Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ar Rusija vis dar kelia grėsmę Lietuvai?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    As turiu omeny, ar tau padeda toks radikalus skirstymas: ilgalaikis emigrantas = tevynes isdavikas?
    Nemanau, kad padeda man. Keistas klausimas. Visi žmonės klijuoja vienokias at kitokias eitiketes vienokiems ar kitokiems žmonėms. Kažkaip neįprasta klausti ar jiems tai padeda.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kam jiem padeti? Kad dar daugiau BVP užsienio valstybei generuotų ir dar daugiau vaikų naujajai tėvynei gimdytų?
    Man atrodo aktualiau padėti, kad tokių butų mažiau .
    As turiu omeny, ar tau padeda toks radikalus skirstymas: ilgalaikis emigrantas = tevynes isdavikas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Tai manai toks etikeciu klijavimas ilgalaikiam emigrantam padeda?
    O kam jiem padeti? Kad dar daugiau BVP užsienio valstybei generuotų ir dar daugiau vaikų naujajai tėvynei gimdytų?
    Man atrodo aktualiau padėti, kad tokių butų mažiau .

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kalbam apie tai, kas vyktų prie karą. Taip, visi pažįstami, kurie dirba ir "paprastus" samdomos darbus turi ar bent jau galvoja apie atsarginį variantą, kur reiktų užsienyje gyventi, ką galėtų dirbti ir pan., jei atsirastų ženklų panašiai kaip Ukrainoje, kad karas iš tikrųjų prasidės, nes jam jau prasidėjus gali būti per vėlu.
    Man vienam tai atrodo apgailėtina? Normalus vyras turi ginti tėvynę, o ne dėt į kojas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Tai manai toks etikeciu klijavimas ilgalaikiam emigrantam padeda?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    O manai emigrantai yra tevynes isdavikai?
    Jei ilgalaikiai tai faktas.
    Jei trumpalaikiai tai ne.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    O manai emigrantai yra tevynes isdavikai?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    ? "Į niekur" apie 1 mln. lietuvių yra išvažiavę, iš anksto pasiruošius, t.y. turint santaupų, kvalifikacijos, mokant kalbą, tas išvykimas nėra toks jau ir stresuotas.
    i.
    Ne į niekur, o dauguma į kažkur jau suplanuotą būstą pas gimines, draugus.
    Ir emygeriai daug ilgiau ruošėsi ir planavo tėvynės išdavystę, nei karo pabėgėliai planuotų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kaip ir rašiau, žiauriai daug žmonių dirba valstybės įstaigose, bankuose, gamyklose, ligoninėse, restoranuose, parduotuvėse, logistikoje ir t. t. Negi manote, kad net ir telkiant karius visi jie turėtų giminaičių užsienyje, santaupų, mestų darbus ir išvyktų?
    Kalbam apie tai, kas vyktų prie karą. Taip, visi pažįstami, kurie dirba ir "paprastus" samdomos darbus turi ar bent jau galvoja apie atsarginį variantą, kur reiktų užsienyje gyventi, ką galėtų dirbti ir pan., jei atsirastų ženklų panašiai kaip Ukrainoje, kad karas iš tikrųjų prasidės, nes jam jau prasidėjus gali būti per vėlu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Į kokius darbus eis, jei Vilnius atrodys kaip Bachmutas? Rimtai manote, kad jei tikrai bus ženklų, kad karas gali prasidėti, panašiai kaip Ukrainoje, kai buvo pasienyje keli šimtai tūkst. karių sutelkta, žmonės vis dar taip galvos?
    Išsiaiškinkime apie ką kalbame: ar apie tai, kas vyktų prieš karą, ar jam jau prasidėjus? Nes vienur minite Bachmutą, kitame dar tik telkiamus karius.

    Kaip ir rašiau, žiauriai daug žmonių dirba valstybės įstaigose, bankuose, gamyklose, ligoninėse, restoranuose, parduotuvėse, logistikoje ir t. t. Negi manote, kad net ir telkiant karius visi jie turėtų giminaičių užsienyje, santaupų, mestų darbus ir išvyktų?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kažkas gal ir išvažiuotų, bet dauguma žmonių vis dar turi paprastus darbus, į kuriuos reikia eiti fiziškai ir kažin ar žmonės masiškai bus išleidinėjami iš ofisų, gamyklų, aptarnavimo sektoriaus ir kitokių kontorų. Plius, išvažiuoti į niekur apskritai yra labai sunkus sprendimas, juo labiau tą daryti profilaktiškai.
    Į kokius darbus eis, jei Vilnius atrodys kaip Bachmutas? Rimtai manote, kad jei tikrai bus ženklų, kad karas gali prasidėti, panašiai kaip Ukrainoje, kai buvo pasienyje keli šimtai tūkst. karių sutelkta, žmonės vis dar taip galvos? "Į niekur" apie 1 mln. lietuvių yra išvažiavę, iš anksto pasiruošius, t.y. turint santaupų, kvalifikacijos, mokant kalbą, tas išvykimas nėra toks jau ir stresuotas.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Taip, kažin ar išvis bus leidžiama išvažiuot taip laisvai karo metu. Evakuacija nebent Astravo atveju aktualu
    Manau, kam svarbi gyvybė ir artimieji, išvažiuos dar iki karo, jei bus ženklų, kad jis tikrai artėja, o tie, kurie liks, tai ir nenorės niekur važiuoti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.05.14, 14:42.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, kažin ar išvis bus leidžiama išvažiuot taip laisvai karo metu. Evakuacija nebent Astravo atveju aktualu

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neatrodytų, visų pirma jau yra patirtis iš Ukrainos, plius žmonės atsakingesni, iš anksto išvažiuotų, jei matytųsi, kad karas iš tikrųjų artėja.
    Kažkas gal ir išvažiuotų, bet dauguma žmonių vis dar turi paprastus darbus, į kuriuos reikia eiti fiziškai ir kažin ar žmonės masiškai bus išleidinėjami iš ofisų, gamyklų, aptarnavimo sektoriaus ir kitokių kontorų. Plius, išvažiuoti į niekur apskritai yra labai sunkus sprendimas, juo labiau tą daryti profilaktiškai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ukraina ne pirma vieta kur taip nutiko ir ta patirtis kaip matėm nieko nereiškė. Ir iš tos pačios Ukrainos nemažai žmonių tepė slides dar kelios savaitės prieš.
    Pirmas tokio pobūdžio rimtas karas Europoje po WWII, tai logiška, kad niekas nebuvo pasiruošęs ir netikėjo, kad taip gali įvykti. Beto mes vakariečiai ir labiau vertinam gyvybes.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neatrodytų, visų pirma jau yra patirtis iš Ukrainos, plius žmonės atsakingesni, iš anskto išvažiuotų, jei matytųsi, kad karas iš tikrųjų artėja.
    Ukraina ne pirma vieta kur taip nutiko ir ta patirtis kaip matėm nieko nereiškė. Ir iš tos pačios Ukrainos nemažai žmonių tepė slides dar kelios savaitės prieš.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kažkokiu mastu taip, bet, kaip ir Kyjive, taip ir Vilniuje pirmomis karo dienomis keliai atrodytų maždaug taip
    Neatrodytų, visų pirma jau yra patirtis iš Ukrainos, plius žmonės atsakingesni, iš anksto išvažiuotų, jei matytųsi, kad karas iš tikrųjų artėja.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.05.14, 11:07.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Šiaip čia kaip tik pavyzdys kodėl masinė automobilizacija nėra gerai, nes gatvės evakuacijos atveju vistiek užsikimš. Galbūt evakuacija ir yra vienintelis atvejis, kuomet one more lane bro padėtų, nes normaliomis sąlygomis automobiliai tiesiog užkiš visus išvažiavimus. Žmonės netgi butus perka tokiose vietose, kad galėtų kuo greičiau pabėgti iš miesto.
    Jei galvoti apie tramvajų, tai geriausia būtų galvoti apie light rail tipo sistemą, sujungtą su geležinkelių tinklu, kad blogiausiu atveju tramvajai/traukiniai galėtų išvežti kuo daugiau žmonių geležinkeliais. Ir dar problema kad iš Vilniaus į vakarus išeina vienas vienintelis geležinkelis - linija pvz. Ukmergės kryptimi niekad nevystyta.
    Aš gal labiau išgryninsiu ką norėjau pasakyti. Kalbant apie evakuaciją, daug kam galvoje iškyla vaizdai iš Pripetės, kai prie komiblokų rikiavosi autobusai ir jais buvo išvežtas visas miestas. Nei didesniuose Ukrainos miestuose to nebuvo, nei Lietuvoje neišsirikiuos šimtai VVT raudonų autobusų. Tai yra milžiniška operacija, kuriai suorganizuoti (net jeigu ir yra planai) reikia laiko, kurio karo atveju nebūtų. Kažkokia apimtimi tai gal ir būtų daroma, bet pirmas pasirinkimas yra individualūs automobiliai.

    O tas light rail, sujungtas su geležinkeliu, tai toks... Mūsų geležinkelis miesto praktiškai neliečia, nelabai sugalvoju, kaip jis gali būti integruotas, apart atkarpų į Naująją vilnią ir Žemuosius Panerius, kurie turbūt bus paskutiniai rajonai, kur bus tiesiamas tramvajus.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kažkokiu mastu taip, bet, kaip ir Kyjive, taip ir Vilniuje pirmomis karo dienomis keliai atrodytų maždaug taip (šaltinis):


    Riboto masto evakuacijai išvežti bobutes ir diedukus nereikia "milijardo investicijų" į VT. Dėl to ir sakau, kad VMS tiesiog pakišo naujų autobusų failą po evakuacijos reikmėmis, siekiant išvengti pasipiktinimo.
    Šiaip čia kaip tik pavyzdys kodėl masinė automobilizacija nėra gerai, nes gatvės evakuacijos atveju vistiek užsikimš. Galbūt evakuacija ir yra vienintelis atvejis, kuomet one more lane bro padėtų, nes normaliomis sąlygomis automobiliai tiesiog užkiš visus išvažiavimus. Žmonės netgi butus perka tokiose vietose, kad galėtų kuo greičiau pabėgti iš miesto.
    Jei galvoti apie tramvajų, tai geriausia būtų galvoti apie light rail tipo sistemą, sujungtą su geležinkelių tinklu, kad blogiausiu atveju tramvajai/traukiniai galėtų išvežti kuo daugiau žmonių geležinkeliais. Ir dar problema kad iš Vilniaus į vakarus išeina vienas vienintelis geležinkelis - linija pvz. Ukmergės kryptimi niekad nevystyta.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.05.14, 09:25.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Įdomu kur planuoja evakuoti?
    Jei autobusais tai į Lenkiją, bet šiai visada planuose yra bent kelios kryptys. Dabar Švediją ir Suomiją turint NATO, galimas ir evakuacijos Baltijos jūra planas.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Yra didelis skirtumas tarp taisyklių įvedimo demokratiniu būdu ir įvestų taisyklių laužymo. Jei visi demokratiškai susitariam, kad lochavozai nieko gero, tai taisykles laužo nebent keli VT snobai, kurie vis bando prakišt savo nepopuliarią nuomonę.
    bandymas taisyklės pakeist demokratiniais įrankiai nėra laužymas, laužymas yra kai jų nepaisai.

    Komentuoti:

Working...
X