Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip manau nei vienas norintis laimėti kandidatas nesiūlys tramvajaus. Net pats Zuokas, jo nesiūlo, kalba, kad dabar VT nesusitarko su srautais, reikia diskusijos.

    Comment


      Šiaip Zuokas neseniai vykusioje jo transliacijoje nemažai laiko skyrė tramvajaus idėjai

      Comment


        Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
        Šiaip Zuokas neseniai vykusioje jo transliacijoje nemažai laiko skyrė tramvajaus idėjai
        Taip ir be to gana išsamiai kalbėjo apie VT apskritai. Akivaizdu, kad kur kas geriau įsigilinęs ir supranta šitą temą, nei visi kiti kandidatai, bent jau kol kas. Žiūrėsim, ką Raskevičius apie VT ir transportą kalbės. Bet kol kas, neskaitant Zuoko, vaizdas niūrus.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Taip ir be to gana išsamiai kalbėjo apie VT apskritai. Akivaizdu, kad kur kas geriau įsigilinęs ir supranta šitą temą, nei visi kiti kandidatai, bent jau kol kas. Žiūrėsim, ką Raskevičius apie VT ir transportą kalbės. Bet kol kas, neskaitant Zuoko, vaizdas niūrus.
          Jo, Zuokas, panašu, yra (bent kol kas) vienintelis kandidatas, padaręs namų darbus VT srity. Tai prideda jam daug taškų. Judėjimas mieste yra, turbūt, svarbiausia tema Vilniuje, tad, kandidatuojant į mero postą ir norint tapti tuo žmogum, kuris bus atsakingas už miestiečių pinigų leidimą, tai yra pirma tema, į kurią reikia gerai įsigilinti. Lygiai taip pat, kandidatuojant į mero postą VT temoje prišnekėjimas kažkokių nuogirdų, pusiau tiesų ir šiaip vaflių (ką daro populistas Benkunskas) demonstruoja milžinišką nepagarbą miesto gyventojams. Kol kas mano favoritas - Raskevičius, iš jo man užtektų pusės to, ką siūlo Zuokas, kad balsuočiau už jį. Bet jei jis pasiliks prie savo ‘autobusai kurie atrodo kaip tramvajai’ tai, panašu, rinksiuosi iš vieno kandidato.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Taip ir be to gana išsamiai kalbėjo apie VT apskritai. Akivaizdu, kad kur kas geriau įsigilinęs ir supranta šitą temą, nei visi kiti kandidatai, bent jau kol kas. <...>
            Zuokas tiesiog ką tik miesto plėtros komitete kišo automobilizmą (viadukus, magistrales ir kitus greitai neįgyvendinamus dalykus bei parkavimo vietų plėtrą visam mieste) į Darnaus Judumo veiksmų planą iki 2024m. tai prie progos paskaitinėjo ir skyrių apie VT.

            Net Benkunskas jau 180° apsuko ir netikėtai
            Daugeliu atvejų dviračiai nėra pakankamai išnaudojami ne dėl reljefo ar atšiauresnio klimato, bet dėl nepakankamos infrastruktūros ir pavojingų sąlygų“, – aiškina V. Benkunskas.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              Zuokas tiesiog ką tik miesto plėtros komitete kišo automobilizmą (viadukus, magistrales ir kitus greitai neįgyvendinamus dalykus bei parkavimo vietų plėtrą visam mieste) į Darnaus Judumo veiksmų planą iki 2024m. tai prie progos paskaitinėjo ir skyrių apie VT.

              Net Benkunskas jau 180° apsuko ir netikėtai
              Benkunskas mane irgi biškiuką nustebino. Iš esmės sako, kad viską ir toliau reikia daryti panašiai, kaip iki šiol, tik be daugiaaukščių parkingų dar reikia spartinti ir dviračių takų plėtrą, nes nepakankamai sparčiai daroma viskas. Bet jo VT programa yra visiškai tuščia vieta, kur jis visiškai nepasiruošęs ir akivaizdžiai nieko nesusigaudo ir neįdėjo jokių pastangų bent apsimesti, kad kaip nors gerins VT. Zuokas gi apie VT šnekėjo dar savo kadencijų metu ir dabar aiškiai matosi, kad jis realiai kažką toje srityje susigaudo ir jo pasiūlymai šiaip yra logiški ir net būtini, jei toliau nenorim likti Europos VT šiknaskyle.

              Comment


                Zuokas apie autobusų stoties projektą:

                https://www.youtube.com/watch?v=YV0TMF8CgwM

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                  Zuokas apie autobusų stoties projektą:

                  https://www.youtube.com/watch?v=YV0TMF8CgwM
                  Piarinis slykstukas, kur buvo tas jo viesas interesas kai buvo ji privatizuota. O dabar ka nori ta ir daro, dar reikia dziaugtis kad toki varianta padarys.
                  Paskutinis taisė DeSadas; 2022.11.23, 00:26.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Zuokas apie autobusų stoties projektą:

                    https://www.youtube.com/watch?v=YV0TMF8CgwM
                    Realiai ir išsakė tas pagrindines forume stebėtas pastabas - projektas atrodo lyg iš pradžių suprojektavo daugiabučius, o tik vėliau prisiminė, kad kažkur reikia ir autobusus įkišti.

                    Bijau, kad su tokiu taikliu piaru - didelė vilniečių dalis pamirš jo ''darbus'' ir miestas vėl paskęs skolų ir ''iniciatyvų'' liūne.

                    Comment


                      Beje, grįžtant prie Zuoko tramvajaus, manau verta prisiminti ir senus planus:
                      Anot mero, Vilniaus miestas renkasi tris greitojo, šiuolaikinio tramvajaus linijas. Tramvajus sostinėje negalės būti dviejų bėgių, turės būti vienbėgis ir guminiais ratais arba visiškai be bėgių, nes šiuolaikinės technologijos tai leidžia.

                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-289857?copied
                      Savivaldybės teigimu, tai bus šiuolaikiškas ir modernus tramvajus, varomas arba guminiais ratais, arba važiuosiantis vienabėgiu. Vilniaus meras Artūras Zuokas žada, kad darbai galėtų būti pradėti jau 2014 metais, o pirmoji linija paleista 2016 metais. (...) „Tramvajus negalės būti dviejų bėgių. Tai bus šiuolaikinis tramvajus, bet ne dviejų bėgių. Jis galės būti arba vienabėgis, arba su guminiais ratais ir be bėgių. Nuo kitų metų bus pradėtas ruošti techninis projektas pirmosios linijos įgyvendinimui: Santariškės–Geležinkelio stotis“, – įsivaizdavo sostinės meras.
                      http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...-nuo-2016-metu
                      Galit kažkas priminti, kodėl, priimus naujų VT įvedimo planą 2012 gruodį ir žadėjus pradėti tramvajaus statybą 2014, jos taip ir neprasidėjo?

                      Comment


                        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                        Piarinis slykstukas, kur buvo tas jo viesas interesas kai buvo ji privatizuota. O dabar ka nori ta ir daro, dar reikia dziaugtis kad toki varianta padarys.
                        Stotis privatizuota, kai Paksas buvo meru.
                        Šiaip Zuokas žymiai stipriau atrodo už likusius kandidatus, kur kas geriau supranta miestą. Atsidariau FB, tai pasakoja, kokius Europos miestus mato pavyzdžiu Vilniui ir dėl ko (užsiminė apie Trevizą, Vieną, Bilbao), dabar sėdi Singapūre ir pasakoja, kodėl jis tapo kuom yra ir ko galim pasimokyti, tuo tarpu pagrindinis konkurentas Raskevičius su Armonaite dalina skrajutes su savo atvaizdu.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Beje, grįžtant prie Zuoko tramvajaus, manau verta prisiminti ir senus planus:

                          Galit kažkas priminti, kodėl, priimus naujų VT įvedimo planą 2012 gruodį ir žadėjus pradėti tramvajaus statybą 2014, jos taip ir neprasidėjo?
                          "Žadėjo" yra nieko nereiškiantis paskymas. Pirma turėjo būti konkursai, projektas, PAV ir t.t. Juolab, kad 1-a linija būtų gerokai sudėtingesnė nei kitos, per naujus rajonus.
                          Zuokas teigia, kad laukė naujo ES finansavimo periodo, bet nauja VMS staigiai palaidojo projektą.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Kažkaip gėdos jausmas klausantis kaip keli diletantai sumeta į krūvą tiek tramvajų tiek metro, įvardina kaip cirką, kad reikia milijono ir kitus totalius blėnius. Po to kalba apie kokybišką transportą, mini vakarų Europos miestus Amsterdamą Hamburgą ir tt bet pamiršta kad Europoje visi miestai kurie turi gerą viešąjį transportą turi bėginį transportą. Nežinau nei vieno miesto kuris tik su autobusais ar troleibusais būtų minimas kaip turintis gerą sistema.
                            Tokių kliedesių kaip "reikia milijono gyventojų, kad apsimokėtų tramvajus" platinimas rodo ne tik visišką kandidato nekompetenciją, bet ir nepagarbą savo rinkėjui - a la galiu klabėti kokius tik papuola vėjus, net nepasidomėję, ir vis tike už mane balsuos (tramvajus, beje, sėkmingai funkcionuoja 60 tūkst. turinčioje Liepojoje). Gal tame ir yra tiesos, nes už tokius kaip Benkunskas tikriausiai balsuos daugiausia tie, kurie mero rinkimuose balsuotų ir už šimpanzę, jei ji rankoje turėtų vėliavėlę su TS-LKD logotipu (partinė ištikimybė).

                            Taip pat sutinku, kad kad ir kaip nemalonu būtų pripažinti, Zuokas šiuo metu atrodo visa galva aukščiau už kitus kandidatus, tiek programinių punktų, tiek informacijos/argumentų/duomenų apie miestą valdymo prasme. Vien tramvajaus projekto įgyvendinimas kitų kandidatų kontekste atrodo kaip kosmiškai progresyvus ir vizionieriškas dalykas.
                            Paskutinis taisė Saliamonas; 2022.11.23, 12:55.

                            Comment


                              Bėda tik kad Zuokas neturės taryboje daugumos ir palaikymo iš vyriausybės/seimo.

                              Aišku, kai Liepojos pavyzdys su 60 tūkst. minimas, tai tuomet suprask visuose Lietuvos top 5 miestuose galima būtų tiest tramvajaus bėgius?

                              Tai gal reiktų kokio tramvajaus departamento LT mastu susisiekimo ministerijoje ir važiuojam su visais projektais pirmyn.

                              Comment


                                https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...tadu-jonauskiu

                                Idomi gana laida. Yra ir atsakymy ir del tokio visisko neprofesionalumo susisiekimo srityje. Vilniuje nere atsakingu asmenu, vyr.architektas aiskiai sako, kad jam transportas neidomu, VGTU nebeparengia specialistu, o mieste sprendimus priemineja zmones, pabaige logistika, is tokiu dalyku ir gaunasi tokios nesamones, kad tramvajus tik nuo milijono gyventoju ir pan.

                                Comment


                                  Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                  Bėda tik kad Zuokas neturės taryboje daugumos ir palaikymo iš vyriausybės/seimo.

                                  Aišku, kai Liepojos pavyzdys su 60 tūkst. minimas, tai tuomet suprask visuose Lietuvos top 5 miestuose galima būtų tiest tramvajaus bėgius?

                                  Tai gal reiktų kokio tramvajaus departamento LT mastu susisiekimo ministerijoje ir važiuojam su visais projektais pirmyn.
                                  nematau jokios problemos but Zokui koalicijoj. O vyriausybė tai gi tik iki 2024 rudens.

                                  Comment


                                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                    nematau jokios problemos but Zokui koalicijoj. O vyriausybė tai gi tik iki 2024 rudens.
                                    Koalicija? Valdančioji? Su konservatoriais ir laisvės partija? Ar tiesiog kelių asmenų, nevaldančioji?

                                    Comment


                                      Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

                                      Koalicija? Valdančioji? Su konservatoriais ir laisvės partija? Ar tiesiog kelių asmenų, nevaldančioji?
                                      Konservatoriai myli valdzia - buvo koalicijoje su nuteista Darbo Partija, su jais derejosi net del Seimo koalicijos, nematytu probpemos buti ir su Zuoku. Plius, yra kur susitarti - jiems leistu uzsimineti visokiu pseudo patriotiskumu kol Zuokas galetu issisenejusias miesto problemas spresti, butu win-win

                                      Comment


                                        Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
                                        Taip pat sutinku, kad kad ir kaip nemalonu būtų pripažinti, Zuokas šiuo metu atrodo visa galva aukščiau už kitus kandidatus, tiek programinių punktų, tiek informacijos/argumentų/duomenų apie miestą valdymo prasme.
                                        Kaip galima politikus vertinti pagal kažkokius 'programinius punktus', o ne pagal jų darbus? Zuokas gali prifantazuoti bet kokių programinių punktų, pripaišyti bet kokių vizualizacijų, problema, kad praktikoje tai neveikia. Praktikoje jis užsiima aferomis ir utopiniais projektais, kurie galiausiai bankrutuoja ir viskas kas iš jų lieka, tai tik milžiniška finansinė žala miestui ir tuščias biudžetas. Vienas iš nedaugelio Zuoko nuveiktų darbų per paskutinę savo kadenciją - pastatyti viadukas Goštauto gatvėje. Problema ta, kad jo reikalingumas abejotinas ir buvo žymiai daugiau vietų, kur dideli pinigai galėjo būti panaudoti efektyviau, problema buvo ta, kad toje vietoje reikėjo sutvarkyti požemines komunikacijas, o miesto pinigus Zuokas buvo ištaškęs savo utopiniams projektams, tai buvo investuoti milžiniški ES pinigai į menkos vertės objektą vien tam, kad sutvarkyti požemines komunikacijas toje vietoje. Tai viskas, ką reikia žinoti apie Zuoko 'ūkiškumą', o tokių aferų per jo valdymo laikotarpį buvo pilna. Nėra kito žmogaus, kuris Vilniui būtų padaręs didesnių nuostolių, nuo Zuokas, bet mes pasvarstykim jo 'programinius punktus', nes ten gal visai neblogų jų yra ir gal visai verta būtų duoti dar vieną šansą Zuokui nustekenti Vilnių.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          Kaip galima politikus vertinti pagal kažkokius 'programinius punktus', o ne pagal jų darbus? Zuokas gali prifantazuoti bet kokių programinių punktų, pripaišyti bet kokių vizualizacijų, problema, kad praktikoje tai neveikia. Praktikoje jis užsiima aferomis ir utopiniais projektais, kurie galiausiai bankrutuoja ir viskas kas iš jų lieka, tai tik milžiniška finansinė žala miestui ir tuščias biudžetas. Vienas iš nedaugelio Zuoko nuveiktų darbų per paskutinę savo kadenciją - pastatyti viadukas Goštauto gatvėje. Problema ta, kad jo reikalingumas abejotinas ir buvo žymiai daugiau vietų, kur dideli pinigai galėjo būti panaudoti efektyviau, problema buvo ta, kad toje vietoje reikėjo sutvarkyti požemines komunikacijas, o miesto pinigus Zuokas buvo ištaškęs savo utopiniams projektams, tai buvo investuoti milžiniški ES pinigai į menkos vertės objektą vien tam, kad sutvarkyti požemines komunikacijas toje vietoje. Tai viskas, ką reikia žinoti apie Zuoko 'ūkiškumą', o tokių aferų per jo valdymo laikotarpį buvo pilna. Nėra kito žmogaus, kuris Vilniui būtų padaręs didesnių nuostolių, nuo Zuokas, bet mes pasvarstykim jo 'programinius punktus', nes ten gal visai neblogų jų yra ir gal visai verta būtų duoti dar vieną šansą Zuokui nustekenti Vilnių.
                                          Politikus reikia vertinti pagal viską. Bėda ta, kad racionalūs ir reikalingi programiniai punktai indikuoja bent jau bazinį supratimą, ką ir kaip reikia daryti, o problemos supratimas yra esminė sąlyga jos sprendimui. Idiotiški Benkunsko pasisakymai apie "milijoną gyventojų tam, kad apsimokėtų tramvajus" rodo, kad kandidatas neturi net bazinio, elementaraus supratimo apie miestą ir jo problemą, t.y. nesupranta apie ką kalba - o kai nėra supratimo, apie jokius problemų sprendimus, net neįmanoma pradėti kalbėti.

                                          Beje, pasakymas, kad vienintelis Zuoko nuveiktas darbas - tai viadukas per Goštauto g. - yra tiesiog neobjektyvus. Nepaisant visų Zuoko nesąmonių (oranžiniai dviračiai, butaforinaii nupiešti "dviračių takai", katastrofiška Gedimino pr. rekonstrukcijos kokybė, subankrutavusios "Vilnius veža" ir Air Lituanica ir t.t.), nereikia pamiršti ir sėkmingų Zuoko meravimo laikų projektų:

                                          - Savivaldybės perkėlimas į Dešinį Neries krantą, kuris atgaivino šią vietą ir paskatino jos plėtrą;
                                          - Mindaugo tilto statyba;
                                          - Požeminė automobilių aikštelė po Gedo pr.
                                          - Greitieji autobusai, kurie nors ir neišsprendė, bet labai pagerino viešojo transporto situaciją Vilniuje.
                                          - Zuoko iniciatyva Sapiegų rūmų parke įkurtas Vilniaus technologijų parkas;
                                          - Tikrai sėkminga Bernardinų sodo rekonstrukcija.
                                          - 2012 m. Zuoko iniciatyva VMS kreipėsi į Konstitucinį teismą dėl savivaldybių biudžetų apskaičiavimo metodikos. Priimtas Vilniui palankus teismo sprendimas, dėl kurio Vilniaus biudžetas pasipilė šimtais milijonų eurų.

                                          Reikia vertinti objektyviai - ir padarytas nesąmones, ir nuveiktus darbus, ir programinius punktus, kurie rodo problemų supratimo lygį. Zuokui nejaučiu simpatijos nei kaip politikui, nei kaip asmenybei, nežinau kokia jo maralinė-dvasinė būsena, ar jis tikrai ketina pasinaudoti turimomis žiniomis miesto naudai, tik konstatuojau, kad šiuo metu jo miesto problemų supratimo lygis ir programa yra gerokai aukštesniame lygyje nei kitų kandidatų į Vilniaus merus.
                                          Paskutinis taisė Saliamonas; 2022.11.25, 10:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X