Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Kas yra pėstieji ratuotieji?

    Dviratininkai, bet ne automobilio vairuotojai?
    Parašiau taip tam, kad nereikėtų vardinti visų grupių: riedutininkai, riedlentininkai, paspirtukininkai, segvėjininkai, dviratininkai...

    Comment


      Na, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.

      8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
        Na, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.

        8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
        Mano vidutinis 15-20 km/h ir važinėjant kokius 5-10 kartų daugiau pats dviratininkų aplenkiu nei mane aplenkia.
        Flickr

        Comment


          Kažkaip kitur stumia tuos vežimėlius žvyro takais ir nieko (pvz. Bernardinų sode). Kai mamos įsisąmonins, kad dėl šiek tiek patogiau riedančio vežimėlio neverta rizikuoti savo saugumu ir trukdyti greičiau judantiems dviratininkams, neliks ir problemos.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
            Na, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.

            8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
            Traktoriaus greitis irgi yra arčiau pėsčiojo, negu važiuojančio ir viršijančio greitį erelio ant 120 km/h. Bet mes gi kalbame apie mases, o ne individualius atvejus. Kiek yra dviratininkų, važiuojančių 35 km/h greičiu? Mažai. Labai mažai. Kalbame apie mases, o masių greičiai tikrai nėra tokie. Nes individualių atvejų yra labai daug. Pavyzdžiui, elektrinis paspirtukas su 25 km/h greičiu pagal KET turi važiuoti šaligatviu, nes yra pėstysis. Much logic?

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Pavyzdžiui, elektrinis paspirtukas su 25 km/h greičiu pagal KET turi važiuoti šaligatviu, nes yra pėstysis. Much logic?
              Svarbu, kad jo nebūtų ant dvirtakio.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
                P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
                Neužkliūna nei kiek, tai kaip srauto konstatavimas. Nesu tikras dėl paspirtukų, bet jie lyg ir neturi teisės važiuoti dviračiu taku. Jei ką, pataisykite, nes čia tik nuogirda iš TV laidos.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Svarbu, kad jo nebūtų ant dvirtakio.
                  Nu tai tu čia tiesiog jausmais vadovaujiesi ir tiek. Beprasmė diskusija. Panašiai, kaip automobilinkui aiškint, kad jie nėra svarbiausi pasaulyje.

                  Comment


                    Diskutuojant, reikėtų orientuotis į 30 km/h greitį dviračių takuose, nes projektuojant turi būti užtikrintas būtent toks projektinis greitis ir tai dar nėra joks maksimalus leistinas greitis. Net ir tie, kurie laiko 15-20 km/h vidutinį greitį, tai pasimatuokit kiek nuokalne važiuojat. Esu įsitikinęs ir 35, ir 40 km/h bus, nebent tikslingai stabdot arba visai neminat.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Mano vidutinis 15-20 km/h ir važinėjant kokius 5-10 kartų daugiau pats dviratininkų aplenkiu nei mane aplenkia.
                      15km/h? Su kuo tu važiuoji, gal tuo vienaračiu dviračiu iš cirko?
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                        15km/h? Su kuo tu važiuoji, gal tuo vienaračiu dviračiu iš cirko?
                        Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Juk rašiau kodėl netinka. Neskaitei ar su tekstu suvokimu problemų yra?

                          Bėgikas turėtų (EDIT: ar galėtų labiau, nes skiriasi stabdymo kelias) irgi naudotis dviratininkų keliu. Dėl tos pačios priežasties - greičių skirtumo.
                          O kur argumentai kodėl netinka? Nes pagal ratų kiekį ir t.t. tinka. Greičio skirtumas irgi nedidelis. Jei naikinam, kad dvirtakis = dviratininkams, tai balaganas garantuotas.

                          Dėl stabdymo kelio - riedutininkų ir dviračių stabdymo kelias irgi skiriasi. O dar labiau skiriasi manevringumas.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.
                            Bet dvirtakiui svarbu ne visos kelionės greitis (stovėt reikia ne ant dvirtakio), o momentinis greitis. Ar autostradoj 130km/h irgi visos kelionės leistinas greitis, įskaičiavus kavutę statoile

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              Kažkaip kitur stumia tuos vežimėlius žvyro takais ir nieko (pvz. Bernardinų sode). Kai mamos įsisąmonins, kad dėl šiek tiek patogiau riedančio vežimėlio neverta rizikuoti savo saugumu ir trukdyti greičiau judantiems dviratininkams, neliks ir problemos.
                              O kam stumtis žvyru, jei šalia yra patogus asfaltas? Kada projektuojantys (vargu ar galima vadint projektuotojais), kad žmonės natūraliai optimizuoja kas jiems patogiau.

                              P.S. lėtai minantys dviratininkai irgi galėtų nulipt nuo asfalto ir žvyru riedėt. Netrukdytų sankauskui, man ir kitiems rimtiems sportininkams

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O kam stumtis žvyru, jei šalia yra patogus asfaltas? Kada projektuojantys (vargu ar galima vadint projektuotojais), kad žmonės natūraliai optimizuoja kas jiems patogiau.

                                P.S. lėtai minantys dviratininkai irgi galėtų nulipt nuo asfalto ir žvyru riedėt. Netrukdytų sankauskui, man ir kitiems rimtiems sportininkams
                                Ta optimizacija kyla iš negalvojimo toliau nei savo vežimo ratas. Daug kas būtų patogiau, bet visų norų nesuderinsi ir tenka daryti kompromisus.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Bet dvirtakiui svarbu ne visos kelionės greitis (stovėt reikia ne ant dvirtakio), o momentinis greitis. Ar autostradoj 130km/h irgi visos kelionės leistinas greitis, įskaičiavus kavutę statoile
                                  Ok, tada imam 20 km/h, kuriuo važiuojant tikrai daugumą lenkiu ir tik keli "sportininkai" mane aplenkia.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                                    Na, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.

                                    8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
                                    Pala pala, dar prisišnekėsi iki greičio ribojimo ženklų dviračių takuose. Galėsi tada vilktis kartu su pensininkais kokiu 15km/h arba grįši atgal į gatves.

                                    Comment


                                      Parašė kutas Rodyti pranešimą

                                      Ta optimizacija kyla iš negalvojimo toliau nei savo vežimo ratas. Daug kas būtų patogiau, bet visų norų nesuderinsi ir tenka daryti kompromisus.
                                      Tada kompromisas gaunasi vežimėlis dvirtakyje. Nes kažkas paoptimizavo su žvyru šalia dvirtakio.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        O kuo užkliūna mamos su vežimėliais dviratininkų take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
                                        Transporto nuo krovinio stūmimo nebeskiriam?

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Pala pala, dar prisišnekėsi iki greičio ribojimo ženklų dviračių takuose. Galėsi tada vilktis kartu su pensininkais kokiu 15km/h arba grįši atgal į gatves.
                                          Faktas, kad 30km/h gatvėje yra patogiau ir saugiau nei šalia einančiu dvirtakiu. Pradedant pėsčiaisiais, debilais ant dviračių ir baigiant užparkuotais įvažiavimais į kiemus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X