt logiška, kad paprasčiau daryti takus iš eilės, o ne viską iš karto? Kodėl? Todėl, kad darant po truputį, pastebimos vis naujos problemos ir jos sprendžiamos, naujuose projektuose jų vis mažiau ir mažiau (neskaitant tiesiog resursų trūkumo viską darant iš karto). Taip pat vis tiek nematau problemos, kodėl takas palei Laisvės prospektą nutiestas tik vienoje pusėje, o ne iš karto abiejose - aš juo kasdien naudojuosi ir man ne tik kad problemos nėra, o vienas didelis pliusas.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tai turbūt logiška, kad paprasčiau daryti takus iš eilės, o ne viską iš karto? Kodėl? Todėl, kad darant po truputį, pastebimos vis naujos problemos ir jos sprendžiamos, naujuose projektuose jų vis mažiau ir mažiau (neskaitant tiesiog resursų trūkumo viską darant iš karto). Taip pat vis tiek nematau problemos, kodėl takas palei Laisvės prospektą nutiestas tik vienoje pusėje, o ne iš karto abiejose - aš juo kasdien naudojuosi ir man ne tik kad problemos nėra, o vienas didelis pliusas.
                  Man irgi jis patogus. Bet aš kalbėjau apie dvirtakių projektų kompleksiškumą, o ne tai, kas asmeniškai patogu digital ar John.

                  Ir nebūtinai viskas turi būti padaryta in one go. Bet projektas būti turi ir jis turi būti su deadlainais. Kitaip gausis situacija, kai viena dalis daroma vienaip, kita kitaip, po to vėl taisoma, lopoma, nedadaroma ir taip pasaka be galo. Galų gale, niekas neatsakingas, nes projekto nebuvo, projekto vadovo irgi nėra, meras išvis neatsakingas. Galutiniam rezultate lieka pusiau šūdinai įgyvendintas sprendimas, kuriuo džiaugiasi tik vieno ar kito politiko klapčiukai, nes "anksčiau buvo dar blogiau". Aš ar per daug noriu, kad Vilnius darytų dalykus kaip daro visi normalūs miestai?
                  Paskutinis taisė John; 2018.07.13, 13:08.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Tai kažkoks projektas matyt buvo, kaip dabar yra projektas nuo Pilaitės per Narbuto kalną iki Saltoniškių. Kita kalba, kad jis vėluoja. O kodėl būtinai reikėjo *kompleksiškai* iš karto daryti antroje Laisvės prospekto pusėje tai vis tiek nesuprantu - kai tų takų trūksta visame mieste, tai geriau padaryti vienoje pusėje daug kur, negu kad abiejose pusėse mažiau kur.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Tai kažkoks projektas matyt buvo, kaip dabar yra projektas nuo Pilaitės per Narbuto kalną iki Saltoniškių. Kita kalba, kad jis vėluoja. O kodėl būtinai reikėjo *kompleksiškai* iš karto daryti antroje Laisvės prospekto pusėje tai vis tiek nesuprantu - kai tų takų trūksta visame mieste, tai geriau padaryti vienoje pusėje daug kur, negu kad abiejose pusėse mažiau kur.
                      Kalba ne apie padarymą, o iš anksto numatyti kaip ateityje susijungs į vientisą tinklą. Kad neatsirastų daugiau tokių nuostabių vietų kaip pvz Karoliniškių poliklinikos įvažiavimas.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Tai kažkoks projektas matyt buvo, kaip dabar yra projektas nuo Pilaitės per Narbuto kalną iki Saltoniškių. Kita kalba, kad jis vėluoja. O kodėl būtinai reikėjo *kompleksiškai* iš karto daryti antroje Laisvės prospekto pusėje tai vis tiek nesuprantu - kai tų takų trūksta visame mieste, tai geriau padaryti vienoje pusėje daug kur, negu kad abiejose pusėse mažiau kur.
                        Tai kad nebuvo. Tokie takai, kaip Laisvės pr., Architektų g., dabar paskelbti planai dėl pusės Justiniškių g. – viskas rengta pagal schemas, t. y. už dviračius atsakingas asmuo (Anton Nikitin), su paint'u papaišo ant žemėlapio tuos dviračių takus, kartu atnaujinant aišku ir šaligatvius, nes kitaip nesigautų. Kur nesigauna ir susiduriama su sunkumais, tos atkarpos įstringa, kaip dabar prie PC "Mada", etc. Kita vertus, kažkokie orientaciniai terminai yra "Exel" lentelėje, bet jie nuolat nukeliami arba vėluoja.

                        Comment


                          Ukmergės g. dviračių takas projektuojamas jau seniai. Narbuto g. takas irgi jau projektuojamas kurį laiką. Matom kiek užtrunka normalaus tako suprojektavimas. Gaunasi tas pats, kas su gatvių tvarkymu. Visi nori po 130 km/metus ir aukščiausios kokybės kelių/takų. Ir visko per metus.

                          Laisvės pr. dviračių takas nėra blogas. Taip, yra vietų, kur nesąmonės gavosi, bet jos visame take yra minimumas. Architektų g. take jau praktiškai nebus nesąmonių. Justiniškių g. take jų visai turėtų nebebūti (pagal brėžinį žiūrint). Žalgirio, Rinktinės g. dviračių takų projektai rodo, kad norint pačios aukščiausios kokybės takų reikia tvarkyti ir gatves, taigi reikia ir jų projektus ruošti. Tai čia gaunasi tas pats, kas nutiesti naują gatvę. Laiko prasme.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kalba ne apie padarymą, o iš anksto numatyti kaip ateityje susijungs į vientisą tinklą. Kad neatsirastų daugiau tokių nuostabių vietų kaip pvz Karoliniškių poliklinikos įvažiavimas.
                            Bet juk ir yra numatoma. Spec. planas gana konkretus dalykas. Visi tiesiami takai yra irgi konkretūs. Laisvės pr. sujungia Ateities g. su Lazdynais, taip pat su būsimu Narbuto g. taku į centrą ir į Pilaitę. Justiniškių g. takas ves į Laisvės pr. taką prie Spaudos rūmų. Rinktinės g. takas sujungs Neries krantinę su Žalgirio g. Žalgirio g. takas sujungs GV su Žirmūnais. Žirmūnų g. takas sujungs krantinę su Kareivių g. (tik tai bus ne rekreacinis takas, koks yra palei krantinę). Vileišio g. dviračių takas jungia centrą su Saulėtekiu ir Nemenčinės taku, kur įsijungs (bus projektuojama nauja jungtis greitu metu) su jau nutiestu Saulėtekio dviračių taku. Algirdo g. dviračių takas jungs Geležinkelio g. būsimą taką su centrine miesto dalimi, o ilgainiui - į Neries kairiojo kranto taką pro Lukiškių a.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Tai kad nebuvo. Tokie takai, kaip Laisvės pr., Architektų g., dabar paskelbti planai dėl pusės Justiniškių g. – viskas rengta pagal schemas, t. y. už dviračius atsakingas asmuo (Anton Nikitin), su paint'u papaišo ant žemėlapio tuos dviračių takus, kartu atnaujinant aišku ir šaligatvius, nes kitaip nesigautų. Kur nesigauna ir susiduriama su sunkumais, tos atkarpos įstringa, kaip dabar prie PC "Mada", etc. Kita vertus, kažkokie orientaciniai terminai yra "Exel" lentelėje, bet jie nuolat nukeliami arba vėluoja.
                              Kažkas buvo, aš labai nesidomėjau, ok, ne projektas, tai schemos. Kiek pamenu, prie Mados takas turėjo apeiti aplink kavinę "Audra", nežinau, kodėl ten sustota. Creatium, gal tu žinai, tu ten FB dviračių grupėje dalyvauji?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Kažkas buvo, aš labai nesidomėjau, ok, ne projektas, tai schemos. Kiek pamenu, prie Mados takas turėjo apeiti aplink kavinę "Audra", nežinau, kodėl ten sustota. Creatium, gal tu žinai, tu ten FB dviračių grupėje dalyvauji?
                                Nežinau. Apskritai Laisvės pr. apstojęs darbas (dabar įrenginėja šviesoforus sankryžose). Manau, kad pabaigs. Iki liepos galo berods žada.

                                Comment


                                  Justiniškių g. jau ardomas šaligatvis toje pusėje, kur eis dviračių takas.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Kažkas buvo, aš labai nesidomėjau, ok, ne projektas, tai schemos. Kiek pamenu, prie Mados takas turėjo apeiti aplink kavinę "Audra", nežinau, kodėl ten sustota. Creatium, gal tu žinai, tu ten FB dviračių grupėje dalyvauji?
                                    Schema numatė taką tiesti už kavinės, kiosko ir VT stotelės (dar gali būti, jog planuose buvo tą kavinę patraukti iš ten, bet pasirodė, jog ji nepajudinama ir turi išpirktą žemę), tačiau realybėje pasimatė nemaža įkalnė viską apeiti. Anton'as vėl pasiteiravo, kokį sprendimą siūlytų "Vilniaus dviračių takų kuriozai" FB grupės nariai. Prasidėjo siūlymai daryti taką visiškai arti gatvės modifikuojant laukimo paviljono aikštelę. Koks sprendimas pasirinktas nėra aišku, bet turbūt apėjimas, kaip įprastai.

                                    Vakar savivaldybė skelbė:
                                    Vilniaus miesto savivaldybė Laisvės pr. dviračių tako trūkstamų jungčių įrengimo darbai vyksta – šiuo metu baigiama įrenginėti jungtis nuo Karoliniškių poliklinikos iki Laisvės pr. viaduko kertančio A. P. Kovaliuko gatvę. Toliau darbai persikels į sankryžą prie Mados.
                                    ---

                                    Pradėti rengti Ragučio ir Balsių g. šaligatvio ir dviračių tako įrengimo projektiniai pasiūlymai. Taip pat rengiami projektiniai pasiūlymai Žaliųjų ežerų g. dviračių tako jungtis tarp Eurovelo tako ir miesto ribos (link Europos parko). Tikimasi įrengimo pradžia jau kitąmet.

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Tai kažkoks projektas matyt buvo, kaip dabar yra projektas nuo Pilaitės per Narbuto kalną iki Saltoniškių. Kita kalba, kad jis vėluoja. O kodėl būtinai reikėjo *kompleksiškai* iš karto daryti antroje Laisvės prospekto pusėje tai vis tiek nesuprantu - kai tų takų trūksta visame mieste, tai geriau padaryti vienoje pusėje daug kur, negu kad abiejose pusėse mažiau kur.
                                      Iškarto daryti nereikėjo. Reikėjo paruošti projektą ar bent jau aiškų planą kaip bus daroma.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Gali būti, kad dviratininkų padaugėjo, o infrastruktūra ir jos saugumas nepasikeitė. ¯\_(ツ)_/¯
                                        Arba atsirado elektriniai dviračiai/paspirtukai/etc. Su dviratininkais dažniausiai būna natūrali atranka - kol atsiranda sugebėjimas važiuoti greitai, išmoksta juo naudotis ir supranta grėsmes. O su elektriniais paspaudi mygtuką ir važiuoji... Infrastruktūra jiems taip pat nepritaikyta.

                                        Comment


                                          Liūtis pasiglemžė dalį P.Vileišio g. dviračių tako

                                          https://www.facebook.com/nerijus.ban...I1NDI3MjY1NTI/

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X