Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Religija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blaze
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą
    Lietuviai yra tikintys, paskutinio surašymo duomenimis net 74% apklaustųjų save priskiria Romos katalikams. Tai su tokiais skaičiais yra iš ko tom bažnyčiom statytis.
    Didelė dalis žmonių eina į bažnyčią arba per laidotuvių metines arba, kad močiutė būtų laiminga.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar esamų neužtenka? Geriau tos aukos būtų skiriamos senų remontui, juolab tai saugomi paveldo statiniai.
    Viename didžiausių mikro-rajonų (Šilainiuose), tik viena bažnyčia te stovi nuo nepriklausomybės +mažulikė koplyčia, kurią pakeis ši bažnyčia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Techniškai yra toks dalykas kaip parapijos su griežtai apibrėžtom ribom (kaip rinkimų apylinkės) ir su visais dvasiniais reikalais eini į savo parapiją, o ne į kažkokią random bažnyčią. Tai pagal viską kiekviena parapija turi turėt savo bažnyčią. Šventojo Jono Pauliaus II parapijos teritorija:

    "Vakarinė riba: Romainių g. nuo pradžios iki sankryžos su Chodkevičių g.; Chodkevičių g. iki sankryžos su J. Semaškos g.; Semaškos g. iki sankryžos su Liucijanavos g.; Liucijanavos g. iki Liedos upelio (Užliedžių tvenkinio);

    Šiaurinė riba: Ledos upelis (nuo Užliedžių tvenkinio) iki greitkelio Kaunas–Klaipėda.

    Rytinė riba: Greitkelio Kaunas–Klaipėda atkarpa Vilniaus kryptimi iki žiedinių sankryžų mazgo; Žemaičių pl. iki sankryžos su Baltų pr.; Baltų pr. atkarpa iki sankryžos su Nadruvių g.; nuo Baltų pr. sankryžos su Nadruvių g. iki Baltijos g. kertant Milikonių gyvenamųjų namu kvartalą ir apimant „Santaros" ir Milikonių vidurines mokyklas; Baltijos g. atkarpa iki sankryžos su Debesų g; Debesų g. atkarpa iki sankryžos su Audros bei Danguolės g.; nuo šios sankryžos Danguolės gatvės kryptimi iki Linkuvos g.

    Pietinė riba: Linkuvos g. atkarpa iki sankryžos su Varnių g.; nuo Linkuvos g. Vilijampolės ir Šilainių seniūnijos ribą žyminti linija tarp Tytuvėnų ir Šilalės g. iki Kėdainių g.; Kėdainių g. atkarpa iki sankryžos su Juodaičių g.; linija palei Kalnų g., abi šios gatvės puses paliekant Kauno Šv. Juozapo (Vilijampolės) parapijai, ir palei Atramos g. kertant Vakarinį lankstą, apimant Ramovių gyvenvietę (bet paliekant su Raudondvario pl. susijusį gatvių tinklą Vilijampolės parapijai) iki Kaniūkų g.; Kaniūkų g. atkarpa iki sankryžos su Romainių g. ir Šilainių pl."
    Nėra niekur tokio reikalavimo eiti į savo parapiją, jei nori vestuvių ar krikštynų gali nors ir Nidoje ar Zarasuose daryti. Čia ne rinkimai, kur gali balsuoti tik už savo savivaldybės merą ar vienmandatės Seimo narį. Tokios bažnyčios su sandėlio architektūra tėra kunigų asmeninės ambicijos turėtų savo nuosavą bažnyčią ir neturi nieko bendro su religija. Ką tada daryti centre esančiai parapijai su krūva paveldo bažnyčių, leisti joms sugriūti?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bažnyčia ne Maxima, kasdien niekas neina. Arenos ar koncertų salės juk irgi ne kiekviename mikrorajone statomos.
    Klysti

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bažnyčia ne Maxima, kasdien niekas neina. Arenos ar koncertų salės juk irgi ne kiekviename mikrorajone statomos.
    Techniškai yra toks dalykas kaip parapijos su griežtai apibrėžtom ribom (kaip rinkimų apylinkės) ir su visais dvasiniais reikalais eini į savo parapiją, o ne į kažkokią random bažnyčią. Tai pagal viską kiekviena parapija turi turėt savo bažnyčią. Šventojo Jono Pauliaus II parapijos teritorija:

    "Vakarinė riba: Romainių g. nuo pradžios iki sankryžos su Chodkevičių g.; Chodkevičių g. iki sankryžos su J. Semaškos g.; Semaškos g. iki sankryžos su Liucijanavos g.; Liucijanavos g. iki Liedos upelio (Užliedžių tvenkinio);

    Šiaurinė riba: Ledos upelis (nuo Užliedžių tvenkinio) iki greitkelio Kaunas–Klaipėda.

    Rytinė riba: Greitkelio Kaunas–Klaipėda atkarpa Vilniaus kryptimi iki žiedinių sankryžų mazgo; Žemaičių pl. iki sankryžos su Baltų pr.; Baltų pr. atkarpa iki sankryžos su Nadruvių g.; nuo Baltų pr. sankryžos su Nadruvių g. iki Baltijos g. kertant Milikonių gyvenamųjų namu kvartalą ir apimant „Santaros" ir Milikonių vidurines mokyklas; Baltijos g. atkarpa iki sankryžos su Debesų g; Debesų g. atkarpa iki sankryžos su Audros bei Danguolės g.; nuo šios sankryžos Danguolės gatvės kryptimi iki Linkuvos g.

    Pietinė riba: Linkuvos g. atkarpa iki sankryžos su Varnių g.; nuo Linkuvos g. Vilijampolės ir Šilainių seniūnijos ribą žyminti linija tarp Tytuvėnų ir Šilalės g. iki Kėdainių g.; Kėdainių g. atkarpa iki sankryžos su Juodaičių g.; linija palei Kalnų g., abi šios gatvės puses paliekant Kauno Šv. Juozapo (Vilijampolės) parapijai, ir palei Atramos g. kertant Vakarinį lankstą, apimant Ramovių gyvenvietę (bet paliekant su Raudondvario pl. susijusį gatvių tinklą Vilijampolės parapijai) iki Kaniūkų g.; Kaniūkų g. atkarpa iki sankryžos su Romainių g. ir Šilainių pl."

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Šilainiuose tikrai ne
    Bažnyčia ne Maxima, kasdien niekas neina. Arenos ar koncertų salės juk irgi ne kiekviename mikrorajone statomos.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar esamų neužtenka? Geriau tos aukos būtų skiriamos senų remontui, juolab tai saugomi paveldo statiniai.
    Šilainiuose tikrai ne

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Lietuviai yra tikintys, paskutinio surašymo duomenimis net 74% apklaustųjų save priskiria Romos katalikams. Tai su tokiais skaičiais yra iš ko tom bažnyčiom statytis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Nes yra poreikis. Patys zmones stato is aukų
    Ar esamų neužtenka? Geriau tos aukos būtų skiriamos senų remontui, juolab tai saugomi paveldo statiniai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Keista, kad Lietuvoje vis dar statomos bažnyčios.
    Nes yra poreikis. Patys zmones stato is aukų

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Keista, kad Lietuvoje vis dar statomos bažnyčios.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O nepagalvoji, kad BK taip pat determinizmo pasėkmė?
    Baudžiamojoje teisėje intencija yra labai svarbu. Determinizmo atveju tada gaunasi, kad visi nekalti. O tiesiog tapo aplinkybių aukomis. Nebent įžymybės netyčinius nusikaltimus palikt straipsnius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Puikus pavyzdys kodėl technokratija ir visuomenių valdymas remiantis moksliniu metodu neveikia. Su tokiu požiūriu, kad viskas yra deterministiška reiktų BK išmest per langą. Jei liaudis tada taikys linčo teismus - ką gi, determinizmas.
    O nepagalvoji, kad BK taip pat determinizmo pasėkmė?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Sarkastiškas ar ne, bet tai parodo kad abraomiškas dievas negali egzistuoti nes jis neatitinka bazinės logikos.
    Determinizmas nėra tik filosfija. Visas mokslas remiasi determinizmu kaip aksioma. Jeigu determinizmas nebūtų teisingas, "mokslinis metodas" negalėtu egzistuoti.


    Tai buvo tavo padarytas sprendimas kuris nėrara laisvas nes už tai būsi nubaustas (apie pagavimo tikimybę yra atskira kalba). Tavo pasirinkimas buvo deterministiškas nes tavo neuronai smegenyse susideliojo taip, kad būtent tuo atveju sutaupytas laikas perėjus per raudoną buvo įvertinamas kaip didesnė nauda nei įstatymo laikymasis.
    Puikus pavyzdys kodėl technokratija ir visuomenių valdymas remiantis moksliniu metodu neveikia. Su tokiu požiūriu, kad viskas yra deterministiška reiktų BK išmest per langą. Jei liaudis tada taikys linčo teismus - ką gi, determinizmas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Sarkastiškas ar ne, bet tai parodo kad abraomiškas dievas negali egzistuoti nes jis neatitinka bazinės logikos.
    Jums siūlyčiau pastudijuoti logiką ir teologiją, jei jau norisi tokiais teiginiais mėtytis.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Determinizmas nėra tik filosfija. Visas mokslas remiasi determinizmu kaip aksioma. Jeigu determinizmas nebūtų teisingas, "mokslinis metodas" negalėtu egzistuoti.
    Ką reiškia "tik" filosofija? Viso mokslo pagrindas yra tam tikros filosofinės pozicijos – aksiomos, metodai, kriterijai, priimti kaipo "teisingi" tam, kad galėtume sau ramiai laboratorijose daryti šiuolaikinį mokslą ir negalvoti, kas jį grindžia. Nieko bendro su kažkokiu tikru "teisingumu" (kad ir ką jis reikštų šitam kontekste) tai neturi.


    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Teroristai sprogdinasi, galvodami, kad pateks į rojų, laisva valia ar ne?
    Aišku laisva.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai buvo tavo padarytas sprendimas kuris nėrara laisvas nes už tai būsi nubaustas (apie pagavimo tikimybę yra atskira kalba). Tavo pasirinkimas buvo deterministiškas nes tavo neuronai smegenyse susideliojo taip, kad būtent tuo atveju sutaupytas laikas perėjus per raudoną buvo įvertinamas kaip didesnė nauda nei įstatymo laikymasis.

    Čia tas pats kaip skųstis kokia Lietuvoje baisi diktarūra, nes už parkavimą ant žolytės baudą gausi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Mano komentaras buvo sarkastiškas. Iš to niekaip neplaukia, kad dievas neegzistuoja. Non-sequitur argumentavimo klaida.



    Vėlgi, tai nėra mokslinis faktas, tai yra tik viena iš filosofinių pozicijų, turinčių argumentų už ir prieš. Jei renkatės ją – tebūnie, bet nepristatykite jos kaip kažkokio fakto, nes tai paprasčiausiai diletantiška.
    Sarkastiškas ar ne, bet tai parodo kad abraomiškas dievas negali egzistuoti nes jis neatitinka bazinės logikos.

    Determinizmas nėra tik filosfija. Visas mokslas remiasi determinizmu kaip aksioma. Jeigu determinizmas nebūtų teisingas, "mokslinis metodas" negalėtu egzistuoti.
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai kaip apibrėši mano pasirinkimą sulaužyti įstatymą? Pavyzdžiui perėjus per raudoną šviesoforo signalą. Ar tai nebuvo mano laisva valia padarytas sprendimas? Ar kažkaip čia gavosi deterministiškai nuspręstas veiksmas, kad sulaužysiu taisykles?
    Tai buvo tavo padarytas sprendimas kuris nėrara laisvas nes už tai būsi nubaustas (apie pagavimo tikimybę yra atskira kalba). Tavo pasirinkimas buvo deterministiškas nes tavo neuronai smegenyse susideliojo taip, kad būtent tuo atveju sutaupytas laikas perėjus per raudoną buvo įvertinamas kaip didesnė nauda nei įstatymo laikymasis.


    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai prie to ir priename, kad religinis dievas neegzistuoja.
    Mano komentaras buvo sarkastiškas. Iš to niekaip neplaukia, kad dievas neegzistuoja. Non-sequitur argumentavimo klaida.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taip. Viskas kas egzistuoja yra įtakojami kažko, nuo to kokia informaciją tu gauni iki to kokie atomai iš seniau mirusios žvaigždės sudaro tavo smegenis. Čia problema yra ne įtakojimas, o nuspėjamumas.
    Vėlgi, tai nėra mokslinis faktas, tai yra tik viena iš filosofinių pozicijų, turinčių argumentų už ir prieš. Jei renkatės ją – tebūnie, bet nepristatykite jos kaip kažkokio fakto, nes tai paprasčiausiai diletantiška.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pasirinkimas nenusikalsti nėra laisvas, jeigu nusikaltus esi baudžiamas.
    Tai kaip apibrėši mano pasirinkimą sulaužyti įstatymą? Pavyzdžiui perėjus per raudoną šviesoforo signalą. Ar tai nebuvo mano laisva valia padarytas sprendimas? Ar kažkaip čia gavosi deterministiškai nuspręstas veiksmas, kad sulaužysiu taisykles?

    Komentuoti:

Working...
X