Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


    Juk aš pateikiau atsakymą, kad tavo klausime yra nesąmoningų fantazijų, kaip kad


    Matematika sako, kad kai autobusų amžiaus vidurkis yra 7 metai, tai kad pasiekti Zuoko lygį, t.y. 14 metų vidurkį, tam reikia 7 metų visiškos stanganicjos, o ne šiaip 'kelių metų'.
    O kodel i sita i formule neiskaiciuoji truliku, kurie dar 11 metu paseno? Nes susigadins isitikinimas, kad Remigijus "gyvenu centre ir ubagu problemos man nerupi" Simasius yra dievas kazkoks, o ne oligarchus atstovaujantis libertaras, galutinai suzlugdes Vilniaus VT?

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      Paradoksas tame, kad prie Zuoko Vilniaus VT buvo sužlugdytas iki Afrikos lygio, prie Šimašiaus jis atgijo, absoliuti dauguma autobusų buvo pakeisti šiuolaikiniais naujais, kai prie Zuoko buvo perkami panaudoti kitų miestų jau nurašyti kaip nebetinkami autobusai ir tai buvo vadinama 'VT atnaujinimas'. Kas geriau? Ar Afrikos lygio VT ar šiuolaikiškas, tebūnie ir netobulas Vilniaus VT? Pagal kai kuriuos geriau yra Afrikos lygio VT, nes Zuokas pažadėjo tramvajų, nors Vilniaus biudžetas neturi tokių lėšų, kad galėtų įgyvendinti tokį projektą ir tai tėra pigus Zuoko populizmas. Man tik įdomu kodėl Zuokas nepažadėjo metro? Ar tai jau būtų buvę perakivaizdus populizmas net juo tikintiems?
      Zuoko kadencijos metu įvyko didelis VT transporto priemonių atnaujinimas (Volvo autobusai ir Solaris troleibusai).
      O šiaip, tiek Šimašius, tiek Zuokas VT plėtros ir gerinimo atžvilgio nuveikė absoliutų minimumą. Kaip kažkas iš forumiečių rašė, transporto parko atnaujinimas yra tas pats kas miesto vamzdynų keitimas, tokius darbus tiesiog reikia atlikti bet kuriuo atveju atėjus laikui. Pateikti tai kaip kadencijos nuopelną yra nesolidu. Tuo pačiu galima prisiminti, jog dar iki pat 2019 metų mieste vaidenosi nuomoti naudoti autobusai, o nupirktos naujos Škodos be autonominės eigos taip pat neblogai iliustruoja savivaldybės požiūrį į kažkokią VT strategiją.

      Comment


        Eidvis yra teisus pastebėdamas, kad įvardinti kriziniai metai ir kriziniai biudžetai - nereikėtų jų vertinti visiškai atskirai. Nepamirškit, kad Vilnius per Zuoko kadenciją buvo praskolintas ir ant bankroto ribos, o išlaidos buvo visiškai nesutvarkytos, investuojama buvo į visiško abejotino reikalingumo projektus.

        Comment


          O ko apie Majauska nieko nekalbat? Kiek skaitau is jo FB - tai viska pagerins, o kas blogai - panaikins.

          Comment


            Beje, biškį nušokant nuo "Zuokas blogas" temos (sorry, Eidvi). Benkunskas savo kliedesiuose apie VT ir tariamą tramvajaus poreikio nebuvimą vis cituoja kažkokią dalba**bišką 2021 JUDU "studiją", kurioje prirašyta pezalų apie keleivių srautus ir kitus dalykus. Toje studijoje teigiama, kad "remiantis įprasta praktika, tramvajaus linijos yra diegiamos maršrutuose, kuriuose keleivių skaičius viena kryptimi yra apie 6–20 tūkst. per valandą". Man įdomu, koks imbecilas galėjo sugalvoti tokią nesąmonę ir kokioje pasaulio šalyje pasiekiami tokie srautai naudojant vien autobusus, kur teisinamas tramvajaus įrengimas pagal tuos srautus?

            Bet kitas, ne mažiau komiškas, dalykas toje studijoje yra pezalas apie Vilniaus 2030 gyventojų skaičiaus prognozę. Jie prognozuoja, kad Vilniuje 2030 bus 533 tūkstančiai gyventojų. Jep, penki šimtai trisdešimt trys tūkstančiai. Priminsiu, kad šiuo metu, pagal Vilniaus miesto savivaldybę, Vilniaus populiacija yra 625 tūkstančiai. Kitaip tariant, Benkunskas galvoja, kad iki 2030 Vilniaus populiacija kris beveik 15%! Jis, kaip suprantu, tikisi, kad ant Vilniaus kaip minimum bus numesta termobranduolinė bomba ir išsiverš iki šiol nežinotas vulkanas

            Bet I mean how? Kaip? Iš kur atsiranda tokių beviltiškų durnių kandidatuose į merus? Kaip tai įmanoma?
            Paskutinis taisė John; 2022.12.17, 20:30.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Beje, biškį nušokant nuo "Zuokas blogas" temos (sorry, Eidvi). Benkunskas
              Kodėl man atrodo, kad visa tavo neapykanta Benkunskui, tai yra atvirkščiai proporcinga meilė Zuokui?

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                Kodėl man atrodo, kad visa tavo neapykanta Benkunskui, tai yra atvirkščiai proporcinga meilė Zuokui?
                Na čia gal tiesiog susiję su tuo, kad Benkunsko kampanija prasidėjo gana anksti ir jai metami dideli resursai. Tai tiesiog reikia nuo pradžių kovoti su jo skleidžiama dezinformacija ir melais.
                Nors jei Raskevičius ar net pats Zuokas ims cituoti šitą "studiją" ar daryti panašiai imbeciliskus teiginius, gaus per galvą nuo manęs lygiai taip pat.
                Beje, Eidvi, ką pats manai apie tą JUDU studiją? Gal norėtum pakomentuoti? Prie Zuoko dar tikrai grįšim, gali nesijaudinti

                Comment



                  Tai tikrai nėra niekaip susiję su liguista meile Zuokui nuo senų laikų?

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Tai tikrai nėra niekaip susiję su liguista meile Zuokui nuo senų laikų?
                    Oi ne, buvo (ir dabar tebesitęsia, galima sakyti) labai ilgas periodas, kai Zuokas man tikrai nepatiko nuo kokių 2010 ar panašiai. Aš, man atrodo, net visai neseniai rašiau, kad Zuokas yra vagis, svolačius ir galbūt galimai netgi psichopatas.

                    Priežastis, kodėl aš biškiuką mėgstu pakibinti tokius užsispyrusius Zuoko nekentėjus, nes tai yra gana entertaining. Čia labai panaši situacija su Kaunu ir grynais kauniečiais. Tai tu šiuo metu atlieki to gryni kauniečio vaidmenį tik su Zuoku

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Aš, man atrodo, net visai neseniai rašiau, kad Zuokas yra vagis, svolačius ir galbūt galimai netgi psichopatas.
                      Retorinis klausimas. Kodėl tu agituoji už vagį, 'svolačių' ir psichopatą?

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                        Retorinis klausimas. Kodėl tu agituoji už vagį, 'svolačių' ir psichopatą?
                        Sorry, paredagavau ankstesnį pranešimą. Atsakymas yra antroje dalyje

                        Comment


                          Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                          Zuoko kadencijos metu įvyko didelis VT transporto priemonių atnaujinimas (Volvo autobusai ir Solaris troleibusai).
                          O šiaip, tiek Šimašius, tiek Zuokas VT plėtros ir gerinimo atžvilgio nuveikė absoliutų minimumą. Kaip kažkas iš forumiečių rašė, transporto parko atnaujinimas yra tas pats kas miesto vamzdynų keitimas, tokius darbus tiesiog reikia atlikti bet kuriuo atveju atėjus laikui.
                          Taip, todėl keliolikos naujų autobusų pirkimas ir nebūtų kažkas ypatingo. Bet pirkimas vienu metu virš šimto (ar kiek ten, nepamenu), kai prieš tai nebuvo perkama nieko, yra vis tik šis tas.

                          Comment


                            Troleibusai 2011 gruodžio pradžioje (be 2 Amberių):

                            1982: 1
                            1983: 5
                            1984: 9
                            1985: 14
                            1986: 14
                            1987: 30
                            1988: 29
                            1989: 27
                            1990: 13
                            1991: 24
                            1992: 0
                            1993: 2
                            1994: 0
                            1995: 9
                            1996: 20
                            1997: 30
                            1998: 0
                            1999: 23
                            2000: 0
                            2001: 0
                            2002: 0
                            2003: 0
                            2004: 15
                            2005: 15
                            2006: 15
                            2007: 0
                            2008: 0
                            2009: 0
                            2010: 0

                            Troleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų

                            Troleibusai 2022 gruodį:

                            1984: 1
                            1985: 3
                            1986: 5
                            1987: 8
                            1988: 10
                            1989: 20
                            1990: 13
                            1991: 23
                            1992: 0
                            1993: 2
                            1994: 0
                            1995: 9
                            1996: 20
                            1997: 30
                            1998: 0
                            1999: 23
                            2000: 0
                            2001: 0
                            2002: 0
                            2003: 0
                            2004: 15
                            2005: 15
                            2006: 15
                            2007: 0
                            2008: 0
                            2009: 0
                            2010: 0
                            2011: 2
                            2012: 0
                            2013: 0
                            2014: 0
                            2015: 0
                            2016: 0
                            2017: 0
                            2018: 41
                            2019: 0

                            Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų

                            Nors 2018 gautas 41 naujas troleibusas, senųjų nurašyta tik 18. Apie 20 troleibusų šiai dienai eisme beveik nedalyvauja (yra ''šaltajame'' rezerve), bet dar nėra nurašyti. Jie yra įskaityti šioje statistikoje, kuri dėl to šiek tiek išsikraipiusi.




                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Troleibusai 2011 gruodžio pradžioje (be 2 Amberių):



                              Troleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų

                              Troleibusai 2022 gruodį:


                              Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų

                              Nors 2018 gautas 41 naujas troleibusas, senųjų nurašyta tik 18. Apie 20 troleibusų šiai dienai eisme beveik nedalyvauja (yra ''šaltajame'' rezerve), bet dar nėra nurašyti. Jie yra įskaityti šioje statistikoje, kuri dėl to šiek tiek išsikraipiusi.



                              Manau iš šito galima daryti aiškią išvadą, kad dėl padidėjusio vidutinio troleibusų amžiaus 2022 vs 2011 yra vienareikšmiškai kaltas Zuokas. Be to Vilnius juk buvo praskolintas, o dabar nepraskolintas ir dėl to padidejęs troleibusų amžius yra jo atsakomybė. Manau Eidvis man čia visiškai pritars.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Troleibusų amžiaus vidurkis 2011 gruodį: 18,9 metų
                                Troleibusų amžiaus vidurkis 2022 gruodį: 22,7 metų
                                Dar visai neblogai, tikėjausi bus blogiau - per 11 metų vidurkis paaugo 4 metais, kai žinome, kad nauji autobusai buvo perkami, bet troleibusai beveik ne. Be to, troleibusai ilgiau tarnauja.

                                Comment


                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                  O ko apie Majauska nieko nekalbat? Kiek skaitau is jo FB - tai viska pagerins, o kas blogai - panaikins.
                                  Už Majauską jau pasirašiau ir siūlai kitiems tai padaryti. Šiaip dar norėtųsi pamatyti jo kokių interviu, o vėliau ir debatų. Bet šiaip turiu apie jį gana neblogą nuomonę.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Dar visai neblogai, tikėjausi bus blogiau - per 11 metų vidurkis paaugo 4 metais, kai žinome, kad nauji autobusai buvo perkami, bet troleibusai beveik ne. Be to, troleibusai ilgiau tarnauja.
                                    Deja, bet čia didžiąja dalimi ''kaltas'' Zuokas - per 2013 reformą jo dėka troleibusų piko meto išleidimas sumažėjo nuo maždaug 220-230 iki 185, todėl daug senų troleibusų buvo nurašyta, jų nekeičiant. 2019 rudenį tas išleidimas nežymiai padidėjo iki 190.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Deja, bet čia didžiąja dalimi ''kaltas'' Zuokas - per 2013 reformą jo dėka troleibusų piko meto išleidimas sumažėjo nuo maždaug 220-230 iki 185, todėl daug senų troleibusų buvo nurašyta, jų nekeičiant. 2019 rudenį tas išleidimas nežymiai padidėjo iki 190.
                                      Taip, bet naujų troleibusų irgi kažkiek buvo nupirkta. Anyway, manau neverta šios (troleibusų) temos vystyti Zuokas vs Šimašius prasme.

                                      Comment


                                        Konktaktinio tinklo techniniai parametrai ir elektrobusų baterijos talpa jau mažai ką bendro turi su tema apie merų rinkimus.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2022.12.18, 01:35.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Taip, bet naujų troleibusų irgi kažkiek buvo nupirkta. Anyway, manau neverta šios (troleibusų) temos vystyti Zuokas vs Šimašius prasme.
                                          Žodžiu Šimašius, su žymiai didesniu biudžetu, atnaujino autobusų parką, bet pasendino troleibusų parką. Galvoti, kad Zuokui davus tokį biudžetą, kokį turėjo Šimašius, situacija su autobusais ar troleibusais būtų buvus smarkiai kitokia rimtų priežasčių kaip ir nėra. Skirtumas tik tas, kad Zuokas dar buvo neblogai pasistūmėjęs ir su tramvajaus projektu, kai Šimašius vietoje to išgimdė tą savo fake studija su išgalvotais skaičiais. Dėl to tikrai keista, kad kai kurie forumiečiai laiko Šimašių kažkokių VT Jėzumi. Priežasčių tam yra lygiai nulis.
                                          Paskutinis taisė VLR; 2022.12.18, 17:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X