Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu gatvę susiaurins, kur reiks vodytėliams vaYroty? Nekalbant jau apie tai, kad nebeliks kur parkoty mašyną.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Jeigu gatvę susiaurins, kur reiks vodytėliams vaYroty? Nekalbant jau apie tai, kad nebeliks kur parkoty mašyną.
      Tegul nuperka "Vilniečio kortele" ir važinėja troleibusais-autobusais.

      Comment


        Mano fb komenta apie tai kodel Vytauto g. visiskai atnaujinama pagal tarybines linijas ir 1.5x plocio juostas Grinda is pradziu atrase kad cia geras klausimas diskusijai o paskui istryne kartu su nuotrauka.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Jeigu gatvę susiaurins, kur reiks vodytėliams vaYroty? Nekalbant jau apie tai, kad nebeliks kur parkoty mašyną.
          Tai skatins pasirinkti ekologiskesne transporto priemone.

          Bet klausimas lieka tas pats, kaip suprantu buvo kalbama kad kaip projektuoja naujus saligatvius, jie tuo paciu turi tiesti dviraciu taka, ar ne taip?

          Comment


            Naują dviračių taką privalo tiesti, kai gatvė yra rekonstruojama arba tiesiama nauja. Vytauto g. atveju, čia tiesiog remontas (nors ir kapitalinis tiek gatvės, tiek šaligatvio), tad neprivalo jokio dviračių tako daryt. Ten kur visokiuose Laisvės prospektuose ar Lazdynuose tiesia naujus dviračių takus be projekto, tai ten tiesiog šaligatvis priskiriamas, kaip remontuojamas ir tuo pačiu dar šalia nutiesia ir dviračių taką.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
              Mano fb komenta apie tai kodel Vytauto g. visiskai atnaujinama pagal tarybines linijas ir 1.5x plocio juostas Grinda is pradziu atrase kad cia geras klausimas diskusijai o paskui istryne kartu su nuotrauka.
              O ar nereiktų parašyti savivaldybei dėl to?

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Naują dviračių taką privalo tiesti, kai gatvė yra rekonstruojama arba tiesiama nauja. Vytauto g. atveju, čia tiesiog remontas (nors ir kapitalinis tiek gatvės, tiek šaligatvio), tad neprivalo jokio dviračių tako daryt. Ten kur visokiuose Laisvės prospektuose ar Lazdynuose tiesia naujus dviračių takus be projekto, tai ten tiesiog šaligatvis priskiriamas, kaip remontuojamas ir tuo pačiu dar šalia nutiesia ir dviračių taką.
                Ah ok suprantu. Butu gera tureti daugiau kokybiskos dviraciu infrastrukturos.

                Comment


                  Ir su tokia rekonstrukcija galima supaišyt dvirtakį gatvės kraštuose. Kaip planuojama lygiagrečiai einančioje Kęstučio gatvėje. Kiek ten minu, niekad negalvojau "o čia norėtųsi dviračių tako".Vienkrypčiai dvirtakiai gatvės lygyje abiejose gatvės pusėse tiek vizualiai susiaurintų gatvę, tiek suteiktų saugumo dviratininkams. Nors ir taip ten neteko turėt nuotykių.

                  Blogesnė situacija Vytauto/Upės/Latvių/Sėlių/Saltoniškių sankryžų komplekse. Bet ten turbūt vienintelis sprendimas - tiltas per pedagoginio žiedą, tokiu būdu sumažinant eismo Upės gatve..

                  Comment


                    Gera žinia Antakalnio gyventojams: baigtas tiesti naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...esciuju-takas/

                    Comment


                      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                      Gera žinia Antakalnio gyventojams: baigtas tiesti naujas dviračių ir pėsčiųjų takas

                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...esciuju-takas/

                      Trūksta tęsinio Vileišio - Šluškų g. link Mindaugo tilto ir į kitą pusę šio mažo gabalėlio, nes paskui galėtum atsargiai praminti per Uno parką, pakilti Zalakevičiaus g. ir šauni tiesiai Nemenčinės plento atnaujinto tako atkarpos link.

                      Trūkstama atkarpėlė:

                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	32,6 kB ID:	1646074
                      Paskutinis taisė Robyla; 2018.06.04, 13:34.

                      Comment


                        Tai ir rašoma:
                        Jau kitąmet darbai bus pratęsti tiesiant dviračių trasą palei likusią P.Vileišio g. dalį ir Sluškų gatvėje – taip dabartinis takas bus sujungtas su Senamiesčiu, šiemet taip pat ketinama pradėti projektuoti šio tako jungtį su Nemenčinės pl. bei Saulėtekio alėja.
                        ...

                        Comment


                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                          Trūksta tęsinio Vileišio - Šluškų g. link Mindaugo tilto ir į kitą pusę šio mažo gabalėlio, nes paskui galėtum atsargiai praminti per Uno parką, pakilti Zalakevičiaus g. ir šauni tiesiai Nemenčinės plento atnaujinto tako atkarpos link.
                          O tai šiaurinė dalis ne tokia (prisegta)?
                          Dalis nuo mokyklos iki degalinės gi jau seniai tokia buvo: https://dviraciai.openmap.lt/#b/15.0...85/25.3154/0/0



                          Comment


                            Stebina, jog ties kiekviena dviračių tako atkarpa skirtinguose rajonuose skirtingas punktyrų žymėjimas. Visur skiriasi: čia, Saulėteky, Vingio parke.

                            Kažkaip norėtųsi, kad būtų panaši proporcija, kaip auto keliuose, tik atitinkamai trumpesni brūkšniai ir mažesni tarpai. Pėstiesiems labiau asocijuotųsi su transportu, o ne rekreacija. Konkrečiai čia, tai prasčiausiai sužymėjo. Kažkokie kūbeliai, o ne punktyriniai brūkšniai. Va Vingio parke geras brūkšnių ilgis, bet tarpai galėtų gerokai didesni būt – susitaupytų dažai (a. k. a. pinigai), esamą tankų žymėjimą pateisinti būtų galima tik brutalumu, kuriuo labiau norima atbaidyt pėsčiuosius parke (kas yra gerai).
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Vieningo standarto laikymasis tiek Vilniuje, tiek visoje Lietuvoje yra labai skausmingas dalykas.

                              Comment


                                Sakydamas, kad trūksta tų gabaliokų ir turėjau omenyje, kad tokio tako nepratęs Vileišio - Sluškų g. link, nes vietomis ten tik važiuojamoji dalis telpa, pvz.: nuo Vileišio g. 6 iki 5 namo pabaigos.
                                Nebent atsiras vienpusis eismas.

                                Comment


                                  Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                  Trūksta tęsinio Vileišio - Šluškų g. link Mindaugo tilto ir į kitą pusę šio mažo gabalėlio, nes paskui galėtum atsargiai praminti per Uno parką, pakilti Zalakevičiaus g. ir šauni tiesiai Nemenčinės plento atnaujinto tako atkarpos link.
                                  O kam temptis dviratį laiptais į Zalakevičiaus gatvę? Paprasčiau esamu dvirtakiu išlįst į perėją prie ligoninės, į kitą Antakalnio gatvės pusę su šviesoforu. Tada arba oficialiu dvirtakiu per kiemus, arba pro stotelę palei Nemenčinės plentą. Tos atkarpos reikia tik taikant ant Valakampių tilto ar į pačius Valakampius.

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Sakydamas, kad trūksta tų gabaliokų ir turėjau omenyje, kad tokio tako nepratęs Vileišio - Sluškų g. link, nes vietomis ten tik važiuojamoji dalis telpa, pvz.: nuo Vileišio g. 6 iki 5 namo pabaigos.
                                    Nebent atsiras vienpusis eismas.
                                    Bus dviračių gatvė - pirmenybė dviratininkams:

                                    Click image for larger version

Name:	iGXODKFK6.jpg
Views:	64
Size:	129,2 kB
ID:	1646115

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      O kam temptis dviratį laiptais į Zalakevičiaus gatvę? Paprasčiau esamu dvirtakiu išlįst į perėją prie ligoninės, į kitą Antakalnio gatvės pusę su šviesoforu. Tada arba oficialiu dvirtakiu per kiemus, arba pro stotelę palei Nemenčinės plentą. Tos atkarpos reikia tik taikant ant Valakampių tilto ar į pačius Valakampius.
                                      Nereikia jo temptis, reikia užminti B), ten tam yra skirta vieta, tuo pačiu būtų ir tęstinumas, nes Zalakevičiaus gatve eina naujutėlaitis takas. O šiaip neaišku kur tas takas turėtų tęstis, nes ir Antakalnio gatve trūksta gero gabalo iki Saulėtekio. Valakampiuose artimiausiu metu irgi nešviečia jokios dviračių takų infrastruktūros. Gal klystu...
                                      Paskutinis taisė Robyla; 2018.06.04, 16:45.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Bus dviračių gatvė - pirmenybė dviratininkams:

                                        Click image for larger version

Name:	iGXODKFK6.jpg
Views:	64
Size:	129,2 kB
ID:	1646115
                                        Hmmm, vizualizacijoje atrodo gražiai, bet mašinų srautas ten nemažas. Na, matysime kaip ten teks dalintis su mašinkom.

                                        Comment


                                          Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                                          Hmmm, vizualizacijoje atrodo gražiai, bet mašinų srautas ten nemažas. Na, matysime kaip ten teks dalintis su mašinkom.
                                          Kadangi tai pirmas toks atvejis Lietuvoje bus, tai tikrai įdomu kaip tai veiks mūsų sąlygomis. Manau, kad reiks nemažo laiko tarpo žmonėms persilaužti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X