Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia gal parašyt Elenai, kokį priešrinkiminį miestai.net meetup'ą suorganizuot su Tomu

    Click image for larger version

Name:	elena.png
Views:	553
Size:	1,42 MB
ID:	2005826

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ar yra koks nors Raskevičiaus rinkimų puslapis, kur būtų jo programa? Kažkaip nepavyksta lengvai rasti per Google.
      Tomas Vytautas Raskevičius (raskevicius.lt)
      Programos dar nesimato, bet kiek atsimenu tai +/- "Vilniuje turi būti gera".

      15/15: ką Vilniui pasiūlys Tomas Vytautas Raskevičius? - YouTube
      Paskutinis taisė Panevezietis; 2022.11.17, 14:54.

      Comment


        Pasirodo tik Gruodžio 10 d. pristatys programą.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Jau šimtą kartų aptarinėta Vilniaus tramvajaus temoje. Pvz.: keturis kartus mažesniame mieste jau projektuojama 5-ią (!) linija: https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Olsztyn
          Nėra taip pasakiškai brangu, kaip bandoma vazduoti, ypač linijos per naujus rajonus.
          As noriu efektyvesnes dabartines sitemos, ir tai butu galima padaryt greit ir palyginus pigiai, o ne plaut pinigus tramvajaus begiuose.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

            As noriu efektyvesnes dabartines sitemos, ir tai butu galima padaryt greit ir palyginus pigiai, o ne plaut pinigus tramvajaus begiuose.
            Minimaliai efektyvesnė, bet esamos bėdos vistiek bus ir su laiku tik gilės. Vistiek bus vairuotojų trūkumas ir komforto problemos. Ir artimiausiu metu nenusimato baterijų revoliucija, kad galėtume visur pigiai paleist elektrobusus.

            Geriau plaut pinigus tramvajaus bėgiams, nei stadionams ir medialiams.

            Comment


              Ar sostinė neuždus kamščiuose? Benkunsko Vilniaus transporto sistemos vizija

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/video/laidos/pa....d?id=91775731


              Benkunskui ir co Zuoko tramvajaus pasiūlymas atrodo kaip "cirkas", iškart tramvajų suplakė su metro, sakė kad tam reikia milijono gyventojų, kad per mažai piko metu vežam keleivių ir t.t. (aišku skaičiai dabartiniai, su mūsų autobusais) Na bent jau sakė kad transporto infrastruktūra labai apleista ir tai būtų prioritetas, tai greičiausiai galima tikėtis troleibusų/autobusų parkų atnaujinimo ir A juostų plėtros. Kad tramvajui reikia milijono gyventojų aišku man buvo naujiena...

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Ar sostinė neuždus kamščiuose? Benkunsko Vilniaus transporto sistemos vizija

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/video/laidos/pa....d?id=91775731


                Benkunskui ir co Zuoko tramvajaus pasiūlymas atrodo kaip "cirkas", iškart tramvajų suplakė su metro, sakė kad tam reikia milijono gyventojų, kad per mažai piko metu vežam keleivių ir t.t. (aišku skaičiai dabartiniai, su mūsų autobusais) Na bent jau sakė kad transporto infrastruktūra labai apleista ir tai būtų prioritetas, tai greičiausiai galima tikėtis troleibusų/autobusų parkų atnaujinimo ir A juostų plėtros. Kad tramvajui reikia milijono gyventojų aišku man buvo naujiena...
                Tokio atsilikusio kreso kandidato į merus svaičiojimai. Na, troleibuso parko atnaujinimo reikia, bet klausimas žinantiems, kodėl kontaktinis tikslas neplečiamas Vilniuje?

                Comment


                  V.Benkunskas pristatė transporto politikos programą Vilniui

                  Brangūs projektai, kuriais gatvėse įgyvendinami radikalūs pokyčiai, bus sustabdyti, o ištekliai nukreipti į kritinės būklės gatves. Iki 2027 m. kokybiškai, tačiau specialiai nemažinant gatvių pločio, bus sutvarkyta ne mažiau nei 95% visų asfaltuotų Vilniaus gatvių.

                  Be to, mieste bus įrengta 5800 naujų automobilių stovėjimo vietų daugiaaukštėse aikštelėse, daugiabučių kiemuose bei D kategorijos gatvėse. Daugiaaukščių aikštelių įrengimą numatyta pradėti nuo miegamųjų rajonų.
                  „Puikiai suprantame, kad miestas šiuo metu nėra 100 proc. patogus judėjimui be automobilio, ne visos švietimo, sveikatos įstaigos ir kita svarbi infrastruktūra pasiekiamos ranka, todėl sieksime, kad vairuotojai neliktų užribiuose.
                  Apie VT:

                  Per ateinančius ketverius metus numatyta maksimaliai išnaudoti greituosius autobusus, judančius A juostomis. Šių maršrutų skaičius bus išplėstas iki 8, taip padengiant pietinę miesto dalį, o kitose Vilniaus dalyse praplėsti jų maršrutai, apimant pagrindinius Vilniaus įvažiavimus ir naujai besiplečiančius rajonus.
                  Turime aiškius skaičiavimus, kurie rodo, kad gyventojų kiekiu Vilnius kol kas yra per mažas bėginei transporto priemonei, o miestas dar neišnaudojo autobusų ir troleibusų potencialo“, – pažymi V. Benkunskas.

                  Vietoje to, siūloma maksimaliai išnaudoti vietinį susisiekimą geležinkeliu – ne tik integruoti esamus maršrutus su miesto viešojo transporto tvarkaraščiais ir bilietais, bet ir pasiūlyti naujus maršrutus iš stoties į Naująją Vilnią, Pavilnį, Trakų Vokę, Salininkus ir Panerius, taip pat iš Vilniaus rajono į miesto centrą.

                  Comment


                    Dievuliau dievulėliau, šis žmogus, turbūt, atkeliavo čia iš devyniasdešimtųjų. Milijonas žmonių tramvajui (ar net metro)? Tikrai? Jis tikrai paminėjo tą sovietinę klišę? Kokio lygio asilu reikia būti, norint šnekėti tokias nesąmones 2022-aisiais?

                    Beje, Benkunską, matau, palaiko Liudvikas Andriulis (Benkunskas tuo didžiuojasi). Andriulis, šiaip, nėra blogas žmogus, bet, paskaičius jo ankstesnius pranešimus FB, tampa akivaizdu, kad jo svajonių ateities Lietuva neatrodo kaip Danija ar Suomija, ji atrodo kaip 'raudona' JAV valstija su toksiška klasių sistema, nelygybe, nuliu VT, dideliais keliais ir kitais atributais. Na, bet seniai iš jo ką nors begirdėjau, tai gal pakeitė savo nuomonę.
                    Paskutinis taisė VLR; 2022.11.18, 18:51.

                    Comment


                      Na, jis prokonservatorius tai manau ir kitą jų kandidatą palaikytų

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Na, jis prokonservatorius tai manau ir kitą jų kandidatą palaikytų
                        Jei tiksliau, tai: Landsbergio zmonos sesers vyras

                        Comment


                          Pasakyk, kas tavo draugas - pasakysiu, kas tu.

                          EDIT: Panašu, kad jo naujausi pareiškimai atrodo visai neblogai, tai, turbūt, užaugo ir susiprotėjo
                          Paskutinis taisė VLR; 2022.11.18, 18:54.

                          Comment


                            Iš Benkunsko programos vienintelis dalykas, kuris būtų realiai svarbus VT srityje yra G maršrutų tinklo plėtimas. Nors čia toks kaip ir savaime suprantamas dalykas, tai net nežinau, ar tikrai verta tai išskirti. Panašiai kaip ir gatvių duobių tvarkymas. Visiškai basic dalykai, apie kuriuos išvis neturėtume kalbėti. Visa kita, pasak jo, arba reikia daryti taip pat arba kaip nors panašiai, kaip iki šiol. Net gatves siaurinti ir humanizuoti yra "gerai", bet tik po to, kai sulopys "avarinės būklės" gatves. Žodžiu, klaikus neambicingumas 2020s Vilniuje.


                            Comment


                              Kažkaip gėdos jausmas klausantis kaip keli diletantai sumeta į krūvą tiek tramvajų tiek metro, įvardina kaip cirką, kad reikia milijono ir kitus totalius blėnius. Po to kalba apie kokybišką transportą, mini vakarų Europos miestus Amsterdamą Hamburgą ir tt bet pamiršta kad Europoje visi miestai kurie turi gerą viešąjį transportą turi bėginį transportą. Nežinau nei vieno miesto kuris tik su autobusais ar troleibusais būtų minimas kaip turintis gerą sistema.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Kažkaip gėdos jausmas klausantis kaip keli diletantai sumeta į krūvą tiek tramvajų tiek metro, įvardina kaip cirką, kad reikia milijono ir kitus totalius blėnius. Po to kalba apie kokybišką transportą, mini vakarų Europos miestus Amsterdamą Hamburgą ir tt bet pamiršta kad Europoje visi miestai kurie turi gerą viešąjį transportą turi bėginį transportą. Nežinau nei vieno miesto kuris tik su autobusais ar troleibusais būtų minimas kaip turintis gerą sistema.
                                Ar ne iš prieš kelis metus išsakytų Pakalnio pezalų apie '1 milijoną' metro ir pritaikė tramvajui Benkunskas ir Andriulis? Iš ten pat ir apie reikiamus '6000 keleivių per valandą' tramvajaus pateisinimui. Žodžiu susirankiojo kažkieno kažkada išsakytas nuotrupas, be kita ko, visiškai klaidingas, ir pateikė tai kaip savo "skaičiavimus".

                                Comment


                                  o kaip fiziskai imanoma pasiekti tuos 6000 keleivius per valanda? Piko metu 2 trulikas ar 4g/5g autai prigrusti maksimaliai? Daugiau fiziskai netilptu, jau nekalbant apie induced demand - su geresniu VT ir daugiau zmoniu juo vaziuotu, dabar kazkas pabando/paklauso draugu patirties ir nusprendzia geriau kamstyje podcasto paklausyt nei taip kankintis
                                  Paskutinis taisė TIME; 2022.11.19, 09:31.

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                    o kaip fiziskai imanoma pasiekti tuos 6000 keleivius per valanda? Piko metu 2 trulikas ar 4g/5g autai prigrusi maksimaliai? Daugiau fiziskai netiltpu, jau neklabant apie induced demand - su geresniu VT ir daugiau zmoniu juo vaziuotu, dabar kazkas pabando/paklauso draugu patirties ir nusprendzia geriau kamstyje podcasto paklausyt nei taip kankintis
                                    Tai čia ir esmė, kad tai yra absurdiškas argumentas su visiškai atsitiktiniu iš šiknos ištrauktu skaičiumi. Tiesiog nesąmonė ir tiek. O priežastis, kodėl tas skaičius buvo apskritai kažkur įrašytas į kažkokią "ataskaitą" ar "tyrimą", yra ta, kad nei pačios savivaldybės žmonės, nei žurnalistai, nei, juo labiau, visuomenė apie tai visiškai nieko nesusigaudo ir dėl to nekolina bulšito. Galėjo Pakalnis (ar kas tą skaičių sugalvojo?) pasakyti, pavyzdžiui, kad reikia 560 milijonų keleivių per valandą, norint pateisinti tramvajų, ir tai būtų panašaus lygio kliedesiai, kaip 6000 keleivių per valandą.

                                    Comment


                                      Tai kad net kai kurios dabartinės Vilniaus G linijos jau perveža panašiai tiek žmonių per dieną kiek jų perveža kokio Giotenburgo tipinė tramvajaus linija (t.y. 20-30k į abi puses per dieną):

                                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gothenburg_tram_network

                                      Tas principas, kad reikia autobusais pervežti 6k žmonių į vieną pusę per valandą prieš tiesiant tramvajaus liniją yra tiesiog visiška kvailystė ir pasityčiojimas. Tai, kad šitoj šaly tokie dalykai taip lengvai ‘sueina’ man kelia nerimą dėl jos ateities.

                                      Comment


                                        VLR Tas is tikro labai baisu, cia tiesiog paprasciausias melas pateisint neveiksnuma. Bet panasia tendencija izvelgiu ir gerokai daugiau sriciu. Teke siek tiek susidurti su lobizmu Briuselyje - ten verslo lobistai parengia gudrius planus, tikslius skaicius, pavyzdzius ir skaitai ta ir galvoji makes sense. Lietuvoje lobistai tiesiog tiesiai sviesiai kalba nesamones, meto randominius "feikus" arba atvirai meluoja ir labai dideliai zurnalistu, nuomones formuotuoju ir politiku daliai tas visiskai sueina be dideliu klausimu ar kritinio mastymo. Tas tikrai labai stipriai neramina del salies ateities.
                                        Paskutinis taisė TIME; 2022.11.19, 09:40.

                                        Comment


                                          Kiek girdėjau greičiausiai tuoj bus naujas kandidatas - Viktoras Uspaskichas. Šiuo atveju manau kaip tik reikėtų tikėtis, kad jis nesiūlytų tramvajaus idėjos, nes tada pačios idėjos reputacija smunka iš karto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X