Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Vien afera su Vilniaus šilumos tinklų nuoma vilniečiams kainavo daugiau, nei tie visi Zuoko 'geri darbai' kartu sudėjus. O kad rekonstruoti Bernardinų sodą - tam didelio mokslo ir sugebėjimų nereikia, tam reikia pinigų ir kur Zuokas yra nenugalimas čempionas - tai pradanginant vilniečių pinigus su savo aferomis ir utopiniais projektais. Zuokas pirmąją savo kadenciją jau užsiiminėjo korupcija ir jau organizavo visokius 'oranžinių dviračių' utopinius projektus, kai dviračiai per tris dienas išvogti buvo, bet pritariu, kad buvo ir tam tikrų gerų sprendimų, kaip kad savivaldybės perkėlimas į dešinį Neries krantą. Bet tai buvo pirmąją kadenciją, antroji buvo tragiška, sukišti milžiniški pinigai į jokios ateities neturinčias miesto avialinijas ir miesto taksi, kai miesto infrastruktūra tiesiog merdėjo ir net dabar, po 8 metų, Vilniaus infrastruktūra vis dar yra sąlyginai aptrešusi vien dėl to, kad tokį ilgą laiką buvo visiškai apleista prie Zuoko. Jeigu antra kadencija buvo tragiška - tai galim neabejoti, kad trečioji būtų išvis dugnas, nes žmogus su savo korupcija ir nekopentencija tik degradavo. Jei kažkam norisi tramvajaus Vilniuje - tai turi suprasti, kad tam neužtenka, kad kažkas jį įsirašytų į programą, tam reikia milžiniškų pinigų, o Zuokas yra čempionas Vilniaus biudžeto pinigų iššvaistymo klausimu, dėl to jis turėtų būti paskutinis, už ką turėtų balsuoti tie, kurie nori tramvajaus. Balsavimas už Zuoką man yra panašus į pedofilo priėmimą dirbti vaikų darželio auklėtoju, nes jis 'gerą programą paruošė'.

    Comment


      Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

      Politikus reikia vertinti pagal viską. Bėda ta, kad racionalūs ir reikalingi programiniai punktai indikuoja bent jau bazinį supratimą, ką ir kaip reikia daryti, o problemos supratimas yra esminė sąlyga jos sprendimui. Idiotiški Benkunsko pasisakymai apie "milijoną gyventojų tam, kad apsimokėtų tramvajus" rodo, kad kandidatas neturi net bazinio, elementaraus supratimo apie miestą ir jo problemą, t.y. nesupranta apie ką kalba - o kai nėra supratimo, apie jokius problemų sprendimus, net neįmanoma pradėti kalbėti.

      Beje, pasakymas, kad vienintelis Zuoko nuveiktas darbas - tai viadukas per Goštauto g. - yra tiesiog neobjektyvus. Nepaisant visų Zuoko nesąmonių (oranžiniai dviračiai, butaforinaii nupiešti "dviračių takai", katastrofiška Gedimino pr. rekonstrukcijos kokybė, subankrutavusios "Vilnius veža" ir Air Lituanica ir t.t.), nereikia pamiršti ir sėkmingų Zuoko meravimo laikų projektų:

      - Savivaldybės perkėlimas į Dešinį Neries krantą, kuris atgaivino šią vietą ir paskatino jos plėtrą;
      - Mindaugo tilto statyba;
      - Požeminė automobilių aikštelė po Gedo pr.
      - Greitieji autobusai, kurie nors ir neišsprendė, bet labai pagerino viešojo transporto situaciją Vilniuje.
      - Zuoko iniciatyva Sapiegų rūmų parke įkurtas Vilniaus technologijų parkas;
      - Tikrai sėkminga Bernardinų sodo rekonstrukcija.
      - 2012 m. Zuoko iniciatyva VMS kreipėsi į Konstitucinį teismą dėl savivaldybių biudžetų apskaičiavimo metodikos. Priimtas Vilniui palankus teismo sprendimas, dėl kurio Vilniaus biudžetas pasipilė šimtais milijonų eurų.

      Reikia vertinti objektyviai - ir padarytas nesąmones, ir nuveiktus darbus, ir programinius punktus, kurie rodo problemų supratimo lygį. Zuokui nejaučiu simpatijos nei kaip politikui, nei kaip asmenybei, nežinau kokia jo maralinė-dvasinė būsena, ar jis tikrai ketina pasinaudoti turimomis žiniomis miesto naudai, tik konstatuojau, kad šiuo metu jo miesto problemų supratimo lygis ir programa yra gerokai aukštesniame lygyje nei kitų kandidatų į Vilniaus merus.
      O Vakarinis ir Pietinis aplinkeliai? Ar cia ne zoko nuopelnas? Šiap pavojingi korupcionieriai, bet būna stumia vežimą į prieki, bet Zuokas imho jau perdeges. Taipogi prie jo buvo nustekentas Vilniaus viešasis transportas, nepaisant metro-tramvajiniu vizijų, o gal dėl to, beigi daug gražiu deklaracijų, bet realiai dėjo ant komi-blokiniu rajonų nuo žodžio visiškai.
      Šimačiaus problema, kad jis nepastūmė jokių kitų didelių projektų kaip Šiaurinis aplinkelis, Šiaurinė gatvė, na tik viadukas prie Liepkalnio, nemažai dėmesio komi-blokiniams rajonams, šiuolaikinė miesto vizija. Pliusas, kad išeina pats, o ne kaip kox feniksas gviešiasi mero posto, IMHO neišeidinėtų turėtų "kontrauktus" su reikalingom pusėm ir žiniasklaida ne piltų purvo, o net atvirkščiai liaupsintų(bent dalis) ir tt.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

        Vien afera su Vilniaus šilumos tinklų nuoma vilniečiams kainavo daugiau, nei tie visi Zuoko 'geri darbai' kartu sudėjus. O kad rekonstruoti Bernardinų sodą - tam didelio mokslo ir sugebėjimų nereikia, tam reikia pinigų ir kur Zuokas yra nenugalimas čempionas - tai pradanginant vilniečių pinigus su savo aferomis ir utopiniais projektais. Zuokas pirmąją savo kadenciją jau užsiiminėjo korupcija ir jau organizavo visokius 'oranžinių dviračių' utopinius projektus, kai dviračiai per tris dienas išvogti buvo
        Gal galėtumėt konkrečiau, jei kalbat apie korupciją, kokią Zuokas naudą sau gavo iš tų pačių oranžinių dviračių? Dviračiai buvo net ne iš savivaldybės lėšų nupirkti, o privačių rėmėjų. Zuokas pats pavogė ir juos pardavė kur nors turguje?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Gal galėtumėt konkrečiau, jei kalbat apie korupciją, kokią Zuokas naudą sau gavo iš tų pačių oranžinių dviračių? Dviračiai buvo net ne iš savivaldybės lėšų nupirkti, o privačių rėmėjų. Zuokas pats pavogė ir juos pardavė kur nors turguje?
          Visi gerai žino, kad pavogti oranžiniai dviračiai buvo parduoti oranžinių dviračių juodojoje rinkoje, o už juos gautus pinigus čigonų baronas ir Zuokas pasidalijo principu 50/50.

          Comment


            Bet Zuokas gudrus, zinojo, kad Simasius, aptarnaudamas Bolt kompanija (dviraciai ju paspirtukams konkurentas) bandys suzlugdyti oranzinius dviracius, tai pasirase ilgalaike sutarti, kad visiskai to nepavyktu padaryti. Esu isitikines, kad atejes i valdzia, Zuokas tuos dviracius dar labiau istobulins - praples stoteliu vietas, atnaujins atsiskaitymo sistema. Dviraciai zymiai geriau nei paspirtukai - maziau pavojingi, geresni sveikatai

            Comment


              Savivaldybė rengiasi skelbti naują konkursą dviračių nuomos paslaugoms mieste teikti. Zuoko sutartis buvo vienintelė priežastis kodėl mieste neatsirado jokių konkuruojančių ir geresnę paslaugą teikiančių sistemų.
              Paskutinis taisė Creatium; 2022.11.25, 13:57.

              Comment


                Parašė TIME Rodyti pranešimą
                Bet Zuokas gudrus, zinojo, kad Simasius, aptarnaudamas Bolt kompanija (dviraciai ju paspirtukams konkurentas) bandys suzlugdyti oranzinius dviracius, tai pasirase ilgalaike sutarti, kad visiskai to nepavyktu padaryti. Esu isitikines, kad atejes i valdzia, Zuokas tuos dviracius dar labiau istobulins - praples stoteliu vietas, atnaujins atsiskaitymo sistema. Dviraciai zymiai geriau nei paspirtukai - maziau pavojingi, geresni sveikatai
                Seniukai, Bolt tada dar vadinosi Taxify ir apie jokius paspirtukos kalbos net nebuvo. Siaip tavo rasinejimai skamba lyg ta Zuoka isimylejes butum. Realiai tavo mylimam Zuokai visai vienodai ant tu dviraciu, pagrindinis jo tikslas buvo ir yra valdzia ir asmeniniai interesai, o ne kazkokie miestieciu interesai ir ju gerove. Pasiskaityk, kai jis savo dabartine draugei visus oficialius miesto renginius priskirdavo koncertuot oficialioj daly, kaip koks rajono meras. Korupciskai parduotas silumos ukis, miesto imones buvo paverstos i korupcines seryklas, miestas jokio tarptautinio ivaizdzio neturejo. Ir cia galima vardint ir vardint tuos tavo "mylimo" Zuoko nuopelnus.

                Taip pat, kokia jis komanda dabar turi, o jokios. Visi issibegioje, netgi Silgalis pas Skverneli i partija isejo. Taigi Zuokas, jokios ateities neturi, absoliuciai jokios.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                  Seniukai, Bolt tada dar vadinosi Taxify ir apie jokius paspirtukos kalbos net nebuvo. Siaip tavo rasinejimai skamba lyg ta Zuoka isimylejes butum. Realiai tavo mylimam Zuokai visai vienodai ant tu dviraciu, pagrindinis jo tikslas buvo ir yra valdzia ir asmeniniai interesai, o ne kazkokie miestieciu interesai ir ju gerove. Pasiskaityk, kai jis savo dabartine draugei visus oficialius miesto renginius priskirdavo koncertuot oficialioj daly, kaip koks rajono meras. Korupciskai parduotas silumos ukis, miesto imones buvo paverstos i korupcines seryklas, miestas jokio tarptautinio ivaizdzio neturejo. Ir cia galima vardint ir vardint tuos tavo "mylimo" Zuoko nuopelnus.

                  Taip pat, kokia jis komanda dabar turi, o jokios. Visi issibegioje, netgi Silgalis pas Skverneli i partija isejo. Taigi Zuokas, jokios ateities neturi, absoliuciai jokios.
                  šiaip nesivarginkit tegul balsuoja už Zuoką, gales per kitus rinkimus už kažką kita agituot. O dėl Bolto tai tiesiog tokiems į Kauną vasarą reiktu nuvažiuot, kur yra Bolto dviračiai.

                  Comment


                    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                    Koalicija? Valdančioji? Su konservatoriais ir laisvės partija? Ar tiesiog kelių asmenų, nevaldančioji?
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė Stadionas; 2022.11.25, 15:08. Priežastis: https://www.15min.lt/nuotrauka/3310472

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Gal galėtumėt konkrečiau, jei kalbat apie korupciją, kokią Zuokas naudą sau gavo iš tų pačių oranžinių dviračių? Dviračiai buvo net ne iš savivaldybės lėšų nupirkti, o privačių rėmėjų. Zuokas pats pavogė ir juos pardavė kur nors turguje?
                      Zuokas iš 2001 m. oranžinių dviračių norėjo gauti kaip minimum piarinę naudą sau, nors gavo tikriausiai ne tik ją. Taip, savivaldybė jų įsigijimo nefinansavo, finansavo tik jų priežiūrą ir eksploataciją. Tuos dviračius nupirko ir perdavė miestui verslininkai. Argi tai ne įrodymas, kad Zuokas yra pats puikiausias meras, surandantis geruosius verslininkus, kurie sutinka miestui nemokamai padovanoti dviračius? Tais sanais 2001-aisiais taip ir atrodė, nes niekas dar nesuprato, kad dovanų gauna katę maišę, nes tie 'gerieji verslininkai' buvo ne kas kita, kaip Rubikon group, kaip vėliau paaiškėjo - tie gerieji verslininkai padarė didžiausią afera Vilniuje, kada vilniečiai už šilumą metų metus mokėjo 20% aukštesnes šilumos kainas, nei vidutiniškai šalyje. Vilniečiai metų metams gavo 20% aukštesnes šilumos kainas, o oranžiniai dviračiai buvo išvogti per dvi dienas - kas tai, jei ne korupcija?

                      Absoliuti dauguma iš 500 penktadienį vilniečiams pasiūlytų savivaldybės oranžinių dviračių per dvi savaitgalio dienas buvo pavogta arba suniokota. Vogti "oranžiniai" buvo pardavinėjami už 20 litų, o perdažyti - už 50 litų.
                      Jau pirmoje kacendijoje tapo aišku, kad Zuokas yra patentinis korupcionierius ir nėra kito žmogaus, kuris Vilniui būtų padaręs didesnę žalą, nei jis. Jo rinkimas į merus yra tas pats, kas pedofilo paskyrimas dirbti darželio auklėtojų.

                      Comment


                        Teisybės, tame, aišku, yra. Tikėkimės, kad kiti kandidatai padarys bent minimalius namų darbus ir paskelbs bent kiek ambicingesnes programas VT srity. Gal tada Zuokas neliktų vieninteliu kandidatu, kuris nesiūlo katastrofiškosios nieko nedarymo strategijos, pagrįstos išgalvotais skaičiais.

                        Comment


                          Tai paskelbt ambicingus planus gali visi, kas iš to mum?? Paskelbt/pažadėt ir padaryt du skirtingi dalykai

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Tai paskelbt ambicingus planus gali visi, kas iš to mum?? Paskelbt/pažadėt ir padaryt du skirtingi dalykai
                            Jei esi skęstančiame laive, kuriame skubiai renkamas kapitonas, ir turi du variantus:
                            - ‘normalų žmogų’, kuris siūlo išsišluoti denį ir geriau išnaudoti kajučių galimybes jas perdažant
                            - šarlataną, sakantį ‘chebra mes skęstame, reikia ruošti gumines valtis’
                            Balsuoji už šarlaraną.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą
                              Teisybės, tame, aišku, yra. Tikėkimės, kad kiti kandidatai padarys bent minimalius namų darbus ir paskelbs bent kiek ambicingesnes programas VT srity. Gal tada Zuokas neliktų vieninteliu kandidatu, kuris nesiūlo katastrofiškosios nieko nedarymo strategijos, pagrįstos išgalvotais skaičiais.
                              Zuokas ir anksčiau turėjo vizijų ir dėl tramvajaus, ir dėl metro ir kokių tik vizijų neturėjo. Tiesiog praktika buvo kiek kita - Vilniaus viešasis transportas buvo nuskurdintas iki Kirgizijos ir Tadžikistavo lygio, miestui buvo perkami padėvėti 20+ metų senumo autobusai, kurių nesugebėdavo net perdažyti pagal miesto VT transporto spalvine gamą. Zuoko 'programos punktai' labai įdomu, bet daug kas pamiršo realybę ir kad Zuoko VT modernizavimas atrodė taip:

                              Paskutinis taisė Eidvis; 2022.11.25, 18:39.

                              Comment


                                Prie Simasiaus kaip trulai atrodo gal reiktu primint? 2011m. buvo pries 11 metu, trulai buvo 11metu naujesni, autobuso Cekoslovokijoje pagaminto irgi nei vieno nebuvo

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  Prie Simasiaus kaip trulai atrodo gal reiktu primint? 2011m. buvo pries 11 metu, trulai buvo 11metu naujesni, autobuso Cekoslovokijoje pagaminto irgi nei vieno nebuvo
                                  Berods 50 naujų buvo nupirkta, bet šiaip jo. Tai, kad dar 150 ar panašiai griuvenų važinėja yra vienas didesnių Šimašiaus administracijos feilų. Niekaip nepateisinamas nesugebėjimas šito reikalo sutvarkyt per dvi kadencijas. Išvis, kaip suprantu, VVT kaip organizacija nebuvo sutvarkyta ir kaip buvo seno raugo kontora visuose lygiuose su šaltkalviais Stasiukais ir mechanikais Vaciais, taip ir liko.

                                  Comment


                                    Prie Šimašiaus Vilniaus VT pasikeitė iš esmės. Iš Kirgizijos lygio autobusų į vieną moderniausių autobusų parką Europoje. Dalis troleibusų taip pat buvo pakeista. Tai, kad kita dalis vis dar seni yra ne dėl to, kad Šimašius nieko nedarė, o dėl to, kad prieš tai valdė Zuokas. Dėl Zuoko stagnacijos buvo nuskurdintas ne tik Vilniaus VT, bet ir apskritai visa Vilniaus infrastruktūra ir to atsilikimo neįmanoma panaikinti nei per vieną, nei per dvi kadencijas. Čia panašiai, kaip klausti 'o kodėl mes vis dar atsiliekame nuo vakarų Europos, jeigu laisvi esame jau 30 metų'. Atsakymas tas pats - o todėl, kad nuskurdinimas buvo toks didelis, kad net 30 metų neužtenka jam panakinti, lygiai taip pat, kaip ir rytų Vokietija vis dar atsilieka nuo vakarų Vokietijos.

                                    Comment


                                      Kokios dar moderniausios Europoje? Cia bajeris? Jei kokia Skopje pasivytume pagal tai kaip autai atrodo, tai Simasiaus neveiksnumo lygyje, butu stebuklas. Esu isitikines, kad per 8 metus Simasius savo asmenini automobili nors viena karta keite, per 30 metu maziausiai 4 kartus keite, o miestui paliko zigulio atitikmeni vaziuoti.

                                      Aisku, tas Simasiaus VT zlugdymas altarnaujant Bolt kompanija, turi ir logikos. Dabar trulu pakeitimas atrodo kaip didelis zigsnis, nors, akivaizdu, kad zaliojo kurso laikais Vilnius turi stengtis pritraukti kuo daugiau zmoniu naudotis VT ir diegti tramvaju kaip Bratislavoje ir kitose panasiose i ES primtuose Rytu Europos miestuose.

                                      Cia tas nauju trulu pirkimas yra kaip apsileides 180kg sveriantis zmogus po menesio pertraukos issivalytu dantis - nu saunuolis, bet cia savaime suprantamas dalykas, kaip, kad ir autus ir trulus kas 5-6 metus atnaujinti reikia, bet tai pristatyti kaip kazkoki "gerinima" yra mazu maziausiai juokinga

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                        Kokios dar moderniausios Europoje? Cia bajeris? Jei kokia Skopje pasivytume pagal tai kaip autai atrodo, tai Simasiaus neveiksnumo lygyje, butu stebuklas.
                                        Nežinau kaip yra dabar, bet Vilniuje absoliuti dauguma viešojo transporto autobusų buvo pakeisti naujais ir Vilnius turėjo vieną jaunniausių autobubsų parkų Europoje, o tu siūlai balsuoti už tą, kuris privedė iki to, kad Vilnius turėjo patį baisiausią autobusų parką Europoje, lygintina su trečiojo pasaulio šalimis. Taip, Šimašius ne 100% viską atnaujino, bet tai yra diena ir naktis palyginti su Zuoko laikais, kai VT 'modernizavimas' vyko perkant nurašytus senus Eoropos miestų autobusus.

                                        akivaizdu, kad zaliojo kurso laikais Vilnius turi stengtis pritraukti kuo daugiau zmoniu naudotis VT ir diegti tramvaju kaip Bratislavoje ir kitose panasiose i ES primtuose Rytu Europos miestuose.
                                        Tramvajus yra labai brangus projektas, jo įdiegimas Vilniuje kainuotų šimtus milijonų eurų, nei ne milijardus. To neįmanoma būtų padaryti iš Vilniaus biudžeto - tam reikėtų pinigų iš centrinės valdžios. Nežinau kas po kitų rinkimų bus centrinėje valdžioje, bet kad ir kas ten bebūtų, aiškus vienas faktas - jokia valdžia neduos tokių didelių pinigų Zuokui, visi žino, kad jis yra korumpuotas iki ausų. Jei Vilniaus meru taptų šimpanzė - jinai turėtų didesnius šansus įgyvendinti tramvajaus projektą, nei Zuokas. Bet Zuokui tapus meru būtų dar blogiau - jis miesto pinigus pradėtų švaistyti utopiniams projektams, pasmerktiems bankrotui, o kitą dalį tiesiog korupcijai. Ir tai dar ne viskas - centrinė valdžia, matydama kaip yra šviastomi mokesčių mokėtojų pinigai, pradėtų mažinti Vilniaus finansavimą, Zuokas pradėtų skolintis ir Vilnių varyti į bankrotą, o bankai, kaip ir praeitą kartą, nustotų skolinti, o tiems pinigams, kuriuos skolina, uždėtų dideles palūkanas, tame tarpe ir paskoloms, skirtoms refinansuoti buvusias skolas, dėl ko vilniečių pinigai, vietoj to, kad eitų į miesto infrastruktūros gerinimą, eitų padidėjusių paskolų procentams finansuoti. Dėl utopinių projektų / korupcijos / centrinės valdžios sumažintų pervedimų / paskolų palūkanų padidėjimo Vilnius nuskurstų ir tai reiškia ne tai, kad jokio tramvajaus nebūtų, o tai, kad ir vėl prasidėtų stagnacija tiek Vilniaus viešojo transporto atnaujinime, tiek ir apskritai Vilniaus infrastruktūros plėtroje.

                                        Comment


                                          Forumiečiai ir už Rygos prorusišką Ušakovą nubalsuotų ir už Maskvos Lužakovą, jei tie pasiūlytų tramvajų VT artimiausiais metais keisis pagal tai kas brandinama JUDU reformoje. Tik tiek.

                                          O ko galima tikėtis iš populisto? Daug pažadų, kurie ir liks stalčiuje. Max. ką Zuokas padarytų iš didžiųjų projektų kitoj kadencijoj tai nesustabdytų Šeškinės stadiono. Bet nenustebčiau, kad išrinkus tokį slidų kandidatą kaip Zuokas vien dėl PR'o stadiono projektas imtų ir sustotų.

                                          Dar galima nuimti finansavimą dviračių takams ir už likusius pinigus išplatinti Naugarduko gatvę iki 4 juostų

                                          ​​​​​

                                          Comment

                                          Working...
                                          X