Parašė sankauskas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano vidutinis 15-20 km/h ir važinėjant kokius 5-10 kartų daugiau pats dviratininkų aplenkiu nei mane aplenkia.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.
8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Traktoriaus greitis irgi yra arčiau pėsčiojo, negu važiuojančio ir viršijančio greitį erelio ant 120 km/h. Bet mes gi kalbame apie mases, o ne individualius atvejus. Kiek yra dviratininkų, važiuojančių 35 km/h greičiu? Mažai. Labai mažai. Kalbame apie mases, o masių greičiai tikrai nėra tokie. Nes individualių atvejų yra labai daug. Pavyzdžiui, elektrinis paspirtukas su 25 km/h greičiu pagal KET turi važiuoti šaligatviu, nes yra pėstysis. Much logic?Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.
8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Svarbu, kad jo nebūtų ant dvirtakio.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pavyzdžiui, elektrinis paspirtukas su 25 km/h greičiu pagal KET turi važiuoti šaligatviu, nes yra pėstysis. Much logic?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neužkliūna nei kiek, tai kaip srauto konstatavimas. Nesu tikras dėl paspirtukų, bet jie lyg ir neturi teisės važiuoti dviračiu taku. Jei ką, pataisykite, nes čia tik nuogirda iš TV laidos.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Taigi gyventojai patys norėjo būtent tokio žvyruoto tako - negali būti jokių "nepatogu". O nupiešti linijas žinoma nepakenktų.
P.S. Tik nesupratau kuo užkliūna riedukininkai ir paspirtukai dviračių take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu tai tu čia tiesiog jausmais vadovaujiesi ir tiek. Beprasmė diskusija. Panašiai, kaip automobilinkui aiškint, kad jie nėra svarbiausi pasaulyje.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Svarbu, kad jo nebūtų ant dvirtakio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Diskutuojant, reikėtų orientuotis į 30 km/h greitį dviračių takuose, nes projektuojant turi būti užtikrintas būtent toks projektinis greitis ir tai dar nėra joks maksimalus leistinas greitis. Net ir tie, kurie laiko 15-20 km/h vidutinį greitį, tai pasimatuokit kiek nuokalne važiuojat. Esu įsitikinęs ir 35, ir 40 km/h bus, nebent tikslingai stabdot arba visai neminat.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
15km/h? Su kuo tu važiuoji, gal tuo vienaračiu dviračiu iš cirko?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mano vidutinis 15-20 km/h ir važinėjant kokius 5-10 kartų daugiau pats dviratininkų aplenkiu nei mane aplenkia.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
15km/h? Su kuo tu važiuoji, gal tuo vienaračiu dviračiu iš cirko?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur argumentai kodėl netinka? Nes pagal ratų kiekį ir t.t. tinka. Greičio skirtumas irgi nedidelis. Jei naikinam, kad dvirtakis = dviratininkams, tai balaganas garantuotas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Juk rašiau kodėl netinka. Neskaitei ar su tekstu suvokimu problemų yra?
Bėgikas turėtų (EDIT: ar galėtų labiau, nes skiriasi stabdymo kelias) irgi naudotis dviratininkų keliu. Dėl tos pačios priežasties - greičių skirtumo.
Dėl stabdymo kelio - riedutininkų ir dviračių stabdymo kelias irgi skiriasi. O dar labiau skiriasi manevringumas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet dvirtakiui svarbu ne visos kelionės greitis (stovėt reikia ne ant dvirtakio), o momentinis greitis. Ar autostradoj 130km/h irgi visos kelionės leistinas greitis, įskaičiavus kavutę statoileParašė Lettered Rodyti pranešimą
Su sustojimais prie šviesoforų, sankryžų, bordiurų, posūkių, atsigerti, atrašyti žinutę ir pan. toks gaunasi, grynai pačio važiavimo 20 km/h, labai retai vidutinis būna virš 25 km/h, tada jau pro beveik visus kitus dviratininkus kaip pro stovinčius. 35 km/h čia profų vidutinis greitis, Tour de France vidutinio greičio rekordas berods pan. apie 40 km/h Armstrongo, su sportiniu dviračiu, perpiltu krauju ir krūva chemijos.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kam stumtis žvyru, jei šalia yra patogus asfaltas? Kada projektuojantys (vargu ar galima vadint projektuotojais), kad žmonės natūraliai optimizuoja kas jiems patogiau.Parašė kutas Rodyti pranešimąKažkaip kitur stumia tuos vežimėlius žvyro takais ir nieko (pvz. Bernardinų sode). Kai mamos įsisąmonins, kad dėl šiek tiek patogiau riedančio vežimėlio neverta rizikuoti savo saugumu ir trukdyti greičiau judantiems dviratininkams, neliks ir problemos.
P.S. lėtai minantys dviratininkai irgi galėtų nulipt nuo asfalto ir žvyru riedėt. Netrukdytų sankauskui, man ir kitiems rimtiems sportininkams
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta optimizacija kyla iš negalvojimo toliau nei savo vežimo ratas. Daug kas būtų patogiau, bet visų norų nesuderinsi ir tenka daryti kompromisus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kam stumtis žvyru, jei šalia yra patogus asfaltas? Kada projektuojantys (vargu ar galima vadint projektuotojais), kad žmonės natūraliai optimizuoja kas jiems patogiau.
P.S. lėtai minantys dviratininkai irgi galėtų nulipt nuo asfalto ir žvyru riedėt. Netrukdytų sankauskui, man ir kitiems rimtiems sportininkams
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ok, tada imam 20 km/h, kuriuo važiuojant tikrai daugumą lenkiu ir tik keli "sportininkai" mane aplenkia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bet dvirtakiui svarbu ne visos kelionės greitis (stovėt reikia ne ant dvirtakio), o momentinis greitis. Ar autostradoj 130km/h irgi visos kelionės leistinas greitis, įskaičiavus kavutę statoile
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pala pala, dar prisišnekėsi iki greičio ribojimo ženklų dviračių takuose. Galėsi tada vilktis kartu su pensininkais kokiu 15km/h arba grįši atgal į gatves.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.
8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tada kompromisas gaunasi vežimėlis dvirtakyje. Nes kažkas paoptimizavo su žvyru šalia dvirtakio.Parašė kutas Rodyti pranešimą
Ta optimizacija kyla iš negalvojimo toliau nei savo vežimo ratas. Daug kas būtų patogiau, bet visų norų nesuderinsi ir tenka daryti kompromisus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Transporto nuo krovinio stūmimo nebeskiriam?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kuo užkliūna mamos su vežimėliais dviratininkų take? Ratų kiekis ne tas? Ne kojomis varomas transportas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Faktas, kad 30km/h gatvėje yra patogiau ir saugiau nei šalia einančiu dvirtakiu. Pradedant pėsčiaisiais, debilais ant dviračių ir baigiant užparkuotais įvažiavimais į kiemus.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pala pala, dar prisišnekėsi iki greičio ribojimo ženklų dviračių takuose. Galėsi tada vilktis kartu su pensininkais kokiu 15km/h arba grįši atgal į gatves.
Comment
 
Comment