Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.lrytas.lt/?data=20090822&...p090822&view=2
    Sostinė
    Septynios Vilniaus dienos
    2009-08-22
    Kelininkai rausia neseniai nutiestus dviračių takus. Ir nebūtinai prie Trakų, nors į kurortu tapusį miestą mėgsta užsukti dviratininkai iš Vilniaus. Panašus pavyzdys yra ir sostinėje, T.Narbuto gatvėje.
    Išrausę griovį ten, kur kadaise buvo dviračių takas, o po to užlyginę žemes, darbininkai šaligatvio plyteles sumetė taip, kad dabar ten net pėsčiomis sunku eiti. Tiesiog bulvių laukas.
    Kur nors svečioje šalyje iškart atsirastų dviratininkų entuziastų būrys, kuris sustabdytų dviračių taką niokojančią techniką, o prie valdžios rūmų atėję su plakatais pareikalautų nubausti kaltuosius.
    Visi puikiai suprantame, kad Vilniuje taip nebus. Kodėl?

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Beje, ar dar kur nors be Vilniaus matėte dviračių taką išgrįsta trinkelėmis?
      Bent tame filme įvairiuose pasaulio miestuose rodomi takai asfaltuoti. Gal koks vienas turi grindinį, kuris ir tai panašu lygesnis už mūsų trinkeles.
      Pateikti siūlymai, kokie turėtų būti dviračių takai Vilniuje
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23356429
      Vilniaus dviračių keliai turėtų būti asfaltuoti, ištisiniai, o ne fragmentiški, turėtų atsirasti daugiau vietų, kur būtų saugu dviratį palikti, teigia specialistai.

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Kiek girdžiu nusiskundimų dėl trinkelių, tai visi jie šiame forume ir iš tų pačių forumiečių. Berlyne daug dviračių takų iš trinkelių, asmeniškai jokių problemų dėl to nematau.
        nera jokiu abejoniu kad asfaltas butu daug geresne danga dviraciu takui.

        Parašė SPX Rodyti pranešimą
        O koks skirtumas, kai dauguma dviratininkų pėsčiųjų takais važinėja. Ten tai trinkelės...
        faktas toks kad jei yra dviraciu takas ir salia pesciuju takas tai visi dviratininkai vaziuoja dviratininku taku ir 80% pesciuju eina irgi dviraciu taku. Situacijos kur nera vieno is dvieju taku neaptarinesim nes ten visi renkasi viena ir ta pati koks jis bebutu.

        Comment


          Parašė JlL Rodyti pranešimą
          ...faktas toks kad jei yra dviraciu takas ir salia pesciuju takas tai visi dviratininkai vaziuoja dviratininku taku ir 80% pesciuju eina irgi dviraciu taku. Situacijos kur nera vieno is dvieju taku neaptarinesim nes ten visi renkasi viena ir ta pati koks jis bebutu.
          Tikrai ne 80proc. O šeip tai dėl tokių reiškinių kalti projektuotojai. Pagal viską dviračių takas turėtų būti arčiau važiuojamosios dalies, bet būna atvirksčiai. Todėl dauguma, ypač senyvo amžiaus žmonių stengiasi eiti toliau nuo gatvės ir pasirenka dviračių taką. Pėsčiųjų ir dviračių takai turėtų būti atskirti atitvarais, jei jie yra vienas šalia kito arba turi būti tam tikras atstumas tarp jų. Lietuvoje kol kas tai labai retas atvejis. Nors daug kas nelabai ir į pastatytus ženklus kreipia dėmėsį. Jei yra asfaltuotas takas, tai dviratininkai galvoja, kad čia jiems, nors nesvarbu daug kur tie takai yra bendri ir keliose vietose stovi 413 ženklas Kyla konfliktai tarp pėsčiųjų ir dviratinikų ir t.t. Bet posityvių rezultatų nematyti...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Tikrai ne 80proc. O šeip tai dėl tokių reiškinių kalti projektuotojai. Pagal viską dviračių takas turėtų būti arčiau važiuojamosios dalies, bet būna atvirksčiai. Todėl dauguma, ypač senyvo amžiaus žmonių stengiasi eiti toliau nuo gatvės ir pasirenka dviračių taką. Pėsčiųjų ir dviračių takai turėtų būti atskirti atitvarais, jei jie yra vienas šalia kito arba turi būti tam tikras atstumas tarp jų. Lietuvoje kol kas tai labai retas atvejis. Nors daug kas nelabai ir į pastatytus ženklus kreipia dėmėsį. Jei yra asfaltuotas takas, tai dviratininkai galvoja, kad čia jiems, nors nesvarbu daug kur tie takai yra bendri ir keliose vietose stovi 413 ženklas Kyla konfliktai tarp pėsčiųjų ir dviratinikų ir t.t. Bet posityvių rezultatų nematyti...
            Olandijoj Roterdame, kur dabar gyvenu, dviračių takų tinklas super išvystytas. Kur tik šaligatvis pėstiesiem, ten ir dviračių takas. Arba netgi, dviračių takas ten, kur pėsčiųjų tako nėra. Dviračiam skiriamas ruožas paprastai platesnis už pėsčiųjų turimą. Paprastai jis esti šiek tiek žemiau, dešimt centimetrų maždaug. Danga dviračių takų (bent jau absoliučioj daugumoj matytų ruožų) yra asfalto su kažkokiom priemaišom. Nes spalva rusva ir primena gumą.
            Baisiai patogu ir saugu
            Kažkas juokias, kad Lietuvoj tai sunkiai būtų įgyvendinama. Ta prasme, žmonės nepriprastų. Nė velnio, manau. Tereikia tinkamos infrastruktūros, kad ir ne tokiu mastu kaip Olandijos miestuose. Beje, Lietuvoj orai geresni
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Tikrai ne 80proc. O šeip tai dėl tokių reiškinių kalti projektuotojai. Pagal viską dviračių takas turėtų būti arčiau važiuojamosios dalies, bet būna atvirksčiai. Todėl dauguma, ypač senyvo amžiaus žmonių stengiasi eiti toliau nuo gatvės ir pasirenka dviračių taką. Pėsčiųjų ir dviračių takai turėtų būti atskirti atitvarais, jei jie yra vienas šalia kito arba turi būti tam tikras atstumas tarp jų. Lietuvoje kol kas tai labai retas atvejis. Nors daug kas nelabai ir į pastatytus ženklus kreipia dėmėsį. Jei yra asfaltuotas takas, tai dviratininkai galvoja, kad čia jiems, nors nesvarbu daug kur tie takai yra bendri ir keliose vietose stovi 413 ženklas Kyla konfliktai tarp pėsčiųjų ir dviratinikų ir t.t. Bet posityvių rezultatų nematyti...
              Būtent, aš ir į tai atkreipiau dėmesį. Ne tik senyvo amžiaus žmonės, bet visi stengiasi eiti toliau nuo važiuojamosios dalies, kadangi taip ir saugiau ir nereik taip teršalais kvėpuoti, bet kaiptik projektuotojai patogiausioje vietoje sumeistrauja dviračių taką ir žmonės eina juom.

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Tikrai ne 80proc. O šeip tai dėl tokių reiškinių kalti projektuotojai.
                ten kur vazineju as - ateities g., visas laisves prospektas, lazdynai, justiniskes tai visur yra butent taip.

                O del projektuotoju jie visada kalti ir del visko, net gaila tu kas salygas isduoda, projektus derina ir veliau juos priima, juk jie tokie vargseliai - nu niekaip su tais projektuotojais kariaut jiem nesiseka, klanas kazkoks. (cia ir su ironija ir be )

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Olandijoj Roterdame, kur dabar gyvenu, dviračių takų tinklas super išvystytas. Kur tik šaligatvis pėstiesiem, ten ir dviračių takas. Arba netgi, dviračių takas ten, kur pėsčiųjų tako nėra. Dviračiam skiriamas ruožas paprastai platesnis už pėsčiųjų turimą. Paprastai jis esti šiek tiek žemiau, dešimt centimetrų maždaug. Danga dviračių takų (bent jau absoliučioj daugumoj matytų ruožų) yra asfalto su kažkokiom priemaišom. Nes spalva rusva ir primena gumą.
                  Baisiai patogu ir saugu
                  Kažkas juokias, kad Lietuvoj tai sunkiai būtų įgyvendinama. Ta prasme, žmonės nepriprastų. Nė velnio, manau. Tereikia tinkamos infrastruktūros, kad ir ne tokiu mastu kaip Olandijos miestuose. Beje, Lietuvoj orai geresni
                  Mano vienas geras darugas irgi į Olandija ir į Belgiją važinėjo. Tai berod kažkuriam išs šių kraštų matė netgi atskirus takus žmonėms su augintiniais (šunimis). Skaė labai įdomus atvejis, jei turi šunį, tam tikrose vietose turi eiti tuo taku. Tikrai saugu, neužlėks koks dviratininkas ant šuniuko, o ir pėstiesiems nesimaišys po kojom Yra gerų pavyzdžių, bet čia gi Lietuva...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė JlL Rodyti pranešimą
                    ten kur vazineju as - ateities g., visas laisves prospektas, lazdynai, justiniskes tai visur yra butent taip.

                    O del projektuotoju jie visada kalti ir del visko, net gaila tu kas salygas isduoda, projektus derina ir veliau juos priima, juk jie tokie vargseliai - nu niekaip su tais projektuotojais kariaut jiem nesiseka, klanas kazkoks. (cia ir su ironija ir be )
                    Aš ir paironizuosiu. Pas architektai ir projektuotojai gi dar ir muzikantai ir t.t. Nors Ateities g. kogero geriausiai pritaikyta dviratininkams. Tik dažnai statybininkai ir teisininkai tais takais vaikšto... Dėl statybininkų suprantu, bet teisninkai būsimieji, oj oj...
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Mano vienas geras darugas irgi į Olandija ir į Belgiją važinėjo. Tai berod kažkuriam išs šių kraštų matė netgi atskirus takus žmonėms su augintiniais (šunimis). Sakė labai įdomus atvejis, jei turi šunį, tam tikrose vietose turi eiti tuo taku. Tikrai saugu, neužlėks koks dviratininkas ant šuniuko, o ir pėstiesiems nesimaišys po kojom Yra gerų pavyzdžių, bet čia gi Lietuva...
                        Ten realiai ne atskiras takas žmonėms su šunimis, o vieta, kur šuo turėtų atlikti gamtinius reikalus.

                        Comment


                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                          Ten realiai ne atskiras takas žmonėms su šunimis, o vieta, kur šuo turėtų atlikti gamtinius reikalus.
                          Kiek iš jo supratau, tai ten takas, net atskira lentele/ženklu pažymėtas. Ir gan netrumpas.
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Asfaltas išspręstų ne tik patogumą važiuojant dviračiu, bet ir pėstieji čia jaustųsi eidami kaip gatve ir tada jau juos labiau trauktų būtent pėstiesiems skirtos trinkelės.

                            Aišku čia reik ir projektuotojų mastyseną pakeisti, nes vyrauja požiūris "senamiestyje asfaltas negražu". Tačiau kodėl Maironio gatvėje automobiliams asfaltas gražu? Kodėl Pylimo g. asfaltas automobiliams gražu? Kodėl ant Mindaugo tilto asfaltas automobiliams irgi gražu??? O vat dviračiams jau asfaltas negražu - reik trinkeles... %)

                            Tai pirmą ką padaryčiau - išasfaltuočiau gerokai atitrauktą nuo šaligatvio taką nuo Katedros aikštės iki Mindaugo tilto ir per jį. tada pėstieji ir toliau galėtų masiškai eiti trinkelėmis kaip kad dabar yra.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Asfaltas išspręstų ne tik patogumą važiuojant dviračiu, bet ir pėstieji čia jaustųsi eidami kaip gatve ir tada jau juos labiau trauktų būtent pėstiesiems skirtos trinkelės.

                              Aišku čia reik ir projektuotojų mastyseną pakeisti, nes vyrauja požiūris "senamiestyje asfaltas negražu". Tačiau kodėl Maironio gatvėje automobiliams asfaltas gražu? Kodėl Pylimo g. asfaltas automobiliams gražu? Kodėl ant Mindaugo tilto asfaltas automobiliams irgi gražu??? O vat dviračiams jau asfaltas negražu - reik trinkeles... %)

                              Tai pirmą ką padaryčiau - išasfaltuočiau gerokai atitrauktą nuo šaligatvio taką nuo Katedros aikštės iki Mindaugo tilto ir per jį. tada pėstieji ir toliau galėtų masiškai eiti trinkelėmis kaip kad dabar yra.
                              Tai, kad jokio skirtumo pasirodo. Vaikšto babulkos visur. Ir nepaaiškinsi, kad egzistuoja 55.5 punktas. Realybe visai netokia. O šeip nesuprantu kuom trinkėlės blogai. Pamenu kai pats dar važinėjau prieš gerus 4 metus, tai visai nemaišė, svarbu buvo, kad tik koks pėstytis ar dar kas nepasimaišytų. Bet, yra visai kitaip. Užtai nekenčiu paskutiniu metu dviračių, nes su jais nėra kur važiuoti, o tuo labiau saugiai. Kitiem dviratinikam dar nedaėjo, kad jei nėra tako, pėsčiųjų geriau nedaužyti...
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Pateikti siūlymai, kokie turėtų būti dviračių takai Vilniuje
                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23356429
                                Kam čia tos specialistų nuomonės? Paklauskit tų, kas su dviračiais važinėja ir jie jums pasakys viską apie dviračių takus ir dar daugiau negu vadinamieji specialistai.
                                Vilnius yra nuostabus!

                                Comment


                                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                  O šeip nesuprantu kuom trinkėlės blogai.
                                  krato

                                  Comment


                                    Comment


                                      Parašė JlL Rodyti pranešimą
                                      krato
                                      Dauguma Lietuvos kelių krato daugiau važiuojant automobiliu kaip dviračiu vaziuojant trinkelėm. Geriau trinkelės negu nieko. Kitaip sakant, nevaryk Dievo i medį.
                                      http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                      Comment


                                        Geriau iškart kokybiškai daryti.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                          Dauguma Lietuvos kelių krato daugiau važiuojant automobiliu kaip dviračiu vaziuojant trinkelėm. Geriau trinkelės negu nieko. Kitaip sakant, nevaryk Dievo i medį.
                                          Tiesiog išponėjimas. Draugisškuose dviračiams Europos miestmas irgi daug kur trinkelėmis nutiesti takai. Nematau nieko blogo čia. Bėda tų takų neišvystime
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X