Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Toj juostoj leidžiama važiuoti tik autobusams ir sukantiems į dešinę.
    Tie "gudručiai" užlįsdami prieš nosį dažnai nesivargina rodyti ir kairiojo posūkio.
    Šiandien ryte pravažiuodamas mačiau, kaip šitoj vietoj (už sankryžos) dėdės policininkai stabdė vairuotojus. Priežastis kaip supratau - važiavimas A juosta.

    Comment


      #42
      Santariškės
      Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
      Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina

      Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.

      Comment


        #43
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Santariškės
        Kažkas pasistatė mašiną autobuso stotelėje
        Kai užblokuoja ratus, randi bent lapelį prilipintą prie lango. O čia telieka klausinėti aplinkinių, kur dingo mašina

        Įdomu, kaip ketinama spręsti parkavimo problemą, jei visas miesto ligonines kada nors sukels į Santariškes ir į Lazdynus.

        Pastatys daugiaauksti parkinga. Gal. Bet gatve jau ir dabar reiketu atlaisvinti nuo stovinciu masinu.

        Logiskiausias sprendimas butu suteikti prioriteta visuomeniniam transportui, o parkavima apmokestinti rimta sumele.
        Cia kaip ir centre - nera vietos, kad visi norintys galetu parkuotis.
        Ir viskas tik del to, kad kazkam zeme grazino, kazkas kotedzus statosi. O juk pries 10 metu ten laukai buvo. Dabar net neaisku, kaip i ten turetu sutalpinti planuojamas perkelti klinikas, Vilniaus universiteto medicinos fakulteta. Tai kur dar parkingui vietos surasti?

        Comment


          #44
          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
          Tos pacios nuomones ir as. Deja, kaip bebutu gaila, bet ne visiem yra lemta gerai vairuoti.
          Talentas...

          Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.

          Comment


            #45
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Talentas...

            Zinom tokius talentus, kurie meistiriskai nardo transporto sraute is 1 i 4 ar atvirksciai. Taciau vis deleto tai nachalai ir chuliganai, o ne talentai.
            Tačiau ką daryt kai skubi (nors važiuoji leistinu greičiu), o antraja juosta vos velkasi ant 40, pirmoje neskubantys važiuoja 50, o leistina 60 ?

            Comment


              #46
              „Sostinė“ 2008-08-20

              Aurelija JONUŠAITĖ
              Kelio ženklai – tiktai dėl akių

              Kelių ženklai vilniečiams – nė motais. Tuo galima įsitikinti vos kelias minutes spūsčių metu pastovėjus Kalvarijų gatvės ir Konstitucijos prospekto sankryžoje. Lyg nematomas šioje sankryžoje tampa kelio ženklas, draudžiantis darbo dienomis nuo 16 iki 19 valandos sukti iš Kalvarijų gatvės į Konstitucijos prospektą.

              Vien per dešimt minučių „Sostinė“ vakar suskaičiavo aštuonis vairuotojus, kurie „nematė“ į kairę draudžiančio sukti kelio ženklo. Todėl užsidegus žaliam šviesoforo signalui per sankryžą pravažiavo vos keli kairiąja juosta važiuojantys automobiliai. Taip judrioje gatvėje greitai susidarė didelės automobilių spūstys. Ir taip kiekvieną darbo dieną.
              http://www.lrytas.lt/?data=20080820&...&sk_id=&view=2

              Comment


                #47
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                „Sostinė“ 2008-08-20

                Aurelija JONUŠAITĖ

                http://www.lrytas.lt/?data=20080820&...&sk_id=&view=2
                Panasiu situaciju galima pamatyti ne viena. Taciau kartais nepakanka vien pamatyti kelio zenkla, reikia dar ir suprasti ka juo norima pasakyti. Pvz. Galves gatve Vilniuje, vaziuojant nuo Traku Vokes link centro. Pravaziavus sviesoforine vokes sankryza, pakalneje pamatome greicio ribojima 70 darbo dienomis iki 19 valandos. Pala pala, o tai koks greitis po 19val? Kai kurie, nesugebeje sau atsakyti i si klausima, nusprendzia nerizikuoti ir toliau vaziuoja 70, trukdydami eisma. Is dalies as juos suprantu, statant keliu zenklus reiktu labiau pagalvoti apie zmogiskaji faktoriu ir inesti daugiau aiskumo. As ir pats pakol pervaziuoju Aukstuosius Panerius link Gariunu, ne karta susimastau - blin, o koks cia leidziamas greitis? Buvo miesto zenklas baltame fone ar nebuvo (lyg ir miesto teritorija ten)?
                Prisiminiau dar viena keista zenkla. Isvaziuojant is Lentvario Fabriko gatves, sukant i kaire i Galves gatve yra rodykle kairen su uzrasu "Centras" baltame fone. Pala pala, tai reiskia, kad pasukus kairen yra miesto teritorija ir leistinas greitis 50? Na nepasiduoda jokiai logikai toks zenklinimas.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2008.08.20, 07:08.

                Comment


                  #48
                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                  Tą perėją reik išvis naikint. Tegul žmonės pajudina subines ir eina per žiedą.
                  cia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?

                  Comment


                    #49
                    Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                    Negyveni prie tos perėjos, tai ir palaikyk savo nuomonę sau.. Aš, kaip netoliese gyvenantis, manau, kad ji reikalinga, nes sutaupo laiką... O laikas šiais laikas lb svarbus...
                    o kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      #50
                      Parašė spirit Rodyti pranešimą
                      o kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
                      Tiek, kol tokie vairuotojai kaip tu teikiasi įvykdyti pareigą - praleisti pėstįjį, norintį pereiti gatvę vietoje, kuri tam ir skirta.
                      Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.
                      N N N

                      Comment


                        #51
                        Parašė nerius Rodyti pranešimą
                        cia kaip suprantu, jei galetumet, tai visas pesciuju perejas panaikintumet, kad su masina vaziuojant ir kebabus valgant niekas ant kelio nesimaisytu - sugalvoja, matai, savizudziai per pesciuju pereja eit. kazi kas maziau subines judina ar tie kur masinoj sedi, ar tie kurie pestute vaiksto?
                        Pagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.

                        Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          #52
                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                          Tiek, kol tokie vairuotojai kaip tu teikiasi įvykdyti pareigą - praleisti pėstįjį, norintį pereiti gatvę vietoje, kuri tam ir skirta.
                          Tos perėjos ten reikia. Arčiau, toliau, bet reikia, o iki žiedo perėjų yra per toli - faktas. O jei kalbam apie subinių judinimą, tada ir automobilininkams tas pats galioja - galit judint tas kūno vietas ir važiuoti kitais maršrutais.
                          Ką rūkai? Kokiais dar kitais maršrutais? Aš, kaip vairuotojas, neprivalau sustot prie kiekvieno pėsčiojo kad jį praleisčiau. Na o kad tau paeit 10 metrų iki žiedo yra sunku tai jau ne mano problemos. Tuo labiau, kad ja nesinaudoja tiek daug žmonių kad būtų galima kalbėt apie jos naudingumą.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            #53
                            Tu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
                            Nerūkau nieko.
                            Paskutinis taisė LBP; 2008.11.21, 12:48.
                            N N N

                            Comment


                              #54
                              Parašė LBP Rodyti pranešimą
                              Tu kaip vairuotojas turi pareigą sustoti ir praleisti per perėją einantį pėstįjį. Aišku, pėstysis, savo ruožtu, turi laukti tinkamos progos gatvę pereiti, o ne pulti stačia galva po ratais. Be to, jam draudžiama per gatvę eiti pats žinai kokiose vietose.
                              Nerūkau nieko.
                              Aš turiu praleist tik tada kai esu įsitikinęs kad tai nekels problemų eismo saugumui. O apie skubančius pas šventą Petrą yra kita kalba.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                #55
                                Turi praleist stovincius prie pesciuju perejos, o ne tada kai jau isbega i gatve nu tada sustos
                                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Pagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.

                                  Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
                                  nors as pats daugiau vairuotojas negu pestysis, bet negaliu praleisti pro akis kai kuriu pasisakymu na panaikins ta pesciuju pereja, tai vistiek visi eis per ta gatve, jei iki perejimo yra 50 metru ar pan., tik tada bus daugiau pavoju tiek pestiesiems tiek vairuotojams. sutinku, kad vakare/nakti nesimato, del to ir reikia pesciuju pereju, gerai apsviestu ir tinkamose vietose, kad nevaiksciotu kas kur nori

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    o kiek tu laiko sutaupai laukdamas kol galėsi pereit? o gal leki kaip kamikadzė nesidairydamas?
                                    Prie ko čia kamikadzės?? Jei prieš tave kos beprotis išlekė, tai nereiškia, kad visi tokie...

                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    jei šalia nebūtų žiedo perėjų, tai viskas gal ir būtų ok. Plius, ta vieta yra labai judri ir ne kiekvienas gali pastebėti pėsčiąjį. Aš jau nekalbu apie tuos, kurie dar turi per mažai patirties, "čiainikus". Taip sakau todėl kad aš esu už saugumą kelyje ir niekas mano nuomonės apie tą perėją nepakeis.
                                    Jei yra ženklas "pėsčiųjų perėja" - reikia būti labiau atidžiam! Galbūt sumažinti greitį, nesikalbėti telefonu arba bent jau nespoksoti į šalia stovinčios moteriškės užpakalį...

                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Tai kad nei vienoje nei kitoje pusėje nėra gyvenamųjų namų
                                    Nebūtinai namas turi stovėti prie pat perėjos, kad ta perėja naudotumeisi..

                                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                    Pagrindinėse gatvėse tai joa. Aišku, visų nepanaikinsi, bet palikt reikia tada reguliuojamas.

                                    Dėl šitos dar nieko nesakau, bet tarkim Šeškinėj perėja per Ukmergės gatvę tai išvis... Už 50 metrų stovi viadukas bet tai ne - būtinai turi būti perėja. Gatvė judri, greičiai ten sąlyginai nemaži (60-70 km/h), plius dar nuokalnė. Vat ir spėk ar atspėsi, pamatysi tu laiku vakare tamsiai apsirengusį pėstininką ar nepamatysi.
                                    Neišmokinsi žmonių vaikščioti aplinkeliais ir gaišti nereikalingai laiką... Geriau jau, kai žmogus eina per perėją, o ne neleistinoje vietoje.. Tam ir daromos perėjos, kad pesčiajam būtų patogiau ir kad vairuotoją perspėtų ("šioje vietoje žmonės pereina gatvę")...

                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Ką rūkai? Kokiais dar kitais maršrutais? Aš, kaip vairuotojas, neprivalau sustot prie kiekvieno pėsčiojo kad jį praleisčiau. Na o kad tau paeit 10 metrų iki žiedo yra sunku tai jau ne mano problemos. Tuo labiau, kad ja nesinaudoja tiek daug žmonių kad būtų galima kalbėt apie jos naudingumą.
                                    Būtent, kad tu privalai visada sustoti prieš perėja, jei koks nors pėstysis nori pereiti gatvę! Negyvename Maskvoje, kur į pėsčiuosius žiūrima kaip į kliūtis...

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                      Turi praleist stovincius prie pesciuju perejos, o ne tada kai jau isbega i gatve nu tada sustos
                                      Be abejo. Tik reikia, kad prieš perėją VISI lėtintų greitį. Kitaip bus vadinamosios "žirklės", kai vienas praleidžia, o kitas nukerta. Morališkai tuomet lieka kaltas tas, kuris pristabdė. O tam, kuris nulėkė dažniausiai px.

                                      Comment


                                        #59
                                        O tam reikia, kad visi be išimties laikytųsi kelių eismo taisyklių

                                        Nukrypom nuo temos.
                                        N N N

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Bakennon Rodyti pranešimą
                                          Galbūt sumažinti greitį, nesikalbėti telefonu arba bent jau nespoksoti į šalia stovinčios moteriškės užpakalį...

                                          Reikia pasistengti pamatyti moteriškę demonstruojančią savo iškilumus ant važiuojančios mašinos kapoto

                                          Comment

                                          Working...
                                          X