Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nusikalstamumas ir necivilizuotas elgesys Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Turbūt nieko stebėtino, kad padugnės politikoje yra padugnės ir gyvenime.

    Komentuoti:


  • Valandininkas
    replied
    Taigi normalu pas mus partrenkti dviratininkus ir pėsčiuosius, pasitikrinti ar nėra žuvusiųjų ir apčiupinėjus automobilį, tikrinant ar nėra įbrėžimų, įlenkimų, „susitarti“ ir važiuoti toliau. Mane paauglį vienas avigalvis buvo partrenkęs važiuojant dviračių pervaža, kur jam buvo ženklas duoti kelią. Pirma jo reakcija buvo išlipti iš savo blizgančio parketniko ir stebeilyti į savo bamperį, ieškant ar savo kūnu ar dviračiu nepadariau žalos jo gyvenimo meilei ir prasmei. Pasižiūrėjęs, kad vaikštau, patarė „važiuoti atsargiau“ ir nuvažiavo. Dzin, kad priekinė kalnų dviračio šakė buvo sulaužyta, o priekinį ratą reikėjo tiesinti ir kad dvi savaites po įvykio šlubčiojau.
    Paskutinis taisė Valandininkas; 2024.06.07, 14:37.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Nu va Bankukenskas nevienintelis konservas vykdantis pėsčiųjų ginocydą. Juknevičienė dar ir begailesčio sutraiškė dvi turistes su savo džipu. Platinam!!!1!
    Man asmeniškai įdomiau policijos reakcija. Su sąlyga, kad tame yra tiesos, aišku.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Nu va Bankukenskas nevienintelis konservas vykdantis pėsčiųjų ginocydą. Juknevičienė dar ir begailesčio sutraiškė dvi turistes su savo džipu. Platinam!!!1!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    „Atvykus policijai papasakojau, ką mačiau ir pasakiau, kad mano supratimu, vairuotojas neturėjo palikti sužeistos merginos gatvėje, privalėjo pats paskambinti 112. Policininkas man pritarė ir sakė, kad suras vairuotoją (mašinos numerį merginos nufotografavo), bet tada aš lemtingai suklydau.

    Pasakiau, kad automobiliu važiavo (...) Rasa Juknevičienė. Paklausiau, tai kokie veiksmai toliau. Man buvo atsakyta: „Palaukite, tuoj paskambinsime, pasitarsime“. Kažkam paskambino, su kažkuo pasitarė ir pranešė – reikia, kad mergina parašytų pareiškimą ant lapo, kad niekam pretenzijų neturi.
    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...ciau--32281700

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Mcdonals nedaro susitarimo po stalu o klientui sako kad konkuruoja. Beje ir kainos yra skirtingos to paties burgerio skirtingose šalyse. McDonals oficialiai nustato tam tikrus veiklos aspektus, maisti tiekėjus (pagrindinis bulvių tiekėjas yra rusijoje beje), sudėtį. Bet tai nėra kartelinis susitarimas dėl kainos apsimetant konkurencija.
    Ne prie ko užsienis, užsienyje capital irgi turbūt kits kainas taiko pagal rinkos ypatybes.
    O tai jei susitarimas ne po stalu, o viešai, tada jau tinka? Nes lyg teigiama, kad apslritai negalima susitarti, o ne, kad problema tik, kad ne viešai, o po stalu susitarė.

    Dėl klientui teigiama, kad konkuruoja - nežinau čia. Ar tikrai taip teigiama ir tarnyba dėl to prisikniso, ar pats čia svarstai/spėlioji, kad taip teigiama?

    Ir jei problema, kad klientui teigiama, bet susitarimas legalus, tai reik baust už neetišką reklamą, o ne už legalų susitarimą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet ar jos ne po capital vardu visos veikia? Mcdonals frančizės irgi visos susitarė hamburgerį po 1.20 eur pardavinėt. Cili pica frančizės (kelios veikia ar veikė frančizės pagrindiu) irgi susitarė picas vienodai įkainot.
    Tai natūralu, dirbi po tuo pačiu prekiniu ženklu.
    Mcdonals nedaro susitarimo po stalu o klientui sako kad konkuruoja. Beje ir kainos yra skirtingos to paties burgerio skirtingose šalyse. McDonals oficialiai nustato tam tikrus veiklos aspektus, maisti tiekėjus (pagrindinis bulvių tiekėjas yra rusijoje beje), sudėtį. Bet tai nėra kartelinis susitarimas dėl kainos apsimetant konkurencija.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet ar jos ne po capital vardu visos veikia? Mcdonals frančizės irgi visos susitarė hamburgerį po 1.20 eur pardavinėt. Cili pica frančizės (kelios veikia ar veikė frančizės pagrindiu) irgi susitarė picas vienodai įkainot.
    Tai natūralu, dirbi po tuo pačiu prekiniu ženklu.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.05.16, 21:21.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    20 NT agentūrų sudarė kartelį: susitarė klientams taikyti 3 proc. komisinį mokestį
    Konkurencijos taryba pripažino, kad bendrovė „Capital Realty“ ir su ja franšizės sutartis pasirašiusių 20 nekilnojamojo turto (NT) agentūrų susitarė klientams taikyti ne mažesnį kaip 3 proc. komisinį mokestį ir taip apribojo tarpusavio konkurenciją. Už Konkurencijos įstatymo pažeidimą iš viso skirta 710 751 eurų baudų, rašoma pranešime spaudai.

    Už Konkurencijos įstatymo pažeidimą bendrovėms skirtos baudos: „Capital Smart“ – 266 410, „Capital Realty“ – 88 880, „Capital Team“ – 60 540, „R.E. Experts“ – 46 580, „Capital Real Estate“ – 29 860, „Reitai“ – 27 730, „Vita fortis“ – 26 590, „Capital Klaipėdai“ – 26 450, „NT partneriams“ – 25 500, „Kesei“ – 18 380, „CRB partners“ – 17 660, „Pauliui ir Brokeriams“ – 16 280, „Capital centrui“ – 16 150, „Kapitalo ekspertams“ – 13 500, „Capital Home“ – 7750, „Nervelitai“ – 8210, „Capital Property“ – 6150, „Mano rezidencijai“ – 3790, „Eurobrokeriams“ – 2700, „Grosenai“ – 1640 Eur. Agentūrai „FM Fuel“ skirta 1 Eur dydžio bauda, nes bendrovė negavo pajamų 2023 m.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Skirmantas Malinauskas švenčia pergalę teisme prieš Švinių: „Retai būna, kad rašant drebėtų rankos“ .tv3.lt
    Po daugiau nei trejus metus vykusios teisinės kovos šiandien Lietuvos Aukščiausiasis teismas (LAT) padėjo tašką mano byloje su šviniumi. Vilniaus apygardos teismo sprendimas panaikintas, paliktas galioti Vilniaus apylinkės teismo sprendimas. Tai reiškia, kad laimėjau absoliučiai viską, nuo šios akimirkos visi epizodai atstatyti, švinius man turi sumokėti 15'230 eurų.
    Taip pat tai reiškia ir kelis kur kas svarbesnius dalykus. LAT aiškiai stojo žodžio laisvės, žurnalistų, tinklaraštininkų, apžvalgininkų pusėn. Šis klasikinis strateginis ieškinys galų gale subyrėjo į šipulius, o jį teikusiam nusikaltėliui kainavo ne tik daug pinigų, bet ir galutinį pripažinimą, kas jis toks. Tai Šviniui galutinai užkirs bet kokius kelius į bet kokias oficialias pareigas ar pozicijas.
    Ir toliau lieku nepralaimėjęs nei vienos bylos. Kitaip tariant, galiojančiais teismo sprendimais pripažinta tai, ką kartoju nuolatos „Tiesa yra svarbu„“. Šio principo laikiausi ir laikysiuosi toliau.
    Na ir asmeniškai noriu padėkosi Vilniaus apylinkės teismo teisėjai Erikai Stočkienei. Kaip jau rašiau, jos sprendimas buvo itin kruopštus ir išsamus. Tai dabar patvirtino ir LAT. Nežinau, kiek Šviniui kainavo (žinoma jėgų ir laiko) Vilniaus apygardos teismo sprendimas, bet šiandien akivaizdu, kad viena pirmos instancijos teismo teisėja teisę išmano kur kas geriau, nei trys Vilniaus apygardos teisėjai, jau nekalbant apie tai, kad kolegijoje buvo ir teismo pirmininkė. Didžiulė pagarba už tai!

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Trikojis labiau apsimoka, tai jam ir skiriama pirmenybė.
    Galima daryti išvadą, kad stovėdams vilkikas nesilaikė saugaus greičio. Jei būtų judėjęs vietoje stovėjimo, avarija nebūtų įvykusi.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O kas nors žino kaip stovėjo tas vilkikas? Lietuvoje stovėti kelkraštyje yra leistina ir legalu, jeigu nebuvo išsikišęs į važiuojamąją dalį, tai nieko daryti policijai ir nereikėjo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    p.s. O ką policija turėjo dalyti su sugedusiu vilkiku pakelėje? duoti baudą? įspėti? o jeigu buvo kelkraštyje tinkamai pažymėtas?
    Tai būtent - nieko, ką sėkmingai ir padarė. Gaila, kad policijoje dirba taip pat mąstantys, kaip tamsta.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    O ką policija turėjo dalyti su sugedusiu vilkiku pakelėje?
    1. Pažymėti taip, kad ir aklas matytų.
    2. Nutempti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pirmiausia reikia atkreipti dėmesį, kad saulė jau buvo nusileidusi ir abejoju, kad būtų kas mirksinčio po 2 parų stovėjimo, todėl apie tinkamą vietos žymėjimą galima pamiršti.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    kurioje važiuojamosios dalies dalyje(juostoje) stovėjo tas vilkikas? ar jis buvo pažymėtas avariniais trikampiais? gal kažkas žino realius duomenis, o ne komentarų lygio gandus.
    p.s. O ką policija turėjo dalyti su sugedusiu vilkiku pakelėje? duoti baudą? įspėti? o jeigu buvo kelkraštyje tinkamai pažymėtas?

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Akivaizdus nusikalstamas pareigūnų pareigų nevykdymas, kuris lėmė skaudžias pasekmes:
    Devyni skambučiai, bet jokių apčiuopiamų veiksmų – ar tragedijos prie Marijampolės buvo galima išvengti? lrytas.lt/auto

    p.s. esminis ne visai aiškus klausimas, kada buvo pirmas skambutis į 112. Jei tai įvyko dar penktadienį ir nuo tada piršto nepajudino tai pypiec.
    Trikojis labiau apsimoka, tai jam ir skiriama pirmenybė.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Akivaizdus nusikalstamas pareigūnų pareigų nevykdymas, kuris lėmė skaudžias pasekmes:
    Devyni skambučiai, bet jokių apčiuopiamų veiksmų – ar tragedijos prie Marijampolės buvo galima išvengti? lrytas.lt/auto
    Sekmadienį (balandžio 7 d.) ties Marijampole įvyko skaudi vilkikų avarija, kurios metu žuvo vieno iš vilkikų keleivis. Vienas iš sunkvežimių kelyje A5 pavojingai stovėjo jau penktadienį, o pravažiuojantys vairuotojai ne kartą susisiekė bendruoju pagalbos telefonu, tačiau policija situacijos išspręsti nespėjo ir pradėjo tyrimą.
    Vilkikai susidūrė sekmadienį 21.05 val. ties Puskelnių kaimu šalia Marijampolės. Kaip skelbė portalas lrytas.lt, automobilis „Scania R450“ su puspriekabe, vairuojamas vyro (gim. 1985 m.), atsitrenkė į šalikelėje stovėjusį automobilį „Renault Magnum“ su puspriekabe, vairuojamą vyro, Rusijos piliečio (gim. 1978 m.). Avarijos metu žuvo Baltarusijos pilietis, pirminiais duomenimis jis buvo „Scania“ vairuotojo porininkas. Pirmadienio rytą su portalo redakcija susisiekė keli vairuotojai, kurie tikina numanę, jog gali įvykti nelaimė ir apie tai pranešę bendruoju pagalbos numeriu 112.
    p.s. esminis ne visai aiškus klausimas, kada buvo pirmas skambutis į 112. Jei tai įvyko dar penktadienį ir nuo tada piršto nepajudino tai pypiec.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai kad nebėra to bent jau mano aplinkoj. Jūsų yra?
    Yra. Su EU fondais ir projektais.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau jau kitos Seimo ir savivaldybių kadencijos elgsis visai kitaip, nes ir kontroliuos jų išlaidas labiau ir patiems bus rizikinga užlėkti su 14 kortelių perkant kurą.

    Komentuoti:

Working...
X